گل‌محمدی: مقابل فولاد به یک پیروزی بزرگ رسیدیم

گل‌محمدی: مقابل فولاد به یک پیروزی بزرگ رسیدیم

3251
21:12
06 اردیبهشت 1394
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با ارائه یک بازی قدرتی و استفاده از فرصت‌ها به یک پیروزی بزرگ مقابل فولاد دست یافتیم.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با ارائه یک بازی قدرتی و استفاده از فرصت‌ها به یک پیروزی بزرگ مقابل فولاد دست یافتیم.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس ، یحیی گل‌محمدی پس از برتری 2 بر صفر مقابل فولادخوزستان اظهار داشت:‌بازی از لحاظ فنی خوب و تماشاگرپسند بود. ما امروز در دفاع خوب عمل کردیم و هرگز اجازه بازی به آنها ندادیم. در نیمه اول هم می‌توانستیم به گل برسیم اما قدر اندک فرصت‌هایمان را هم ندانستیم.

وی ادامه داد:‌این را قبول دارم که فولاد در نیمه اول در مالکیت توپ بهتر از ما بود اما در نیمه دوم با ارائه یک بازی قدرتی و با استفاده از فرصت‌های به دست آمده به یک پیروزی بزرگ دست یافتیم.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: هرگز اجازه ندادیم که فولاد بازی شناور خود را انجام دهد. از کسب این پیروزی بسیار خوشحالم. با این برد امیدمان به کسب سهمیه آسیا بیشتر شد.

گل‌محمدی قضاوت جهانبازی داور مسابقه را هم خوب و ایده‌آل توصیف کرد.

 

کد/2020

نظرات کاربران
hadi
حیف حیف از این مدیریت نالایق که به خاطر یک باخت این مربی فهیم و با کلاس و با ادب و باشخصیت از تیم خارج کردن وگرنه الان پرسپولیس یک پا قهرمانی بود نه این که برای سقوط نکردن بجنگه حیف از این فوتبال که قدر این مرد بزرگ ندونست
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۳:۳۵
پاسخ
0
1
مینا.فقط پرسپولیس
واقعا که اقا یحیی پرسپولیس خیلی خیلی مفت شما رو از دست داد، هر تیمی که رفتین باعث پیشرفتش شدین، به امید روزی که دوباره با قدرت برگردین.
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۴:۲۹
پاسخ
0
1
ذوبی
آقای مهران سیلار ذوب آهن پارسال پلی آف نرفت درضمن تفاوت ذوب امسال با پارسال تو دو تا مهاجمه حسن زاده و رضایی وگرنه پارسال هم همین طوری بازی میکرد
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۴:۴۰
پاسخ
2
0
mohamadsheryati
اقايحيي من عاشقتم وعاشقه مربيكريتم بعنوان به برسبوليسي ولي ازنظره من حقت بودكه ازبرسبوليس بيرونت كنن من ميدونم الان ميخواين منفي بزنيد ولي توروخدابيايد احساساتككناربذارين ما افتخارفوتبالمون يغني هلي كوبتر مهدي مهدوكيا رفتاره خوبي يحيي باهاش نكرددليل اونجورخدافظي كردن مهدويكيا فقط وفقط يحيي بود اخه جرا اون كارو كردي؟
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۵۴:۲۲
پاسخ
1
0
عشقم اهواز
من طرفدار فولادم عشقم فولاده.ولی شما رو هم خیلی دوس دارم .امسال مشکل زیاد داشت تیممون و اسکوچیچ کولاک کرد.ولی با این وجود ب طرفدارای ذوب اهن واسه این مربی حسودیم میشع
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۲:۳۶
پاسخ
0
11
مهران لیسار
به این میگن مربی.ذوب آهن رو توپلی آف تحویلش گرفت نگذاشت بره لیگ1.الان هم تا رده 5جدول بالا اومده دمت گرم یحیی خان پرسپولیسی.قابل توجه منصوریان وقلعه نوعی که میرن تیم قدرتمندی دستشون میگیرن کاری هم نمی تونن انجام بدن.بنظرم بد نیست قلعه نوعی وعلی منصوریان برن از یحیی خان یه کم مربیگری یاد بگیرن.یحیی پرسپولیسی یحیی پرسپولیسی.............دوست داریم ما دوست داریم ما..............
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۱۶:۱۳
پاسخ
0
29
behnamcr7
ایول یحی پرسپولیسی.یه روزی بر میگردی خونت پرسپولیس مرده بزرگ.تو فینال حذفی منصوریان رو 6تا کن خخخخخخ
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۹:۱۰
پاسخ
1
27
behnamcr7
ایول یحی پرسپولیسی.یه روزی بر میگردی خونت پرسپولیس مرده بزرگ.تو فینال حذفی منصوریان رو 6تا کن خخخخخخ
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۹:۱۰
پاسخ
27
14
مهدی
آقا یحیی و همه ی بازیکنان و کادر فنّی ذوب آهن خسته نباشید. شادی شما از اهواز به نصف جهان رسید.
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۶:۱۰
پاسخ
5
37
aram
یحیی رو اگه تو پرسپولیس نگه میداشتن الان با این تیم صدر نشین بودیم نه رتبه دهم.
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۱:۱۵
پاسخ
20
50
جواد
یحیی ، یعنی خوب در همه چیز ، عالی در هوش و معرفت
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۱:۱۰
پاسخ
2
36
negar
اقا یحیی ما پرسپولیسیا عاشقتیم.
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۲:۰۲