گزینه استقلالی‌ها با ذوب‌آهن ۲ ساله تمدید کرد

گزینه استقلالی‌ها با ذوب‌آهن ۲ ساله تمدید کرد

7251
14:41
27 خرداد 1398
مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای دو فصل دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش وب سایت نود، امیرارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که در فصل گذشته عملکرد مناسبی در این تیم داشت، به مدت دو فصل دیگر قراردادش را با ذوبی‌ها تمدید کرد.

مطهری که در پایان فصل مدنظر باشگاه استقلال بود، پس از مذاکره با سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصمیم گرفت قراردادی دو ساله را با این باشگاه اصفهانی منعقد کند.

2051

نظرات کاربران
مسعود گل باشی
خسته نباشی مدیرای باعرضه
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۷:۵۴
پاسخ
1
2
ALI... R
چطور استقلال میتونه با چهار تا بازیکن سطح پایین مثل ریگی و دشتی و رضاوند مذاکره کنه ولی با این بازیکن که امتحانشو تو ایران و آسیا پس داده نتونست تماس بگیره؟تمنای تفکر دارم ازتون دوستان.هیچ دست پشت پرده ای هم در کار نیست به نظرم فقط مدیریت استقلال این کاره نیست همین.اواویت بندی نمیتونه کنه چندتا کارو باهم جلو نمیتونه ببره و این برای مدیریت سم.مگه دارن مدرسه رو مدیریت میکنن که یا تمرکزشون رو مربی یا روی بازیکن؟باشگاه دارن مدیریت میکنن باید در لحظه تمام امور رو جلو ببرن.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۹:۵۸
پاسخ
9
31
یک قدم جلو
ریگی رو من تظمین میکنم. حالا ببینید
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۴:۲۴
0
0
امیر آبی دل
وقتی شما اینو میفهمی یعنی اونا هم میفهمن... دوست عزیز نیازی به هوش خیلی زیاد نداره حرفایی که زدی... اینکار از دست هرکسی که واقعا میخواد کار کنه برمیاد ولی این دوستان نیومدن تا کمک کنن استقلال قهرمان بشه.... اومدن تا جلوی احتمال قهرمانی استقلالو بگیرن.......
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۹:۵۷
0
5
حامد
باید تبریک گفت به سعید آذری مدیر لایق و جوان تیم ذوب آهن ... مطهری هم بهترین انتخاب رو کرد ...
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۳:۱۹
پاسخ
37
37
عشقممم نیمار
مطهری دیشب استوری گذاست ک گفت : « من تمام تلاشمو کردم بیام عشق_تقلال ولی بعضیا نخاستن » :-P این ینی مسئولین عشق_تقلال ن تنها با ستارهای تیم‌مث پاتوسی قصد ندارن توافق کنن ک خود ب خود برن ..بلک ..میان تو‌ بوق کرنا میگن ما مثلا با مطهری تموم کردیم یا با محمدرضا حسینی تموم کردیم‌بعد فرداش میبینی یا با باشگاه قبلیشون تمدید کردن یا رفتن تیمه دیگ :-P چقد قشنگ هوادارارو بازی میدن :-)
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸:۱۱
پاسخ
37
74
شاهین
کاش همه مدیرامون مثل این اذری بودن.وضع فوتبال این نبود اصلا...
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲:۵۸
پاسخ
1
55
سینا
ای‌ کاش آذری مدیر پرسپولیس و استقلال بود تنها مدیری که دیدیم ۶میشه منافع باشگاهشو تا قرون آخر گرفته... حتی میخواد حق رشد محسن مسلمان باشه
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۷:۵۰
پاسخ
3
49
سپاهان=پنجمی جهان در 2007
ایول به سعید اذری و باشگاه ذوب اهن. خواهشا نزارین ذوب اهن و فوتبال اصفهان ضعیف بشه.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶:۲۹
پاسخ
34
47
طوفان زرد
خطاب به اعتبار آسیا فعلا برید 25 میلیارد مربیتون را بدید. و 100 میلیارد میلیارد پولی که گم میشه تو تیمتون بعد بیاین حرف از هزینه بزن.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱:۵۸
2
6
پرسپولیس اعتبار آسیا
شما که پشتتون گرمه نگران نباشید فعلا تمام هزینه ها واس شماست