کلمبیا ۱ - ۰ قطر؛ صعود شاگردان کی‌روش با شکست قهرمان آسیا

کلمبیا ۱ - ۰ قطر؛ صعود شاگردان کی‌روش با شکست قهرمان آسیا

9085
03:45
30 خرداد 1398
شاگردان کارلوس کی روش دومین پیروزی خودشان در کوپا آمریکا را کسب کردند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های کلمبیا و قطر از دور دوم مرحله گروهی کوپا آمریکا از ساعت ۰۲:۰۰ بامداد پنج شنبه در گروه دوم رقابت ها به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل دیرهنگام به سود کلمبیا تمام شد.

داور در دقیقه ۴۹ بازی به دلیل خطای هند بازیکن قطر یک پنالتی به سود کلمبیا اعلام کرد اما پس از بازبینی تصاویر نظر خودش را تغییر داد و بازی ادامه پیدا کرد. کلمبیا که در نیمه دوم نمایش بهتر و هجومی تری ارائه کرد سرانجام در دقیقه ۸۶ توانست روی سانتر زیبای خامس رودریگز و با ضربه سر زاپاتا به گل برسد.

کلمبیا که در بازی قبلی خودش مقابل آرژانتین پیروز شده بود با این نتیجه توانست به دور بعد صعود کند. قطر هم که یک امتیاز کسب کرده باید در بازی آخر خودش به مصاف آرژانتین برود.

