کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال، امروز درباره پرسپولیس تصمیم می‌گیرد

کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال، امروز درباره پرسپولیس تصمیم می‌گیرد

5376
11:54
11 دی 1396
مسئولان کمیته‌ انضباطی اعلام کردند که جلسه کمیته‌ انضباطی دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی عصر امروز (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مسئولان کمیته‌ انضباطی اعلام کردند که جلسه کمیته‌ انضباطی دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی عصر امروز (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، پیش از این اعلام شده بود که جلسه کمیته‌ انضباطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی یک‌شنبه هفته‌ آینده برگزار می‌شود اما در ادامه‌ اعلام شد این جلسه به روز سه‌شنبه هفته جاری موکول شده ولی امروز (دوشنبه) مسئولان کمیته‌ انضباطی با مدیران باشگاه پرسپولیس تماس گرفتند و از آنها خواستند که عصر امروز ساعت ۱۶ در فدراسیون فوتبال حاضر شوند تا جلسه کمیته‌ انضباطی برگزار شود.

 

2051

 

نظرات کاربران
جابر
چرا فدراسیون درمورد استقلال تصمیمی نمی گیره.جباروف با خطای که در بازی استقلال خوزستان انجام داد حداقل باید 3 هفته محرم بشه.
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۱:۱۲
پاسخ
4
14
4تقلالللللللللل
پارسال زدین سرمحمدانصاری راشکستین کسی محرومتون نکردخطای چپاروف رانادیده میگیری زدبنده خدارانابودکردانصافم آرزوست که مال خودتون رانمیبینی
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸:۴۶
0
1
4پولییییییییییییییییییییییییییس
باشه بهش میگم اون موقع که سنگ زدین به سره خسرو حیدری و محرومتون نکردن زبونتونو موش خورد بود؟؟؟؟
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۷:۴۰
7
3
علی
دو ماه نیس ک ای اف سی محرومشون کرده بخاطر رفتار زشت تماشاگراش پس مشکل از شماست دوستان پرسپولیس برید خودتونو اصلاح کنید به ۴۰ ملیون ترک توهین کردید دست پیشم گرفتید با پروییتون ..یکم خجالت بکشید نژادپرستای بافرهنگ !!!
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۳:۳۴
پاسخ
17
5
خطاب به بالایی
نژادپرست!!!!!یادشعارخلیج عربیتون توورزشگاه آزادی ویادگارامام افتادم اسم این شعارراچی میشه گذاشت؟؟؟؟پرسپولیسیم وازکارهوادارهامون دفاع نمیکنم ازفحاشی هم بیزارم ولی شروع این اتفاقات تیم شمابود.ادمین لطفاممنون
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۴:۴۰
2
8
مسعود گل باشی
اگه استقلالو محروم نکردن با جباروف و رحمتی من اسممو عوض میکنم
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵:۱۴
پاسخ
31
9
66
فاصله امتیازی سوزشش زیاده اول پمادبعد125
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۹:۴۷
2
15
رضا آسمانی
اسمتو بزار شش باشی اینجوری بهتره ... چون بازی منچستر با ساوتهمپتون اشلی یانگ یه ضربه با آرنج به شکم بازیکن حریف زد اما اونقدر حرفه ای و ریز زد که داور ندید اما چون دوربین ها تصویرشو گرفتن 3 جلسه محروم شد ... بنده خدا جباروف روی کمر بازیکن حریف داشت پیاده روی می رفت توقع داری محروم نشه واقعا برام سواله این حجم عقده و بی منطقی را از کجا میارین ... سعی کنید طرفدار منطقی فوتبال باشین
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰:۱۳
3
15
Cr7-17
خیلی قبل ترها باید محرومشون میکردین بازی دربی بایدمحرومشون میکردین البته هنوزهم معلوم نیست میخان پسپس رو محروم کنن یا استقلال
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۲:۲۴
پاسخ
36
7
رضا آسمانی
