کی‌روش: فوتبال اسپانیا و پرتغال 60 سال از ایران جلوتر هستند/ قرار نیست مقابل حریفانمان برقصیم!

کی‌روش: فوتبال اسپانیا و پرتغال 60 سال از ایران جلوتر هستند/ قرار نیست مقابل حریفانمان برقصیم!

18189
13:17
26 اردیبهشت 1397
سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به شرایط تیم ملی و حریفان ایران در جام جهانی گفته است که شرایط سخت است اما تیم ملی ایران در جام جهانی خواهید جنگید، جنگی واقعی.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به شرایط تیم ملی و حریفان ایران در جام جهانی گفته است که شرایط سخت است اما تیم ملی ایران در جام جهانی خواهید جنگید، جنگی واقعی.

 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فوتبال زون هلند، تیم ملی ایران باید کمتر از یک ماه دیگر خودش را برای رقابت با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال آماده کند. سایت هلندی در گزارشی به بررسی مصاحبه های این مربی در طول چند مدت اخیر پرداخت.

در این گزارش به نقل از کی‌روش آمده است: شاید این حرفی که می خواهم بزنم باعث شود تا کسی ناراحت شود ولی برای من اصلا فرقی نمی کند. دو بازی دوستانه اخیر ما به خوبی نشان داد که بازیکنان ما به لحاظ سرعت و نبردهای تن به تن برای جام جهانی آماده نیستند. برای اینکه بازیکنان به مرز آمادگی برسند، راه‌حلی وجود دارد و آن هم گردهم آوردن بازیکنان در محیطی ویژه و اجرای برنامه‌های تمرینی است. همین حالا باید مشکلات را حل کنیم چون فردا برای انجام این کار دیر خواهد بود.

در ادامه صحبت های کی روش در این گزارش آمده است: بازی در جام حذفی ایران، لیگ برتر ایران و حتی لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به سطح آمادگی که ما انتظار داریم برای بازیکنان داخلی کافی نیست. هر کسی که حرفی غیر از این را بزند دروغ می‌گوید. اگر ما برنامه آماده‌سازی مناسبی ترتیب ندهیم، در جام جهانی شانسی نخواهیم داشت. 50 درصد بازیکنان تیم ملی در ایران بازی و تمرین می‌کنند و اکنون این به رئیس فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش ایران و مسئولان باشگاه‌ها بستگی دارد که تصمیم بگیرند که رقابت‌های داخلی مهمتر هستند یا جام جهانی؟

در بخش دیگری از مصاحبه های اخیر کی روش آمده است: از بازی مقابل مراکش چه انتظاری دارید؟ انتظار دارید ما به جام جهانی برویم تا مقابل پرتغال و اسپانیا برقصیم؟ خیر، خبری اینطور نخواهد بود، بلکه یک جنگ واقعی خواهد بود و ما سخت تلاش خواهیم کرد. فوتبال کشورهایی همچون پرتغال و اسپانیا، 40، 50 و یا 60 سال جلوتر از ایران هستند. آیا می‌توانیم این اختلاف زیاد را در این فرصت کم به حداقل برسانیم؟ خیر، تنها راه این است که خودمان را حداقل کمی آماده‌ مقابله با آنها کنیم. ما نیاز به بازیکنانی داریم که سریع و قدرتمند باشند که بتوانند در نبردهای تن به تن پیروز باشند. مدافعان ما باید قادر باشند که ده‌ها بار با رونالدو به هوا بپرند، در غیر اینصورت شانسی در مقابله با رونالدو نخواهند داشت.

