گل شماره هشتصد استقلال به نام دانشگر ثبت شد

گل شماره هشتصد استقلال به نام دانشگر ثبت شد

3568
20:12
05 اسفند 1397
مدافع پیش تاخته استقلال تهران با گلزنی برابر ذوب آهن اصفهان، نام خود را به عنوان زننده هشتصمین گل آبی پوشان در تاریخ این رقابتها به ثبت رساند.

به گزارش وبسایت نود، به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال استقلال به عنوان اولین تیم تاریخ لیگ برتر موفق شد به آمار 800 گل زده در تمامی ادوار این مسابقات برسد. آبی پوشان تهرانی پیش از دیدار با ذوب آهن 797 گل به ثمر رسانده بودند، در اوایل نیمه دوم برابر شاگردان علی منصوریان روی یک ضربه کرنر، توسط محمد دانشگر به گل سوم خود دست یافتند تا با این گل آمار آبی پوشان در تاریخ لیگ برتر به 800 گل زده برسد. 

از 800 گل به ثمر رسیده برای استقلال در تاریخ لیگ برتر، 66 گل در زمان هدایت مربی آلمانی به ثبت رسیده و سهم علیرضا منصوریان مربی سابق آبی پوشان هم 47 گل بود. بیشترین گل زده استقلال در دوران مربیگری امیر قلعه نویی در این تیم به ثمر رسیده است. استقلال قلعه نویی در لیگ برتر در مجموع 327 بار موفق به گلزنی در برابر حریفان شد.

1004

نظرات کاربران
استقلال
پرافتخار ترین تیم ایران از لحاظ امتیاز و قهرمانی آسیا و گل زده
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۶:۰۱
پاسخ
4
54
امیر آبی دل
کسی که یکی از عوامل حذف استقلال از آسیا و حذفی بود به خودش اومد و الان بی نقص بازی میکنه......... امیدوارم همه ی بازیکنا از محمد دانشگر الگو بگیرن.......... ممنونم پسر استقلالی با غیرت و پرتلاش
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹:۴۴
پاسخ
2
125
سیانور
آمار ادوار لیگ رو ببینید.استقلال امتیازآورترین تیم.استقلال بیشترین گل.همه خوب ها به نام استقلال
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۳:۱۰
4
44
✔✰✰سجاد✰✰✔✔✰S47✰✔
این زکورد ها واسه ما طبیعیه. شوخی نیستا استقلاله. صاحب اکثر رکوردها و افتخارات
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵:۴۰
3
38
قشقایی کبیر
ایولا به دانشگر ایولا به فرشید اسماعیلی ایولا به پاتوسی
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۲:۳۸
پاسخ
2
149
ابی جان
در تاریخ لیگ برتر اکثر آمارهای خوب متعلق به استقلال است بیشترین امتیاز کسب شده بیشترین گل زده که هردو با فاصله عالی نسبت به تیم دوم متعلق به استقلال است .بیهوده نیست که استقلال ابرقدرت فوتبال ایران و ترسناکترین تیم آسیا لقب گرفته.
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵:۱۹
پاسخ
6
179
abb.as
ترسناک ترین تیم آسیا و ثبت رکورد بدترین شکست تاریخ نمایندگان ایران ۶تایی العین و رکورد کم تماشاگرترین بازی آسیا(استقلال و الریان) بیخود نبست که ترسناک ترین تیم آسیا هست :)
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۸:۱۵
39
6
علی
واقعا دانشگر یه یک مهره تاثیرگذار در استقلال تبدیل شده است. عاشقتم پسر
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۲:۳۷
پاسخ
2
132
The Nostalgia
اگه در سالهای گذشته موقعیتهای گلی رو که بچه ها از روی بی دقتی یا شکم سیری تبدیل به گل میکردند امروز گل 1000 رو میزدیم. با تشکر از آرش برهانی!!! و بقیه برو بچ!!!
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱:۴۷
پاسخ
2
128
mehdi sh
پرافتخار ترین تیم لیگ استقلاله بدون تعصب هم میگم میتونبد برید ببینید بیشترین برد هم ما داریم تاج دوست داشتنی همیشه قهرمان میمونه
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸:۰۷
پاسخ
2
133
عشقممم نیمار
شیش_پولیس چن تا زده ؟؟:-) اینست تاج کبیر :-) افتخار و‌بزرگی با حمایت خاص و‌حام جعلی نمیشه بدست اورد ..بلک تو‌ ذات تیمه ک عشق_تقلال تو‌ ذاتشه..چون تیم خیلی بزرگیه :-)
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵:۵۸