داداش ما دو بازی محروم میشیم هیچ مشکلی هم نداریم شما بشین ببین با انگشتای دستت می تونی فاصله امتیازی را بشموری یا نه؟ در ضمن قبلا با شوخی و خنده بهتون پیشنهاد می کردیم اما الان قاطعانه بهتون می گیم هر وقت به 6 امتیازی ما رسیدین با ما کل کل کنین مثل تمام تیم های دنیا به صدرنشین بلامنازع جدول احترام بزارید و خودتونو در حد ما ندونید
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۷:۰۰
2
14
علی ( بارسا تراکتور )
هر چند توهین های قومیتی بازی روز جمعه خیلی دردناک و زشت بود و مردم آذربایجان خیلی آزرده خاطر شدن ولی به نوبه خودم بعنوان یک تراکتور ی متعصب از همه طرفداران تراکتور خواهشمندم مقابله به مثل نکنیم و همینجا تمام کنیم . بیایین مثل قبل فقط فرهنگ عیبی یوخ را پیاده کنیم و هر توهینی بهمون میکنن توجه نکنیم و فقط تیم خودمونو تشویق کنیم . تیم ما خیلی مظلومه و همیشه براحتی حقشو خورده ان و حداقل دوتا قهرمانی لیگ را ازمون گرفته ان ولی باز عیبی نداره خدایی هم اون بالاست و بالاخره روزی به حق خودمون میرسیم . ما باید فارغ از حواشی و حق خوری ها که همیشه برامون ایجاد میکنن باید با تعصب و غیرت خودمون مثل همیشه پشتیبان تیممون باشیم یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور پرچمی یاشاسین آذربایجان سرافراز یاشاسین وطنم ایران جانم فدای ایران یاشاسین خلیج همیشه فارس
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۸:۱۰
پاسخ
36
31
رضا آسمانی
داداش خیلی جملات قشنگی نوشتی اما توش شیطنت کوچیکی هم بود و اون هم این بود که حرفی از توهین ها و آشوب ها و ضرب و شتم هایی که طرفداران پرسپولیس در تبریز متحمل شدن نزدی سعی کن در تمام چیزها واقع بین باشی
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۴:۲۶
12
25
زلزله 6 ریشتری سرخ
فرهنگ هواداری امروزی فوتبال رو از منفی ها به این پیام قشنگ میشه فهمید
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۱:۳۹
23
9
جلیل
چرا فقط واسه پرسپولیس سریع رأی میدن ؟!!!
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴:۵۸
پاسخ
12
41
امید
مگه در مورد بازی اهانت های بازی رفت توی تبریز تصمیمی گرفته شد!!؟ وای به حالتون اگر بخواهید پرسپولیس را محروم کنید. اول باید تراکتور محروم بشه بعد پرسپولیس
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳:۵۸
پاسخ
11
46
حمید
مرسی از این سرعت عمل فوق العاده!!!! برای بازی رفت تو تبریز ازینکارا میکردین کار به اینجا نمیکشید.
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۸:۳۷
پاسخ
13
68
خطاب به سولدوز
سولدوز2ساله باپرسپولیس وهوادارهاش به بدترین شکل ممکن رفتارمیکنیدجوری که می ترسن بیان ورزشگاه نمیخواییم کارازاین بدتربشه ولی شماهم تجدیدنظرکنیددررفتارهاتون ازکارهوادارهامون دفاع نمیکنم ولی شروع این اتفاقات باعثش خودتون بودیدبازی باماشین بهارامسال این تیم هوادارنداره داره کمه شماتراکتوریها بودین که امده بودن برای زدن هوادارهامون وزدن سررادوراشکستن ومحمودخان خوردبین یادت آمداحترام دوطرفه باشه وفقط ازتیممون حمایت کنیم
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۹:۳۵
4
11
سولدوز تراختور
در ج حمید شما توهین به یه نفر رو با توهین اونم هماهنگ و دسته جمعی به کل اذربایجان رو یکی میدونین؟چرا میخوایین از اینی که هست جریان بزرگتر بشه کاپیتان مهدی کیانی با عکس نوروزی وارد شد ولی اخرش چیکار کردین؟حالا توهین به کنار چرا دسته جمعی هواداران مارو زدین؟؟؟بعد انتظار دارین تو اذربایجان باهاتون با احترام رفتار کنن؟
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۶:۴۴
26
15
حسین 974
