کاپیتان نود ارومیه، خرید جدید قلعه‌نویی

کاپیتان نود ارومیه، خرید جدید قلعه‌نویی

5991
15:17
19 خرداد 1398
هافبک جوان نود ارومیه به عضویت طلایی‌های اصفهان درآمد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، محمد زینالی کاپیتان فصل گذشته تیم نود ارومیه به عضویت تیم سپاهان درآمد.

این هافبک 21ساله پس از حسینی، منصوری و محبی، چهارمین خرید باشگاه اصفهانی برای لیگ نوزدهم محسوب می‌شود.

2051

نظرات کاربران
امیر
درحالیکه تیمهای بقول ژنرال!!مرفه ایران تو مسائل ابتدائی مالی موندن و دارن مربیان و بازیکنانشون رو از دست میدن ، تیمی که بقول ایشون هرسال با نیمی از هزینه اونا بسته میشه!! مشغول خریدهای اونچنانیه ، بالاخره نفهمیدیم بضاعت سرخابیا چقدره که سپاهان با اینهمه هزینه ، کمتر از نصف اونا هزینه میکنه ؟
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰:۰۱
پاسخ
16
26
ایرانی
حالا آقای قلعه نوعی میاد میگه تیمای تهرانی 100میلیارد هزینه کردن ولی ما مظلومیم
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶:۵۸
پاسخ
35
50
محمد جواد
بودیمیر و پاتوسی و منشا و ایسما و ... اینها قیمتشون اندازه بازیکن لیگ دسته یک هست .
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۳:۳۱
16
22
زرد سپاهانی
شما همون زمان که گفت ۱۰۰ میلیارد هزینه کردید اومدید گفتید نه همه به خاطر علایقشون میان توی پیروزی مقتدرانه و مجانی کار می‌کنند. حالا معلوم شده راست گفته بود.
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۹:۱۹
21
24
علیرضا م.
اشتباه میگه؟ با 24 میلیارد پول یه مربی، چندتا جوون مثل اینا میشه گرفت، می دونی؟ 24 تا؟ 48 تا؟ 80 تا؟ حالا تازه فرض کن اون مربی یه داداشش رو بیاره بدون هیچ تجربه ای بذاره دستیار و حقوق همون داداشش با حقوق پرافتخارترین مربی لیگ تقریبا برابر باشه! عجیب ولی واقعی!
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵:۲۶
16
19
علیرضا م.
همین بازیکنای جوون خوبن... لطفا دوباره سمت امثال محمد ابراهیمی نرو. به امید تکرار امثال امید ابراهیمی، علی کریمی و محمدکریمی. جدا چقدر هافبک خوب معرفی کرده سپاهان به فوتبال ایران.
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵:۱۵
پاسخ
8
44
azarbayjan
فعلا که تیم پیشکسوتای تراکتورین.سعید آقایی و ایرانپوریان و کیانی و شفیعی و مهدی زاده و مسلمی پور و یه زمانی گردانی و.
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۳:۴۳
15
15
تهرانتراختورچیلاری
از طرف تراکتوریهای ارزوی موفقیت دارم
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۳:۲۴
پاسخ
25
41
سپاهان یعنی هویتم
یاشاسین تراکتور ....این ارزو رو ما هم متقابلا واسه شماها داریممم..
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۸:۳۲
14
26
بعدمنچستر اولیم
آخرسرم میگن کمترین هزینه داریم وپول خرج نمیکنیم،البته تهش هم گریه وزاری میکنن
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱:۵۱
پاسخ
41
36
غــرش طــوفــان زرد
محمد جــان.. با آرزوی موفقیت..
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲:۲۷
پاسخ
19
40
سپاهان = پنجمی جهان در ۲۰۰۷
ای کاش قلعه نوعی بجای ریسک کردن و گرفتن بازیکنای گم نام ، بیشتر ستاره میگرفت . سپاهان محل ازمون و خطا نیست . محل نتیجه گیریه.
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹:۵۲
پاسخ
47
19
پدرام
قلعه نویی آخرش میخواد (بکش زیرش) بازی کنه ... من نمیدونم این همه بازیکن میخواد چیکار ... 2 تا بازیکن 2 متری دیگه برای نوک حملش جذب کنه بنظرم کافیه ...
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۳:۰۴
پاسخ
28
41
محسن
حاج صفی هم با سپاهان تموم کرده فقط مونده دژاگه و جرج ولسیانی.... سپاهان کهکشانی تکمیل شد.
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶:۵۹
پاسخ
35
27
azarbayjan
سردیت نکنه
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۴:۲۵
10
15
TT فراتر از باشگاه
آرزو بر جوانان عیب نیست
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱:۴۴
11
13
سولدوز تراختور
نمیدونم میدونین یا نه احسان و اشکان دو سال دیگه با تراختور قرارداد دارن فک کردین به همین راحتی بازیکنان کلیدی رو میزارن جدا بشن...؟؟؟؟در ضمن سعید اقاییم تو خبرها بود قراره بیاد اونوخت احسان میره هافبک
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸:۱۳
10
7
حمید
تنها تیمی که با پول کارخونه دولتی داره تیم میبنده این سپاهانه،پرسپولیس و استقلال با پول هواداراشون زنده موندن.
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰:۴۷
پاسخ
36
35
سپاهان طلایی
و با پول نفت و پول مردم. سپاهان سهامش خصوصیه هیت مدیره دولتی. از اینکه تابش مشمول قانون بازنشتگی نشد هم نمی فهمی. در ضمن طبق قانون هر مجموعه که آب و هوای یه استان را آلوده کنه وظیفشه خرج ورزش اون شهر و استان کنه. 2000 تا ورزشکار داره شما با بوجه کل باشگاه سپاهان فقط یه تیم فوتبال دارید.
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۱:۰۰
18
22
reza sb78
عجیبه واقعا...خرید بازیکن نسبتا کوتاه قامت
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵:۱۱
پاسخ
11
21
عشقممم نیمار
عه ..میگم نود ارومیه همون تیمی نیس ک‌در جام حذفی ..شیش_پولیس با داوری تو‌ ورزشگاه ازادی بردش؟؟ ک دسته یکیه..این همونه ؟؟ :-)
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۳:۳۸
پاسخ
32
49
amir
فرشاد اسدی هافبک دفاعی نود ارومیه هم بازیکن خیلی تاپیه
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹:۱۰
پاسخ
5
14
TT فراتر از باشگاه
از دیار آذربایجان به دیار اصفهون موفق باشی
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۷:۵۴
پاسخ
22
34
فقط سپاهان
از دیار اصفهون به دیار آذربایجان شومام موفق باشین.
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰:۰۱
12
23