کی‌روش: انتخاب لیست ۲۴ نفره تیم ملی حاصل ساعت‌ها کار و تحلیل بود

کی‌روش: انتخاب لیست ۲۴ نفره تیم ملی حاصل ساعت‌ها کار و تحلیل بود

12221
15:14
07 خرداد 1397
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که نفرات دعوت شده برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ را پس از ساعت‌ها کار و تحلیل انتخاب کرده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که نفرات دعوت شده برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ را پس از ساعت‌ها کار و تحلیل انتخاب کرده است.
به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، کارلوس کی‌روش 65 ساله که شاگردانش در جام جهانی 2018 روسیه به ترتیب با مراکش، اسپانیا و پرتغال بازی خواهند کرد، با اشاره به قرار گرفتن تیمش در این گروه دشوار گفت: این هم بخشی از فوتبال و بخشی از زندگی ما است. همه می‌دانند که این روی انگیزه و رویای‌های ما تأثیر نخواهد گذاشت و ما رویای صعود به مرحله حذفی جام را داریم. با تعهد و تمرکز بالا و با تمام جزییاتی که می‌توان در این مدت کوتاه انجام داد، کار می‌کنیم.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم که مطمئن شویم بازیکنان و تیم هر روز بهتر و بهتر شوند تا قادر باشیم با افتخار و وقار به رقابت بپردازیم و لذت و غرور را برای ملت ایران به ارمغان بیاوریم. هر اتفاقی هم که بیفتد این مسائل تغییری نخواهد کرد. امیدوارم فرصت بیشتری برای آماده‌سازی بهتر بازیکنان به خصوص بازیکنان شاغل در لیگ ایران داشته باشیم. بدون آماده‌سازی بازیکنان مهمی را از دست می‌دهیم. اکنون زمان پذیرش این موضوع است، باید رو به جلو حرکت کنیم و هر روز بهترین عملکرد را از بازیکنان و کادرفنی بگیریم و از کارمان لذت ببریم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی تصریح کرد: تمامی بازیکنان کاملاً باانگیزه و هیجان‌زده برای بازی کردن هستند و اطمینان دارم اگر نگرشی که همیشه با روحیه و انسجام تیمی داشته‌ایم را حفظ کنیم اوضاع بسیار خوب خواهد بود.

کی‌روش با اشاره به قرار ندادن نام‌هایی همچون سیدجلال حسینی و کاوه رضایی در لیست 24 نفره مدنظرش برای جام جهانی یادآور شد: هر مربی‌ای دوست دارد بازیکنان بیشتر و نفراتی که به صعود تیم به جام جهانی کمک کرده‌اند را در اختیار داشته باشد، اما متأسفانه ما تنها می‌توانیم 23 بازیکن در اختیار داشته باشیم و باید اطمینان حاصل کنیم که همیشه انتخاب‌های درست و منصفانه‌ای را انجام می‌دهیم چون گرفتن تصمیمات آسان در زندگی خیلی راحت است.

وی خاطرنشان کرد: چیزی که از سرمربی انتظار می‌رود این است که تصمیمات درست و منصفانه‌ای بگیرد. باور کنید انتخاب این بازیکنان حاصل ساعت‌ها کار، تحلیل، ارزیابی و مشاهدات بوده است.

