کفاشیان: مذاکره‌ای با کی‌روش نداشته‌ایم/ به زودی از فدراسیون می‌روم!

کفاشیان: مذاکره‌ای با کی‌روش نداشته‌ایم/ به زودی از فدراسیون می‌روم!

10578
11:10
06 بهمن 1397
نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مذاکره با کی‌روش برای تمدید قرارداد به بعد از جام ملت‌های آسیا موکول شده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا، علی کفاشیان درباره وضعیت قرارداد کی‌روش با تیم ملی و احتمال حضور او روی نیمکت کلمبیا اظهار کرد: تا زمان اتمام جام ملت‌های آسیا هیچ مذاکره‌ای با آقای کی‌روش نمی‌کنیم. تیم ملی نیاز به آرامش دارد و فعلا فقط به فکر برد هستیم تا جام را بگیریم و به ایران بیاریم.

بر اساس اساسنامه سازمان لیگ فوتسال، رئیس کمیته فوتسال باید ریاست سازمان لیگ را به عهده بگیرد اما کفاشیان با وجود استعفا از کمیته فوتسال، هنوز از سازمان لیگ نرفته است. او درباره این موضوع توضیح داد: بنده درحال حاضر به صورت قانونی رئیس سازمان لیگ هستم و اساسنامه فدراسیون فوتبال نمی‌گوید که باید کنار بروم. بر اساس مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، سرپرستی سازمان لیگ به بنده و ریاست کمیته فوتسال به آقای داود پرهیزگار واگذار شده است. این، از اختیارات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره بازنشستگی کامل و کنار رفتن از پست‌های فوتبالی گفت: به زودی این اتفاق خواهد افتاد و به امید خدا از فدراسیون می‌روم.

کفاشیان که بعد از بازگشت از امارات به مشهد رفته و نظاره‌گر بازی لیگ برتر فوتسال شده است، درباره این موضوع نیز بیان کرد: مسابقات لیگ برتر فوتسال به مرحله پلی‌آف کشیده شده و این مسابقات بسیار حساس است. قرار شده تمام اعضای هیات رئیسه بازی‌های این مرحله را از نزدیک نظاره کنند. خود من هم بازی فرش‌آرا و سوهان محمدسیما قم را دیروز (جمعه) تماشا کردم. همچنین با توجه به حساسیت بالای بازی‌ها قرار شده از سوی کمیته انضباطی نیز نماینده ویژه‌ای در این رقابت‌ها حاضر شود.

