کی‌روش: راه‌های نفوذ آرژانتین را بستیم/ بهترین بازیکن زمین، تیم من بود

کی‌روش: راه‌های نفوذ آرژانتین را بستیم/ بهترین بازیکن زمین، تیم من بود

17254
11:10
26 خرداد 1398
سرمربی کلمبیا به معنای واقعی از تیمش راضی است.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کلمبیا پس از پیروزی 2 بر صفر  مردانش مقابل آرژانتین در شب دوم بازی‌های کوپاآمریکا به تمجید از تیم پرداخت.

کی‌روش در پایان مسابقه اظهار داشت: در طول 90 دقیقه مسابقه و در لحظاتی که آرژانتین بر بازی سوار بود، ما توانستیم برنامه تاکتیکی خودمان را حفظ کنیم و با پاس‌هایمان مانع از هم گسستن تیم شویم. کلمبیا در اجرای این برنامه، همیشه بسیار آماده، سریع و قوی بوده است. ما راه‌های نفوذ آرژانتین به سمت دروازه‌مان را بستیم. تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و شخصیت خودش را نشان داد. بازیکنان من در تمام طول مسابقه نظم تاکتیکی و انسجام‌شان را حفظ کردند. ما راهی برای داشتن 2، 3  بازیکن در اطراف توپ پیدا کردیم که این شیوه برای رویارویی با یک تیم بسیار خوب و پرمهره مانند آرژانتین به ما کمک فراوانی کرد.

کی‌روش افزود: با داشتن یک رویکرد مثبت همیشه شما همیشه به دنبال کسب پیروزی خواهید بود و همه چیز برای ما خوب پیش رفت. داستان بازی بعد قطعاً متفاوت خواهد بود اما باید انسجام‌مان و روحیه کار گروهی را حفظ کنیم. مهم‌ترین نکته در این بازی کار گروهی تیم ما بود. همواره با نظم و با تمرکزی بالا بازی کردیم. بازیکنانی در حد و اندازه لیونل مسی، خامس رودریگس و فالکائو به شما مهلت فکر کردن نمی‌دهند. تیم ما به سطح بالایی از تمرکز و نظم رسیده است. همه بازیکنان بهترین بازی‌ را انجام دادند. همیشه دوست داشته‌ام یک ستاره را برجسته کنم؛ یک بازیکن که خیلی خوب بازی می‌کند و امشب بهترین بازیکن ما نامش تیم بود.

