کی‌روش: خامس تقاضا ماندن در مادرید را نکرد؛ خودم او را دعوت نکردم

کی‌روش: خامس تقاضا ماندن در مادرید را نکرد؛ خودم او را دعوت نکردم

3647
06:01
17 مهر 1398
خامس رودریگز هافبک 28 ساله کلمبیا، دیدارهای دوستانه مقابل شیلی و الجزایر را از دست خواهد داد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت گل، در برخی از خبرگزاری ها گفته می شد که خامس رودریگز تقاضا ماندن در رئال مادرید را داشت و نمی خواست برای تیم ملی کشورش بازی کند، اما کارلوس کی‌روش اذعان کرد که دعوت نشدن او به تیم ملی، دلایل فنی داشته است.

کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران در کنفرانس خبری گفت: "بعضی‌ها گفته بودند که خامس درخواست کرده تا به تیم ملی دعوت نشود، اما این صحیح نیست. من هیچ وقت چنین بازیکنی زیر دست خود نداشتم. این تصمیم طبیعی خودم بود و خودم می خواستم که او نباشد. امیدوارم که همیشه بهترین و آماده ترین بازیکنان را در اختیار داشته باشم."

4416

نظرات کاربران
عشقممم نیمار
هرچی کیروش جون بگ:-)
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵:۲۰
پاسخ
8
23
رامین
خخخ اره خامس بدرد تاکتیک تو نمیخوره. اون هواپیمایی ک تو پارک میکنی جلو دروازه فقط احتیاج ب مهره دفاعی هس. خداروشکر ویلموتس اومد بازی های قشنگ پر از حمله مالکیت ۷۸درصدی ک اونم بخاطر پافشاری ماها بود ک تورو اخراج کردیم وگرنه فوتبال مارو نابود میکردی.
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۲:۴۵
پاسخ
24
13
یوسف
آیارفتارکیروش درکلمبیاهم مقابله بابازیکن سالاری مثل وقتیه مربی ایران بودوخامس روکلاکنارمیزاره؟
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۶:۳۶
پاسخ
16
14
پسر سرخ
اولین حاشیه واسه کلمبیا بزودی بقیه ستاره را هم بیرون میندازه و راننده اتوبوس دعوت میکنه این بشر قاتل فوتبال تکنیکی و فوتبالیست فانتزیه
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵:۲۸
پاسخ
41
32
یاشار
ایران هیچ زمانی مربی به بزرگی و دانش کیروش به خود نخواهد دید. (امثال برانکو و ...هیچوقت قابل مقایسه با کیروش نیستند و مقایسه اینها با هم مثل مقایسه بارسلونا و پیروزی است:)))
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۴:۱۲
پاسخ
43
52
پرسپولیس یونایتد
""یک روز اتوبوس ها قهرمان میشوند""... مورینیو هم سیستمش اتوبوسیه ولی قهرمانی های زیادی اورده.. ولی کیروش ورژن ضعیف تر مورینیو هستش و از عمر مربیگریش.۶.۷ سال بیشتر نمونده. و فک نکنم تا اخر عمر فوتبالیش بتونه جام بیاره...
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۷:۴۹
پاسخ
29
29
TGP
این کیروش هرجا مربی میشه با چند نفر درگیر میشه اونم با دلایل غیرفنی خودش. کلا مربی های پرتغالی ها همین جوری اند.
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۷:۵۴
پاسخ
23
25
فریبا
هرچی کیروش بگه
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰:۴۷
پاسخ
20
31
یاسر
باشه اقتدار خخخ
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۰:۵۸
پاسخ
18
17
Moah
خب به نظر میرسه پروژه دشمن‌سازی جناب کیروش تو کلمبیا هم شروع شده. البته طبیعی ای هم هست، اگه از قصد دشمن برای خودش نتراشه میشه یه کارلوس کیروش معمولی که کسی حاضر نیست به حرفاش گوش کنه. اینجا از هادی عقیلی و مهدی رحمتی شروع کرد و بلاخره فهمید بهترین دشمنی که میتونه برای ادامه دادن حکومتش بسازه پرسپولیس و برانکو هستن، اونجا فعلا به این نتیجه رسیده که خامس بهترین گزینه برای دشمن فرضی بودن و عوض کردن موضوع به حساب میاد:)
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۶:۱۱
پاسخ
26
24
لیورپولی دو آتیشه‌ی دهه هفتادی
کیروش تو کلمبیا خیالش راحته چون که براحتی با تیمای خوب بازی دوستانه برگزار میکنن. مثل ایران نیست که یهو با تیمهایی بازی کنیم که تو رنکینگ فیفا جایی نداره. واقعا خنده داره.
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۴:۳۴