کالدرون‌: منتظر جذب مهاجم جدید هستیم/ شرایط خوبی در کمپ داریم

کالدرون‌: منتظر جذب مهاجم جدید هستیم/ شرایط خوبی در کمپ داریم

9420
15:50
23 تیر 1398
سرمربی پرسپولیس گفت:منتظر هستیم تا ببینیم شرایط عقد قرارداد با مهاجمان جدید به کجا خواهد رسید.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اردوی این تیم در ترکیه گفت: روحیه بازیکنان و تمریناتی که انجام دادیم بسیار خوب است. امیدوارم شرایط بازی‌های دوستانه به گونه‌ای باشد که با تیم‌های خوبی بازی کنیم. امیدوارم تیم‌های حریف در بازی دوستان ما را تحت فشار قرار دهند تا بتوانیم بهتر خودمان را محک بزنیم.

وی ادامه داد: به جز یکی دو روزی که هوا بارانی بود و کار ما کمی دچار مشکل شد اما شرایط کمپ ما خیلی خوب است. می‌شد شرایط بهتر از این هم باشد اما شرایط خوبی برای کار وجود دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره رضایتش از بازیکنان افزود:‌از همه بازیکنان راضی هستم و منتظرم ببینم کار عقد قرارداد با مهاجمان جدید به کجا می‌انجامد چون این مسئله برای ما خیلی مهم است.