 ۲۰۳۱

نظرات کاربران
مهدی
اگر با کلمبیا توی مرحله حذفی و فینال رفت. باید بابت تهمت زدن و تخریب های نابجاتون عذرخواهی کنید. اینکه کیروش رو خراب میکنید، چه چیزی ب جاش به دست میارید؟
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱:۴۳
پاسخ
7
25
Majid تاجی
برانکوی حسود و دشمنان تیم ملی ایران باید الان اعتراف کتند که اشتباه میکردند. شعور فوتبالی و انصاف خوب چیزیه.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۴:۱۷
پاسخ
11
25
سهراب
کیروش تو رفتی...ولی ما تا اخر عمر طرفدار کلمبیا هستیم... تو ایرانی ترین ایرونیه جهان بودی..ن مثله (برانکو) که بخاطر یک مشت دلار ی ملت رو گذاشت و رفت..
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳:۳۶
پاسخ
12
31
ولی۴+۶
تنها کسانی که ویلتموس میتونند زمین بزنند همی کیروش پرست ها هستن کافی بود به کره ببازیم بیچارش میکردن همین حالا هم برای اولین باخت تیم ملی روزشمار گذاشتن میگی نه صبر کن ببین..
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۳:۳۲
پاسخ
243
64
مهدی
به جای اینکه دنبال تخریب کیروش و دوست داران کیروش باشید، به فکر مربی جدید تیم خودتون داشته باشید.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۷:۱۹
6
20
بنگلادش یادت نره
ما مثل شما پرسپولیسیها وطنفروش نیستیم و سرمربیمونم سمپاش نیست و تیم ملی کشورمان را دوست داریم برعکس شما که تیم ملی تان همان تیم باشگاهی تان هست. خیانت شما به تیم ملی ایران در تاریخ ثبت شد. فرانکوی هوچیگرتان هم که بدجور قالتان گذاشت و فرار کرد. دم کیروش گرم که داخل کشور خداحافظی کرد و رفت.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶:۳۹
9
30
آنتی فرانکو
تو برو یه فکری به حال خودت و ذوب شدگان در ویچ کن که بدبلایی سرتون آورده لازم نیست به فکر کیروشی ها باشی ما نه هوچی هستیم ونه وطن فروش تیم ملیمون هم فقط تیم ملی ایرانه
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵:۱۷
3
24
Wien
زمین زدن مربی تیم ملی ،تخصصش انصافا فقط مخصوص خودتونه،بقول معروف ، کافر همه را به کیش خود خواند.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸:۳۲
1
21
محمدرضا
حرفت درسته ولی تنها کسانی که کیروش زمین زدن برانکو فن ها نبودن آیا ؟
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷:۲۸
2
20
بابک
یادم نمیره بعد از باخت به ژاپن ملت بوق میزدن حالا دم از چی میزنی? داداش میخوای راجب به تیم ملی صحبت کنی اسمی از تیمت و کل کل نباید بیاری شرم اوره با اون نام کاربری و کری میخوای در مورد تیم ملی کشورت نظرت بدی!! هر وقت معنای ملی رو فهمیدی بعد بیا نظر بده
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۶:۲۹
2
15
کیومرث
خطاب به ولی : من یکی از طرفداران سرسخت کی روش هستم و در عین حال برای ویلموتس هم نهایت احترام رو قائلم و امیدوارم اینقد خوب باشه که کمتر حسرت از دست دادن کی روش رو بخوریم هرچند هیچکس کی روش نخواهد شد و خدمات کی روش هم به فوتبال ایران بی نظیر بود .
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷:۴۸
2
23
حمید
تنها کسانی که گند زدن به فوتبال ملی ایران همین شما ۶ و ۴ ها هستین
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵:۲۲
2
19
علی
دقیقا همون کاری که پرسپولیسیا زمان کیروش کردن . حالا هم برانکو ولتون کرد رفت :)
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۲۱
5
17
حمیدرضا
کافر همه را به کیش خود پندارد. از همین پیام معلومه این دوستمون در زمان حضور کی روش برای برانکو سنگ تموم میذاشته. نه داداش. ما مثل شما نیستیم. همون موقعش هم از اینکه تیم ملی رو فدای منافع شخصی بکنن شاکی بودیم. الان هم هیچ فرقی نمیکنه. ویلموتس و برانکو و کی روش میان و میرن. مهم تیم ملی کشورته نه منافع شخصی و باشگاهی مورد علاقه شخص شما.... ایکاش بفهمی
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱:۰۹
1
14
تاجیم با افتخار
ما مثل شما نیستیم که منتظر باخت تیم ملی باشیم یا از باخت تیم کشورمون خوشحال بشیم ما هر کسی سرمربی بشود حمایت میکنیم برانکو به چند فروخت تیمتون ناراحت نباشید که ازتون خداحافظی نکرد کلا اینجوری بعد از جام جهدنی هم فرار کرد رفت حتی مالیات هم نداد
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۷:۰۸
3
13
شیش تایی تر از قبل
شما اصلا بازی کلمبیا رو دیدید؟!!! هنوز نتونسته تاکتیک دفاع اتوبوسی شو جا بندازه کیروش موزامبیکی. کلا رو می آوردن به دفاع و روی استعداد فردی گل میزنن نه تاکتیک. اصلا سبک بازی الان ایران خیلی فرق کرده . ما باخت می خوایم گل خورده بالا می خوایم بازی با تیم های قوی و شکست سخت می خوایم سقوط در رنکینگ فیفا می خوایم ولی بازی تماشاگرپسندانجام بدیم و روز به روز پیشرفت کنیم. نمی خ.ایم رنکینگ جعلی با بازی دوستانه با سیرالئون که تو تامین آب معدنی مشکل دارن داشته باشیم. از تیم ملی حمایت کنیم شک نکنید بازی های خیلی زیباتر و جسورانه تر رو شاهد خواهیم بود ترسو ها در لاک دفاعی می مانن.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۷:۵۳
22
2
مصطفی
عصر یک هیچ های کلمبیا شروع شد! اخه قطر ؟!؟ کیروش باید برع یونان والا
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸:۲۱
پاسخ
238
61
محمدرضا
آرژانتین رو دوتا زد ندیدی
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۳:۱۰
1
20
ستارگان سرخ ایران
حیف کی روش فقط ای کاش اینقدر حاشیه درست نمی کرد منم قبول دارم کیفیت فنی اش رو ولی اخلاقی نه
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲:۵۷
پاسخ
100
55
jd.dri
