کالدرون: پرسپولیس همیشه باید ببرد، در دربی هم همین وظیفه را داریم

کالدرون: پرسپولیس همیشه باید ببرد، در دربی هم همین وظیفه را داریم

11203
22:26
25 شهریور 1398
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه باید ببریم، در دربی هم همین وظیفه را داریم.

به گزارش وب‌سایت نود، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس قبل از حضور در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم ولی اگر در این بازی‌ها گل نزنیم به مشکل می‌خوریم.

* 30 دقیقه اول را پسندیدم

وی ادامه داد: بعد از گل اول می‌خواستیم گل دوم را بزنیم ولی نشد. من فکر می‌کنم 30 دقیقه اول فوتبالی بود که می‌پسندم.

* وظیفه ما بردن است حتی در دربی

وی در خصوص برد قبل از دربی گفت: امروز می‌دانستیم بازی سختی داریم و همیشه وظیفه داریم ببریم که در دربی هم همین هدف را داریم.

* امیدوارم استادیوم در روز دربی پُر شود

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه ارزیابی اش از دربی تهران گفت: مطمئنا جشن بزرگی خواهد بود و من امیدوارم استادیوم پُر شود. امیدوارم تماشاگران ورزشگاه را پر کنند.

* مشکلی با 90 به 10 نداریم

کالدرون در خصوص حضور تماشاگران به صورت 90 به 10 گفت: هر تصمیم بگیرند ما عادت داریم و مشکلی نداریم.

*3 مدافع فوق‌العاده دارم

وی در خصوص غیبت سید جلال حسینی گفت: من 3 دفاع وسط فوق آلعاده دارم و می‌خواهم به فوتبال مد نظرم برسیم. ممکن است بازیکنان همیشه روی نیمکت بنشینند. من خوشحالم سید جلال بازیکن با روحیه‌ای است و هر زمان که بازی کند یا نکند برای موفقیت تیم تلاش خواهد کرد.