به هر طریقی میخوان هوادارای پرسپولیس قبل از بازی بعدی محروم کنن ... باشه محروم کنید جریمه کنید ولی عمرا بتونید قهرمانی رو از پرسپولیس بگیرید
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸:۵۶
پاسخ
15
70
ali6666664444
عمر عجب رویی داری تیمت یه قرون پول بازیکن نمیده اون وقت به پرسپولیس تیکه میندازی به ولله این امکانات شما رو هر کی دیگه داشت هی قهرمان میشد ضمنا شرایط مالی نا برابر رو به ذوب و سپاهان بگو نه ما ضمنا ببخشید که دو سه روز قبل بازی بهترین بازیکنمونو محروم کردن محمد رضا جان شما هم ببخشید که قرارداد مربی گران قیمتمون که بهترین اتفاقاتو واسه پرسپولیس رقم زده سال اول یه میلیارد بود سرباز متمارض هم که عضلش پاره شده ادمین هم که نظرای منو کلا چاپ نمیکنه
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۳:۰۹
5
11
10-10-3
تراکتور تنها تیم ايرانه که هم بازیکن ميلياردي مياره هم سرباز برمیداره از بقیه بازم مظلوم نمایی میکنه، خیلی جالبه
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۷:۴۴
5
12
عمرخربین
قهرمانی توایران با شرایط مالی نابرابر با بقیه تیم ها شق القمر که نیست.اون پول را به تراکتوربدید نتیجه اش را می بینید با آن همه بودجه کلان دولتی ..حریف عمرخربین نشدید
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۷:۰۱
26
15
محمدرضا
اگه ماهم به خزانه دولتی وصل بودیم مربی گرانقیمت 4میلیاردی داشتیم بخاطر مسایل مالی مجبور نبودیم سرباز بی تعصب تمارض کار بگیریم نتیجه را می دیدین
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵:۰۲
59
14
حسین.ولی
خروجیش مشخصه پرسپولیس محرومه بالاخره دیگه باید فاصله امتیازی یه جور جبران بشه تو زمین که حریف نمی بینیم شاید بتونین اینجوری خودتونو تسکین بدین
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۱:۴۵
پاسخ
12
72
امین
وای ترسیدیم!اگه محروممون کنین دیگه قهرمان نمیشیم!تنها راهش اینه ۱۰ بیست امتیاز ازمون کم کنین که اونم بعیده تیم دیگه ای عرضه ی قهرمان شدن رو داشته باشه!
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۰:۵۶
پاسخ
14
71
مهدی
ماسمالی می کنن میره محرومیت فقط برای استقلاله
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۷:۲۷
پاسخ
83
18
6در4تقلال
محروممون هم کنن به گردپای پرسپولیس نمیرسین
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۶:۵۹
13
27
Mehdiv
فوتبالی که سیاسی باشه اینطوری حرفشون رو جلو میبرن.دو ساله پرسپولیس میره تبریز ،انواع و اقسام توهین و سنگ اندازی و اینجور اتفاقات میوفته ولی دست پرسپولیس به جایی بند نیست و چیزی هم درست نشده.خوبه مسولین یه فکری هم بکنن که چرا از وقتی تراکتورسازی اومده لیگ برتر این اتفاقات میوفته
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۴:۲۶
پاسخ
16
87
تیـــــم مــــلی 99
جناب خودتون هم میدونید از عمد مسائل نژادی رو شما تراکتوری ها وارد فوتبال کردین و استادیوم رو بسیار محیط بدی کردین حرف شما اینه که ما حق توهین داریم ولی شما حق توهین و جواب دادن ندارید و ...100 درصد شما رو مقصر میدونم این داستانها نبود و از طرف تیم شما شروع شد کجای دنیا هوداران ی تیم میرن فرودگاه کمین کنن که فحاشی کنن؟ کارای شما اصلا نظیر نداره
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱:۱۴
4
11
Mehdiv
در جواب آقای علی : انصاف چیه؟اینکه به زنده و مرده فحش بدین؟اینکه نمیتونید نان بازوتون رو بخورین؟کدام شور و هیجان بعد از اومدن تراکتور به لیگ تزریق شده؟اینکه با هر طرفندی و با زور میخواین نتیجه بگیرید ؟این راحش نیست دوست عزیز.توی فرودگاه یادتون رفته انگار؟سال قبل از بتون های ورزشگاه برای زدن تیم پرسپولیس رو انگار فراموش کردین.همه به نحوی دارن حمایتتون میکنن ولی خب آخرش هیچی هم نمیشین.درضمن دوستان استقلالی چندروز دیگه میبینیمتون