مگه معلم اخلاق استخدام کرده بودیم ؟!!!!!! یادش بخیر یه معلم اخلاق داشتیم که 14 تا از بهترین بازیکنای تیم ملی مون بر علیه اش استعفا نامه نوشتن !!!!!!!!!!!!
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۶:۳۸
2
15
کیروش کلمبیا
تیمی سراسر حجومی از کیروش...چون ابزارشو داره...امکاناتش هست....اینجا امکانات نداریم که هیچ سم پاشی های مربی یه تیم خاص برای تیم ایران و اکثر هواداراش لحظه شماری برای باخت تیم کشورشون میکنن....خب معلومه که هیچوقت جام نمیاریم...تا فرهنگ سازی نشه هیچوقت با هیچ مربی جام نمیگیریم در عرصه آسیایی و جهانی
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱:۲۶
پاسخ
41
218
مسعود گل باشی
کیروش هیچی حالیش نیست. ازطرف پس پسیا وممربی های ایرانی
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۸:۴۶
پاسخ
64
137
علیرضا
کی روش تو مراحل گروهی عالیه ولی همینکه به جاهای حساس و مراحل حذفی میرسه کم میاره
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۸:۴۰
پاسخ
137
39
امیر
به زودی بیشتر مشخص خواهد شد که ویلموتس در حد کیروش نیست
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۳:۳۱
پاسخ
46
131
Sj
منتقدین کی روش اجازه دارند برن توغار و در رو هم ببندند. هیسسسسسسس
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۹:۱۶
پاسخ
31
158
قلب تهران به عشق تراکتور میتپد
هرچی برانکو بگه......بنظرتون ماهجومی تریم یاکلمبیا؟؟؟؟/برانکو تمرکز تیم ملی رو بهم زد وباختیم وگرنه ماچیزی کم نداشتیم براقهرمانی.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۲:۰۶
پاسخ
44
158
arvin
درود بر پادشاه کیروش، به نظرم کلمبیا بدون گل خورده قهرمان میشه...تا ابد در قلب ما جا داری مرد شجاع آقای کی روش، بر خلاف مربی پیروزی که حتی زحمت نداد بیاد ایران بعد بره دنبال دلار دقیقا مثل 2006....
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۰:۲۹
پاسخ
136
389
فوتبالی-قدیمی
به sajjad به نظر شما اگر کیروش مربی پرسپولیس یا سپاهان یا استقلال بود جام نمی گرفت؟ مگه میشه مثلا لیپی و لوو رو با پپ و مورینیو مقایسه کرد؟ وقتی هر دو توی یه سطح (ملی یا باشگاهی) کار کردند قابل مقایسه هستند. به شخصه اخلاق برانکو توی دوره جدید رو نمی پسندم و انتقادات فنی زیادی هم بهش وارد هست حتی همون قدیم ها ولی مربی قابل احترام و خوبیه ولی شما طرفدارها با بد طرفداری کردن، بهش لطمه می زنید. برخی از دوستان جامهای برانکو زمان تیم ملی رو می گن. مشکل اینجاست که الان دیگه جام غرب آسیا و ال جی کاپ برگزار نمیشه. لطفا واقع بین باشید. هر دوی مربی ها به فوتبال ایران خدماتی رو ارائه کردند (حالا کمتر یا بیشتر) ولی چون فوتبال ما مشکل داره، مربیهای بزرگتر از اینها هم نمی تونن تغییر ساختاری و دراز مدت ایجاد کنند.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲:۰۶
1
5
آنتی فرانکو
جامهای فرانکو رو باید گذاشت در کوزه باهاش آب خورد!جام آسیایی براتون آورد؟ هرچی حلبی تو فدراسیون بود برای خراب کردن کیروش دادن به فرانکو وفرانکو هم خوب از خجالتتون دراومد
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵:۰۹
1
11
امید
در جواب sajjad اگه میخوای تعداد جام کیروش و برانکو را مقایسه کنی باید جامهایی را مقایسه کنی که سطحشون به هم نزدیک باشه. برانکو تو لیگ آسیا چندتا جام گرفت؟ هیچی. سطح لیگ ایران با ملتهای آسیا قابل مقایسه نیست. اگه کیروش تو لیگ ایران مربی بود شاید بیشتر از برانکو هم جام میگرفت
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰:۲۵
1
6
Mn24
در جواب sajjad تو تیم باشگاهی سالی ۴تا جام برگزار میشه تو تیم ملی هردو سال یک جام که یکیش جام جهانیه که بعید میدونم حالا حالاها از آسیا تیمی قهرمانش بشه بعدشم ۲تا ازجامهای برانکو بدون برگزاری بازی از سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس ارسال شد
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲:۰۲
1
7
مسوت
خخخخ. منطق پرسپولیسی همینه که جام ملت‌ها و جام جهانی رو با لیگ در پیت ایران مقایسه میکنه.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹:۴۲
0
11
علی
سجاد جان برادر من جام های لیگ خلیج فارس رو داری با جام جهانی و جام ملت ها مقایسه میکنی برادر؟؟؟؟؟؟
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۴۲
1
8
sajjad
برانکو تو چهارسال 7تاجام گرفت،کیروش تو هشت سال چی گرفت؟؟؟؟؟
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۴:۴۶
157
29
Manam
یعنی نمیشه تیمای کیروش رو طرح و برنامه گل بزنند ؟ همش شانسی ، کسی که کیروشو به عنوان سرمربی میخره ، باید یه سرمربی دیگم برای بخش هجومی تیمش بخره
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۲:۵۶
پاسخ
362
201
Ff
تو ایران جام گرفتن لیگ ایران قهرمان شدن کار بزرگی نیست ،پرسپولس لیگ قهرمانان آسیا هم دور پیش شانسی رفت بالا با کمک اشتباه هات داور ،این دوره تو گروهی حرف شد ،بعد همه داور های لیگ ایران در این قهرمانی ها شریک هستن ،خواهشن راجب کی روش صحبت نکن
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱:۳۸
0
6
کیومرث
خطاب به manam : بازی رو دیدید میاید اظهار فضل می کنید ؟ کلمبیا حداقل شش تا موقعیت گل عالی رو نزد ، تعداد پاساش ۶۰۰ در مقابل ۳۰۰ بود ، مالکیت ۷۰ به ۳۰ بود . تازه مربی قطر برای مدرسه فوتبال لاماسیای بارسا مهد فوتبال مالکانه اس ولی اونم مجبور بود در مقابل تیمای قوی تر از خودش دفاعی بازی کنه .
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸:۰۲
18
126
رضا
سلام و درود دوست عزیز قطعا شما بازی رو ندیدی کیروش بسیار مربی بزرگیه و با این صحبت‌ها کوچیک شدنی نیست امیدوارم کاری که باهاش شد به ضرر فوتبال ملی ما تمام نشه