کامیابی‌نیا: خارجی های سپاهان فحش انگلیسی  می‌دادند

کامیابی‌نیا: خارجی های سپاهان فحش انگلیسی می‌دادند

2634
19:49
18 آذر 1397
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکبار کی‌روش استنلی به شجاع خلیل‌زاده فحش داد که وقتی بازیکن ما به شما گفت او فحش داده شما گفتید مگر فحش خطا است؟

به گزارش وبسایت نود، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،کمال کامیابی‌نیا در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: شرایط بازی کاملاً خاص بود ولی من می‌خواهم در مورد اتفاقی که در دقیقه ۹۰ رخ داده حرف بزنم.

وی افزود: آقای فغانی اگر قرار به اخراج بود شما باید دقیقه ۱۰ هر دو بازیکن خارجی سپاهان را اخراج می‌کردید چون آنها با زبان انگلیسی فحش می‌دادند و شما هم متوجه این فحش‌ها شده بودید.

هافبک پرسپولیس تأکید کرد: در نیمه اول چند بار این موضوع را به شما گفتم و حتی یکبار کی‌روش استنلی به شجاع خلیل‌زاده فحش داد که وقتی بازیکن ما به شما گفت او فحش داده شما گفتید مگر فحش خطا است؟ این را می‌توانید از خود خلیل‌زاده هم بپرسید.

وی در پایان گفت: اصلاً باورم نمی‌شود داور در آن صحنه به ما کارت قرمز داده و من تصور می‌کردم می‌خواهد کارت زرد بدهد. به نظرم من او خنده‌دارترین کارت قرمزی را که می‌توانست بدهد همین بود و در دقیقه ۱۰ بازی باید هر دو بازیکن خارجی سپاهان را اخراج می‌کرد.

1004

نظرات کاربران
عشقممم نیمار
مطمئنی انگلیسی و‌ برزیلی قاطی نکردی ؟؟:-) اگ‌انگلیسی گفته..میشه بگی چی گفت؟؟:-P البته من انگلیسیم همیشه نو‌مدرسه نمره متوسط گرفتم ..پس فک نکنم متوجه شم:-)
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸:۱۹
پاسخ
40
10
زلزله 6 ریشتری سرخ
کمال جان تو این وضعیت محرومیت باید بیشتر خویشتنداری کنی کم مصدوم نداریم حالا بازی بعد احمد باید با محسن ربیع خواه بازی کنن ترکیب دیگه لوزی نمیشه
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳:۰۲
پاسخ
8
31
آرسن لوپن
دیگه تو چقدر بی اخلاقی که علاوه بر تمامی فحش ایرانی رفتی فحش های انگلیسی و آلمانی و فرانسوی و پرتقالی و اسپانیایی و یونانی ... یاد گرفتی.
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۲:۱۶
پاسخ
44
14
حسین
مگه تو انگلیسی هم بلدی
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۱:۰۸
پاسخ
93
28
رضاSh
پ ن پ، مثل علیمنصور و بازیکنای دوچرخه همش میگه فرشینگ.بشکه آیس
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷:۰۳
4
49
ملیحه
خیلی پرسپولیس بازیکن داره :))که آقای فغانی واسه اینکه هجمه نشه علیه شون از سمت بقیه تیم ها،یک قربانی هم از پرسپولیس انتخاب کردن و گفتن چه کسی بهتر از کمال واسه اخراج:(این کمبود بازیکن ها و خستگی ها واقعا کم بود که به ناحق کمال هم اخراج شد ...اینم از قصاوت بهترین داور ایران:)
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹:۲۶
پاسخ
15
61
کی روش.مورینیو.فرگوسن
چه ربطی داره ؟!! خب نباید به فحش انگلیسی استنلی واکنش نشون میداده واکنش بد نشون داده اخراج شده طبیعیه
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۱:۰۷
28
4
دبل.۶::::::۶+۶
همین بهتری داور اسیا و ایران .یک پنالتی به پرسپولیس بدهکاره ..ان هم پنالتی تو دربی ... که جلوی باخت اتوبوس شیشتقلالی ها را گرفت ....
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳:۱۸
3
28
Amir persp0lisi
از الان منتظر بازی برگشت هستیم تا حق همه چی از شیشه ی شکسته اتوبوس پرسپولیس تا فحش ها و ... بقیه رو بگیریم
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶:۵۲
پاسخ
27
69
محمد
اونا فرهنگ خودشونو نشون دادن! ما که نباید به این رفتارای زشت دامن بزنیم. این جور رفتارایی فوتبال زشت و زننده میکنه.
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۷:۴۸
3
26
Amir persp0lisi
نیم فصل دوم بازی برگشت تاوان همه چی رو سپاهانی ها میدن شک نکنن
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵:۴۱
پاسخ
20
68
بی منطقی ممنوع
عجب !!!!! مثل مربی سم پاشتون تو هوچی گری و مظلوم نمائی استادید . آقای سم پاش به جای آموزش فوتبال ، قشنگ براتون کلاس دروغ گویی و هوچی گری گذاشته .
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۸:۵۹
پاسخ
73
24
خطاب به بالایی
۱۲۵
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹:۵۹
2
21
عسگری
دیگه خیلی داوری به نفعتون میشد . چقدر رو داری شما
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶:۰۴
پاسخ
66
24
ناشناس
فغانی داور خیلی خوبی است ولی برای بازیهای حساس داخلی اصلا گزینه مناسبی نیست ، تقریبا هر بازی حساس داخلی را که داوری کرده، به نوعی حاشیه دار شد!
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴:۴۵