گشت و گذار پرسپولیسی‌ها در دوحه

گشت و گذار پرسپولیسی‌ها در دوحه

4315
20:44
24 دی 1397
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با استفاده از تعطیلی تمرین امروز به گردش در سطح شهر دوحه پرداختند.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از فارس، به دلیل تعطیلی تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس، بازیکنان این تیم از ساعت 15 امروز در اختیار خود بودند تا به استراحت یا گردش در سطح شهر دوحه بپردازند.

این موضوع باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس از این فرصت استفاده کرده و به گردش در سطح دوحه و حضور در مراکز خرید بپردازند.

محمدرضا خانزاده بازیکن سابق تیم پرسپولیس که امسال در الاهلی قطر بازی می‌کند هم همراه با سید جلال حسینی به گردش در سطح دوحه پرداخت.

1004

نظرات کاربران
ارتش سرخ آسیا
به دور از تعصب. تیمی که با اونهمه مشکل تونست نایب قهرمان آسیا بشه حقش نیست از دسترنج خودش استفاده کنه؟ رقبای عزیز، شمام برین عرق بریزین ،زحمت بکشین ،جایزه بگیرین، هر جور خواستین خرج کنین. تا امروز که میگفتین اسپانسر پول نداده. آقای فتحی گفتن اسپانسر پیش پیش پولهارو داده.با این اینجور اظها نظرها نه تنها خالی نمی شین برعکس بیشتر خو دخوری میکنین و اذیت میشین. به سلامت جسم و روح خودتون رحم کنین.
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۰:۵۰
پاسخ
2
152
توهم سرخ
بچرخید تا میتونید عکس بندازید، بالاخره باشگاه خالیه و باید در و دیوار باشگاهو پر کنید
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۳:۲۳
پاسخ
169
1
کی بود کی بود من نبودم
برید بچرخید پسرای گلم، برید از همه جا عکس بگیرید که دیوارای باشگاه خالیه خالیه
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۲:۳۴
پاسخ
270
3
۶در۴تقلال
داداچ کاش ازنزدیک توشازده توهم سرخ عشق نیمارمیدیدم ازتون می پرسیدم این قدردرگیرسرورتون هستین جیبتون نشون بدین ببینم چی عایدتون شده؟؟ من خودم اصلاخبرهاتون برام مهم نیست فکرخودتون باشید
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۴:۲۱
4
116
زانیار
6تقلالیا بدونید که پرسپولیس نرفته سرتمرین بقیه تیم ها . اونا امدن سرتمرین پرسپولیس . حالا بیشتر بسوزید :)
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸:۰۶
1
143
فرگوسن هستم دوستان
بنظرم نیم فصل دوم و تو ترکیب اصلی تیم ، بدون بیرانوند و نورالهی و ترابی شروع کنیم .چون تو تمرینات نیم فصل نبودن و با تاکتیک های جدید برانکو هماهنگ نشدن. ببینید کی گفتم.
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۸:۲۴
پاسخ
3
126
mohammad
تاکتیک جدید!!!! مگه غیر از بزن زیرش چیز دیگه ای میبینیم؟
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۸:۴۰
112
0
کوروش
پرسپولیس قهرمان میشه ، خدا میدونه ک حقشه...
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰:۲۰
پاسخ
1
176
f
توهم نزن
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۴:۱۷
122
1
عشقممم نیمار
این تبعیض ک‌شیش_پولیس در هوای مطلوب و‌کمپ گران قیمت در قطر حضور دارن و‌عشق_تقلال در کمپ ترکیه و‌خیلی ارزان قیمت با هوای نامطلوب و‌ سرد حصور دارن ..رو‌ هوادارا هیچوقت فراموش نمیکنن و‌ اینجاست ک‌میگن ..چوب خدا صدا نداره :-P گفتم‌کمپ ترکیه ک‌عشق_تقلال رفته ارزونه ..چرا؟؟..چون با سرچی ک کردم‌ فهمیدم ک ابن کمپی ک‌عشق_تقلال حضور داره .. با ۷۵درصد تخفیف گرفته شده .ک‌ پولی ک برای کمپ‌دارن ..یک‌ هزارم پولی ک شیش_پولیسیا برا کمپ اسپایر دادن نیس...:-P در ضمن ..اخه چطور میشه تیم عشق_تقلال ک پرافتخارترین تیم ایرانی در اسیاست ..در کمپ‌ارزون قیمت باشه ..اما تیم ۴پایتخت ک‌ بالاترین افتخارش ..جام ولایته ..در کمپ‌گرون قیمت حصور داره ؟؟:-P مث این‌میمونه ..رئال مادرید و‌ختافه ک‌هردو‌ اهل مادریدن.. رئال ک‌پرافتخارترین باشکاه رو بفرستن کمپ ترکیه و‌ختافه ک اثا افتخاری در طول تاسیس باشگاهش نداشته ..در کمپ گران قیمت اسپایر ..:-P دیگ خودتون تا تهشه بخونین ..تبعیض در چ حد بوده :-P
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۳:۲۰
پاسخ
225
3
زانیار
شما از رئال هم پرافتخارترین . قهرمانی 4 جانبه رو رئال نداشته :)
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰:۳۸
0
119
آبی تر از آبی
دوست عزیز به این چیزا نیست، مطمئن باش استقلال این نیم فصل همرو میکوبه و میره جلو... بذار قرمزا با کمپ قطر خوش باشن، مهم غیرت و تعصب بازیکناست که با اینکه دوباره چک هاشون نقد نشده، بازم مثه مرد دارن آمده نبرد میشن
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰:۲۱
120
4
ایداسادات25بهمن1380
بسوز 66تایی خور اسیا پرسپولیس از فینا اسیا درامد داشته 666تایی ها میرفتید فینال تا نرید ترکیه
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۰:۲۹
1
98
پرسپولیس54
عزیز من شما بزرگ شدی قرار نیست هر بازیکنی پرسپولیس خرید شما هم بخرید هر جا پرسپولیس رفت شما هم برید این دو تیم یه بودجه یکسانی دارند حالا بستگی به مدیر داره چجوری خرج کنه وقتی تیام 24 ساله میگیرید و یه بازیکن گرون قیمت اسیا به نام جبارف سال بعد گرو و طارق و نیومایر و کلی بازیکن و مربی که همه اینا برای باشگاه استقلال خرج داشته ما کادرمون هیچ فردی اضافه نداره همه ثابت بازکن خارجی گرون قیمت نگرفتیم (تو این دو سال ) و خب چون محروم بودیم از پنجره حتی بازیکن عادی هم نگرفتیم و علاوه بر همه این ها دوساله که تو اسیا تا نیمه نهایی فینال رفتیم که پاداش اونم هست امسالم نهایتا یه محاجم 32 ساله که افتخارات بزرگی نداره گرفتیم که بعید میدونم قیمت زیادی داشته باشه بنابر این منطقا برگذاری یه اردو میتونه پپرسپولیس درامد داشته باشد
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳:۴۴
0
110
6*4
خوش باشید با غیرتا
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۵:۰۰
پاسخ
3
169
شهربابک
چه مربی باهوشی برانکو می دونه بازیکن ها به تفریح احتیاج دارن
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۳:۴۳
4
127
ققنوس سرخ
شیشتقلالیا هرچه قدر بیشتر حرص بخورید ما بیشتر کیف میکنیم.
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۱:۱۵
پاسخ