 

2051

نظرات کاربران
۶۶۶۶۶۶
پ یعنی از الان ۱۰ هیچ به اسپانیا باختیم
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۶:۲۲
پاسخ
3
1
کاستاریکا
اقای کیروش بهونه نیار ،به فوتبال کاستاریکا در دوره قبل نگاه کنید،که اون تو گروه مرگ بود با 3 تیم سخت انگلیس و اروگویه و ایتالیا بازی کرد ،صدر نشین اومد بالا،تو یک چهارم هم تو ضربات پنالتی باخت به هلند،
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۸:۴۷
پاسخ
7
6
هشت سال؟
شما حساب کن 8سال پیش فاصله ی ما چقدر بوده که الان بعد از هشت سال فاصله مون 60 ساله
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۹:۵۸
پاسخ
1
7
￵ارش
علارقم علاقه به کیروش ولی ایشان فقط حرفایی میزنن که باعث پایین رفتن روحیه بازیکنا میشه اینایی که میگه همه مون میدونیم نیاز به گفتن نیست ولی نتیجش فقط تضعیف روحیه تیم ملی مون هست نمی دونم فقط میخواد تحقییر کنه فوتبال ما رو زحمت زبادی کشیده ولی با چنین شرایط بهتره بعد جام جهانی بره از تیم و یه مربی خارجی خوب بیاریم
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۸:۵۳
پاسخ
14
3
شهرام
کیروش تحقیر میکنه یا امثال مستأجر خدا؟!!!
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۷:۱۱
2
10
farzin
واقعیت تلخه!!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۰:۱۹
پاسخ
2
16
farzin
ما کسایی که بهمان دروغ میگویند را بیشتر دوست داریم...ما برانکو را دوست داریم که به دروغ به ما بگوید امیری از ژاوی اماده تر است..ما استاد اشتباه گرفتن ادمها هستیم..کیروش که دیگر قابلی ندارد...ما کیروش را 30 سال دیگر میشناسیم..تکرار تاریخ!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۳:۴۸
پاسخ
4
19
Foad
مشکل ما ایرانیا اینکه خیلی حرف میزنیم خیلی ، همه از حضور در جام جهانی دارن لذت میبرن ما فقط به مسخره کردن تیم ، مربی و بازیکنا میپردازیم ، خنده داره که دنبال یک بهونه هستیم یک چیز که سریع یکی رو خراب کنیم کنیم یا بزرگش کنیم هیچ وقت هم منطقی به قضیه نگاه نمیکنیم ، اصلا کار به صحبت های کیروش ندارم اصلا تند حرف میزنه توهین کرده اصلا حرف همه درست اما سوال اینجاست این همه حمله به کیروش واقعا واسه چیه ؟ چه انتظاری داریم ازش ؟ چیکار باید میکرد واسه تیمی که همه نگران بودن بشه یه نسل جایگزین بازیکنای قدیم کرد ، همه نگران پست علی دایی بودن که بعد اون واقعا فلج بودیم اما الان ۵،۶ مهاجم عالی داریم که میشه روشون حساب کرد نگران بازی با عربا بودیم و تیم هایی مثل کره که الان بازی کردن با این تیما واسمون بی اهمیت شده و به بردشون ایمان کامل داریم ، تیمی که گل نمیخوره تیمی که بی برنامه نیست تیمی که کل دنیا ازش تعریف میکنه غیر کسایی که تو ایران هستن کلی پول بیت المال داره واسه دو تیم سگلیِ پایتخت خرج میشه و این همه سال هیچ افتخاری واسه این مملکت نیاوردن غیر گرفتن پول های گنده از جیب مردم ، بعد زمانی که این پول داره واسه کسی خرج میشه که کاری کرده آدم لحظه شماری میکنه واسه دیدن بازی تیم ملیمون بعد این پول میشه مفت؟ بعد همه میگن چرا باید این همه پول بگیره؟ واقعا تعجب بر انگیزه واقعا چه مردمان عجیبی هستیم ما ، اما این مثل روز روشن چند سال دیگه حسرت وجود کیروش رو میخوریم کنار تیم ملی ، میشین مثل همین تیم محبوب (که طرفداراش جوری به کیروش میتازند که انگار چه خنجری بهشون وارد کرده ) که برای بردن تیم رده هفت امارات باید از هفت خان رستم عبور کنه ..... کاش یکم قبل حرف فکر کنیم به امید موفقیت تیم کشورم هیچ‌توهینی نیست توششش لطفا چاپ کن‌ ادمین
