گل محمدی قهر کرد

گل محمدی قهر کرد

4916
16:46
13 بهمن 1394
سرمربی تیم ذوب آهن حاضر به انجام مصاحبه بعد از بازی نشد.

وبسایت رسمی برنامه نود -  سرمربی تیم ذوب آهن حاضر به انجام مصاحبه بعد از بازی نشد.

به گزارش وب سایت نود، در حالی که پرویز مظلومی و یحیی گل محمدی پس از پایان دیدار تیم هایشان برای انجام مصاحبه کنار زمین آمده بودند، ابتدا سرمربی استقلال شروع به پاسخ دادن به سوالات گزارشگر اصفهان کرد اما بعد از اینکه صحبت های او به طول انجامید یحیی گل محمدی به نشانه اعتراض و با دلخوری آنجا را ترک کرد و به رختکن رفت.

گفتنی است، پرویز مظلومی هم در ابتدای صحبت های خود گله کرد که چرا برای انجام مصاحبه از قبل با او هماهنگ نکرده بودند. 

 

2051

نظرات کاربران
سعید سرپل ذهاب
شخصیتش رو نشون داد،اینه مکتب دوازدهمیا.
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۴:۰۴
پاسخ
10
15
----پرویز چوبله من----
چوبله شده باشی قهر میکنی کار نداره مربی باشه بازیکن باشه تیم باشه (جام شهدا).
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰:۲۶
پاسخ
9
17
شهروز٨١
متاسفانه بازيكنان و مربيان ما به تنها چيزي كه اهميت نميدن اخلاق و ادب و احترامه!! جلوي اين همه بيننده قهر ميكنه ميره
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۴:۰۷
پاسخ
13
21
مجتبی
بیا اصن این طور مصاحبه گرفتن زشته...ب قول معروف کجای دنیا...اس اس قهرمانه تیم قویه
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۵:۲۵
پاسخ
14
13
آرش
من اون صحنه رو دیدم. واقعا از آقای گل محمدی بعید بود. ایشون باید خویشتنداری می کردن. واقعا که چه زشت!!!
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۲:۰۸
پاسخ
14
19
اســ
گریه نکن همه چی درست میشه
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۷:۰۹
پاسخ
19
15
مریم
چیه نکنه انتظار داشتی با بازی قشنگ استقلال این تیمو ببری!!!!! یه بار فقط داورا به نفعت سوت میزنن دیگه توقعت رو نبر بالا!!!
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۶:۵۶
پاسخ
23
17
سعید
خوبه که تا حالا نتونستین تمیماش رو ببرید.. فشار روتون زیاده هاا 90 دقیقه دفاع
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۹:۱۳
17
20
آرین
اصلا غرور کاذب دارند در حد لالیگا این پرسپولیسیا
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۳:۱۸
پاسخ
25
23
کمیل
حق داشت تو تهران میگن از میزبان شروع میکنیم تو اصفهان میگن از مهمان و کسی که تجربش بیشتره
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۳:۰۱
پاسخ
22
22
حسین
اینم از آقای جنتلمن!
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۲:۳۳
پاسخ
21
29
هنوز دارم میخندم
اصفهان یه شهر فرهنگی و مهمان نوازه و سن اقا پرویزم بیشتره فقط یه 8تایی سر این چیزا قهر میکنه
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۹:۱۵
پاسخ
29
29
سعید
چه ربطی داره یا باید جدا جدا بیارند یا سوال ها کوتاه باشه یا هم یک سوال از این بپرسند یکی از اون. تو کل دنیا هم همینه 6تایی
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۴:۵۵
22
21
دو**روی قلبمه
گل محمدی کارش واقعا زشت بود به احترام بینندگان نباید این کارو میکرد و خودشو نشون داد
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۸:۵۵
پاسخ
35
37
ابوالفضل استقلالی
یحیی هم به بینندگان بی احترامی کرد هم به پرویز خان،،،،،خب پرویز خان بزرگتره به جای اینکه خودش بگه اول با پرویز خان مصاحبه کنید قهر میکنه، ،،،،چجوری بعضیا میگن یحیی با اخلاقه،،،اون موقع لگد زد زیر کاپشنش دیروز هم که اینجوری،،،،،اخلاق رو باید از علی منصور یاد بگیره
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۸:۲۲
0
0
iman
یه آتیش نشانی باید بذارن کنار زمین... واسه تیمایی که جلو استقلال بازی میکنن لازمه خخخخ
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۸:۳۸
18
24
مریم
پرسپولیسیه دیگه!
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۶:۳۰
30
31