گزارش تمرین پرسپولیس؛ حضور فلپس ایرانی در جمع سرخپوشان

گزارش تمرین پرسپولیس؛ حضور فلپس ایرانی در جمع سرخپوشان

13076
12:16
27 مهر 1397
قهرمان پاراالمپیک کشورمان که در مسابقات جاکارتا 6 مدال طلا کسب کرده بود، در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - قهرمان پاراالمپیک کشورمان که در مسابقات جاکارتا 6 مدال طلا کسب کرده بود، در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد.

به گزارش وبسایت نود، تمرین امروز تیم پرسپولیس از ساعت 11 صبح در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

* امروز هواداران زیادی در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کردند و به تشویق بازیکنان و مربیان پرداختند.

* کمال کامیابی‌نیا بعد از بهبود در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* بشار رسن که روز گذشته از عراق به ایران آمده بود، در تمرین حاضر شد.

* بنرهایی برای عرض تسلیت به بشار رسن در ورزشگاه شهید کاظمی نصب شده بود.

* بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس که مقابل 90 ارومیه بازی کرده بودند، بعد از ریکاوری راهی رختکن شدند.

* شاهین ایزدیار قهرمان شنای مسابقات پاراالمپیک جاکارتا که 6 مدال طلا گرفته بود در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد. ایزدیار به دلیل کسب طلاهای متعدد به فلپس ایرانی مشهور است.

* بازیکنانی که روز گذشته مقابل تیم ارومیه بازی نکرده بودند یا اینکه زمان کمی به میدان رفتند بخش اصلی تمرین امروز را انجام دادند.

* رادوشوویچ دروازه‌بان تیم پرسپولیس در بازی درون‌تیمی به عنوان مهاجم بازی کرد.

* علیرضا بیرانوند امروز همراه با فرزند خردسالش در تمرین حاضر شد.

* اسپانسر باشگاه پرسپولیس امروز در حین زمان تمرین مشغول ضبط کلیپ‌های مختص به تیم پرسپولیس بود.

سعید کریمی همانند روز گذشته دور زمین نرم‌دوی کرد.

 

1004

 

نظرات کاربران
ققنوس سرخ
ودر پایان پیراهن شماره 6 به او تقدیم شد!!!
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۷:۰۸
پاسخ
0
24
دهانی حــمید
خوشم میاد ارتش سرخ شده سوزش طرفداران شیشتقلال
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۶:۲۹
پاسخ
0
23
افسونگر
درود بر پرسپولیس درود بر قهرمانان پیش به سوی قهرمانی
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۳:۳۹
پاسخ
4
67
عشقممم نیمار
من تعجب میکنم ک‌شیش_پولیسیایی ک میگن قهرمان های استقلال در اسیا ..در زمان قدیمه (ک خودشونم‌ تو‌رقابت توش بودن و حذف شدن و‌نتونستن از گروه ۳تیمی بالا بیان و‌از محمدان بنگلادس شکست خوردن) ..اما یه‌ عددی ک‌زمان بووووق..کسبش کردن (تازه فیلم ازش نیس) بهش افتخار میکنن و هرسال جشنش میگیرن :-) شناگر قهرمانمون‌ک باعث افتخار کشور ایرانه .. هم‌فقط بخاطرعد ۶..طلای ۷ نگرفت... دیگ خودتون‌تصور کنین ک این عدد خیالی ..چ الماسی برا شیش_پولیسه :-) اخخخخههه :-)
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۳:۳۰
پاسخ
94
8
عشقم عشقپولیس
عشقت نیمار حالت خوب نیستا زنگ بزنم ب ۱۲۵یا خودت میزنی
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۹:۱۳
5
24
دسته سوميا فرياد نميزنند
بدجور داري ميسوزي شيشتقلالت ارزوي فينال ليگ قهرمانان داره.سوت دسته سه حسرت پرسپوليسيها
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶:۵۹
4
29
شازده آبی
هر کس یک فریم از فیلم دربی جعلی پیدا کنه، اجازه میدیم یه ستاره جعلی دیگه بزنن. :)
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶:۲۱
32
6
دریبل فقط دریبل مسی و آموزش به پنالدو فراری
عشقم نیمار, به خدا پرسپولیس اگه آسیا رو ببره تو با این حجم پیاما و سوزش, به خدا عمرا بتونی دیگه زنده بمانی! داداش کوچولو مواظب خودت باش!
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴:۴۱
4
35
06
قهرمان المپیکی پرسپولیسی نمیخوایم نمیخوایم
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۸:۲۷
پاسخ
11
84
شازده آبی
خیلی دوس دارم بدونم: واقعا چیو تمرین می کنن؟؟؟؟ من که از بازی دیروز چیزی ندیدم و خوابم برد.
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵:۱۵
پاسخ
121
10
عشقممم نیمار
فک کنم بیشتر با داورا تمرین میکنن!!! :-) چون‌تو بازی دیشب ک داور ستاره شیش_پولیس بود.. :-) میکم اگ ویدئو چک در ایران و‌ لیگ قهرمانان اسیا بود... مطمئن بودم ک‌تیم شیش_پولیس در لیگ داخلی..ته جدول بود و در گروهی لیگ اسیا..‌با ایستادن در ته جدول ..اصا صعود نمیکرد... :-P :-)
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸:۵۱
64
6
پرسپولیسی ازپایتخت شوروشعورحسینی
۴۰۰دقیقه بدون گل خخخ
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۴:۲۵
5
61
مهدی
همین که میشینی و بازی های سرورت رو میبینی یعنی خیلی چیزا دیدی مثل دو قهرمانی پشت سر هم و 125
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۱:۲۵
6
70
۶*۴
برو مصاحبه سید صخره رو بخون شیشتقلالی...ما که مثل شما ۲۰ تا خرید نداشتیم :) البته منطق شما که.... ادمین
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰:۳۶
6
70
✔✰✰سجاد✰✰✔ ✰S47✰
جعلپولیس بلاخره سوت فینال رو خواهد شنید؟؟؟؟؟
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷:۵۶
پاسخ
124
12
عشقممم نیمار
بغداد بونجاح... نمیذاره حتی سوت فینال اسیا بشنون :-) ۲گل ب شیش_پولیس در گروهی زد..الانم خوب بلده چجوری ب بیرانوندی ک از ۳۰متری از بولیوی ..تیم‌درجه ۴گل میخوره و‌عمر خربین عاقای کل اسیا کردش.. بهش گل بزنه :-)
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳:۱۷
83
12
ارتش سرخ
سوزش این عدد ۶ از اسید سولفوریک هم بدتر شده..... به امید فینالیست شدن پرسپولیس تو جام باشگاههای واقعی آسیا (و نه چهار جانبه امجدیه)...
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴:۴۶
پاسخ
10
126
ده ده سه
دمت گرم .....اسید سولفوریک را از کجا پیدا کردی!!!خخخخخخخ
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵:۴۸
4
41
رائول
موفق باشن ان شا الله
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶:۱۵
پاسخ
6
95
عشقممم نیمار
با داوری و‌ شانس...؟؟!!! بلللللهههه :-)
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۵:۳۱
90
9