کلوپ: ترجیح می‌دهم ببازم تا مثل راموس پیروز شوم

کلوپ: ترجیح می‌دهم ببازم تا مثل راموس پیروز شوم

6680
02:03
20 مرداد 1397
سرمربی لیورپول بار دیگر از کاپیتان رئال مادرید انتقاد کرده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی لیورپول بار دیگر از کاپیتان رئال مادرید انتقاد کرده است. 

به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ که پس از شکست تیمش مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان فصل پیش بارها از سرخیو راموس به خاطر خطا روی محمد صلاح که منجر به تعویض این بازیکن شد انتقاد کرده در جدیدترین مصاحبه اش بار دیگر عنوان کرده ترجیح می دهد شکست بخورد تا اینکه بخواهد به هر روشی که شده پیروز شود. 

کلوپ به شبکه Sport 1 آلمان گفته:

نمی خواهم تحت هر شرایطی پیروز شوم. البته که دوست دارم فاتح لیگ قهرمانان شوم و انتظار ندارم سرخیو راموس جام را به ما بازگرداند اما انتظار دارم در رفتارش تجدیدنظر کند. شاید آن صحنه تنها یک حادثه بود اما محمد صلاح فصل بینظیری را سپری کرده بود و در جریان حساس ترین بازی از عمد مورد خطا قرار گرفت. رئال مادرید با شایستگی قهرمان شد نباید با چنین شرایطی پیروز شد. نباید چنین پیامی به کودکان و افرادی که بازی ها را تماشا می کنند بفرستیم. نباید این پیام صادر شود که برای کسب پیروزی باید هر کاری که می شود کرد. اگر قرار است چنین پیامی صادر کنیم باید بگویم که ترجیح می دهم از این سیاره خارج شوم!

۲۰۳۱

 

نظرات کاربران
مهرداد
این چی میگه اخه. رئال با ده تا صلاح هم شما رو شکست میداد
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳:۲۳
پاسخ
107
35
اناری
معلومه تا اون موقع که تو زمین بود چطور دفاع می کردید.
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱:۲۵
13
76
Cr7-18
رئال تو شب ضعیفش هم فینال اروپا رو میبره به خاطر شخصیت بزرگ وتاریخی ای که باشگاه داره هروقت اینو فهمیدی شایدبتونی اروپا رو ببری تااون موقع بهتر انقدر اون صحنه رو بهونه نکنی وبه فکربهترکردن تیمت باشی تیمی که فقط وفقط وفقط به یک بازیکن متکی باشه اونم تازه به دوران رسیده ای مثل صلاح باید درشو گِل گرفت !Hala ramos !Hala madrid¡
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۲:۲۶
پاسخ
120
38
.
این حجم از تلاش رئالیا برای سرپوش گذاشتن روی یک ناجوانمردی و بی اهمیت نشون دادن حرکت غیرورزشی که از یک کاپیتان انتظار نمیره، واقعا شرم آوره... شما که لیورپول رو متکی به یک ستاره میدونید پس چرا وقتی راموس همون یک ستاره رو هم مصدوم کرد باز از این ناجوانمردی حمایت می‌کنید! اگر اون شب همین بلا سر رونالو می افتاد خود شماها فضای مجازی رو پر از اعتراض می کردید اما چون مصدومیت صلاح به نفعتونه چه بسا از خطای عمدی راموس خوشحال هم شده باشید! این انصاف و جوانمردی یه رئالیه که وقتی بازیکنش دست به جنایت بزنه از اون حمایت کنه؟!!
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۱:۱۱
0
4
شهرام
خدا تو و کاریوس رو شفا بده
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۴۶:۴۲
پاسخ
146
60
....
خدا راموس و پرز رو شفا بده که رونالدو رو از دست داده؛رفته دروازه بان گرفته!
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۵:۵۳
21
116
سعید 54
کلوپ به لحاظ شخصیتی یک انسان والا و به لحاظ دانش فوتبالی در سطح عالی
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۴۲:۰۷
پاسخ
20
176
8فینال اروپا
چرا باید واسه سوارز موضع بگیره؟!! مگه سوارز بازیکن کلوپ رو گاز گرفته؟! اون زمانی که سوارز گاز میگرفت کلوپ سرمربی کجا بود که بیاد نظر بده؟؟ مثل این میمونه که بگی قلعه نویی چرا درباره سوارز سکوت کرد؟!
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶:۱۲
11
94
آرش
جالبه که همین آقا با این حد از حساسیت که به هر بهانه ای قضیه راموس رو توی بوق و کرنا میکنه در مورد گاز گرفتن های ! سوارز اینقدر حساس نبود و ندیدیم که درباره این اتفاق عجیب و بی سابقه موضعی بگیره البته شاید هم گاز گرفتن بازیکن حریف رو غیرعمد ! میدونه.
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۱:۳۰
126
37