کی‌روش: برخی‌ها می‌خواهند با گذاشتن حرف در دهان من مردم را گمراه کنند

کی‌روش: برخی‌ها می‌خواهند با گذاشتن حرف در دهان من مردم را گمراه کنند

21999
14:45
29 دی 1397
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پیامی به حواشی و اتفاقات چند روز اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش وبسایت نود، کارلوس کی‌روش در پیامش آورده است: این بسیار ناراحت‌کننده است که برخی از منابع همچنان با پافشاری در تلاش هستند که اذهان عمومی ایرانیان را با گذاشتن حرف‌هایی در دهان من و نسبت دادن کارهایی به بنده که هیچ‌گاه انجام نداده‌ام، گمراه کنند. این تلاشی مستقیم برای لطمه زدن به وجهه و اعتبار بنده در مقابل هواداران فوتبال ایران است.

وی در پیام خود خاطر نشان کرده است: همان‌گونه که شما متوجه هستید من تنها می‌توانم مسئولیت کامل را برای صحبت‌ها و اقدامات خودم پذیرا باشم. بعد از گذشت هشت سال از حضور در ایران، اخلاق‌مداری حرفه‌ای من در کار و در زندگی، نتایج و دستاوردها، خود به صورت بسیار قوی و بدون هیچ تردیدی، گویای همه چیز است، ولی هیچ شخص و ‌یا هیچ چیزی نمی‌تواند احترام و ‌تعهد من را به هواداران فوتبال ایران و تیم ملی ایران به‌هم بزند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پیامش همچنین تصریح کرده است: آینده برای من زمان حالِ من است و اکنون زمان آن است که وظایف و آرزوهای خود را عملی کنم، با همکاری اعضای کادرم که وظایف‌شان را با شایستگی و وفاداری کامل انجام می‌دهند و بازیکنانم که عاشق آنها هستم و تحسین‌شان می‌کنم و همین‌طور هواداران فوتبال ایران که همیشه برای آنها احترام خاصی قائل بوده‌ام و به آنها افتخار می‌کنم.