4416

نظرات کاربران
red boy
اوضاع خط حمله به شدت نگران کننده هستش علیپور هیچ کاری نمیتونه بکن هو براندائو هم مهاجم شش دانگی نشون نمیده ، یه مقدار نگرانم برای ادامه فصل
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۰:۴۱
پاسخ
1
24
نادر
یه برد شانسی تو تهران در مقابل تیم ضعیف داشتن چقدر خودشونو گم کردن خخخخ
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۹:۳۵
پاسخ
48
10
قلب تهران به عشق تراکتور میتپد
تراختور1 پیروزی0 کالدرون جان شما ببر همه رو.
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۶:۰۴
پاسخ
53
4
dokhi sorkh
هر چی کالدرون بگه
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱:۲۲
پاسخ
4
48
ar21
عالی بود به همه بچه های تیم اول آسیا ،السد با بازیکنان خارجی قوی شده و تیم هایی نظیر الاهلی هم همینطور ولی این بچه های پر قدرت ایرانی پرسپولیس امسال هم سالی عالی رو پشت سر میزارن حتما ، نیمه دوم عالی بازی کردن و مزد زحمتشون هم گرفتن .
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۹:۵۳
پاسخ
7
138
...
به نظر من تیم ارنجش اصلا خوب نبود و از اون مهمتر اصلا تاکتیکی برا گل زدن نداشت. تا دلت بخوای پاس های غلط طوری که چهارتا پاس نمیتونستن بهم بدن. مهاجم نداریم علیپور نا امادس. من نمیدونم موقعیت رو چرا نمیزنه تا بره زاویه کامل بسته بشه. از اونطرف امیری و انصاری و بسار و احمدزاده و ... نا اماده هستن . شیری رو با رضائیان مقایسه کنید نه دریبل داره نه یه حرکت رو به جلو. سانترهاشم که افتضاحه و فقط میفرسته. اصلا نمیتونه اندازه گیری کنه کجا سانترش پایین بیاد. نیمه اول که اصلا نابود بود تیم. یعنی تا قبل گل اصلا هیچ تاکتیکی برا گل زدن نداشتیم و فک کنم اگه دربازه بانشون اشتباه نمیکرد گل نمیتونستبم بزنیم. هووووف. در کل امیدوارم دربی و بازی های بعدی بهتر بشن. این شجاع هم دوباره میره رو پا بازیکنا. یکی نیست بهش بگه برادر من از مدافع لیورپول یاد بگیر. اخه دفاع اخر که نباید بره رو پای بازیکن چون اخرین نفره. خدا بگم چکارت کنه عرب. امیدوارم تیمه شرایطش درست بشه. اما از قاطعیتش خوشم میاد و به خاطر باخت تراکتور چند تا از بازیکنای بزرگ رو نیمکت نشین کرد.
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۷:۵۵
پاسخ
22
5
سعید سعیدی
باید سیستم 4-1-3-2 بازی کنه و امیری هافبک وسط بازی کنه و عالیشاه گوش چپ بازی کنه و بشار گوش راست بازی کنه ترابی باید یه ذره از هافبک ها جلوتر و متمایل به چپ بازی کنه و علیپور هم نوک بازی کنه.اگه کمال بود احمد رو میذاشتیم هافبک راست و بشار میرفت ذخیره ولی با همین سیستمی که گفتم شک نکنید که خیلی خوبه .حملات پرسپولیس بیشتر باید از سمت چپ باشه جایی که امیری و ترابی و عالیشاه وعلیپور با کارهای ترکیبی و همیچنین اضافه شدن نادری میتونن هر تیمی رو ضربه فنی کنن.فقط باید از سمت چپ حمله کنیم تا راحت گل بزنیم.
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۳:۱۵
پاسخ
64
12
استقلال
این پرسپولیس ضعیف توان بردن استقلالو نداره و استقلال دربی رو میبره
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۶:۵۵
پاسخ
232
18
سه چرخه سواران
جنازه ی پرسپولیس هم این اسدقلال رو میبره
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۰:۴۸
4
44
جان ن ن
وقتی تا الان 8تا لایک داری و 101 دیسلایک، بدان که قرص های ضد توهمت رو سر وقت نمی خوری!!خخخخ، سپاس از ادمین
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱:۰۲
3
35
ar21
یه لحظه صبر کن لطفا ، این پرسپولیس ضعیف به قول شما 6 امتیازی و 4 جدول ، استقلال پر قدرت که شما میگید بزار ببینم آها 11 جدوله و فقط دو تا مساوی گرفته و نشون داده تیمی نیست که یه تیم لیگ دسته سه هم جلوش بخواد سخت بگیره ، امیدوارم دربی رو بادقت ببینی و شاهد باخت تیم چندم آسیا باشی ، ادمین لطفا .
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۵:۰۹
3
35
ایداسادات25بهمن1380
