گل ریحان 1 - 3 استقلال تهران؛ اولین لبخند استراماچونی/ حرکت از تاریکی به روشنایی

گل ریحان 1 - 3 استقلال تهران؛ اولین لبخند استراماچونی/ حرکت از تاریکی به روشنایی

22961
21:34
08 مهر 1398
استقلال موفق به کسب پیروزی ارزشمند برابر گل ریحان شد.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال استقلال در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت 18:15 در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف گل‌ریحان البرز رفت و شاگردان استراماچونی موفق شدند با نتیجه 3-1 بر گل ریحان غلبه کنند و به مرحله بعد راه پیدا کنند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، علی دشتی و مرتضی تبریزی.

 

ترکیب گل ریحان: حجت صدقی، علی محمدی، علیرضا ارجمندیان، محمد پاپی، محمدحسین مهرآزما، حمیدرضا دیوسالار، مصطفی اکرامی، کیانوش میرزایی، محمد امین درویشی، سید امین نظامی پور و سید محسن حسینی

کارت زرد

علی محمدی، محمد حسین مهر آزما( گل ریحان البرز) علی دشتی( استقلال تهران)

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵: ارجمندیان با حرکت پا به توپ خود وارد محوطه جریمه شد و پس از آنکه دفاع استقلال را بر هم زد به سمت دروازه شلیک کرد که ضربه این بازیکن به آسمان رفت.

دقیقه ۲۱: شوت مهدی قائدی از پشت محوطه جریمه توسط صدقی مهار شد

دقیقه ۲۶: با اشتباه مدافعین گل ریحان توپ به داریوش شجاعیان رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت و ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافعین به کرنر رفت.

دقیقه ۳۸: (گل اول گل ریحان ) پرتاب اوت بازیکنان گل ریحان با ضربه سر توسط مهدی قائدی برگشت داده شد تا توپ در پشت محوطه جریمه به محمد پاپی رسید و این بازیکن با شلیکی محکم دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه ۴۱: فرشید اسماعیلی در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت که ضربه این بازیکن با واکنش خوب حجت صدقی به کرنر رفت.

دقیقه ۴۳: ( گل اول استقلال) کرنر ارسالی بازیکنان استقلال به محمد دانشگر رسید و ضربه این بازیکن توسط حمیدرضا دیو سالار مدافع گل گهر وارد دروازه خودی شد.

دقیقه 55: روی فرار مهدی قائدی، حجت صدقی روی این بازیکن مرتکب خطا شد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد و این بار مرتضی تبریزی نیز موفق به گل زدن ضربه پنالتی نشد.

دقیقه 62: شوت پای چپ فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85: ضربه سر تبریزی روی ارسال شجاعیان که با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 90+4: روی ارسال عارف غلامی و خروج اشتباه حجت صدقی، مهدی قائدی با یک ضربه سر می توانست دروازه را باز کند، اما صدقی به خوبی توپ را مهار کرد.

دقیقه 93: (گل دوم استقلال) حرکت خوب فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه و پاس عرضی او در موقعیتی بسیار عالی به سجاد آقایی رسید و او دروازه خالی گل ریحان را گشود.

دقیقه 113: (گل سوم استقلال) سجاد آقایی با یک پاس بسیار زیبا، فرشید اسماعیلی را صاحب یک فرصت خوب کرد و این هافبک خلاق استقلال، گل سوم را به ثمر رساند.

 

*بعد از گذشت حدود 10 دقیقه از نیمه اول، برق ورزشگاه انقلاب کرج قطع شد.

*پس از گذشت 31 دقیقه از زمان قطع شدن برق ورزشگاه، مجددا برق وصل شد و بازیکنان پس از 10 دقیقه گرم کردن، بازی را از سر گرفتند.

*محمد نصرتی سرمربی گل ریحان به خاطر اعتراض شدید به داور بر سر گل استقلال با کارت قرمز داور مواجه شد.