1140

نظرات کاربران
تاتا
مخصوصا کریم انصاری فرد که در پست غیر تخصصی اش به بازی کرفته شده حاصل ساعت ها تحلیله!
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۹:۰۱
پاسخ
1
2
مهسا
اره معلومه بعد چطور وریا و سیدحسینی از لیست خارج شدن؟یه داستانی هست وگرنه عابدزاده ورضاییان وقوچان نژاد کلا ۱۰تا بازی هم فیکس نبودن هه
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۲۴:۲۲
پاسخ
1
2
عادل
بازم که همینطور یه هوئي سروکله دلواپسان پیداشد با حرف هاو ادعاهای تکراری! ما که گوشمون از این حرف ها و انتقادهای بی پایه و اساس و پر بغض و کینه پر شده و فکر می کنم در مقابل آن ‌واکسینه شدیم ! ما که می خواهیم از بازی تیم ملی تو جام جهانی با حضور کی روش لذت ببریم . ظاهرأ شما هم می خواهید از پیروزی ما حرص بخورید .
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰:۴۷
پاسخ
1
1
Abedi
زنده باد کیروش زنده باد تیم ملی زنده باد بازیکنان تیم ملی به امید موفقیت تیم ملی
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶:۴۲
پاسخ
4
2
مهندسی فوتبال
دوست داریم شما رو و با لحن محبت آمیزی می گیم که ساعت ها تحلیل؟ حداقل در مورد دروازه بان ها بی تعصب میگم. شاید اگر اتفاقات بهتری می افتاد دست شما باز تر بود. ولی قبول کنید که انتخاب نکردن علیرضا حقیقی ، یه اتفاق عجیب بود. دروازه بانی با تجربه. زمانی که هنوز خط دفاع ایران به این منظمی نبود، بهترین سیوها رو داشت. الان دفاع به لطف مدافعا و هافبک هایی که داریم عالی شده و دروازه بان کار سختی نداره. اما جایی مثل جام جهانی، ما نیاز به دروازه بانی داریم که خودش به تنهایی، بدون دفاع خوب .بتونه یه تنه تیم رو برنده کنه. علیرضا حقیقی یک فصل در تیمی بازی کرد ، که دفاع نداشت. و در اون فصل . شد یکی از بهترین دروازه بان های لیگ. نمی خوام بگم بقیه ی گلرها خوب نیستند، اما حقیقی امتحانش رو پس داده بود و محک خورده بود. کافی بود تو چند تا بازی، با بازیکن ها هماهنگ بشه. بیاین دعا کنیم وضعیتی پیش نیاد که گلرمون مجبور باشه به تنهایی جلوی سختترین شوت های رونالدو وراموس و... بایسته. تیم ملی مثل ماشینی میمونه که دنده 5 نداره. تو شرایط خوب به چشم نمیاد. ماشین راه خودشو داره میره با سرعت فراوان. اما وای به حال وقتی که در مواجه با یه خطر،نیاز باشه بزنه دنده 5 و بیاد عقب.
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۲:۳۴
پاسخ
3
2
سعید
جای این مصاحبه بعد اعلام لیست بود نه الان. اون موقع به جای این که فضا رو ملتهب کنی و همه رو به جون هم بندازی، باید از ساعت ها تحلیل و تفکر پشت لیست صحبت می کردی. حالا بماند که مبنای این تحلیلا و تفکرات چی بوده و بر چه اساسی بودن!
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۶:۱۴
پاسخ
9
15
حسین
اگه با حضور کی روش کبیر به عنوان سرمربی خاص تیم ملی برای دوره ی بعدی جام جهانی موافقی بزن لایک رو
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۲:۳۳
پاسخ
20
22
HOSSAIN
حاصل ساعتها چی بود خط زن این بازیکنا ؟؟؟ جلال حسینی جز 11 نفر انتخابی جام جهانی بوده....از قاره اسیا فقط یه نفر بوده این چیمیگه بگو لج کردی...ما همه فهمیدیم....نماینده ای مجلس هم فهمیدن ورزشی ها که جای خود داره... 7 ساله تو بخاطر دفاعت رنک یک اسیا هستی و الا با بهترین جوونای تاریخ اسیا توی این 7 سال ما حتی یک بازی زیبا ازت ندیدیم... حالا فقط یکی موندی بازیکنا رو خراب کنی جوونای لیگ رو نابود کردی عوضش خانزاده ها و یه سری حاشیه دارها توی تیم ملی هستن... اقای گل لیگ رو پدیده لیگ رو دعوت نکردی ادمای خودتو بردی بعدش میگی : حاصل ساعتها فکر !!! بخدا قسم هر کی ایرانی بو.د از اون شبی که بازیکنا رو خط زدی خوابش نبرده من به خودم چطور بقبولونم خاناده هست و خیلیای دیگه بعدش حسینی غفوری همین رضایی که توی شارلوا فوتبال بازی کنه حتی توی ذخیره ها هم نباشه بعدش طارمی و رضایین که معلومه کجاها بازی میکنن فیکس تیم ملی باشن !!! بهتره چشمامونو نبندیم
