کلکسیون اتفاقات عجیب در لیگ دسته اول/ بازیکنان صبای قم، هفت گل خوردند و قهر کردند!

کلکسیون اتفاقات عجیب در لیگ دسته اول/ بازیکنان صبای قم، هفت گل خوردند و قهر کردند!

17476
20:20
21 فروردین 1397
هفته سی و یکم لیگ یک با مجموعه ای از اتفاقات عجیب و غریب به پایان رسید.

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته سی و یکم لیگ با مجموعه ای از اتفاقات عجیب و غریب پایان یافت

به گزارش وب سایت نود، در یکی از عجیب ترین اتفاقات ،تیم صبای قم که سقوطش به لیگ دسته دوم باشگاههای کشور قطعی شده امروز در رفسنجان میهمان مس رفسنجان بود. آنها در این بازی ترک عادت نکردند و مثل هفته های گذشته از حریف هفت گل دریافت کردند اما در بازی امروز زمانی که رفسنجانی ها گل هفتم را به ثمر رساندند، بازیکنان صبا زمین بازی را ترک کردند و به رختکن رفتند تا بلکه بازی به جای هفت بر صفر، سه بر صفر اعلام شود!

این بازی از سوی داور و ناظر بازی نیمه تمام اعلام شده است.

در دیگر رخدادهای عجیب امروز ، بازی تیمهای شهرداري تبريز و فجر در تبريز بعد از يك نيمه ، تعطيل شد. در پايان نيمه اول در شرایطی كه فجر دو بر يك ميزبان را شكست داده بود درگيري دو بازيكن شهرداري تبریز با هم، باعث اخراج يكي از آنها از سوي داور بازی شد. پس از اخراج بازیکن، یک فرد که مشخص نبود چه سمتی دارد با داور بازی درگیر شد. درگیری بالا گرفت و بازی در نیمه دوم 20 دقیقه تعطیل شد و داوران و ناظران بازی به دلیل عدم تامین امنیت بازی اجازه شروع شدن بازی را ندادند . پس از اینکه شرایط مهیا شد دوباره بازی از سر گرفته شد و در نهایت هم فجر شهید سپاسی بازی را سه بر یک به سود خود به پایان رساند تا همچنان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال ایران باشد. 

اما اتفاقات غیرمتعارف امروز تنها به این دو مورد محدود نمی شود در دیدار راه آهن و گل گهر داور چهارم به دلیل نداشتن تابلو تعویض  بازیکنان تعویضی را صدا می زد!

 

60610

نظرات کاربران
Mehdi Red Army B.N.D
فدراسیون پنج ستاره تابلو تعویض نداره
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۸:۲۶
پاسخ
0
13
حريزى
اين دسته گل مدیر ورزش قمه نه تنها فوتبال بلکه بقیه ی رشته هایی که قم همیشه توش مدعی بود مثل فوتسال هم حال و روز بهتری ندارن
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۱:۴۷
پاسخ
0
17
بهروز
مگه مهمونیه قهر کنند ... .. .
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۸:۱۰
پاسخ
0
12
پویاt
متاسفم واسه این فوتبال،تاج استعفا
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۳:۳۳
پاسخ
1
12
آریا برزن پرسپولیسی
من یک قمی هستم .اقا تیم صبا خیلی خرج براشون برداشته مسولین استان میخوان این تیمه منحل بشه .کلا فوتبال تو قم مرده کاش برنامه نود یک گزارش تهیه کنه
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۳:۱۳
پاسخ
2
18
حسن
من بنازم به این فوتبال :)
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰:۱۸
پاسخ
2
23
Wien
قربون لیگ ایران برم،که اونو با جام جهانی مقایسه ش میکنند،و تیمهای لیگو با اسپانیا و پرتغال یکی میدونن.
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۶:۴۴
پاسخ
4
34
احسان
چقدر خوبیم ما:-)
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۱:۱۷
پاسخ
4
63
احمد
فدراسیون 5 ستاره!آقا من خودم یه تابلو میخرم میرم میدم اصلا غصه نخورید
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۵:۵۳
پاسخ
6
76
۷تراختور
همیناست که فوتبال زیبا کرده :))
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۰:۵۶
پاسخ
50
26
وامنان دهکده خورشيدی
اینا اسمش زیبایی نیست داداش گلم. اینا آبروریزی هستش . این که داور چهارم تابلو تعویض نداشته باشه و با داد و فریاد بازیکن تعویضی رو صدا بزنه زیبائه؟؟ آیا واقعاً این داور چهارم بود؟؟؟!!
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۶:۲۵
2
88
* FC Perspolis *
خیلی خبر خوبی بود تیم دوم استقلال 7 تایی شده ، بالاتر از 6 تا یعنی یه جورایی رکورد تیم اصلی رو ارتقا داده : )) تیم اصلیش البته امسال میخواد قهرمان آسیا بشه : ))))))
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۸:۲۸
پاسخ
92
72
Farshid
دلم برات میسوزه واقعا سرورت باهاتون چکار کرده که تو هر خبر عقده گشایی میمنید
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۷:۳۴
24
40
قشقایی
نظرت راجع به قشقایی چیه؟
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۸:۴۱
29
45
مرتضی
بازی خونه به خونه ملوان هم عادی نبود چی رو پنالتی گرفت هفته قبل امدن این همه سر صدا کردن سر پنالتی خونه به خونه ولی این بازی بر ضررش جبران کردن
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۴:۵۵
پاسخ
52
19
وحید ۴×۶
خخخخخخخ
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۰:۴۲
پاسخ
14
79
حسین پررسپولیسی
اینجا ایران است لیگ ۱ خدایی فیفا باید قوانین و مقررات رو از رو دست ما بنویسه خدایی خیلی با حالیم
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۰:۱۲
پاسخ
7
132
امین
صبایی که توی آسیا بود الان سقوطش به لیگ 2 قطعی میشه و 7 تا 7 تا میخوره یا مثلا استقلال خوزستان یک سال قهرمان میشه سال بعدش کاندید سقوط میشه! و چندین و چند مثال دیگر! آخه این چه فوتبال غیر متعارفیه که داریم ما!!!
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۹:۵۲