کی‌روش:آقای قلعه‌نویی!خود را پشت داستان‌های ماسک گونه پنهان نکنید/اگر در پرتغال بودیم می‌دانستم چه جوابی به شما بدهم!

کی‌روش:آقای قلعه‌نویی!خود را پشت داستان‌های ماسک گونه پنهان نکنید/اگر در پرتغال بودیم می‌دانستم چه جوابی به شما بدهم!

16882
14:50
25 اردیبهشت 1397
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اظهارات امیر قلعه نویی در روزهای اخیر پاسخ داد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اظهارات امیر قلعه نویی در روزهای اخیر پاسخ داد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش در پاسخ به صحبتهای امروز سرمربی تیم ذوب آهن که در یکی از سایت‌های خبری منتشر شده گفت: آقای قلعه نویی! لطفا خود را پشت داستانهای ماسک گونه پنهان نکنید. لطفا سعی نفرمایید که اذهان عمومی را به سمت دیگری ببرید. شما به صورت رسمی صداقت، وجاهات و تعهد کاری من را زیر سوال بردید. اگر این کار در پرتغال می افتاد می دانستم چطور پاسخ دهم اما به خاطر اینکه در ایران هستیم و می دانم در 5 دقیقه دیگر از طرف رییسم و فدراسیون هشدار دریافت می کنم، فقط از شما تشکر می کنم.

وی افزود: بیایید راجع به چند مطلب شفاف صحبت کنیم. یک اینکه ما می توانیم محترمانه با هم اختلاف نظر داشته باشیم اما وقتی شما می فرمایید که من این لیست را به صورت عمدی برای لطمه به شما و تیمتان اعلام کردم، با این فرضیه صداقت، وجاهت و تعهد کاری من را زیر سوال می برید، پس خواهش می کنم فضا را غبار آلود نکنید تا صورت خود را پنهان کنید. دوم اینکه مدیرعامل شما به ما اطلاع داد که این شما بودید به همکاری بازیکنانتان با تیم ملی لطمه زدید. اگر این دروغ است، رسما اعلام کنید و به بازیکنانتان توضیح دهید. از طرف بنده قضیه به پایان رسیده است.
کی روش ادامه داد: سوم اینکه فقط جهت یادآوری، این مطلب جدیدی نیست که من هنوز به صورت شفاف به یاد دارم اتفاقی که در جام جهانی 2014 افتاد وقتی شما به توافقی که با من درباره آماده سازی جام جهانی قبلی کردید، پایبند نبودید.
سرمربی تیم ملی افزود: درباره حضور در قرعه کشی جام ملتهای آسیا، شما یک بار دیگر حرفه ای گری من را زیر سوال بردید. همانطور که احتیاج نیست به شما یادآوری کنم شما کسی هستید که به صورت رسمی اعلام کردید حتی بازیهای تیم ملی را نمی بینید. اگر بنده در قرعه کشی جام ملت‌ها نبودم اولا به خاطر این بود که آن مراسم برای مربیان تیمهای در جام ملت‌ها بود و ثانیا بنده برای منافع تیم ملی مشغول به کار بودم تا بتوانم تلاش کنم برنامه های مهم تیم ملی را نجات دهم؛ ببخشید، عذرخواهی می کنم، برنامه های تیم ملی نه، برنامه های یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا!
کی روش افزود: راجع به آینده خودم هم می خواهم این را بگویم که من هیچ شک و شبهه ای درباره صلاحیت بالای شما برای جایگزینیم در آینده ای نزدیک ندارم؛ الان که یک زمینی با بالاترین استانداردها، یک ساختمان با بهترین امکانات برای تیم ملی و بازیکنانی بسیار فوق العاده آماده برای دعوت به تیم ملی اینجا وجود دارد.

