کمالوند: در بازی دوستانه مگر مربی را اخراج می‌کنند/حالا داور این افتخار را روی دیوار بزند

کمالوند: در بازی دوستانه مگر مربی را اخراج می‌کنند/حالا داور این افتخار را روی دیوار بزند

5282
22:37
29 تیر 1398
سرمربی پارس جنوبی گفت: مگر در بازی دوستانه مربی را اخراج می‌کنند، این داور می‌خواست بگوید که من کمالوند را اخراج کردم و این افتخار را روی دیوار خانه‌اش می‌زند.

به گزراش وبسایت نود، فراز کمالوند پس از برتری شاگردانش مقابل گل‌گهر گفت: ما الان در دوره بدنسازی هستیم و با توجه به سنگینی بدن بازیکنان ، بازی کندی از دو تیم شاهد بودیم و همین که این بازی را بردیم خدا را شکر. از 20 مرداد تیم ما تیم سرحال خواهد بود.

وی درباره اخراجش توسط داور مسابقه در این دیدار دوستانه ادامه داد: واحدی، داور بازی از من عذرخواهی کرد. مگر به خاطر اعتراض در بازی دوستانه ، مربی را اخراج می‌کنند؟ کمیته داوران استان فارس باید یک نفر را بگذارند که دنبال خودنمایی نباشد. این داور می‌خواست بگوید که من فراز کمالوند را اخراج کردم. کسی که به داور بی‌احترامی نکرد، الان برود و افتخار کند که من یک روزی کمالوند را اخراج کردم و جز افتخارات خودش روی دیوار بزند!

وی درباره دیدار فینال با پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی و شاهین بوشهر یک خانواده هستند و بازی روز دوشنبه ، بازی دو سر برد است.

20441

نظرات کاربران
پرسپولیس زلزله
شاید یکی از نادرترین پست ها همین پسته که تمام نظریات بر علیه صحبت آقای کمالونده و این نشون میده که مخاطبان و طرفداران فوتبال درک درستی از وقایع فوتبالی دارن و اگه جایی نظریات مخالف هم میدن به خاطر تعصب و عشق به تیم مورد علاقه شونه...
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶:۵۹
پاسخ
1
3
پرسپولیسی گرگان
اقای حرفه ای داور حتی لازم باشه تو بازی دوستانه هم میتونه اخراج کنه مربی رو اونقدر به فکر عملکرد داوری کمی هم به عنوان مربی حرفه ای باشین،این طرز حرف زدین در مورد داور بی احترامی هست از الان مشخصه داور چرا اخراج تون کرد مگه شما کی هستین که داور به اخراج تون افتخار کنه مگه کاپولو یا مورینیو یا زیدان هستین
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷:۲۴
پاسخ
0
4
تاجِ فوتبال ایران
فراز کمالوند کیه?یعنی چه کسی است???شغلش چیه...سرمربی فجر سپاسیه یا شاهین بوشهر??وای موهای تنم سیخ شد از افتخار
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۴۵:۰۲
پاسخ
2
30
محمدیونایتد
بازی دوستانه جهت آماده سازی تیمهاانجام میشه، چه بهتر که مربی ها هم آماده بشن وخودشون و کنترل کنن، دیگه اعتراض به داوری جزءی از سیستم مربیگری میشه، فکر کنم سال‌های بعد دوره بین المللی اعتراض به داور برگذار کنیم با مدرک رسمی از فدراسیون فوتبال ایران
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۳۰:۳۰
پاسخ
0
22
کاپیتان ماهینی
اگر بازی دوستانه اخراج نداره پس اعتراض هم نداره. شما هم با مصاحبه علیه داورها نمی خواد خودتونو بزرگ کنید. چون بزرگی به این چیزا نیست.
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۵:۵۳
پاسخ
9
125
امید
این چه حرفیه آقای کمالوند؟؟ پرسپولیسی ها تو ترکیه تیم اول و دومشون با هم بازی کردن بازی به دعوا کشیده شد و نیمه کاره تمام شد. اخراج مربی که جای خود داره
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۱:۱۷
پاسخ
33
90
مهدی
اگه تونستی یه جمله بسازی که توش اسم پرسپولیس نباشه من بهت جاییزه میدم . تو مطلب کمالوند پرسپولیس! تو مطلب تیمای دیگه پرسپولیس! تو خونه پرسپولیس!سر نهار پرسپولیس بابا ول کنید این پرسپولیسو برسید به تیمای خودتون با قدرت اول فوتبال کشورتون کنار بیاید
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰:۲۸
21
6
علی
وای کمالوند یعنی اخراج شما افتخارداره خودشیفته کی بودی::
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۹:۲۸
پاسخ
5
100
hamed hamedi
شما بازی تدارکاتی میکنی که شبیه سازی بازیهای لیگ رو انجام بدی! نه اینکه هر کاری خواستید انجام بدید و داور هم بگه باشه بازی دوستانه ست راحت باش! چه توقعاتی داره! همچین میگه داور بگه فلانی رو اخراج کردم انگار فرگوسن رو اخراج کردن از کناز زمین!!
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۹:۲۷
پاسخ
2
83
امین
یه جور میگه فراز کمالوند، انگار ...
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷:۲۷
پاسخ
2
78
وحید
مگه مسی یا رونالدویی که عکستو بزنن به دیوار، حتی تو بازیه دوستانه هم از داور صحبت می کنن؟!
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶:۲۶
پاسخ
1
92
Mshh
چرا اخراج نکنه؟مگه قانون فوتبال فرق داره تو بازی دوستانه؟؟؟
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵:۳۱
پاسخ
0
88
شش صفر
حالا چقدر هم شما معروف هستی که داور بخواد افتخار کنه ؟!!! این سوال واسه من پیش اومده مگه مربی تو بازی دوستانه اینقدر اعتراض و بی نظمی میکنه که داور محبور بشه اخراجش کنه؟؟
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۴:۰۳
پاسخ
3
71
عظیم شیرازی
چون اسمش دوستانست باید هر کاری رو انجام داد؟! اگه اونقدر دوستانه بوده که دیگه نیازی به آوردن داور نیست! بازیهای دوستانه هم از قوانین پیروی میکنن و نمیشه به بهانه اینکه دوستانست هر عملی و رفتاری رو انجام داد جناب کمالوند!
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲:۰۶
پاسخ
0
64
سعید.م
فقط یه سوال: اخراج فراز کمالوند در یه بازی دوستانه چه افتخاری داره؟ الان داور دقیقا باید به چیش افتخار کنه؟!!!
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲:۰۵
پاسخ
1
62
شیاطین سرخ
شپشتقلالی ها ستاره سوم رو برای افتخار این داور بزنن رو پیرهنشون (خخخخخخ)
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱:۵۷