1870

نظرات کاربران
سیدعلی
دلمون برا خنده هات تنگ میشه! به هرحال ممنون که در زمان ریاستت کی‌روش را نگه داشتی هرچند امکانات خوبی براش تهیه نکردی!
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸:۴۴
پاسخ
36
17
سیروس
به نظر من آقای کفاشیان در دوره تصدیشون خیلی خوب کار کردن بهترین مربی خارجی رو برای تیم ملی اورد برای اولین بار ۲دوره پشت سر هم رفتیم جام جهانی موفقیت های بزرگی در رده جوانان ونوجوانان کسب کردیم نتایج فوق العاده در فوتبال ساحلی وفوتسال بدست اوردیم با این همه کمبودها وامکنات سخت افزاری ناچیز واین همه حاشیه که فوتبال ماداره ضمنا ایشان تونستند پست نایب رییسی کنفدراسیون فوتبال اسیا رو هم کسب کنند که بعد از انقلاب بهترین ومهمترین پست فوتبالی ایران بوده دوستان کمی واقعات رو ببینید متاسفانه همیشه در ایران انسانهای بزرگ بعد از کنار رفتن شناخته میشن ایراد کار ایشون چی بوده یکنفر بگه ایشالله هر جا هستن موفق باشن
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸:۳۹
پاسخ
13
38
عشقممم نیمار
خداکنه وقتی کیروش از تیم ملی رفت ..برید از فدراسیون !! :-)
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۴:۴۱
پاسخ
40
6
پرسپولیس ایران
اگه یه کار مثبت کرده باشی شما .همینه که با ایشون مذاکره نکردید.بعدش برو هر جا که هستی موفق باشی.
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹:۵۶
پاسخ
4
58
عموسعید
اون زمانی که پرسپولیس واسه قهرمانی اسیا می جنگید کیروش و دستیاراش از فرط ناراحتی و عصبانیت داشتند خودشونو میخوردند و با تساوی پرسپولیس و ژاپن همه از خوشحالی داشتند پردر می آوردند و این شد دلیل محبوبیت این پرتغالی شومن نزد طرفدارای تیم بی افتخار شیشتقلال
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۷:۳۳
پاسخ
7
570
Ssabi
بی افتخار تیمته، که با دو وزیر پرسپولیسی و ستاره هایی مثل دایی و باقری و مهدوی کیا و.....نتونست یه ستاره ی آسیایی بگیره آخرش هم از بی ستاره گی رفت پرچم ویتنام رک عاریه گرفت خخخهخخخه
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹:۵۲
127
6
afshin
عمو سعید ظاهرا خودت رو به خواب زدی و با گلوله تانک هم نمیخوای بیدارشی پس بخواب داداش بخواب که خفتنت به ز بیداری
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۹:۵۳
120
2
حق گو
خسته نباشید!!!! تو یکی هیچ جا نمیری، شده آبدارچی فدراسیون میشی ولی سؤل رو ترک نمیکنی.
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۳:۵۴
پاسخ
0
310
علی
والا اگه تیم ۹ سال دست مایلی کهن بود بهت میگفتم چکار میکرد.احتمالا شما فوتبالهای تیم مایلی کهن رو ندیدی ک اینجوری میگید مایلی کهن
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۳:۱۸
پاسخ
119
52
ایران
تیم مایلی کهن تا مرز حذف شدن از انتخابی جام جهانی 98 پیش رفت!!!!!! اونم با اون نسل طلایی.
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۳:۱۲
19
17
حسام
شوخی نکن داداش. مایلی کهن طلایی‌ترین نسل فوتبال ایران دستش بود! البته بعد از تیم فرانکو که پرستاره‌ترین بود. اونو با تیم بی‌ستاره الان مقایسه میکنی؟! غیر از کیروش هرکس بود ما مرحله گروهی حذف بودیم.
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۰:۰۱
19
16
ایلیا م
بازنشسته هم میشن ول کن نیستن ببین این هیات رییسه چطوره که راضی میشه بازنشسته خسته رو بذاره راس کار ولی نخبه جووون نیاد سرکار با خودش تحول بیاره همینه دیگه فرق ما با نظم و انضباط ژاپنی هاااا ...همش داریم درجا می زنیم
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۱:۰۱
پاسخ
14
60
ریش قرمز
همش وعده همش وعید زودتر برو ضعیفترین رئیس فدراسیون تاریخ .........
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴:۳۲
پاسخ
11
82
هوادار
کی اون زمون میرسه که شماها از فدراسیون برید و فوتبال و فوتسال و ساحلی یه نفس راحت بکشن آخه خواهشا برید
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶:۵۵
پاسخ
7
67
ایرانی
البته باید می گفت وزیر ورزش اجازه تمدید قرداد را نمی ده . کیروش بره فوتبال ایران نه فقط تیم ملی ، لیگ هم نابود میشه
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴:۵۴
پاسخ
124
53
فتحی بازنشسته
بسلامت
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴:۰۵
پاسخ
0
72
ali1914
خدا رو شکر که میخوای بری یکی از بهترین خبرای امساله واقعا خوشحال شدم:)))
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵:۴۵
پاسخ
15
54
آنتی اتوبوس
خوبه باند حاکم بر فدراسیون با کیروش، یهویی همه با هم برن!!!
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱:۴۶
پاسخ
238
119
فاطمه
آنتی اتوبوس رو برانکو در لیگ قهرمان آسیا پیاده کرد پرسپولیس تا فینال برد میخواست از کی روش تقلید کنه نتونست .کسایی بخاطر یک کروات ب تیم ملی پشت میکنن یک خائن هستن برانکو ب نیمکت تیم ملی چشم داره بخاطر همون تیم ملی ایران تخریب میکنه مصاحبه چند روز اخیرش اینو نشون میده چطور یک مربی خارجی ب خودش اجازه میده در این موقعیت حساس برد های ایران کمرنگ نشون بده تازه تخریب هم بکنه با پشتوانه چه کسایی ؟یک مربی باشگاهی انقدر راحت درموقعه حساس این جور مصاحبه میکنه .داداش شما تعصب کورکورانه ب مربی کروات خودتون دارید والا همه میدونن برانکو در مقابل کی روش هیچی نیستی حتی از نظر اخلاقی جام جهانی آلمان یادمون نرفته نتونست برگرده ایران گذشته اش یادمون نرفته مساوی با آنگولا و بازیکن سالاری الانم فقط سبک بازی از کی روش تقلید میکنه
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۱:۴۱
20
15
آرزو
تو ایران تمام‌مشکلات زیر سر این سومدیریت هاست. سرمربی تیم ملی از لحاظ فنی مشکلی نداره اما از لحاظ اخلاقی قوانین و چهارچوب خاصی براشون تعیین نشده. به هرحال زحماتی ک ایشون برای تیم‌میکشن در قبال یه سری دریافتی ها و امتیازاتی هست ک ایران بهش میده. هیچ‌کس کار مفتی انجام نمیده‌ . ایشون مذاکرات خوبی هم‌با سرمربی های لیگ‌برتر نداره. بهتره تعامل داشته باشن. یه ضعفی هم‌ک ایران داره نبود ورزشگاه ها و زمین‌تمرین های درست حسابی. به امید روزهای بهتر.
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۹:۲۴
32
52
مسعود هاشمی
دوباره دوران اقای دکتر دادکان اون بدبختی ایران باید همه بازیکنهای ملیش تحمیلی میبودن وسفاارشی ته کارش هم شونه خالی کنن بگن مقصر من نبودم وزیر ورزشه