1870

نظرات کاربران
طلوع سرخ
برو کلک...!!
۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۹:۳۹
پاسخ
50
86
ایران قهرمان
بزرگترین اشتباهت تو ایران در افتادن با هوادارای پرسپولیس بود. نخواستی قبول کنی هوادارای پرسپولیس بیش از نیمی از کل فوتبال دوستای ایرونی رو تشکیل میدن. نباید با مصاحبه هات خودت رو در برابر این خیل عظیم طرفداری قرار میدادی.
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵:۵۰
پاسخ
76
118
بهرام شهرام
شما خود مظهر گمراهی وبداخلاقی هستید ونیازی به فرافکنی نیست از آنجا که احتمال قهرمانی میدهید بیخود گردوخاک میکنید ولی باید بدانی حتی اگر تیم ایران قهرمان شود کمترین ارتباطش به دانش فنی شماست وباز آنها که باید بدانند تا همیشه بی ادبیها وادبیات توهم آمیز ولجاجتهایتان علیه بهترین ومحق ترین بازیکنان این آب وخاک را فراموش نخواهند کرد
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۴:۳۳
پاسخ
66
88
علیرضا
کی روش،مردی برای تمام فصول موفقیت...
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵:۱۴
پاسخ
145
177
Alfrdo de stfanoo
تورو قران دست از سر این کیروش بیچاره بردارید چرا ما یه کم فکر نمیکنم طرف حسابم با برانکو و طرفدار های پرسپولیس من خودم پرسپولیسم واقعی واقعی کلی قهرمانی در جام ملت های اسیا خیلی واسم مهم تر از قهرمان جام باشگاه های اسیا هست هیچ مثل افتخار ملی واسه من ب شخصه مهم تره تا باشگاهی برانکو حق نداشت با سرمربی تیم ملی و تو کاراهاش دخالت کنه چون الان کیروش سرمربی 80 میلیون ادمه بحث ملی فرق داره خیلیییی کلا خواهشا اگه شما یا من بریم یه کشور دیگه هر کی ازمون بپرسه کجایی هستی با افتخار نمیگیم ایرانی هستیم ب نظر دوستای پرسپولیسی یا میگم از پرسپولیس اومدیم همین برانکو یادتون نره ک الان سرمربی خودمون هست بعد بازی های 2006 حتی ب ایران نیومد واسه فسخ قرارد اقااااا یون پرسپولیس یه باشگاه هست ولی هیچ موقعه بالاتر از تیم ملی نیست
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰:۳۹
پاسخ
160
194
گلی خانم
دوست عزیز اولا خودتون رو کنترل کنید! :)))) دوما چرا شما فکر میکنین تمرکز کیروش با حمله به برانکو بهم میریزه و دلش میشکنه و ما باید بعد از هر حمله ای که به پرسپولیس میکنه بریزیم دورش دلداریش بدیم که یه وقت آزرده خاطر نشه؟! سوما کیروش جمعیت ایران رو 65 نفر اعلام کرد و در واقع طرفداران پرسپولیس رو از جمع حامیان تیم ملی خط زد! جناب واقعی واقعی شما اصلا به حساب نیومدین!
۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۴:۱۰
13
85
طلوع سرخ
حالا چرا اینقدر اصرار داری پرسپولیسی هستی؟؟!! مگه به خودت شک داری؟!!
۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۲:۰۷
25
65
احسان
آقای کیروش توی بیانیه ها یا مصاحبه هات یا توهین میکنی یا مثل الان جوک میگی! اخلاق مداری حرفه ای؟! احترام؟! بام؟! شیب؟! اسم انواع و اقسام خزندگان رو برای هر کسی که دلت خواسته به کار بردی! مردم ایران رو گرسنه خطاب کردی در حالی که میلیاردی به تو پول میدن! بعد دم از اخلاق و احترام میزنی! سه روز در میون یه جنگ راه میندازی و دم از پرچم صلح میزنی! به هرحال هرکسی که میخواست شما رو بشناسه تا حالا شناخته! اونایی هم که نشناختن یا شیفته شمان هستن یا خودشون رو زدن به اون راه و یا دست خودشون نیست دیگه!
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۳:۲۷
پاسخ
121
205
دبل.۶::::::۶+۶
لااقل شجاعت داشته باش ..و حرفی که زدی .بگو گفتم ......همیشه دنبال توجیع کردن هستی ..هر چن اگر شجاعت داشتی .بعد از ۸ سال .جلوی تیم ۸۸ رنگینک اتوبوسی بازی نمیکردی .......برای یک مربی .قشنگ صحبت کردن الزامی نیست ..ولی قشنگ بازی کردن خیلی وقتها الزامی .......ادمین بچاپ ..حرف بدی نزدم ...قربانت ...
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۴:۱۴
پاسخ
106
169
ملیحه
اوکی شماگفتی که دستیاران من اینجا غذا (غذای ویژه) ندارن بخورن اون وقت اون آقا دستیارانش با فرست کلاس سفر میکنن..خب این اصلا ربطی به پرسپولیس نداره ...اصلا از نظر موضوعی هم ربطی نداشت ربط دادن این دو موضوع بهم:))مگه حقوق نمیگیرید که لنگ غذا ی ویژه هستید :))مردم چی فرض کردید ؟؟