کوتینیو: بازیکنی بهتر از مسی در تاریخ نبوده است

کوتینیو: بازیکنی بهتر از مسی در تاریخ نبوده است

4376
02:06
12 مهر 1397
ستاره برزیلی بارسلونا نمایش لیونل مسی در بازی با تاتنهام را تمجید کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره برزیلی بارسلونا نمایش لیونل مسی در بازی با تاتنهام را تمجید کرد. 

به گزارش وبسایت نود، فلیپیه کوتینیو پس از پیروزی ۲-۴ تیمش مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان از لیونل مسی که در این بازی موفق شد دو گل بزند و دو بار هم ضربه اش به تیر دروازه برخورد کرد به عنوان بهترین بازیکن تاریخ نام برد. 

کوتینیو به شبکه بین اسپورت گفت:

مسی بهترین بازیکن تاریخ است. او همیشه کارهای جدیدی در زمین انجام می دهد. خوشحالم که موفق شد دو گل بزند. بازی های لیگ قهرمانان سخت هستند و ما باید در هر بازی با ۱۰۰ توان مان بازی کنیم. شایسته پیروزی مقابل تاتنهام بودیم. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
VARTAN
شاید بهتر باشه که آقای کوتینیو بازی های به غیر از بازیهای بارسلونا رو هم نگاه کنه تا اونوقت نظر بده
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵:۰۹
پاسخ
32
7
حامد مسی عشق آرژانتین
بر منکرش لعنت
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۸:۳۸
پاسخ
6
37
behzad ghasemiiiiii
الان طرفدارای پنالدو میان میگن هم تیمیش ازش تعریف کرده چیزی نیست. . . این که ژاوی نیس که.
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸:۳۰
پاسخ
9
36
رویا
بازیکنی بهتر از مسی در تاریخ هست وآن رونالدو هست
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲:۳۷
پاسخ
48
9
sorkh
بله ماهم شکی نداریم که مسی بهترین بازیکن تاریخه
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۰:۱۳
پاسخ
4
42
alita
این چجور بهترین بازیکن تاریخه که فقط و فقط توی یه تیم خوب بوده و تیم که عوض نکرده هیچ ؛؛؛؛حتی یه مقام کوچیک برای حتی تیم ملی کشورش نیاورده!!!!!!! مسی اگه از بارسا به هر تیمی میرفت تواناییش یک دهم میشد به این لول بازیکن نمیشه گفت بهترین بازیکن تاریخ!!!!من والا طرفدار کریس رونالدو نیستم اما خدایی اون از مسی کلی تیم عوض کرده تو همشم ستاره بوده با تیم کلی کشورشم قهرمان اروپا شده
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵:۲۱
پاسخ
45
4
محمد جواد
بی منطق ترین حرف دنیا . خیلی وقت پیش جواب اینجور کامنت ها رو دادم . مسی از بارسا نمیره چون نمیتونه توی تیم دیگه ای خوب باشه واقعا خنده داره باید خودت رو بزنی به اون راه و پماد گیرت نیاد که بیای یک همچین حرفی بزنی ‌.
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۱:۴۹
5
1
امیر
اولا مسی به بارسا وفاداره همونجور که مالدینی و توتی و زانتی و خیلیای دیگه عشقشونو به پول ندادن، مث بعضیا نیس تا پرز دستمزدشو بالا نبرد سریع رفت. دوما اگه اون هیگواین سابقا رئالی موقعیتایی که مسی میساخت براشو گل میزد الان ی جام و جهانی و ی کوپا داشت. مسی اگه شانس پنالدو رو داشت که تیمش با 3 تا مساوی تو یورو2016 به زور از گروهش اومد بالا الان جام ملی هم داشت عسیسم. اون جام رو هم مدیون ادر باید باشه
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۹:۰۴
