کالدرون هم راه استراماچونی را می‌رود؟/ انصاری‌فرد: فعلا باید ۱۱۰هزار دلار به او بدهیم

کالدرون هم راه استراماچونی را می‌رود؟/ انصاری‌فرد: فعلا باید ۱۱۰هزار دلار به او بدهیم

7271
00:41
19 آذر 1398
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه در حال حاضر باید ۱۱۰ هزار دلار و در آغاز نیم فصل دوم ۳۰۰هزار دلار به سرمربی خود بپردازد.

به گزارش وب‌سایت نود، محمد حسن انصاری فرد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهارات گابریل کالدرون که عنوان کرده بود باشگاه مطالباتش را پرداخت نکرده، گفت: طبق قراردادی که کالدرون دارد، باید ۳۰۰هزار دلار به عنوان پیش پرداخت دریافت می‌کرد اما قبل از دروه مدیریت ما هیچ گونه دریافتی نداشت. از زمانی که ما آمدیم، ۱۸۷ هزار دلار به او دادیم و در این مرحله حدود ۱۱۰ هزار دلار از ما طلبکار است وباید پرداخت کنیم.

وی افزود: در آغاز نیم فصل دوم هم باید ۳۰۰هزار دلار دیگر به عنوان قسط بعدی به کالدرون پرداخت کنیم. بنابراین سرمربی تیم ما از قسط قبلی خود ۱۱۰ هزار دلار طلب دارد که در تلاش هستیم آن را پرداخت کنیم.

انصاری‌فرد در پاسخ به این سوال که آیا نگران این  موضوع نیستید که کالدرون نیز مانند استراماچونی به خاطر دریافت نکردن مطالباتش قراداد خود را فسخ کند، گفت: باید مطالباتش را پرداخت کنیم. همانطور که گفتم ۱۱۰ هزار دلار باید به کالدرون بدهیم و زمانی که نیم فصل دوم هم آغاز شود باید ۳۰۰هزار دلار دیگر به او بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون به خاطر مشکلات مالی صحبت از جدایی را مطرح کرده است یا خیر ، گفت: نه، آقای کالدرون صحبت از جدایی نکرده‌اند. ما هم مشکل نقل‌وانتقال پول را نداریم و مبلغ را به حسابشان واریز می‌کنیم اما این پول طلب کالدرون باید تامین شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره اینکه سرمربی تیم به خاطر پرداخت نشدن مطالبات بازریکنان گله‌مند است، اظهار کرد: ما طبق قرار قبلی به بازیکنان پرداختی داشتیم اما آن‌ها و کادر فنی سابق از قبل مطالباتی دارند که این مطالبات در حدود ۲۴ و یا ۲۵ میلیارد تومان می‌شود و باید پرداخت کنیم.

وی به اشتباهات داوری در لیگ ایران اشاره کرد و گفت: به نظر ما جامعه داوری پاک است و اشتباهات داوری از نظر ما عمدی نیست اما آن‌هایی که مدعی می‌شوند از جانب داوری آسیب دیده‌اند، بهتر است بازی‌های خودشان را با بازی‌های پرسپولیس مقایسه کنند و ببینند آیا اشتباهات داوری به ضرر تیم آن‌هاست یا پرسولیس بیشتر متضرر شده است؟ اشتباهات داروی همیشه به ضرر پرسپولیس بوده و مستندات آن هم موجود است ما سال‌های قبل تیم در مسیر خوبی حرکت می کرد و در نهایت هم قهرمان شد. ما نمی‌توانیم بگوییم لیگ ایران پاک نیست اما با اسناد و مدارک می توانیم بگوییم اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس است.