هر وقت خواست از پرسپولیس صحبت میکنه دیگه خسته شدیم به خدا آنقدر که راه به راه علیه پرسپولیس حرف زده :))پول پرسپولیس برای سفر به ژاپن از ۶۰ هزار دلار کمک ای اف سی واسه فینالیست ها بود که کاشیما ژاپن هم با همین پول اومد تهران تازه دو روز زودتر از پرسپولیس تو تهران بود :))پرواز پرسپولیس همه میدونستن فرست کلاس هست چون عکس های بازیکنان در هواپیما رو خود سایت باشگاه منتشر کرد و گرشاسبی تو مصاحبه گفت دنبال چارتر بود و با اسپانسر هم جلسه گذاشت که موفق به گرفتن چارتر نشد و این یعنی حمایت نشده :)) پس کیروش افشاگری ای نکرده :))و پرسپولیس نهایت کاری که تونست بکنه همین بود که جای بازیکن برای خواب و استراحت تو هواپیما دست کم راحت باشه که مچاله نشه :)))این افتخار نیست بری اون سر دنیا با یک پرواز فرست کلاس چون همه ی باشگاه های حرفه ای دنیا همینن: ))خود کیروش همیشه با چارتر و فرست کلاس سفر میکنه تو موزامبیک جزیره داره اون وقت پول غذای دستیارانش هم باید از جیب پرسپولیس بدن:)))واقعا جای تاسف داره ...اگر تو هر فدراسیون دیگه ای این اتفاقا می افتاد تا حالا اخراج شده بود کیروش :)))ولی بازم مسئولین اونقدر خوابن که ایشون بازم مصاحبه کرده بازم میخواد بمونه و بره رو اعصاب هوادار: ))با مصاحبه های تند و تیز:))فکر نکنم رفتن به اون سر دنیا با اتوبوس امکان پذیر باشه که بعضیا استقبال کردن از صحبت کیروش:))و میگن از بی عدالتی حرف زده واقعا خنده داره:))عوام فریبی کردن تخصص کیروش شده انگار :))
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۳:۲۸
پاسخ
84
169
علیرضا
کلمبیا بی صبرانه منتظرت هست، زبونشون رو هم که بلدی حرفات رو هم که بد ترجمه نخواهند کرد، برو ببینیم چقدر اونجا دوام میاری، به سلامت.
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۰:۰۳
پاسخ
94
154
کیارش
بعد از رفتنش متوجه میشی چه جواهری رو از دست دادیم.
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸:۲۴
58
37
یکی از مردم
کل این همه ولوله به خاطر پرسپولیسه چون این قدر ظلم شده به خاطر این تیم به ملت که نگو حالا یه نفر که اصلا ربطی نداره به این مملکت اومده وجرات کرده حرف راستو بزنه با این هم خودش هم کل ایران میدونن که ایشون راستشو گفته حالا به خاطر یه تیم یه بلوشو راه انداختن که نگو چرا چون یه نفر حرف حق گفته
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۰:۳۸
پاسخ
155
76
علی
چه لطفی در حق پرسپولیس کردن؟؟ بگو ما هم بدونیم اگه پول بیت المال رو میدن نوش جون مربی و بازیکنامون تیم ۴۰ میلیون طرفدار داره و هممون هم راضی هستیم از جیب ما به مربیمون پول بدن به کیروش و طرفدارهای بقیه تیمها چه ربطی داره؟؟ تیم دوبار قهرمان شده فینال آسیا رفته پارسال تا نیمه نهایی رفته دوتا پنجره بسته بوده فدراسیون وظیفه داره هر پولی به استقلال واسه نقل و انتقالات داده به پرسپولیس بده تا یا پس انداز کنه یا بدهیش رو بده تیم ما افتخار بدست آورده درآمد داشته نکنه توقع دارین پاداششون رو بیارن خرج بی بضاعتها کنن؟؟ همه حرفاتون از سوزشش میاد که پریپولیس موفقه و تنها راهش پماده
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶:۵۳
21
53
LOGAN
ایشالله که دیگه هیچ مصاحبه و جنجالی نباشه تا تیم دچار مشکل نشه ...لطفا نه از کیروش بت بدون ایراد بسازین نه بهش توهین کنین هرکسی نظرش محترمه به امید قهرمانی
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲:۴۹
پاسخ
14
118
اسطوره دوپینگی
جناب کیروش, تو هم شدی استقلال؟؟؟!! میخوای دستت رو ببری تو کیسه پرسپولیس؟؟! پرسپولیس اگر خرج کرده یه تیم باشگاهی بوده و از درآمد خودش خرج کرده, تو چرا بال بال میزنی؟ قرار نیست پرسپولیس حقوق تو رو هم بده. یعنی تو هیچ جای دنیا یه تیم باشگاهی خرج تیم ملی رو نمیده. متوجه میشی اینها رو؟ در ضمن, تو که تیم ملی دستته خیلی بیشتر از چیزی که حقت باشه رو از بیت المال (یعنی پول همه مردم ایران) گرفتی. پس لطفا به ایرانی ها اهانت نکن و سرت تو کار خودت باشه. برو تیمهای رقیبت رو آنالیز کن که بعد از هشت سال دست خالی برنگردی. درسته که وزارت و فدراسیون بنا به مسائلی الان قصد ندارن جلوت وایسن. ولی اگر قرار باشه به مردم اهانت کنی درب رو همین پاشنه نخواهد چرخید و مقابل مردم قرار خواهی گرفت
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۴:۵۲
پاسخ
57
123
ققنوس سرخ
یعنی الان همه افتاد گردن مترجمش!!!
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۷:۵۶
پاسخ
30
99
حرف منطقی
واتای آقای کی روش خسته نشدی خودت؟؟ هروز مصاحبه!!!! چرا می پیچونی به دید آدم منطقی الان وقت این حرف ها تو این زمان نبود به جدای محتواش!!! خیلی منطقی تر بگم شمایی که میگی به هواداره ایرانی احترام میزاری شما وقتی به خاطر مشکل و خصومتی که با مربی یه تیم داری خود تیم و بازیکناش که حتی ۳تاشون الان تیم ملی هستن به ناحق تهمت میزنی یا باعث تفرقه میشی خودش یک نوع بی احترامی حساب میشه!!! خواهشا حالا مه میگی حرفه ای هستی یکم حاشیه تو مصاحبه هات رو کم کن خسته شدیم واقعا!!! ادمین اگه بی طرفی چاپ کن چون فقط و فقط حرفم منطقی بود!!!
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶:۲۹
پاسخ