گل‌محمدی زیر سرم رفت/ مربی پدیده: فردا برای خودمان بازی می‌کنیم نه پرسپولیس

گل‌محمدی زیر سرم رفت/ مربی پدیده: فردا برای خودمان بازی می‌کنیم نه پرسپولیس

4689
14:58
20 اردیبهشت 1398
دستیار یحیی گل‌محمدی به جای او در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان شرکت کرد و توضیحانی در مورد این بازی ارائه داد.

به گزارش وب‌سایت نود،

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان نتوانست شرکت کند. به جای گل‌محمدی، ساکت الهامی، دستیار او در نشست خبری حاضر شد و گفت: یحیی گل‌محمدی متأسفانه زیر سرم است، نگران حال ایشان هستیم و امیدواریم که هرچه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد. سپاهان تیم باشخصیتی است که با حضور قلعه‌نویی به روزهای خوب گذشته بازگشته است، از آن سو ما هم تیم قابل احترامی در لیگ هجدهم بودیم و جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی، گویای این واقعیت است.

وی افزود: فرق ما و سپاهان در بازی فردا، پشتوانه بیست و چند هزار نفره‌ای است که سکوها را برای حمایت از ما پر خواهند کرد. آنها هفته گذشته هم ما را شرمنده کردند و هزار کیلومتر مسافت را طی کردند تا در تهران هم تنها نباشیم. دست تک‌تک این عزیزان را می‌بوسیم.

الهامی تاکید کرد: بازی فردا، فینال‌تر از فینال است و فرصتی برای اشتباه نداریم. باید با دقت و تمرکز کافی پای به این رقابت بگذاریم.

وی در خصوص بخشیده‌شدن محرومیت سیاوش یزدانی پیش از دیدار پدیده و سپاهان گفت: نمی‌دانم میان باشگاه سپاهان و کمیته انضباطی چه گذشته و به همین خاطر نمی‌توانم نظری بدهم. کاش فقط فدراسیون به گونه‌ای رفتار می‌کرد که این شائبه‌ها رقم نخورد.

مربی پدیده شهرخودرو گفت: فردا برای خودمان بازی می‌کنیم نه پرسپولیس. بازی بسیار سختی داریم اما می‌دانیم که از بازی فردا چه می‌خواهیم. خوشبختانه برای دیدار فردا نه مصدوم داریم و نه محروم.

الهامی در خصوص عملکرد کی‌روش استنلی گفت: برای تمام نقاط ضعف و قوت سپاهان کار کرده‌ایم. بله کی‌روش یکی از مهره‌های تأثیرگذار لیگ هجدهم بوده اما برای تک‌تک بازیکنان حریف برنامه داریم. بازی فردا تقابل دو سبک متفاوت در فوتبال ماست. این تقابل فکر می‌کنم بازی فردا را زیبا کند، مطمئنم که فردا هواداران به ورزشگاه می‌آیند و بازی زیبایی را خواهند دید.

4416

نظرات کاربران
فقط سپاهان
اگه این کار رو بکنین مردونگی رو تموم کردین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۱:۳۵
پاسخ
16
11
علی
یحیی قبلا ثابت کرده برای خودش بازی میکنه نه پرسپولیس،اون سال که با تفاضل گل قهرمان نشدیم رفت و برگشت یک امتیاز از ذوب آهن گل محمدی گرفتیم و هر دو بازی دقایق آخر گل خوردیم(هرچند باخت تو تهران با اشتباهات داوری فغانی بود)ولی رفت و برگشت به استقلال خوزستان باخت
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳:۴۹
پاسخ
2
31
عشقممم نیمار
اره واقعا برا خودتون بازی میکنید ....قشنگ یادمه ک در اون سال ک اس اس خوزستان قهرمان شد ..تیم ذوب اهن ک هفته اخر باید اس اس خوزستان متوقف میکرد ک شیش_پولیس قهرمان شه..در صورتی ک ذوب اهن ..ن دغدغه کسب سهمیه داشت و ن افتادن ب دسته یک ..اومد مقابل اس اس خوزستان چنان قدرتمندانه بازی کرد ..ک حتی گلمحمدی ..یکی از بازیکنای ذوب اهن بهش شوک وارد کرد ک چرا موقعیت گله ..گل نکرد :-P راستی ..هنوز نفهمیدم ک پدیده ..در میان تیم های بالای جدول ..فقط ب شیش_پولیس ..رفت برگشت ..شکست خورد :-)
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰:۱۰
پاسخ
92
10
زانیار
پدیده که هیچ حتی استقلال هم جلوی پرسپولیس باخت :)
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۱:۳۸
5
14
jd.dri
ایشالله ماشین سازی و پارس جنوبی پرسپولیس دولتی و برانکو رو ناکام کنن و پدیده قهرمان شه و تراکتور هم سهمیه بگیره تا ببینم باز هم به پدیده تهمت میزنی یا نه ؟!!! پدیده رو داورها بازوندن نه پرسپولیس ....
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶:۲۹
31
9
omid7192
عزیز اولا اطلاعات فوتبالیت خوب کن بعدشم اون سال استقلال خوزستان قهرمان شد اونم بخاطر تفاضل گل بعدشم اینقدر که تو فکر باخت پرسولیس هستی به فکر درس ومشقت باش ادمین لطفا اینو دیگه چاپش کن!!
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۹:۵۲
2
32
پرسپولیس
امیدوارم که طبق معمول داور طرف سپاهان نباشه که حق به حق دار برسه. به امید قهرمانی بهترین تیم ایران و پرطرفدارترین تیم خاورمیانه پرسپولیس کبیر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳:۴۰
پاسخ
9
68
فقط سپاهان
تو که همین جوری یه چیزی میگی و میری اقا خدایی بیا و بگو کجا داور به نفع ما گرفته کجا ؟؟!سپاهان امسال از ناداوری ها ۸ امتیاز از دست داده ...ادمین توروخدا هم پیام منو ثبت کن هم اگ جواب داد پیام اون رو..ممنون
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴:۳۲
27
6
علیرضا م.
تو که پرسپولیسی هستی و همین الان هم با لطف داور همین بازی صدرنشینی دیگه چرا این حرف رو میزنی؟!
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۱:۱۱
22
5
علی
پدیده برای خودش بازی میکنه،اگه ببره سهمیه آسیا رو قطعی کرده،با آرزوی موفقیت برای تیم شایسته پدیده
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶:۴۳
پاسخ
8
65
6*4
این شرافتت رو نشون میده ... دس خوش
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۵:۰۷
پاسخ
5
54
پرسپولیس یونایتد
امیدوارم فردا همه تیم های سرخ پوش موفق باشن پدیده. نساجی. پرسپولیس. سپیدرود و..
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸:۲۷
پاسخ
7
53
پرسپولیسی ام و مهمتر ایرانی ام
یحیی مون جنتلمنه جنتلمنه
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۵:۴۶
پاسخ
15
124
عشقممم نیمار
چون داره از رقیباتون امتیاز میگیره جنتلمنه ؟؟:-) خدا میدونه اگ پدیده با گلمحمدی ..رفت برگشت شیش_پولیس میبرد ..الان با چ القابی ..صداش میکردین :-)
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱:۱۲
58
13