گل‌محمدی: شروع سختی در نیم‌فصل دوم داریم/پرسپولیس کم کم بهتر می شود

گل‌محمدی: شروع سختی در نیم‌فصل دوم داریم/پرسپولیس کم کم بهتر می شود

3736
15:25
25 دی 1398
سرمربی پرسپولیس گفت: شروع سختی در نیم فصل دوم داریم و باید در 36 روز باید 6، 7 مسابقه حیاتی و تاثیرگذار در لیگ و همچنین لیگ قهرمانان انجام دهیم.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی، در مورد  حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره بازگشتم، حس خیلی فوق العاده‌ای دارم و افتخار بزرگی بود که بعد از 7 سال دوباره نصیب من شد. امیدوارم با حمایت هواداران و انرژی مثبت آنها کارهای بزرگتری انجام دهیم و  بتوانیم جام‌های خوبی ببریم. خودم خیلی امیدوار هستم تا با همدلی و اتحاد خوب بتوانیم به اهداف‌مان برسیم. 

وی در مورد اینکه چقدر به نیم فصل دوم امیدوار است، گفت: شروع نیم فصل دوم، شروع سختی است. در 36 روز باید 6، 7 مسابقه سخت و حیاتی و تاثیرگذار در لیگ و همچنین لیگ قهرمانان را انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد:برای آماده سازی بیشتر 10 روز فرصت داریم، اما فرصت زیادی نیست و باید انرژی و وقت بگذاریم تا بازیکنان را برای این مسابقات هماهنگ و آماده کنیم. مطمئنا تیم ما رفته رفته بهتر خواهد شد.

2051

سایت باشگاه پرسپولیس
نظرات کاربران
TT کرجی
ما که لحظه شماری میکنیم برای بازی رو در رو به شخصه برای یحیی احترام زیادی قائلم ولی خب ماییم دیگه هر تیمی جلوی ما کار سختی داره
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۲:۱۸
پاسخ
39
13
کریستوفر نولان
توصیفاتت به چارچرخ نمیخوره عزیز
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۹:۳۴
0
3
سنندجی
چهار بازی اول رو در تونل وحشت باشکست به اخراجت می انجامد .بار کج به منزل نمیرسد .مربی ۱۰ میلیاردی
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸:۳۲
پاسخ
93
15
ستارگان سرخ ایران
من برعکس شما آرزوی موفقیت برای تیمتون دارم و ما سعی می کنیم خودمون خوب باشیم نه اینکه برای بقیه آرزوی شکست داشته باشیم
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۶:۳۴
5
77
مرادبیگ
با قدرت قهرمان هستیم.
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۱:۰۶
پاسخ
6
68
شیاطین سرخ
این قافله عمر عجب میگذرد...... انگار همین دیروز بود چه زود شد 7 سال پیش .......انگار همین دیروز بود پلی آف مقدماتی جام جهانی 2002 خوردیم به ایرلند جنوبی و اون گل یحیی دقایق پایانی و اشک های یحیی که از تلخ ترین گلهای تاریخ فوتبال ایران بود هیچ وقت یادمون نمیره اون لحظات رو .........24 آبان سال 1380 چه زود گذشت .........یحی گلمهمدی همیشه بی ادعا و نجیب و خوش فکر.....
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰:۴۹
پاسخ
1
56
کریستوفر نولان
من بعد از باخت به سپاهان تو فینال حذفی آرزوی همچین روزی رو میکردم
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۱:۳۲
0
0
کوروش
حرص نخور وزیر هست پشتت . تو فقط وایسا لب خط پول بگیر
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶:۴۲
پاسخ
58
11
red boy
برنامه اول فصل پرسپولیس به شدت سخته به شدتتتت
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰:۰۵
پاسخ
2
84
پرسپولیس7
شروع سختی داریم و خیلی مهمه که بازیهای اول فصل رو حتما ببریم حالا به هر صورتی حتی اگه با برد اقتصادی فقط باید بازی های اول فصل رو تحت هر شرایطی اگه قشنگم بازی نکنیم باید ببریم و بعد به فکر فوتبال زیبا باشیم.
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۶:۴۳
پاسخ
2
78
۶
بردم نشد، امتیاز نباید از دست داد چون شیش امتیازین بازیا
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۴:۱۵
0
38
محمد
خب مثل استقلال درخواست تعویق مسابقه رو بدین.
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱:۴۲
پاسخ
3
79
شازده آبی
نیومده، هوچیگر شد .. آخه چه کار سختی داری؟ .. همین حق شهرخودرو رو خوردی ینی هواتو دارن.
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱:۱۶
پاسخ
95
8
علیرضا اص
یکی از اون بازیای سخت با تیم شماست. اگه قبول نداری سخته خوب من دیگه حرفی ندارم.
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹:۳۸
0
42
عشقم پرسپولیس کبیر
داداش کامنتای شما راجع به تیم سرورت از اخبار سایتم بیشتره ها. همه جا هستی یعنی انقدر داری میسسسسسسوزی؟؟؟
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶:۲۹
3
44
عشقم پرسپولیس
هرچه یحیی بگه
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶:۰۶
پاسخ
3
73
davod heidari
به امید خدا و همت بچه ها و همراهی هوادارها باز هم قهرمان میشیم .
۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱:۵۳
پاسخ