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲:۱۵
پاسخ
25
20
تیم ملی
از طرف خودت نظر بده دوست عزیز، خدارم قسم نده الکی دهن روضه....
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۹:۵۵
7
5
رامین
جمعش کن عامو . رضایی اینهمه مهاجم نوک بود تو تیم ملی چندتا گل زد ؟ طارمی همین الانشم که وینگر چپ بازی میکنه بیشتر از اون رضایی گل زده و بیشتر به کار تیم ملی اومده
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵:۵۸
12
18
Reza
این همه فکر کرده لیستش شد این اگه فک نمیکرد چی میشد
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۱:۴۲
پاسخ
22
21
تیم ملی
جالبه بازی هایی که وریا وینگر بوده... پژمان رفته پست دفاع راست در حالیکه اساسا یک مدافع میانیه... همین تناقضات رفتار کیروش رو نشون میده چون قراره از پژمان بعنوان گوش راست استفاده کنه.... متاسفانه بخاطر اینکه کیروش مربی منچستر و سرمربی رئال بوده باید هر کاری که می کنه رو تصدیق کنیم و گرنه بی سواد محسوب میشیم!
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۹:۱۲
پاسخ
23
16
حسن آبی
آرزوی موفقیت برای کیروش و تیم ملی دارم. :) واقعا کیروش با این نتایج شایسته‌ی انتقاد هست. به هیچ وجه بهترین نتایج رو تو آسیا گرفتیم. با اقتدار اول گروه شدیم. این تیم از تیم دوره ی قبل هم قویتره! بازیکنانی مثل سردار و جهانبخش از دل این جام میتونن تو دنیا خودشون رو مطرح کنن
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۸:۳۶
پاسخ
11
31
امیر آبی
حاصل ساعتها کار کارشناسی این بود که عابدزاده، رضائیان و دژآگه مصدوم و نیمکت نشین به جای وریا و حسین حسینی و کاوه به جام جهانی برن!! کیروش با این کار صلاحیت حرفه ای و اخلاقی برای سرمربیگری تیم ملی رو از دست داد ...
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵:۴۹
پاسخ
30
23
ali
با کدام تحلیل و بررسی دژاگه ناآماده و رضائیان دعوت شوند، جلال و ووریا خط بخورند؟! مظاهری تو تیم باشد اما حسین حسینی نباشد؟! و ... .
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۳:۵۹
پاسخ
29
23
afshin
دوست گرامی اشکان باتجربه زیادی که درتیمهای پایه آلمان داره وماشالله بااون قدرت بدنی عالی بهتون قول میدم یکی ازدرخشانترین بازیهاشو توجام جهانی انجام میده.رضاییان هم زمانیکه به ناحق وفقط بخاطرلجاجت برانکوزمانیکه درپرسپولیس بود وذخیره وبازی نمیکردامایادمان نرفته بازیهاش توتیم ملی پس به انتخاب کیروش احترام بگذارید وانتقاد ازیه مربی بزرگ وکاربلد رو تموم کنید.بگذارید بچه ها باخیال راحت بازیهاشون انجام بدن .باورکنید ازشکست تیم ملی فقط قلعه نویی ومایلی کهن وکریمی ودراینجامستاجرخوشحال میشن
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۳:۳۷
2
5
Musavianfard
چون قرار نیست نه مظاهری بازی کنه و نه حسینی در صورتی که انتخاب میشد
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۱:۵۶
6
3
ایمان
با آرزوی موفقیت برای ملی پوشان ایران! می دانیم حریفان قدرتمندی دارید و همچنین می دانیم که تمام تلاش خود را هم به کار خواهید بست. مهم نیست که از گروهتان صعود کنید یا نه. ما همیشه شما را دوست خواهیم داشت.
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۲:۲۴
پاسخ
19
66
mili
الان انتخاب خانزاده جای سید جلال منصفانه بود؟خواهشا شما از انصاف حرف نزن.فقط درجریان باش با این لجبازی ها عین برانکو کاری کردی که نتایج تیم محبوبم واسم بی ارزش بشه.
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱:۳۶