کلوپ: لیگ قهرمانان را فدای قهرمانی در انگلیس نمی‌کنم

کلوپ: لیگ قهرمانان را فدای قهرمانی در انگلیس نمی‌کنم

1365
13:22
23 مرداد 1398
سرمربی لیورپول حاضر نیست لیگ قهرمانان را فدای قهرمانی در انگلیس کند.

به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ در آستانه دیدار امشب تیمش با چلسی در سوپرکاپ اروپا عنوان کرده باوجود فتح لیگ قهرمانان فصل پیش حاضر نیست در این فصل قهرمانی در اروپا را فدای فتح لیگ برتر کند.

کلوپ گفته:«من آنقدر خوب نیستم که بتوانم بین قهرمانی در اروپا و انگلیس انتخاب بکنم. باید هر چیزی که به من می رسد را قبول کنم! فصل پیش اینطوری نبود که تنها روی لیگ قهرمانان تمرکز کنیم. ما تنها سعی می کنیم بازی به بازی پیش برویم. فصل پیش خوشبختانه موفق شدیم فاتح جامی شویم و جشن هم گرفتیم. امسال هم باید به همان روند ادامه دهیم.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
Asma seven
ایشاالا ب جفتش برسی... تیم دوس داشتنی لیورپول حقش هس...
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۳:۴۸
پاسخ
8
5
مصطفی پاشا گواردیولا
تا کی میخوایین منطق فوتبالی داشته باشین مورینیو میدونه که که دیگه تو موفقیت به پپ نمیرسه این حرفو زده من خودم یه منچستریم ولی عاشق سبک بازی وشخصیت گواردیولام وقتی پپ اومد سیتی شماها فقط آگوءرو وسیلوا میشناختین پپ سانه فودن استونز ژسوس استرلینگ برناردو وحتی دیبروینه که مورینیو از چلسی انداخت بیرون به اوج رساند دستاورد مورینیو در یوناتید چه بوده مقایسه کنید ستاره های یوناتید با سیتی وبقیه تیمها دخیا اسمالینگ پوگبا ماتا رشفورد مارسیال یانگ اما خریدهای مورینیو لیندلف ماتیچ پریرا سانچز اینقد ضعیف بودن الان دیگه حایی تو ترکیب یوناتید ندارن واقعیت اینه مورینیو مربی خوبی بود ولی دوران فوتبالی اتوبوسیش تمام شده دورانی دوبه هم زنی در اسپانیا الان هم از بیکاری زیاد مصاحبه میکنه خدا وکیلی مصاحبه های پپ کلوپ ببینین میفهمین بزرگی شخصیت مال همه نیست مورینیو تنها با یک مربی بحث نکرده اونم چون روبه روی هم بازی نکردن کونته ونگر پپ کلوپ سیموینه پوچیتینو الگری
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶:۳۶
پاسخ
2
14
مصطفی پاشا گواردیولا
کلوپ تو چقد خوبی که باعث شدی رءالیا کامبک مقابل آژاکس فراموش کنند امسال بازهم پپ قهرمانه ان شاءالله سال دیگه منچستر هم میاد رو اوج آرسنال هم تیم داره بهتر میشه لیورپول حالا حالا قهرمان نمی شه استرس قهرمان نشدن نمیزاره قهرمان بشن
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۳:۵۸
پاسخ
12
26
جواد
همه تیمها میرن سراغ یه مربی خوب و بهش وقت میدن تا تیم رو جمع کنه.همین لیورپول اینقدر افت کرده بود که هرسال مربی عوض میکرد اما کلوپ دوباره اونو به اوج برگردوند.فقط چلسی بود که یک مربی مثل کونته رو گذاشت کنار حالا مونده چکار کنه واقعا مدیرای چلسی به چی فکر میکردن؟!
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹:۵۱
پاسخ
0
21
عشقممم آگوئرو
اولا با وجود تیمی مثل سیتی سخته جام گرفتن بعدشم این شما نبودی فصل قبل از جام اتحادیه و حذفی کنار رفتی تا ازادانه بتونی یا اروپا یا لیگ رو ببری ولی در مقابل سیتی تا اخر فصل در چهار تا جام داشت میجنگید
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۲:۰۲
پاسخ
8
19
علی
یه نگاه به ترکیب و نیمکت دو تیمم بندازی بد نیس.نیمکت دوم سیتی خودش یه تیمه و به قول موریینو می‌تونه با همون قهرمان جزیره بشه ولی لیورپول نیمکتش آنچنان قوی و پرمهره نیس که بخواد تو اتحادیه و حذفی هم بجنگه.
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۵:۳۵
15
10
محمد لیورپول
امسال هم می خوردیم به تیم پنالسی کامبکسلونا و چهارتا باز هم بهشون می زنیم
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۶:۲۵
پاسخ
26
9
فقط یوونتوس
من از کلوپ ممنونم ک بارسلونا رو با اون کامبک تاریخی تحقیر کرد --- حالا نوبت قهرمانی لیگ برتره هر چند ک من از تیمای انگلیسی خوشم نمیاد
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳:۱۶
پاسخ
49
5
محمود
اژاکس رو فراموش نکن عزیزم اگه بارسا از لیورپول باخت حداقلش اینکه ۲تیم بزرگ هستن یوو چی از اژاکس اونم تو تورین باخت داد و حذف شد در حالیکه تو بازی رفت تو هلند تساوی گرفت البته افتخارات اژاکس تو اروپا از یوو بیشتره پس از یوو بزرگتر هم هست
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۱:۰۳
4
24
عشقممم نیمار
خب بگو نمیتونم قهرمان انگلیس شم ..این بهونه ها دیگ چیه :-)
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵:۴۴