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲:۳۳
3
10
خطاب به علی
داداش شوروهیجان دادین به فوتبال دمتون گرم ولی به یادبیاراون فصلی که امدین تهران بازی اول هیچ حاشیه ای ایجادنشدوازفوتبال لذت بردیم شعارقومیتی که میگی منویادشعارخلیج عربی که میگفتین میندازه ازفحاشی وشعاروتوهین به رقیب بیزارم ولی چرابه مرده وزنده رحم نمیکنیداحترام بایدمتقابل باشه به یادندارم تیمی بیادشهرتون وبازیکنی راموردسنگ وگلوله قرارندین ترکهامهمان نوازن باشدکه دیگراین صحنه های زشت رانبینیم ازطرف هردوتیم
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۴:۵۱
3
14
ali6666664444
علی جان متولی ما دولته نمیشه که یکی دیگه بیاد بدهی های ما رو بده مگر مدیر عاملان مقصر رو دولت تعیین نکرده ؟؟؟ با بخشای اول حرف تو هم موافقم ولی توهین به هادی نوروزی مرحوم و محمود خوردبین اسطوره ای و علی پروین هیچ توجیهی قبول نمی کنه من خودم تبریزیم و همیشه این اتفاقاتو میبینم و خدا وکیلی هم تراکتورو دوس دارم هم پرسپولیسو ضمنا سردار اجورلو شدیدا حرفشو جلو میبره اونم با پارتی های سیاسیش ضمنا دیگه هیشکی ندونه من و تو که میدونیم بازی های تراکتور همیشه فحش داره یا به بازیکنای حریف یا به داور یا به طرفدارای حریف و اخیرا هم مرده های حریف!!!! به خدا زشته من نمیدونم کی میشه دیگه تو ورزشگاه های کشور فحش نشنویم ادمین کم لطف شدیا
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۷:۴۲
4
14
علی ( بارسا تراکتور )
دوست عزیز خدایی یه ذره انصاف و فکر کردن هم خوبه . اولا از وقتی تراکتور به لیگ برتر برگشت دوباره شور و هیجان به لیگ مرده و ساکن ایران بازگشت ورزشگاه هامون دوباره پر شدن و بازی ها بسیار جذابتر شد با بازگشت تراکتور قطب جدیدی از نظر تماشگر و فوتبالی در لیگ ایجاد شد و باعث جذابتر شدن مسابقات لیگ شد .چندین سال از نظر تماشگر تراکتور رکورد دار پرتماشاگرین شد و شعارهای ما هم خیلی جالب توجه بود تیم ما چه میباخت چه داور اشتباه میکرد چه بازیکن و مربیمون اشتباه میکردن فقط میگفتیم عیبی یوخ جوری که به بقیه استادیوم ها هم سرایت کرده بود ولی متاسفانه یواش یواش شعارهای قومیتی تو ورزشگاه ها بر علیه تراکتوری ها شروع شد ..... ما با پرسپولیس هم هیچ مشکلی نداشتیم ولی متاسفانه دوسال پیش با نارنجک و بمب ناجوانمردانه نیمکت تراکتور مورد حمله قرار دادن و این شد شروع اختلافات دو تیم . شما اگه ادم منصفی هستی برو تحقیق کن و ببین اون تاریخ اختلافات دو تا تیم شروع شده یا نه ؟ یه چیز دیگه منظورتون از حرف جلو بردن و حمایت چیه؟؟؟ اگه ما حرفمون جلو میرفت و ازمون حمایت میکردن بخاطر هفت میلیارد نباید دو تا پنجره نقل و انتقالاتی محروم میشدیم ولی ماشالله شما با اون همه بدهی (فقط پرونده ژوزه بیش از ده میلیارد بود ) دولت اومد براحتی از شما حمایت کرد و بدهی هاتونو صاف کرد حتی تو پرونده طارمی سیاسیون عملا بخاطر تیم شما با اردوغان مذاکرده کردن . معلوم شد کل گفته های شما از رو تعصب بود
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹:۱۰
31
21
تیـــــم مــــلی 99
نکته جالب اینه که اون هموه توهین در فرودگاه تبریز به زمان و زمین توسط تراکمتوری ها شد ول شد رفت بهار امسال هم اون کارا رو کردن همه کاراشون هم فحاشی است وفتی کمیته انضباطی دست همشهری های اینها باشه نتیجه هم همین میشه خلیج فارس ایران پاینده باد. یاد هادی نوروزی گرامی باد
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰:۳۹
پاسخ