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰:۳۷
پاسخ
1
22
Amirhossein
تقریبا یک سال زودتر به جام جهانی صعود کردیم تا قبل ۱۵ آذر و مراسم قرعه کشی آقایان ربع ساعت سر تمرین نرفتن بعد از مراسم قرعه کشی تا عید تو شوک فرو بودین تازه هنوز لباس هم آماده نشده بعد از عید اومده میگه بازیکنا آماده نیستن خب داداش من چرا شما همه ی کار ها رو از جمله تهیه لباس رو گذاشتین برا بعد عید؟اونم موقعی که ۲-۳ماه به جام جهانی نمونده بود آقای کیروش شما حرفه ای هستی شما می بایست تیم رو یک سال قبل از جام جهانی جمع میکردی صرف نظر از اینکه چه گروهی قرار بود نصیب ایران شه حالا گذشته ها گذشته کاریش هم نمیشه کرد ولی خب آقای کیروش الان که یک ماه بیشتر به جام جهانی نمونده این حرف های تکراری این مصاحبه های حاشیه ساز چ سودی برا تیم ملی مون داره؟ باور کنین ما بدخواه تیم ملی نیستیم اگه هم انتقادی میشه فقط از روی دلسوزی هستش و‌لاغیر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶:۵۹
پاسخ
29
8
قرمز به رنگ خون
بنظر من هيچكس جز كيروش تو جام جهانى نميتونه نتيجه بگيره چون تيمو بعد هشت سال مث كف دستش ميشناسه بعدشم فرصتى تا جام ملتهايه اسيا نداريم بنظرتون تا حالا داشتيم مربى كه مث اب خوردن اسيايها رو ببره نمونش كره جنوبى؟؟يكم عاقلانه تر فكر كنيد ايران با كيروش تو جام جهانى هم موفق نشه تو اسيا يه سرو گردن بالاتر از بقيه است.به اميد موفقيت ايران در جام جهانى.ادمين چندمين باره ها
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۶:۰۴
پاسخ
2
40
محسن
اقا بيايين وقتي يكي يه حرف حقو به صلاحمون ميزنه؛ بهمون برنخوره
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱:۲۴
پاسخ
1
36
دانیال قرمزته
ماه هاست شما جناب کیروش داری به ایران و ایرانی توهین میکنی اون از اینکه گفتی مردم ایران به جام جهانی میگویند فلان و بیسار و اینم از این.... واقعا متاسفم برای کسانی که هنوز از شما حمایت میکنند.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵:۵۹
پاسخ
39
3
میلانی اصیل
بابا ولمون کن توروخدا!این3تا بازیم دفاع کن و برو!انگار آنچلوتی یا کونته س!با این فوتبال دفاعیت!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۰:۵۷
پاسخ
37
5
jd.dri
"" کی روش : بازی در جام حذفی ایران، لیگ برتر ایران و حتی لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به سطح آمادگی که ما انتظار داریم برای بازیکنان داخلی کافی نیست. هر کسی که حرفی غیر از این را بزند دروغ می‌گوید "" برانکو ، قلعه نوعی ، علی کریمی ، مجید جلالی ، ذوالفقارنسب و ... همگی از این حرف ناراحت شدند و گفتند کی روش داره به مربیان داخلی توهین می کنه !!!!! یه زمانی آرزو میکردم داستان پینوکیو حقیقت داشت و دروغگوها بلافاصله پس از دروغ گفتن دماغشون دراز میشد و رسوای عالم میشدن ... ولی این دروغ بقدری شاخداره که برای اثبات ش نیازی به پینوکیو شدن نیست ...
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۶:۴۵
پاسخ
0
32
milad
این کیروش چرا اینطوری حرف میزنی ؟ یخرده عوام فریبانه ست؟! :| آقا یخرده روحیه هم بد نیست ... ینی چی 50 60 سال عقبیم ، اصلا عقبیم دلیل نمیشه شما بیای اینجوری بگی .
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۹:۳۹