1
22
لاماسیای فراموش شده
فرق مسی تو بارسا و آرژانتین اینکه تو بارسا یکو به آلبا می ده و دو رو می گیره و می زنه تو دروازه ولی تو آرژانتین یکو به ایگوآین می ده و دو رو باید بره تو دروازه خودشون توپو از رو خط بکشه بیرون.
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۸:۴۲
1
22
ایرج
مسی فوق العادس ولی مارادونا بهترین بازیکن تاریخه. افتخارات مارادونا با تیم ملی آرژانتین رو فاکتور میگیرم... در ردۂ باشگاهی، مارادونا ناپولی رو تاریخی کرد در حالی که ناپولی مث بارسا پر از ستاره نبود. بجز مارادونا و کارِکا ، ناپولی ستارۂ دیگه ای نداشت اما دیه گو این تیمو قهرمان اروپا کرد. دو بار هم سری آ رو فتح کرد. بازم میگم افتخارات بارسا و ناپولی قابل مقایسه نیستن ولی در 7 سالی که مارادونا تو ناپولی بازی میکرد، بجز فتح لیگ اروپا این تیم دو بار قهرمان و دوبار نایب قهرمان سری آ شد. ارزش کار مارادونا اینجاست که آن زمان سری آ بهترین و پر ستاره ترین لیگ اروپا بود. میلان، یووه، اینتر، رم و ... ولی لالیگا مث امروز هم رقابت فقط بین بارسا و رئال بود.
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۴۸:۳۴
پاسخ
29
10
محمد جواد
دقیقا حرف درستیه با اینکه با تمام وجود یک بارسایی هستم و عاشق دیدن مسی توی زمین اما بهترین بازیکن تاریخ اول مارادوناست بعد پله بعد مسی . آقای zaza یکم اطلاعات فوتبالیت رو ببر بالا بله زمانی که ناپولی مارادونا رو خرید توی همون سال فاتح جام باشگاه های اروپا شد .
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۹:۵۹
5
2
Zaza
ناپولی قهرمان اروپا شد زمان مارادونا؟؟؟؟
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۳:۳۹
2
6
محمدرضا شيرزادي
حرفهاي گذشته رو تكراار نميكنم ولي دقت كنيد يكي از بهترين بازيكن هاي برزيل داره اين حرف رو ميزنه "برزيل".
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۰:۰۸
پاسخ
6
42
حامد مسی عشق آرژانتین
نکته‌ی مهمش همینه که یکی از بهترین‌های برزیلی داره یه آرژانتینی رو بهترین فوتبالیست تاریخ می‌دونه، واقعاً دیگه حرفی نمی‌مونه جز اینکه مسی واقعاً بهترین فوتبالیست تاریخه
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵:۳۹
2
22
Cr7-18
خخخ بازدوتاگل به تیم نصفه ونیمه تاتنهام زد این هم تیمیهاومربیشون شروع کردن این بهترین بازیکن تاریخ چرا ۳ساله نمیتونه تیمشو ازیکچهارم تکون بده؟ این بهترین بازیکن تاریخ چرا یک جام ملی ناقابل نداره؟ چرا تواروپاهمه رکوردها(گل پاس گل بیشترین گل تویک فصل بیشترین گل تومراحل حذفی توفینال و...)کریستیانو؟ کریس اگه شونصدسال تولالیگابودالان همه رکوردهای لالیگاهم دستش بود(همینطورکه الان بااینکه چندین سال کمتربازی کرده ولی خیلی رکوردهادستشه) و... !Hala Cr7 !Hala madrid¡
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۱:۴۴
پاسخ
49
10
فراتر از یک باشگاه
راستی مسی کینگ با جامهای پارسال و برنده شدن کفش طلا و گریزمن فاتح جام جهانی و لیگ اروپا باید توپ طلا ببرند ولی بعضیها ظاهرا با فقط یک جام ناشایست و هیچکاره بودن در بازیهای بزرگ اروپایی بجز یک بازی پارسال ادعای توپ طلا دارند!!!
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۷:۰۲