گزارش ویژه/ بایرن مونیخ سردار آزمون را به سطح اول فوتبال اروپا می‌برد؟

گزارش ویژه/ بایرن مونیخ سردار آزمون را به سطح اول فوتبال اروپا می‌برد؟

33087
14:21
18 اسفند 1394
گزارش ویژه/ بایرن مونیخ سردار آزمون را به سطح اول فوتبال اروپا می‌برد؟

وبسایت رسمی برنامه نود - مدت‌ها از زمانی که لژیونرهای ایران در سطح اول فوتبال اروپا حضور داشتند می‌گذرد. سردار آزمون نزدیک‌ترین گزینه برای بازگشت به این سطح است.
به گزارش سایت نود، حضور موثر در سوپرلیگ روسیه سردار آزمون را در موقعیت نسبتا خوبی برای دیده شدن قرار داده. نمایش‌های نسبتا خوب او و علیرضا جهانبخش در لیگ هلند شانس بازگشت لژیونرهای فوتبال ایران به سطح اول فوتبال اروپا را همچنان زنده نگه داشته است.
حضور فرهاد مشیری، مولتی‌میلیونر ایرانی در هیات مدیره باشگاه اورتون انگلیس و سهام نزدیک 50 درصدی او در این باشگاه، نگاه‌ ایرانی‌ها را به این تیم معطوف کرده. بسیاری انتظار دارند حضور این ایرانی در لیگ برتر، پای ستاره‌های جوان فوتبال ایران را به بهترین لیگ دنیا باز کند.
چند هفته بعد از حضور مشیری در اورتون رسانه‌های انگلیس از علاقه او به جذب سردار آزمون خبر دادند. پایگاه خبری مترو در روزهای اخیر از علاقه اورتون به جذب سردار آزمون خبر داد اما گزارش‌های این منبع انگلیسی اعتبار چندانی نداشت و جدی گرفته نشد.
رسانه‌های معتبرتر انگلیسی، چند روز بعد از این گزارش، با انتشار گزارش‌های دیگری درباره اورتون، گمانه‌زنی درباره حضور سردار آزمون در این تیم را جدی‌تر کردند. سایت روزنامه گاردین از علاقه بایرن مونیخ به "رملو لوکاکو" مهاجم بلژیکی اورتون خبر داد. این بازیکن جوان این فصل نمایش فوق‌العاده‌ای داشته و با 18 گل بعد از جیمی واردی 19 گله دومین گل‌زن برتر لیگ برتر است. براساس این گزارش بایرن مونیخ برای تکمیل تیم مورد نظر کارلو آنچلوتی سرمربی فصل آینده خود، نیاز به یک مهاجم طراز اول دارد و "لوکاکو" گزینه دوم این تیم بعد از "گونزالو ایگواین" مهاجم آرژانتینی ناپولی به شمار می‌رود.
فروش "لوکاکو" که قیمتی نسبتا بالا دارد، دست اورتون برای خرید مهاجم را باز می‌گذارد. بعد از انتشار این گزارش، رسانه‌های انگلیسی دوباره سراغ سردار رفته‌اند. سایت نشریه معتبر نیوزویک در گزارشی به نقل از منابع ایرانی یک بار دیگر مهاجم ایرانی روستوف را به اورتون مرتبط کرد.