درود بر مربی حرفه ای٬با شخصیت٬با جذبه و موفق. به امید شکست تیم یازدهم جدول در بازی بالا و پایین جدول در هفته آتی
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۲:۵۷
پاسخ
10
143
ar21
کالدرون مربی خوبیه و یک مقدار زمان میبره تا سبک خودش رو روی تیم پیاده کنه ، با احترام به حریف ولی دقت کنید به (( رده 11 جدول )) تیمی رو میبینید که اندازه دو تا تیم کامل بازیکن به اصطلاح حرفه ای داره و توی این چند هفته فقط از داوری شکایت داشته و عدم نتیجه گرفتنش هم به خاطر داوری بوده حتما اینطور که خودشون گفتن ، ادمین لطفا .
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۰:۲۳
3
22
پرسپولیسی
میلیون ها هوادار پرسپولیسی شمال کشور حامی شما هستن امسال هم دشمنا مون رو که شمشیر از رو کشیدن رو میفرستیم تو غار فقط بعضی هاشو بیرون بیان وززیر وزیر کنن برگردن
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵:۲۳
پاسخ
11
141
نادر
بگم حاج صفی بیاد خخخ
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۰:۴۶
29
5
ستارگان سرخ ایران
عشقی تو پروفسور دومی
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۰:۳۴
پاسخ
9
111
پرسپولیس زلزله
به عنوان یک پرسپولیسی از برد خوشحالم ولی از شکل بازی نه، نفت رو باید بالا ۲ تا می زدیم تو آزادی، لابد تو آبادان یه تساوی باید شادمون کنه پاسکاری ها غلط زیاد و عدم هماهنگی واضحه تیم تنوع تاکتیکی نداره، حرکت در عمق بسیار کم، فقط سانتر از جناحین که درست کار نمی کرد تو سالهای قبل کارهای ترکیبی زیبا می دیدیم از پرسپولیس اما تو این بازی فقط چند صحنه تیم از لحاظ روانشناسی درست روش کار نمی شه، تیم رو به جلوئه اما عطش گل نداره بلاتکلیفی بعضی از بازکن ها، نادری اومد کجا بازی کنه! بلا تکلیف بود، امیری محو می شد ! بشار زهر همیشه گیش رو نداره! تعداد شوت درست پایینه کالدرون رو حمایت می کنم چون عاشق پرسپولیسم، امید وارم تیم محبوبم قهرمان بشه
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰:۲۷
پاسخ
37
169
بهمن
بقران دیگه حالم بد میشه علیپور رو تو زمین میبینم به مهاجم دیگه چی میخواد دوتا گل صد در صد دروازه خالی رو نزد اگه بخوایم با علیپور ادامه بدیم بازیها رو امسال تیم فانحش خوندس مهاجم برزیلیمون هم یه پول سیاه نمی ارزه اصلا اسمی ازش تو زمین نبود ودر آخر شدیدا نیاز به یک بازی ساز و پاسور داریم داشتیم اما به لطف اقایون سروش ذو از دست دادیم سروشی که به جرات میگم تکنیکی ترین هافبک ایرانه
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۲:۵۴
31
74
سعید غلامی❤پرسپولیسم❤نساجیچیم❤
علیپور مثل قبل توی زمین مایع نمیزاره ولی جونیور خوب میدوید و مخصوصا توی پرسها خوب شرکت میکرد...نبود کمال،،، وقتی تیم توی فشاره کاملا مشهوده...ولی به نظر من مهمترین ضعف تیم اینه که تیم هافبک خلاق بازیساز نداره که مهاجمها رو تغذیه کنه... هافبکها و وینگرها هم توی این سه بازی طبق آمار اصلا نتونستن واسه مهاجمها موقعیت سازی کنند و گلهای زده شده پرسپولیس همشون بر اثر قابلیت انفرادی بازیکنان بوده...انشالله هر چه زودتر بازیکنان بشن همونی که ازشون انتظار میره
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۷:۱۱
پاسخ
9
161
حامد تبریزلی
مستر کالدرون هنوز دو تا بازی بردی اونم تو تهران مقابل شاهین و نفت اونم یک هیچ. پیروزی مقابل تیمهای بزرگ به بن بست میخوره شک نکنین مثل بازی با تراکتور کبیر. هفته بعد هم به استقلال میبازه. کلا جوگیر نشو و زیاد ادای فاتحها رو در نیار.نهایتش تا نیم فصل مهمون این مملکت هستی بعدش برو به تعطیلات و پول مفت بیت المال بگیر و حال کن.
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۷:۳۴
پاسخ
306
51
حمید از مشهد
همینکه نمیدونی ما با پارس جم بازی کردیم و شاهین نبوده نشان ازینه که از رو باد هوا داری در مورد سرورت نظر میدی!!!
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۲:۰۹
5
24
میراد
کی ما با شاهین بازی کردیم؟؟