کی‌روش در نشست خبری دیدار ایران - ازبکستان شرکت نکرد

کی‌روش در نشست خبری دیدار ایران - ازبکستان شرکت نکرد

2651
23:26
29 اردیبهشت 1397
سرمربی تیم فوتبال کشورمان اعلام کرد در نشست خبری پس از دیدار دوستانه تیمش مقابل ازبکستان شرکت نمی‌کند.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال کشورمان اعلام کرد در نشست خبری پس از دیدار دوستانه تیمش مقابل ازبکستان شرکت نمی‌کند.

به گزارش وبسایت نود، کارلوس کی‌روش پس از برتری یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در نشست خبری این مسابقه شرکت نکرد.

احتمال دارد او با حضور در میکسدزون ورزشگاه آزادی پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد.

 

1004

نظرات کاربران
میروسلاوا
مرد پرتغالی فهمیده که دیگه کسی دوستدار او نیست,فقط بخاطر اون یک میلیون و چهارصد هزار یورو حق العمل سالیانش هست که رو نیمکت میخکوب شده!به خانه ت برگرد زودتر!!!!
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۹:۲۷
پاسخ
21
8
لورنزوو
کی از دست این کیروش و مافیاش راحت میشیم؟؟ حیف این همه پول که سهم مردمه به این می دیم
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۳:۰۵
پاسخ
52
18
ایران
چقدر ناشکریم اون از بعضیا که سنگ میندازن و نشستن تا تیم نتیجه نگیره بگن ما گفتیم فلان اینم از هوادار خیلیا ارزو دارند کیروش سرمربی کشورشون باشه اونوقت ما اینجوری فارق از هر نتیجه کیروش باید در جام ملتهای اسیا باشه لیاقت بعضیا امثال برانکو هست که در راحترین گروه جام جهانی فاجعه رخ داد یه معذرت خواهی نکرد حتی برنگشت ایران از همون جا رفت حتی دایی، قلعه نوئی،قطبی بدرد تیم نمیخورند فقط کیروش
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۸:۲۵
11
26
سبحان
اگه کیروش نباشه پولشو به تو میدن؟؟؟!!! :)
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۱:۴۳
7
28
blue man
کیروش باهوش ولی بی ادب
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۱:۳۸
پاسخ
34
16
سینا تیم ملی
بر بدخواهانت لعنت.... باید تیم رو از مرحله گروهی ببری بالا تا نیزه بخوره تو قلب همه بدخواهانت
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۹:۱۲
پاسخ
19
46
ایرانی
گویاشما معنای لعنت رونمیدونی جوگیرنشو
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۳:۲۴
8
19
کیروش بی کیفیت
هیچی که این بازی دوستانه مقابل تیم کم سن و سال و بی تجربه ازبکستان نداشته باشه لااقل 500 تا رفت تو جیب کیروش . خخخ در ضمن با این تعداد تماشاچی امیدوارم کیروش متوجه شده باشه بازیهای یک هشتم نهایی اسیایی مهمتره تا چنین بازی بی کیفیتی از تیم ملی
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۳:۴۸
پاسخ
45
25
FCP
کیروش جوش اورده زده کنار خنک شه!!!یعنی چی باز حمله به داور!!تری خوردن یه گل یا یه خطا که همجا اتفاق میوفته!!!هنوز نمی دونیم ترکیبمون کیان !این یعنی مشکل ،هنوز نمی دونم هدف از این بازی چی بود ،یعنی ما لیاقتمون ازبکستان بود واسه امادگی!؟
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۱:۴۶
پاسخ
38
21
حسام
هدف از این بازی شناخت بازیکنایی بود که خط می خورن!و شناخت بازیکنان ذخیره.چون ترکیب اصلی را شناخته.در ضمن روی پست هافبک دفاعی مانور داد.همین. معمولا هم بازی تدارکاتی برای یه تورنمنت با یه بازی نسبتا اسان شروع میشه و با یه بازی اسون هم تموم میشه.اصل دیدار تدارکاتی جلو ترکیه و یونان
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۷:۳۱
11
18
حمید
خالی بودن ورزشگاه کیروشو عصبی کرد کاش مسولان ورود بانوان رو ازاد میکردند تا پر بشه ورزشگاه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۸:۱۰
پاسخ
20
50
شهرام
اتفاقأ به همین فکر میکردم که چقدر خوب میشد تا ورود خانواده ها رو در چنین شبی آزاد اعلام میکردند.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۶:۲۳
5
32
ایرانی
ازکسی مثل کیروش بعیده وارد این حواشی بشه هرچنددلش پره اخراشو طاقت بیار ویه خاطره خوب برامون بسازو برو تابعد حسرتت بخوریم
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۵:۵۰
پاسخ
15
45
میروسلاوا
مرد پرتغالی فهمیده که دیگه کسی دوستدار او نیست,فقط بخاطر اون یک میلیون و چهارصد هزار یورو حق العمل سالیانش هست که رو نیمکت میخکوب شده!به خانه ت برگرد زودتر!!!!
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۴:۵۳