2051

نظرات کاربران
حقیقت محض
هفت سال برای کی روش بس است.با این پولی که داریم میدیم بهتر است یک مربی خوب خارجی دیگر بیاوریم با یک فلسفه متفاوت به فوتبال.از دیدن اتوبوس خسته شدیم.و ازدیدن یک مربی که خود را خدای فوتبال میداند و به خود حق میدهد به صغیر و کبیر توهین کند.البته از زحمات و خدمات ایشان هم سپاس گزاریم.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹:۴۰
پاسخ
12
5
خداروشکر پرسپولیسیم
با اینکه پرسپولیسیم به خاطر ایرانی بودنم طرف قلعه نویی هستم بخوای حرف بی ربط بزنی کلامون میره تو هم... یه راست هم میری کشورت همونجا پیش کریس
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۳:۲۷
پاسخ
13
3
Foad
مشکل ما ایرانیا اینکه خیلی حرف میزنیم خیلی ، همه از حضور در جام جهانی دارن لذت میبرن ما فقط به مسخره کردن تیم ، مربی و بازیکنا میپردازیم ، خنده داره که دنبال یک بهونه هستیم یک چیز که سریع یکی رو خراب کنیم کنیم یا بزرگش کنیم هیچ وقت هم منطقی به قضیه نگاه نمیکنیم ، اصلا کار به صحبت های کیروش ندارم اصلا تند حرف میزنه توهین کرده اصلا حرف همه درست اما سوال اینجاست این همه حمله به کیروش واقعا واسه چیه ؟ چه انتظاری داریم ازش ؟ چیکار باید میکرد واسه تیمی که همه نگران بودن بشه یه نسل جایگزین بازیکنای قدیم کرد ، همه نگران پست علی دایی بودن که بعد اون واقعا فلج بودیم اما الان ۵،۶ مهاجم عالی داریم که میشه روشون حساب کرد نگران بازی با عربا بودیم و تیم هایی مثل کره که الان بازی کردن با این تیما واسمون بی اهمیت شده و به بردشون ایمان کامل داریم ، تیمی که گل نمیخوره تیمی که بی برنامه نیست تیمی که کل دنیا ازش تعریف میکنه غیر کسایی که تو ایران هستن کلی پول بیت المال داره واسه دو تیم سگلیِ پایتخت خرج میشه و این همه سال هیچ افتخاری واسه این مملکت نیاوردن غیر گرفتن پول های گنده از جیب مردم ، بعد زمانی که این پول داره واسه کسی خرج میشه که کاری کرده آدم لحظه شماری میکنه واسه دیدن بازی تیم ملیمون بعد این پول میشه مفت؟ بعد همه میگن چرا باید این همه پول بگیره؟ واقعا تعجب بر انگیزه واقعا چه مردمان عجیبی هستیم ما ، اما این مثل روز روشن چند سال دیگه حسرت وجود کیروش رو میخوریم کنار تیم ملی ، میشین مثل همین تیم محبوب (که طرفداراش جوری به کیروش میتازند که انگار چه خنجری بهشون وارد کرده ) که برای بردن تیم رده هفت امارات باید از هفت خان رستم عبور کنه ..... کاش یکم قبل حرف فکر کنیم به امید موفقیت تیم کشورم
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۹:۵۸
پاسخ
0
13
حامد
البته قبول دارم الان وقت حمایت از تیم ملی اما انگار خود کیروش تنش میخاره اینجا ایرانه دیگه پرتغال نیست برو یک باشگاه پرتغالی بیبین با این اخلاقت قبولت میکنن حداقل شفر وبرانکو به کسی بی احترامی نمیکنن و هردو ادمهایه متشخص هستن تو اگه مربی یکی از دو تیم بزرگ بودی همش میخواستی سر تمرین بزن بزن بکنی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۶:۰۶
پاسخ
14
0
امیر
نه برانکو و نه امیر قلعه نویی هیچکدام قابل قیاس با کی روش نیستند و هر کدام در زمانی که جایگاه امروز کی روش رو داشتند امتحان خودشون رو پس دادن و تیم ملی با اونها به سر انجامی نرسید با زهم این نکته رو در نظر نمیگیریم که چه بازیکنان خوبی که ساخته باشگاه ها بودن ، در اختیارشون بود اما کی روش با میدون دادن به جوانان نگاه مدیریتی برای سالهای دور رو در سر داشت و با داشتن علم روز دنیا و سابقه خوبش با عث شد تیم ملی راحت به جام جهانی بره ، این است تفاوت آشکار.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۴:۱۸
پاسخ
0
16
مهدی
یاد کیانوش افتادم تو بررره!! اونم اگه نوچفسکو رو با قاشق میخورد میگفتن به ما توهین شد!
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶:۲۴