2051

سایت باشگاه پرسپولیس
نظرات کاربران
فرهاد
بله دیگه بی پول مال تیم ماست
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۹:۱۵
پاسخ
47
20
آرش ۷۷
جناب کالدرون از عرب و هیات مدیره پرسپولیس انتظارجذب مهاجم نداشته باش!!! امروز عرب با خنده با سه تا مهاجم زیر۱۸سال با خنده عکس گرفت و قرارداد بست و فک میکنه مشکل حمله رو هم حل کرده!اینقققققققققد غیر فوتبالیه این آقا
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۸:۲۲
پاسخ
33
32
ramin
بجای کانادا یه کمپ داغون دادن ب تیم که ارزش پول خرج کردن نداره با این وضع شانس بیاریم مصدوم ندیم ..ببینید چقد وضع خرابه ک به حرف اومده کالدرون
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۴:۲۸
پاسخ
32
36
مهدی
جالبه پرسپولیس بازیکن اضافی هم داره و هر کدوم نخواست خودش اخراج میکنه. استقلال هم 8 تا از ترکیب اصلی تیمش رو از دست داد و با یه تیم نصف و نیمه میره اردو... پرسپولیس امسال دیر تمریناتش شروع کرد شروع لیگ هم نامشخصه و سالای قبل از چند ماه قبل ساعت شروع لیگ هم مشخص بود. استقلال هر سال اول فصل پول برای تمدید ستاره هاش نداره (دروغ) ولی همزمان بازیکنای ریسکی میتونه بخره ... عدالتم آرزوست...
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۰:۴۳
پاسخ
12
48
سهیل
آقای عرررررب مهاجم کارنامه دار میخایم،کارنامه داااار.نه اینایی که گفته میشه گزینه های باشگاهن با وجود کارنامشون نمیشه روشون حساب کرد.مهاجم شیشدونگ نیاز داریم.
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۹:۱۹
پاسخ
29
27
پویا
لیساندرو لوپز امسال آقای گل لیگ آرژانتین شده 37 سالشه ولی همچنان گلزنه سابقه بازی در پورتو و مارسی رو هم داره، با توجه به سنش فکر میکنم با پول مناسبی بشه آوردش. یا مهاجم خوب خارجی و یا ترجیح میدیم با علیپور و شریفی بسازیم و پول حیف مهاجم متوسط نکنیم
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴:۵۳
پاسخ
30
5
قرمز آریایی
از مسئولان باشگاه خواستار این هستیم که پول الکی برای مهاجم خارجی ندهند و بجای آن دنبال مهاجم جوان بگردند و روی آنها سرمایه گذاری کنند یا از آکادمی کیا مهاجم بگیرند حتی شایان مصلح هم پتانسیل بازی در نوک را دارد و سهمیه بزرگسالان را نیز پر نمی کنند ..درست مثل علیپور هم ارزان بود هم آقای گل شد و حالا هم منبع درآمد زایی شده...
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹:۵۵
پاسخ
7
24
عشقممم نیمار
اره‌دیگ.. حامیای خاص همه چی براتون مهیا کردن ...:-P این همه ستاره..بهترین اردو‌..دستمزد بالا ..بهترین‌زمین تمرین تهران..ی بازیکن تیمتونو فراری ندادن ..ی‌ مشت ستاره هم‌براتون‌خریدن ..دیگ‌چی میخاین ؟؟بایدم با این شرایط..شرایطتون عالی باشه :-P اما ب نظرم ک‌محترمه ..با این شرایط هم‌..امسال بدترین فصلتون طی میکنین :-P چون اهه عشق_تقلالیا خواهد بود :-)
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶:۳۱
پاسخ
16
36
من
کاش پیش از نظر گذاشتن کمی فکر میکردین کی بازیکنتونو فراری داد؟ پولتونو دادین پروپیچ چون یادتون رفته بود همون چند سال پیش پولشو بدین! کدوم یه مشت ستلره رو برامون خریدن؟ میشه اسمشونو بگی؟ یعنی ستاره تر از شیخ دیابتی شما یا اون مهاجم ایتالیایی که قراره بخرین؟
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴:۲۲
27
3
امین خان کلهر
عبدالرحیم مهاجم عراقی گزینه خیلی خوبیه
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۶:۱۸
پاسخ
15
10
moein.red
فقط خواهشا یه مهاجم خوب بیارید لطفا
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵:۳۴
پاسخ
20
19
شیش تایی متعصب
عرب بجنب
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴:۰۱
پاسخ
16
18
10-10-3
گابی جان اینجا ششتقلال نیست ک دست رو هر بازیکنی بزلری برات بیارن - ما الان بیسات ساله ازونا کم مهره تریم دیگه باید تحمل کرد-
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹:۴۵
پاسخ
17
16
10★فقط نیمار★10
خوشبختانه تونستیم تیم قهرمان رو حفظ ڪنیم سرمربی ڪار بلد و آشنا با فوتبال آسیا رو جذبڪردیم وضعف های تیم مان در لیگ قهرمانان آسیا پارسال روشناختیم و بازیڪنانی همانند ڪنعانی زادگان( ملی پوش)، وحید امیری (ملی پوش )+سابقه حضور در پرسپولیس ، فرشاد احمدزاده + سابقه حضور در پرسپولیس با این شرایط و اردوی خوب و بازی های دوستانه با ڪیفیت تنها دغدغه ما هوادارا تمدید قرارداد با بشار رسن خرید مهاجم با ڪیفیت (یا طارمی یا بازیڪن خارجی البته غیر از آسیایی ها)اگر این خواسته هوادارانو البته آقای گابریل ڪالدرون محقق بشه انشالله میریم واسه چهار گانه تاریخی (سوپرجام_لیگ برتر_جام حذفی _لیگ قهرمانان آسیا 2020)
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹:۰۷
پاسخ
15
19
h68shz
منطق استقلالیا: پرسپولیس با هیچ بازیکنی تمدیدنکنه. هیچ بازیکنی نگیره. مربی تا شروع لیگ مشخص نشه. درکل پرسپولیس مثه سالهای قبل از هم بپاشه تا ما بتونیم قهرمان بشیم.
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷:۱۲
پاسخ
22
23
ارتش سرخ آسیا
بهت ایمان داریم کالدرون عزیز. همه طرفدارها مثل کوه پشتت هستن . ایشالا امسال هم قهرمان میشیم.
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶:۰۰