1977

نظرات کاربران
کی روش جونمممم
جونمممممم کی روش حالا بعضیا میفهمن (اگه بفهمن) که تو کی هستی در ضمن اون سم پاش تا حالا تو تیمی بوده که با آرژانتین بازی کنه و فقط مساوی بگیره؟؟؟؟؟؟ ادمین بچاپ
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۱:۲۰
پاسخ
15
79
wolf
بخدا خنده م میگیره میگن دفاع اتوبوسی یا ضدحمله دیشب بازی رو دیدم و خواب از سرم پرید کلمبیا چندین بار توپ رو از آرژانتین داخل هجده قدم آرژانتین گرفت و از جلو پرس میکرد...دفاع اتوبوسی کجا بود اصلا مجال صاحب توپ شدن به رقیب نداد. بعدشم شما با خامس و فالکائو و کوادرادو دفاع میکنی یا حمله؟؟ کاش خدا به بعضی ها منطق میداد مسی نیمه اول محو بود کلمبیا وحشتناک پرس میکرد این سیستم رو میشد با آزمون و طارمی و انصاری فر بازی کرد؟؟ بابا تو کی بودی کارلوس کیروش
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶:۲۴
پاسخ
8
83
Havadar
کدومتون بازی را دیدید قبل نظر دادن ببینید بازیو دقیقا مثل زمانی که ایران بود فقط گل زدند اصلا بازی نکرد تیم کیروش
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵:۴۵
پاسخ
72
12
کوهمره.جروق
متخصص چیدن اتوبوس در دروازه و خراب کردن بازی زیبا.اگه هم دو گل زدید تاکتیکی نبوده به خاطر مهارت های فردی بازیکنان بود.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶:۳۳
پاسخ
66
12
حسن آبی
ما از کیروش میحرفیم پرسپولیسیا پای برانکو رو وسط میارن. هر کسی که بگه کیروش با تیم ملی نتایج خوبی نگرفت، قطعا منطقی نمیحرفه. ما تو ۹۸ با اون تیم طلایی و نسل طلایی با اون وضعیت صعود کردیم به جام جهانی. ۲۰۰۶ هم به عنوان تیم دوم راهی شدیم. ولی کیروش این افتخار رو داره که با تیم ملی در حالی که هر دو بار با کره همگروه بود به عنوان تیم اول راهی شد آن هم هر دو بار. تو جام ملت های ۲۰۱۵ اون تصمیم بحث برانگیز داور کل تیم رو منفجر کرد و تو بازی با ژاپن هم بازیکنا فکر کردن داور سوت زده یا اینکه حتما خطا گرفته میشه وایستادن و تیم منفجر شد. واقعا اینا ربطی به کیروش ندارن. ما قطر رو از چهار بازی سه بازیش رو بردیم. بازی پنجم که دوستانه بود رو هم بردیم. امیدوارم که ما آدامای قدرنشناس از قدر ندونستن چنین سرمربی باهوشی ضربه نخوریم و قدر داشته هامون رو بدونیم. بنظرم مقایسه ویلموتوس الان کار درستی نیست. این مقایسه باید بعد از جام جهانی بعدی صورت بگیره.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱:۲۷
پاسخ
29
207
شهربابک
۶۶تابی ها می گن کیروش خوبهچرا برا ایران جام نیورد خودشون شوفر بیرون انداختن چون براشون جام نیور می گن باید کیروش نگه میداشتن
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴:۴۲
پاسخ
120
41
عشق فولاد خوزستان و آژاکس
مطمئنم تیم کلمبیا وارد جام جهانی میشه و خوب صعود می‌کنه
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰:۱۹
پاسخ
18
145
عشقممم نیمار
کیروش جون ثابت کردی ک‌ چ دانش بالایی داری و‌ ما قدر تورو‌ ندونستیم :-\ ثابت کردی ب بعضیا ک‌با دانشت حتی ارژانتین مسی مث اب خوردن ببری ..:-P ما ب خاطر باخت یک‌صفر ب ارژانتین‌ شادی کردیم‌ ولی ما نمیدونستیم ک‌ تو‌ میتونستی ارژانتین اصا میبردی ولی مهره نداشتی :-)
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵:۲۳
پاسخ
39
154
قرمزته
چه عجب این نیمار این بارو یه حرف منطقی زد خدایش کیروش یه دونه بود مثلش تو فوتبال ایران هنوز نیومده
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۲:۲۷
4
33
پرسپولیسی گرگان
از زمانیکه یادمه ارژانتین هیچ وقت یه تیم با سازماندهی خوب نبوده خط دفاع و هافبک ضعیف و خط حمله با بازیکنان سر شناس همیشه همین بوده
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲:۱۷
پاسخ
116
40
مسعود هاشمی
شما سنت قد نمیده عزیزم یه زمانی دفاع ارژانتین زانتی سورین ایالا بود خط هافبکش هم ورون ایمار ریکلمه را داشت عزیزم سنت کمه برای همین نمیدونی عادیه
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۷:۳۹
6
36
سپهر۰۰۷
خدا رو شکر برد وگرنه اگر کی روش نتیجه نمی گرفت می گفت تقصیر ایرانه
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴:۲۱
پاسخ
241
36
مسعود
کیروش رفت داره کار خودشو حرفه ای انجام میده . اینجا بعضی ها منتظر بودن با زبان مردم ارزانتین بعد از باخت کلمبیا براشون سخنرانی کنن !!
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۷:۴۳
4
40
آنتی فرانکو
داداش مدتهاست که کیروش حتی اسم ایران رو هم نمیاره ولی درعوض فرانکو وذوب شدگان در فرانکو هر دقیقه بخاطر وحشت ازنام وبزرگی کیروش دنبال خراب کردنش هستند کیروش رفت و به عنوان یه مرد کار درست اسمش تاابد در یاد ماخواهد ماند برخلاف فرانکوی ازپشت خنجر زن که برای بار دوم رفت وپشت سرش رو نگاه نکرد خخخ حالا بازهم میگید هرچی فرانکو بگه؟
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵:۵۸
3
35
ققنوس سرخ
حالا که چی؟اوایل حضورش تو ایران هم 6تا به بحرین زد!!
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴:۰۰
پاسخ
154
23
...
الان آرژانتین رو‌ برد ، چکار باید بکنه ؟! ببینیم برانکو از پرسپولیس رفت کجا و کدوم تیم میخوادش .
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱:۱۷
5
31
MRS63
کیروش کلمبیارو به اوج میرسونه همون کاری که با ایران کرد فقط تجربه بشه برای ما که اندازه داشته هامون توقع داشته باشیم با کمترین امکانات ازش معجزه میخواستیم دوتا باخت یک هیچ و یه مساوی جلوی ۳ تیم اول دنیا باعث افتخاره با کیروش
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۱:۰۸
پاسخ
12
244
دسته سه
کلمبیا 2 تا شوت در چهار چوب دو گل در کل تیم کی روش خوب بازی کرد تعجب کردم
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶:۳۲
پاسخ
73
15
کیومرث
جونم کی روش دو تعویض طلایی کی روش و دو گل ، کلمبیا یازده سال یعنی هفت بازی بود که آرژانتین رو نبرده بود و امشب ترکوندش . مسی بنده خدا کی روش رو می شناخت که گفته بود بازی با کلمبیا سخت بود با وجود کی روش سخت تر شد . اونوقت تو ایران مایلی کهن و افاضلی در مورد کی روش نظر می دن .
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۴:۵۱