2051

نظرات کاربران
سرخدل
باداوری گل ریحان بردن واقعا ۰۰۰۰۰۰۰
۰۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۹:۱۰
پاسخ
103
50
استقلال
آقای استرامچونی حالا فهمیدی چرا میگیم به سجاد آقایی بازی بده یک گل یک پاس گل . میتونست همین غملکرد رو در دربی داشته باشه .خواهشا از این به بعد فیکس بزارش
۰۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۳:۵۴
پاسخ
12
109
لیورپولی دو آتیشه‌ی دهه هفتادی
والله این استقلال به هیچ عنوان خوب نیست. از کی تا حالا چنتا شوت بیشتر نسبت به بازی های قبلی شده پیشرفت. این استقلال فاتحه اش خونده اس. ببینید کی گفتم.
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶:۲۹
پاسخ
114
29
استراماچونی سلطان اخراج
خخخخخ با داور تیم دسته 3بردن هههههههههه
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۰:۰۷
پاسخ
120
47
Masoodmmh
زمان منصوریان بازیکنای روی سکومون هم ستاره بودن، انقدر بدسازی رو دیر شروع کردن اول فصل رفت زمان شفر فقط ترکیب و نصف نیمکت ستاره بودن، زمین تمرین نداشتیم الان بدنسازی به موقع، زمین متوسط رو به خوب، مربی عالی، به اندازه نصف ترکیب بازیکن درست درمون نداریم چه بدبختیه ایه که داریم ما، جلو گل ریحان ده نفره بیش از دو ساعت حرص خوردم ، یه پاس درست وسط زمین نمیتونن بدن، حسینی هم همه توپایی که انداخت وسط زمین رسید به اونا
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۱:۱۳
پاسخ
10
70
Majid تاجی
بردیم ولی خوب نبودیم. باید خیلی بهتر شیم.
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵:۵۹
پاسخ
10
86
ناصر
انصاف گل ریحان در حد یک تیم لیگ برتری بازی کرد و تیم گردن کلفتی بود. زمین بازی هم از خیلی از زمین هایی که تا الان در لیگ برتر دیده بودم خیلی بهتر بود و همچنین نور ورزشگاه که عالی بود. به مسئولین کرج خسته نباشید میگم.
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵:۵۵
پاسخ
12
107
تی
خخ آره برق ورزشگاه که نیم ساعت قطع شد خخخ
۰۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۵:۰۵
7
49
پرسپولیس یونایتد
:)) گردن کلفت نبود... شما بازی بلد نیستید ... منم اگه بچه های‌محلمو جم کنم با تیمت بازیکنم گردن‌کلفت به نظر میاییم
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۰:۱۵
75
41
سرخ جامه
تبریک میگم به استقلالیا !خوبه استقلال برد! واقعا براشون دعا کردم ببرن !! چون اگه میباختن عالم و آدم رو مقصر میدونستن و میگفتن عمدا برق رو قطع کردن تا بدن بازیکنامون سرد بشه ! اگه میباختن شاکی میشدن که داور نصف نیمکت رو اخراج کرد تا بار روانی رو تیم ما بیوفته !! خداروشکر حالا که برده شاید کمتر درباره تیم پرسپولیس جوسازی کنن
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴:۱۶
پاسخ
83
69
محسن
از کجا معلوم قطع برق عمدی نبوده؟؟؟انسان خوبه همیشه از هر چیزی واسه خودش سوال درست کنه و پرسشگر باشه...نمیگم عمدی بود یا نه...اما مساله خوبی رو مطرح کردی شما...
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰:۴۲
28
44
فرشاد
اقا من تراختوری هستم.اینجا دوستان دارن از خودشون تمجید میکنن و میگن تیم گل ریحان خیلی تیم خوبیه. خجالت بکشین تیم لیگ برتری هستین و تیم معمولی دسته پایین تر را توی وقت های اضافه میبرین.خجالت بکشین.
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۱:۵۸
پاسخ
149
4
قهرمان ایران
خخخخخ تازشم اونم با کمک داور .
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸:۱۲
103
3
حامد اس اس
خواهش میکنیم رضاوند و آقایی فیکس بازی کنند.باید دشتی و تبریزی هم روی نیمکت باشند.
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۲:۵۶
پاسخ
7
86
پرستو
به بازیکنان تیمم افتخار میکنم. نه به خاطر اینکه حالا برنده شدن.. بعد از دربی هم کامنت گذاشتم و از تیم حمایت کردم. هر چند الان هم میگم بعضی از بازیکنان تیم لیاقت پوشیدن پیراهن مقدس آبی رو ندارن ولی در هر حال بازیکنان تیممون هستن و باید ازشون حمایت کنیم.. امروز با وجود تاخیر طولانی و بی لیاقتی مدیران برگزارکننده مسابقه، با ارائه یک بازی خوب، برنده شدیم. ولی برای من که در اصل تاجی به دنیا آمدم، شرایط و نوع بازی تیم قابل قبول نیست و باید هر چه زودتر به خانه خودمان، صدر جدول فوتبال ایران برگردیم. دیگه کافیه هر چقدر صاحبخانه ی خوبی بودیم..
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۱:۲۱
پاسخ
3
121
۶
منظورت از خونه خودتون دسه سه دیگ؟
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۲:۵۶
105
2
کیروش کبیر
درسته امروز تیم خیلی خوب نبود ولی حداقل از فشار روانی تیم کم شد. در ضمن اصلا نحوه برخورد هواداران با تبریزی خوب نیست. با کلی سلام و صلوات از ذوب آهن خریدیمش و کیفیتش هم کاملا مشخصه، باور کنین اگه روحیه خوبی داشت الان مشکل گلزنی تیم رو به تنهایی حل کرده بود ولی دیگه بعید میدونم تو تیم بمونه و احتمالا نیم فصل از تیم بره. یه خواهش هم از طرفداران میکنم از الان به سجاد آقایی لقب ندین و بزارین با آرامش کارش رو بکنه.
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸:۰۷
پاسخ
7
87
به یاد 6تای العین یا 5تای السد
جو گیر نشو بارسا نبردی گل ریحان وقت اظافه با داور بردید
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۹:۱۷
77
1
قهرمان ایران
خریدینش ؟!!!!! یا وزیر شخصا با پیک اوردتش دم باشگاهتون پیادش کرد .
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۶:۵۸
102
2
reza
اولین برد این فصل استقلال رابه دوستان هوادار استقلالی تبریک میگم اتفاقا گل ریحان تیم خوبی بود وبازی خوبی ازخودش نشان داد امااستقلال باانسجام تیمیه خوب نشون دادکه حرف های زیادی در بازی حساس خودش باگل ریحان دارد وبااینکه حریف دردقایقی سواربربازی بود امااستقلال باتلاش بازیکنانش نشان داد که نسبت به گل ریحان برتری محسوس دارد واین نشون دهنده قدرت استقلال بود بردن تیمی چون گل ریحان کارراحتی نبود وکارهرتیمی هم امااستقلال این کار راباشایستگی انجام داد ونشان داد از گل ریحان قویتره بازهم بهشون تبریک میگیم این برد خوب وتاریخی را