گزارش تمرین پرسپولیس/ تمرین پرفشار سرخپوشان در حضور ملی‌پوش جوان

گزارش تمرین پرسپولیس/ تمرین پرفشار سرخپوشان در حضور ملی‌پوش جوان

3942
14:37
22 آبان 1398
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حضور ملی‌پوش جوان این تیم برگزار شد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تهران تمرین امروز (چهارشنبه) خود را از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی تهران آغاز کردند.

* آریا برزگر هم اولین تمرین خود با پرسپولیس را انجام داد. وی پس از عقد قرارداد با سرخپوشان برای همراهی تیم جوانان در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا در تمرینات این تیم حضور یافت و اتفاقاً در تمام بازی‌ها تیم جوانان موفق به گلزنی شد.

* تمرین امروز با گرم کردن آغاز شد و پس از آن، برنامه‌های هوازی در دستور کار بود.

* پاسکاری تحت فشار در نیمی از زمین بخش مهمی از تمرین امروز بود. برنامه‌های تاکتیکی ترکیبی برای سانتر از جناحین و شوتزنی، بخش‌های دیگر این تمرین بود.

* یک هوادار با بیماری خاص هم میهمان ویژه تمرین بود که در پایان با اعضای تیم عکس یادگاری گرفت.

1870

سایت باشگاه پرسپولیس
نظرات کاربران
پرسپولیس سرورته
نباید انتظارات خیلی از آریا بالا بره و فشار بهش وارد بشه.قائدی استقلال هم بعد از سه سال تازه داره میدرخشه.باید ازش حمایت بشه و آروم آروم بزرگ بشه.همچنین عبدی و روستایی.آینده بهتری داریم با این جوانان.
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۳:۵۸
پاسخ
1
13
علیرضا صالحی
حداقل این میشه پولی که میدن به این خارجی و بدرد تیم هم نمیخور می‌ره تو جیب یه هموطن اینم جای شکر دار
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵:۱۶
پاسخ
0
43
پرسپولیس اسمش پیروزی رسمش
امیدوارم رسانه ها دست بردارن از آریا
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷:۰۵
پاسخ
1
38
شازده آبی
به نظرتون آریا با کالدرون عکس گرفته یا کالدرون با آریا؟ ؟ ؟ ؟ نه به مصاحبه دیروزش که بازیکنای خارجی رو برتر از داخلیا می دونست نه اینکه رفته با آریا برزگر عکس گرفته ! ! ! !
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹:۵۷
پاسخ
96
8
ابی به رنگ مافیا
125 خبر کن ناراحتی
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۷:۴۰
6
40
ایرانی
ماشالا می بینم که از تو غار در اومدید و دارید از هوای آزاد استفاده می کنید
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰:۰۵
4
35
عشقم پرسپولیس
راستی شکایتان از آریا و پرسپولیس چی شد اونم ببرین cas این صحبتاتم از استفاده از داروی سوختومینوفون است
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۰:۵۵
5
72
سبحان
آریا برزگر و مهدی عبدی آینده درخشان پرسپولیس هستند.همان نسلی که قرار هست در آسیا آقایی کننند و در بهترین تیم های اروپایی بازی کنند.با این دو بازیکن شک نکنید که پادشاه بلامنازع ایران پرسپولیس هست.قهرمان های ایرانی تیم بزرگ پرسپولیس در راه هستند.
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴:۴۹
پاسخ
15
84
زانیار
اون فیلمتون که همش درباره پرسپولیس میگه :) ولی من اون فیلمتون رو ندیدم و نخواهم دید . اقایی در اسیا که هنوز نیمه نهایی لیگ قهرمانان اسیا رو ندیده :)
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۷:۳۱
13
22
RED MRE:سوختن از عظمت پرسپولیس کسب وکار مثلث ژاپنی ست
خطاب به شازده شیشتائی: آره فیلمتونم دیدم،میزان اعتبار ادعاها و مستندات توفیلم حاج فتل ،مثله همون فتوشاپ روزنامه شه که گل دربی ممدنوری به شیشتقلال وآفساید نشون داد.
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵:۳۵
2
35
شازده آبی
خوشحالم که شما هم فیلم ما رو دیدید. کامنتت منو یاد اون انداخت:::::: 74سال قدمــت و اعتبـــار. . . . آقایـــی در آسیـــا >>>>>>> آبــی به رنگ آسمــــان.
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۶:۴۸
79
8