4416

نظرات کاربران
ستارگان سرخ ایران
یعنی خدا رحم کرد عرب خودش رفت و لجبازی نکرد وگرنه فاجعه در راه بود من امیدوارم آقای انصاری فرد مابقی مطالباتشون رو بدن و ان شا الله می دن چون دلسوز باشگاهن
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵:۱۴
پاسخ
0
31
علیرضا
برای اینکه خیلی به چشم نیاید که مشکلی ندارید الکی یه جوی راه بندازید که مثلا شما هم مظلومید!!
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۴:۲۴
پاسخ
33
2
علی بارساا
یعنی هوچی گرتر و پرروتر از جماعت پرسپولیسی نیست و نخواهد بود . آخه بشر اینقدر دروغگو ؟؟؟؟؟تو این سال ها همه چی به نفع این تیم بوده حالا مدیر عاملشون جناب هوچی گر اعظم میگن همه چی بر علیه این تیم بوده و از داوری ها هم بیشتر ضرر کرده ان ... اندکی حرف راستم آرزوووووووووووووووووست
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲:۰۴
پاسخ
51
2
علی666
ما مشکلی بارفتن کالدرون نداریم چون بچه های تیم ثابت کردن پرسپولیس بارفتن یه نفر ازهم نمی پاشه.هیچکس باورش نمیشدبارفتن برانکو این تیم سرپا بمونه کالدرون که جای خود.
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۵:۰۶
پاسخ
6
17
نه به مافیای آبی
دمتگرم تنها فرد دلسوز باشگاه در ضمن جناب انصاریفر اگر مشکل مالی بود حتما به هوادار اطلاع دهید نمیخواهیم یک پرونده دیگر در فیفا باز شود
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳:۱۱
پاسخ
1
25
محمدپرسپولیسی
اقای انصاری فرد بزارید کالدرون بره یه مربیه خوب بیار
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۹:۲۳
پاسخ
17
3
چهار دربی پشت سرهم
برای پیروزی هیچ وقت نمی گذارند مشگلی پیش بیاد
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰:۱۱
پاسخ
23
2
سالار
حساب بانکی که پول رو واریز میکنند برای کالدرون احتمالا یکی از کشورهای عربی که دوست ایران هست و تحریم هم نیست به عنوان مثال قطر میتونه گزینه خوبی باشه یا حتی عمان هم گزینه خوبی هست.البته ترکیه و حتی یونان هم برای این کار خوبه.به نظر من استرا خیلی بد کاری کرد که حساب تو ترکیه باز نکرد چون در این صورت به راحتی به پولش میرسید.متاسفم هستم برای لجبازی و غرور این مرد.امیدوارم کالدرون همین روند رو به رشد رو ادامه بده.شک ندارم با ادامه همین روند میتونه به صدر جدول برسه و تیم رو قهرمان کنه و البته دبل تو قهرمانی و اگه خدا قسمت کنه قهرمانی آسیا.
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵:۲۹
پاسخ
5
32
ما قرمزا همیشه غار نشینیم
چیزی نمیدونی و اطلاعاتت ضعیف هست پس حرف نزن...اتفاقا حسابش تو ترکیه بود اما به پول شویی متهم شد...
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵:۰۱
15
2
محمد رضا جلالی
چرا یه حساب نمیدید طرفدارا هم کمک کنند؟!!!!
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵:۴۶
پاسخ
4
16
علیرضا اص
کمکی که هوادارا می کنن زیاد دندون گیر نیست. قبلا سر قضیه ژوزه درخواست کمک کردن ولی چیز زیادی نشد. واسه همین ارزش کوچیک کردن باشگاه رو نداره.
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۹:۰۰
3
1
نیما
بخدا چهارتا از شماها که سناریو این داستان ها رو مینویسید میفرستادند تو سینما الان هالیوود دوم بودیم، شما ها که از خداتونه این مربی بره چرا ادای مظلومارو در میارید اخه، اگر غیر از این بود وقتی صدجا گفتند از تیم ملی امارات پیشنهاد داره یکی از شماها تکذیب میکرد
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۱:۴۵
پاسخ
15
5
علیرضا اص
کی گفته دوست داریم بره؟ الان این بازی رو ببره هم امتیاز صدر نشین میشه با یک بازی کمتر. چرا باید بره؟!
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰
1
6
عشقممم نیمار
مگ میشه از صنعت پول شیش_پولیس دس کشید:-P
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۱:۰۸
پاسخ
32
5
امیر
خب از همین حرفای مدیر عامل ها میشه فهمید قرارداد خارجی ها چقدر هست... استرا ماچونی 750 و دیاباته 500.... یه عده هوچی‌گری می‌کردند 2 میلیون و و 3میلیون
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰:۳۹
پاسخ
17
5
ماچونی
حساب بانکی کالدرون تو کدوم کشوره که تو انتقال پول مشکلی ندارید مگه اروپا نیست
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۰:۵۲
پاسخ
114
31
علیرضا اص
فکر کنم هنگ کنگه. در واقع چین. که قطعا واسه ایران مشکلات انتقال پول مثل اروپا نخواهد بود!
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۱:۴۱
1
2
علی666
ارژانتین کی اومده تو قاره اروپا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۸:۴۷
3
13
پدر علم داوری
خیر ایشان شرق اسیا حساب دارند؟
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵:۳۲
0
13
ضد هوچیگر
پروفسور، حساب ایشان یا ترکیه هست یا آرژانتین، اگر مدیر شیشتقلالی شما عرضه نداره دلیلی بر لابی بازی پرسپولیس کبیر نیست، ضمنا" شما پول دارید ولی ما پول نداریم، ولی متحد و یکدل و صبور هستیم، شما چطور؟موقع خوشی فقط خودتون رو میشناسید و موقع ناخوشی تقصیر با دیگران هست، مقصرین هم شامل دادگاه CasT فیفا، ای اف سی، فدراسیون، پرسپولیس و احتمالا" فامیل من!!!!
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۶:۰۲
3
22
RED MRE
کجا بودن حساب مهم نیست ،مهم صبر و احترام هست، که باعث میشه مربی شرایط ودرک کنه و با یه تاخیر کوچیک قهر نکنه وهوادارم با یه صدر نشینی موقت با بازی بیشتر هر خفتی رو برای حفظ سرمربی تحمل نکنه.
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۴:۰۵
2
17
علی
نه با خودش کارتخوان از کشورش آورده