پاسخ
0
12
پرسپولیسی ایرانی
به عنوان یه ایرانی میگم باید یکی به کی روش بگه خیلی زورت زیاده که تو مملکت خودمون به ما ایرانی ها توهین میکنی امروزبه قلعه نویی فردا یکی دیگه فردا هم شفر و برانکووبقیه مربی های خارجی به خودشون اجازه توهین میدن با نصف پولی که به کی روش میدن میشد یه مربی کار بلد تر و کارنامه دار تر تو ایران میوردن ادمین بچاپ
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۶:۴۰
پاسخ
21
8
Abedi
توهم زدی ؟؟؟ کدوم توهین ؟؟؟؟ اینبنده خدا که قلعه نویی هم بهش توهین میکنه بهش میگه دستت درد نکنه ادامه بده
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰:۴۹
0
15
mehrdad
خداییش دیگه وقتشه بشه رییس فدراسیون. تا کی منت آخه؟ خب داداش داری پولتو میگیری. مجانی که اینکارارو نکردی. دمتمگرم. امیدوارم بعد جام جهانی هم همینطور حاضرجواب باشی دوسه عزیز.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶:۲۹
پاسخ
70
43
kamran
حالا هی بگید برانکو قراره جاشو بگیره! داره مستقیم میگه قلعه نویی میخواد جاشو بگیره
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵:۳۷
پاسخ
5
21
arya pad
قلعه و ذوب خیلی کوچکتر ازینند که کیروش بخواد بهشون فکر کنه
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۴:۵۶
پاسخ
8
22
خوزستان مظلوم
دقیقا .......
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۱:۱۸
0
13
mili
من میخوام بگم جواب یه نفرم نده هیچی نمیشه والا.کاملا درست گفته امیرخان شب قبل بازی لیست رو دادی که عین رفتارای قبلیت پرسپولیس رو ببری تو حاشیه.تیم ملی رو بازیکنای ما آوردن جام جهانی. تو اون فشار بازی های لیگ و آسیا بعد الان لیست اعلام میکنی همرو حذف میکنی؟ نمک نشناس نباشیم.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۴:۳۵
پاسخ
19
10
مهدی
به فرض محال که تو راست بگی! ملاک عملکرد الان بازیکناست. یه مربی حرفه ای مثل کیروش با خودش لجبازی نمیکنه!
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۳:۵۴
0
13
m.r.7
میراث کی روش : مبارزه با بازیکن سالاری / ساختن بازیکن های طراز اول / نشان دادن فوتبال ایران به دنیا / جوان گرایی / دادن شخصیت به تیم ایران / داشتن تاکتیک منظم و دسیپلین بالای تیم / ماندن 7 ساله در بهترین تیم اسیا / و........................... حالا یک تعداد افرادی که هیچی از فوتبال متوجه نمیشن میان میگن به عراق باختیم متاسفم برای همه ی شما
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۹:۵۸
پاسخ
6
30
حسام
همه دنیای فوتبال داره از تیم ملی بازیکنان آمادش صحبت میکنه اونوقت وضع فوتبال داخلی این ریختیه! بزرگواران بالانشین! لطفا دکمه خاموش فوتبال را کشیده تا من در زندگی کمتر احساس خستگی کنم. با 35 سال سن فوتبال را به صورت Fifa 16 ادامه خواهم داد و راضی خواهم بود. با تشکر از جناب قلعه نویی، مایلی کهن و بسیاری از دست ان در کاران
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۹:۱۷
پاسخ
0
32
حمید
کیروشم که دنبال بهونه برای جنجال اقا تمرکزت رو تیم ملی باشه
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۸:۱۷
پاسخ
19
8
مرتضی
بابا دست از سر این کیروش بردارید، بذارید کارش و بکنه. خو راست میگه دیگه قلعه نویی به طرف تهمت زده و گرنه بجای اون جمله می تونست بگه "چرا اسم نفرات تیم ملی رو فلان روز اعلام نکردید؟" ولی اینطوری نگفته چون خودش می دونسته. قلعه نویی البته قصد نداشته به کیروش صدمه بزنه، میخواسته جنگ روانی رو با استقلال نبازه. ضمن اینکه لیست تیم ملی بیشتر به نفع قلعه نوییه. چون بازیکن ها می دونن اگر خیلی جنگنده بازی کنند و صدمه ببینند، احتمالا جام جهانی رو از دست میدن. اونم جلوی تیم خشن قلعه نویی.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶:۰۸