39046

نظرات کاربران
محسن
ایشالا سردار را در بایرن ببینیم
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۶:۰۹
پاسخ
2
7
ادرین
به امید موفقیت فوتبال ایران
۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸:۳۴
0
1
ادرین
یعنی درکنار روبن ریبری ومولرولواندوفسکی!!!!! عجببببببببببببببببب.. سرداربازیکن خوبیه فعلا اگه ادامه بده ولی فعلا نهایت حدش تیمی مث وولفسبورگ لورکوزن اونم باید بره تجربه کسب کنه تا بهترشه برا ترکیب فیکس خدا کنه بازهم دوران علی کریمی .مهدوی کیا هاشمیان نکونام دزاگه دایییییییییی وووو امثال اینا که میابالیدیم به اینا ازاینکه خیلی بازیکن اریم توسطح یک فوتبال جهان برسه ولی درکل میشه به ازموووون وجهانبخش امیدواربود اگه لیگمون خوبشه شاهد موفقیت روزافزون بازیکنامون درفوتبال دنیا میشیم
۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۶:۲۰
0
1
نورالله آبی زاهدان
دیدگاه شما...سردارلیاقت بازی درچهارلیگ معتبردنیاروداره.امیدوارم بازهم بدرخشه
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۱:۱۳
پاسخ
0
6
نورالله آبی زاهدان
دیدگاه شما...حقاکه سطع فوتبال سردارباتوجه به سن کم آن بالاترازایناست ولایق بازی درتیم های معتبراروپاست.امیدوارم سرداربه این درجه درفوتبال برسد
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۵:۴۳
پاسخ
0
7
123.all football for messi
جهانبخش این فصل عالی بود ولی آزمون نه
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۷:۴۷
پاسخ
10
36
س
جهانبخش عالی بود بله، اگه دقت کنین جهانبخشم بعد رفع مصدومیتش تو تیم جدیدش بازی به بازی بهتر شد،ازمونم نیم فصل اول مصدومیت جزءی داشت ،الان که نیم فصل دومشون شروع شده ان شاالله بازی به بازی بهتر میشه و میدرخشه.
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۳:۲۰
5
29
kamalronaldo
بخدا منم اینو میگم ولی نمی دونم جهانبخش تو لیگ هلند که جزو 6 لیگ معتبر دنیاست تیمش سومه خودش هم عالی بازی می کنه ولی آزمون تو لیگ روسیه و اونجا هم خیلی اثر گذار نیست تو نظر سنجی سردار آزمون اول میشه !! بعد مطمئن باشید جهانبخش به یه تیم مهم اروپایی میره ولی سردار نه !
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۴:۰۱
8
41
64646
الکی میگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۵:۲۵
پاسخ
6
20
شاهين
سردار و جهانبخش دو بازيکن خوب و با اخلاق که ظرفيت تبديل شدن به يک بازيکن بين المللي را دار مي باشند. به اميد موفقيت روزافزون اين دو بازيکن دوست داشتني فوتبال کشورمان. کاملا مشخص شد که چرا مربي بزرگي چون کي روش به اين دو بازيکن در عين جواني اطمينان کرد و با خودش به جام جهاني برد. براووووو کي روش
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۷:۱۷
پاسخ
5
39
HADI
به نظرم خیلی هم زود نیس واسه رفتن به تیم های بالاتر ،باید بره تجربه کسب کنه تا به تیمای بالاتر از این هم بره به امید موفقیت لژیونر ها
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۵:۴۵
پاسخ
4
34
Emi
خیلی داره زوم میشه رو این بچه.... خدا کنه جو این حرفا نگیرتش و فقط کار خودشو انجام بده و با تلااش و پله پله بره بالا.... نباس حول ورش داره، انتخااب درست و عقلانی باس انجام بده... مثل جهانبخش ک اروم اروم و پله پله داره میره بالا.... انشاا... ک موفق بااشن و در کنارشون جوونای بیشتری برن تو لیگای اروپایی بازی کنن. تکرار میکنم بازی کنن. ;)
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۲:۵۳
پاسخ
7
53
پرسپولیس24
ان شاءالله زوج خط حمله سال آینده اورتون مهدی طارمی و سردار آزمون هستن, داش مهدی هم باید بره تا درهای پیشرفت هرچه زودتر به روش بازشه ان شاءالله...
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰:۳۴
پاسخ
100
82
فاطمه
قطر هم بره امارات که نمیره!!!
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰:۱۹
36
45
SaJJaD
اونجا تاتکیک دایومی جواب نمیده که : )) اگه بره هم فصل بعدش میره قطر : )))
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۰:۰۰
57
73
فاطمه
سردار بازیکن خوبیه ولی حالا حالا ها کار داره تا به سطح اول فوتبال برسه رسانه ها الکی بزرگش کردن بذارین کارشو بکنه و اینقد تمرکز این بچه رو به هم نریزین
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷:۴۳
پاسخ
19
137
farshad
این سردار از کل دنیا پیشنهاد داره.اخه چرا اینقد شایعه میسازید
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵:۱۷
پاسخ
38
159
123.all football for messi
دقیقا
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۶:۳۶
14
59
قاسم آنتی قرمز
به امید خدا. عالی میشه
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۹:۴۳
پاسخ
20
132
aidin
ایشاله هر جا که بری بهترین باشی.
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۴:۰۳