گرشاسبی: خبرهای خوبی برای هواداران پرسپولیس دارم/ به نتایج خوبی با باشگاه ریزه اسپور رسیدیم

گرشاسبی: خبرهای خوبی برای هواداران پرسپولیس دارم/ به نتایج خوبی با باشگاه ریزه اسپور رسیدیم

14708
23:02
23 آذر 1396
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های مستمر به نتایج بسیار خوبی رسیدیم و خبرهای خوبی برای هواداران دارم.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های مستمر به نتایج بسیار خوبی رسیدیم و خبرهای خوبی برای هواداران دارم.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در خصوص مذاکرات خود با مسوولان باشگاه ریزه اسپور ترکیه اظهار داشت: طی چهار روز گذشته، مذاکرات فشرده و سنگینی را با مسوولان و مدیران باشگاه ریزه اسپور ترکیه داشتیم که خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های مستمر توانستیم به نتایج بسیار خوبی برسیم.

حمیدرضا گرشاسبی در ادامه صحبت‌های خود افزود: ظرف یکی، دو روز آینده خبرهای بسیار خوبی برای هواداران پرسپولیس که همواره یار و یاور ما بوده‌اند و در خصوص مشکل بوجود آمده با باشگاه ریزه اسپور بسیار نگران بودند، خواهم داشت که این اخبار قطعا برای تیم، کادر فنی و بازیکنان هم بسیار خوب خواهد بود.

 

1004

نظرات کاربران
PERSABARCA
آقای گرشاسبی تشکر . انشاالله برانکو رو هم راضی کنین و قراردادش هم تمدیدلااقل دو ساله بشه.
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۶:۳۶
پاسخ
3
12
فیفا
اقا اگه خبر خوب داری بگو دیگه...وگرنه الان با دوروز دیگه چه تفاوتی میکنه؟؟ بیچاره هوادار که همیشه مظلوم واقع میشه...پول نداریم هوادار دست به جیب شو...خبر خوش داریم هوادار منتظر باش...
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۶:۱۲
پاسخ
1
24
الکاتراس آلکاتراس
خوب میگفتی جناب سرپرست عزیز خیلی استرس داریم
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰:۰۸
پاسخ
2
16
amin
جناب گرشاسبی از وقتی تشریف اورده فقط میگه خبرهای خوبی در این چند روز برای هواداران داریم به گفته ایشون یکشنبه قراربود برانکو تمدید کنه که فعلا اینجور نشده.و...فعلا که حرفاش بوی وعده وعید میده امیدوارم هرچی سریعتر رنگ واقعیت بگیره.
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۴:۴۵
پاسخ
0
23
حسین ص بهشهر
انشالله که سوپرایز خوبی باشه تو نیم فصل برای هواداران
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۴:۴۶
پاسخ
4
19
مسعود گل باشی
شماها هروقت این حرفارو زدین بدتر شده و برعکس پیش رفته
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۳:۴۹
پاسخ
16
13
reyha
امیدواریم
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۱۳:۵۹
پاسخ
3
16
شاکی
من احساس بدی دارم. همون بهتر نبود که بذارید طارمی و خودتون محرومیتش تموم بشه؟ آقایون مدیر در ایران همیشه میان ابروشو درست کنند، می زنند چشمشم کور می کنند. فکر می کنید خبر چیه؟ جمعه:‌گرشاسبی اعلام کرد که طارمی بخشیده می شود و پرسپولیس هم از محرومیت نقل و انتقال بخشیده می شود. شنبه: ریزه اسپور اعلام کرد که بخشی از توافق اینست که طارمی و علیپور به طور قرضی و مجانی برای ۵ سال برای ریزه اسپور بازی کنند و حق انتقال به هیچ تیم دیگری هم نداشته باشند. پرسپولیس متعهد می‌شود ۵۰ میلیون دلار به ریزه اپور بدهد. برانکو هم در پایان سال به ریزه اسپور می پیوندند. یک شنبه:‌گرشاسبی. نه خیر چنین چیزی نبوده. مترجم باشگاه که چنین چیزی به ما نگفت. دو شنبه: نود متن قرارد به انگلیسی و ترکی که گرشاسبی امضا کرده را رو می کند و ترجمه می کند. تمام حرفهای ریزه اسپور درست است و گرشاسبی آنها را امضا کرده. برنامه نود گرشاسبی پای خط:‌ من خودم انگلیسی بلدم و چیز دیگری امضا کردم ولی با اعمال نفوذ مرکب و کاغذ کلمات قرارداد گویا عوض شده و دیگه کاریش نمی‌شه کرد. مردم و هواداران عزیز مطمئن باشند که حتما ما مدیران حق پرسپولیس رو خواهیم گرفت و همه چیز به خوبی برای این تیم بزرگ تموم می شه.
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۶:۲۳
پاسخ
6
30
فریدون
شما که همش داری مصاحبه میکنی.بابا بی حاشیه کارتو انجام بده
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۶:۴۳
پاسخ
1
23
جواد
باور کن همش در حد حرفه ...
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۵:۲۰
پاسخ
2
16
کارشناس آماتور
متاسفم برای باشگاههای مثل پرسپولیس و استقلال که براحتی پولی بیت المال و مردم رو هدر میدن ! براستی آیا پولی که طارمی میگیره بااین 4میلیاردی که به مردم ضرر زد درست و حلاله !؟ قطعا در آخرت حساب و کتابی هست ! الان استقلال با بازیکن ارمنستانی سه ساله بست و براحتی کنار گذاشتش و حالا کلی پول باید از جیب مردم براش بده بدون استفاده ! حداقل سپاهان ذوب و... از دولت بودجه میگیرند درست هزینه میکنند و با عقلانیت بازیکن جذب میکنند نشد این دو باشگاه پایتخت یک بازیکن درست درمون خارجی بگیرن و بیشتر خارجی های خوب رو تیمهای دیگه نظیر پیکان و... وارد کردند چرا؟؟ جواب سادست دلال بازی ! ادمین منتشرکن اینا درد فوتبال بیمار ماست که حالا از تیم بومی الهلال 4تا خوردیم
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۲:۲۸
پاسخ
32
9
jd.dri
حالا چرا قسطی حرف میزنی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خوب بگو چی شده دیگه !!!!!!!
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۲۸:۵۹
پاسخ
2
56
سعید
داداش خبر خوبت اگه بخشیده شدن محرومیتتون هست باید بگم کور خوندی محرومیت ثبت شد رفت . البته از فدراسیون بی در پیکر سرخ دوست بعید نیست ماس مالیش کنه
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۲۸:۳۸
پاسخ
71
16
دسته ٣ اي دچار وَهم و خيال ..
سعيد؛ اثرات و وسعت و كستردگي سوزش شما باعث ايجاد توهم شده بخدا قسم.
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰:۰۱
1
7
amin
دوست عزیز اطلاعات فوتبالی نداری چرا به خودت زحمت میدی اظهار نظر کنی پرسپولیس از طرف فیفا محروم شده نه از طرف فدراسیون که بی جهت فدراسیون رو دخل به این ماجرا میدی.لطفا قبل از سخن گفتن کمی تأمل کنید و اطلاعاتتون افزایش بدید.
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵:۰۲
6
41
شهریار
ترکاشوند و طاهری باید بیان جواب بدن که جریان محرومیت طارمی و پولهای گولچ و طارمی چی شده !!!!!!!!!!!!!!
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۵:۱۸