کامیابی‌نیا تمریناتش را با پرسپولیس آغاز کرد

کامیابی‌نیا تمریناتش را با پرسپولیس آغاز کرد

5004
12:09
29 مهر 1398
بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس از امروز تمرینات خود را با این تیم آغاز کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، کمال کامیابی‌نیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل جراحی کتف حدود دو ماه از تمرینات تیمش دور بود، از امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد.

کامیابی‌نیا ابتدا توسط پزشکان تیم پرسپولیس مورد معاینات دقیق قرار گرفت و سپس تمرینات خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم، آغاز کرد.

این بازیکن در ادامه زیر نظر والنسیا مربی بدنساز پرسپولیس قرار گرفت و در زمین چمن تمرینات ویژه‌ای را انجام داد تا هر چه سریع‌تر بتواند کار با توپ را آغاز کند.

 به نظر می‌رسد او این شانس را داشته باشد که در هفته‌های پایانی نیم فصل اول لیگ برتر بتواند برای تیمش به میدان برود.

2051

نظرات کاربران
پرسپولیس خسته(یازده گلادیاتور)
ای جااااانم زودخودتو برسون کمال جان که جات بدجورخالیه!بااومدنت و جذب ی مهاجم خوب وبااومدن یکی ازبین محرمی ورضاییان بازبه اوج بازخواهیم گشت.بخصوص اینکه تیمای مدعی باهم بازی دارن وقطعاامتیازازدست خواهنددادن.مدیرعاملمونم که کارش درسته وشک نداریم نیم فصل تمام ضعفامونوباجذب بازیکنای خوب رفع میکنه.بیاکه جمعمون جم شه وبه لطف خداپوکرکنیم
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۱:۴۳
پاسخ
1
7
کوهمره.جروق
من که هنوز از بازی های پرسپولیس راضی نیستم.البته این بازی علیپور بهتر شده بود
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۲:۲۶
پاسخ
7
31
آذربایجانلی
با سلام خدمت هواداران تیم پیروزی علیرضا بیرانوند هستم، ۸ میلیارد میگیرم و برای هر شوت از راه دور ۳۰ متری یه اووف از ته دل میگم! البته هیس نشون دادن هم بلدم که باید به مبلغ قراردادم اضافه بشه !!
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷:۵۹
پاسخ
104
10
عشق یعنی پرسپولیس
چرا همش میخند
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۸:۱۵
1
8
تبریزی
اکثر مربیا به بازیکناشون میسپارن که پشت ۱۸ قدم ضربه ایستگاهی به حریف ندن، اما کالدرون باید به بازیکناش بگه که توی زمین خودمون به حریف موقعیت شوت زنی ندین چون بیرانوند بد جوری وا میده!!
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳:۰۲
8
4
کوهمره.جروق
حالت خوبه؟به نظرم برو یه کم استراحت کن.داغ کردی
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۱:۰۹
6
37
FarZaDZB
طرف دروازبان یک تیمی بوده به خاطر سوزش از گل خوردن تا مجلس بردید داستان جلو خواهش میکنم سوژه خنده نباشید دوستان تراکتوری
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۸:۱۰
7
34
حامد
سلام تراکتور هستم بعد منچستر اول هستم خخخخ
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱:۳۵
7
46
صابر666666
فقط لطفا یک نفر به من بگه چرا ابتدای تعطیلات بین فصل این جراحی انجام نشد تا برای اوائل این فصل آماده باشه ؟؟!!
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱:۲۵
پاسخ
3
88
عشقممم نیمار
کمال کتف درو (لقب جدید کامیابی نیا) .. بلخره دیدیمش :-)
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۰:۵۸
پاسخ
124
7
R
اره دیدیش به نظرم برویه بکس پمادبگیرکه یه وقت کم نیاری خخخخ
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۹:۵۸
1
10
❤❤❤❤❤❤YaSer
نمکدون،البته با این تفاوت که تو و حرفات مزه ای ندارن...
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵:۳۹
4
67
شیش تایی ها هفت ساله جام ندیدن!
با توجه به تموم شدن بازیهای سخت اول فصل و هماهنگ شدن کم کم کالدرون با تیم و لیگ و با بازگشت کمال که هم گاهی برامون گل میزنه و هم مهمتر اینکه نمیذاره راحت گل بخوریم! انشالله روز به روز شرایطمون بهتر میشه!
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵:۰۱
پاسخ
33
85
سید118
آقای ازادی 4 بیشتره یا 6؟ درضمن چشات رو باز کن و ببین کی ما جام در جام آسیا قهرمان شدیم و نیمه نهایی چه تیمی رو شکست دادیم رفتیم فینال و قهرمان شدیم (مثل تیم شما چهار جانبه قهرمان نشدیم) و از اون مهمتر حسرت فینال لیگ قهرمانان آسیا حالا حالاها براوت باقی می مونه و این سوزش شماها رو بیشتر می کنه خخخخخخخخخ
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۳:۱۲
0
7
AZADI
به نظرت هفت بیشتره یا پنجاه؟؟؟ کمتر از ده سال جام که چه عرض کنم اسنپ کاپ ندیدن بهتر از نیم قرن اسیا ندیدنه:)))
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳:۲۶
43
7
عابدینی:پرسپولیس با لابی قهرمان شد
این که کمال همش خطا میکنه و اخراج نمیشه که هنر نیست...داورا نمیزارن شما ببازین در اصل
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰:۵۵
59
7
x
احتمالش خیلی کمه که نیم فصل اول بازی کنه، میره برا نیم فصل دوم
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۸:۲۵
پاسخ
8
46
قلب اردبیل به عشق تراختور میتپد
قراره ازش بجای بیرانوند استفاده کنن میگن آخه دروازبان خوبیه خخ بیرانوندم میره اروپا مرغ بگیره
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹:۵۴
پاسخ
120
11
علی666
اولا همه اردبیل طرفدار پرسپولیسه دوما برای تیم های بی جام و عاشق نایب قهرمانی کری بخون در حدما نیستی.
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۸:۰۵
11
90
Perse Fan
خب البته شما هم باید واسه خودتون دلخوشی درست کنید وگرنه تیم تون که فقط به قول شما آخر فصل مرغ میگیره!!!! حالا بخند خخخخخخخخخخ
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵:۴۰
3
75
سیاوش
چقدر ارتش سرخ بزرگه که شماها به جای اخبار تیم خودتون اینجا هستین . البته منم موافقم تنها جذابیت لیگ پرسپولیسه و تیم های شما در حد محلات . خدایا شکرت پرسپولیس ام .
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۹:۰۳
5
78
ساعد
شک نکنید کمال برای حداکثر اول آذر آماده میشه و میتونه هفته یازدهم بازی کنه و بازی با صنعت هم میتونه بازی کنه تو حذفی.کمال فقط سه تا بازی بعدی رو از دست میده که به امید خدا اونها رو برنده هستیم چون تیم آماده و تیمهای روبه رو ضعیف هستند و مطمئن هستم نه امتیاز رو راحت میتونیم بگیریم .کمال هم بیاد دیگه نور اعلی نور میشه و راحت میریم برای دبل مثل پارسال و البته نیم نگاهی به قهرمانی آسیا . شک نکنید که این تیم افتخارهای زیادی رو پیش رو داره و تیم کامل و هم قسم فقط برای قهرمانی بسته شده.زنده باد پرسپولیس کبیر.
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶:۲۶