گل محمدی: ما مخالف بودیم، اما بازی با استقلال را لغو کردند

گل محمدی: ما مخالف بودیم، اما بازی با استقلال را لغو کردند

10651
20:35
29 بهمن 1397
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: استقلال در بدترین شرایط بود اما خودشان دیدار ما با این تیم را با وجود مخالفت‌مان لغو کردند.

به گزارش وبسایت نود، یحیی گل‌محمدی بعد از شکست مقابل پرسپولیس در جام حذفی در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود. در مجموع، گل زدیم و خوب بازی را شروع کردیم اما روی یک کرنر گل خوردیم.

 

* پایاپای با پرسپولیس پیش رفتیم

 

وی ادامه داد: بازی پایاپای بود و بازی سختی برای ما بود . پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازی مقابل هواداران این تیم بود و بازی سختی برای ما بود. بازیکنانم تشکر می‌کنم نمایش خوبی داشتند وغیرتمندانه بازی کردند و به تک تک آنها افتخار می‌کنم.

 

* در پنالتی‌ها خوب کار نکردیم

 

یحیی تاکید کرد: در پنالتی ها خوب کار نکردیم. به پرسپولیس تبریک می‌گویم که به دور بعد صعود کرد. در لیگ باید با تمام وجود بازی کنیم. تمام انرژی مان را برای بازی بعدی می‌گذاریم. این مسابقه را فراموش می‌کنیم و هرچند استحقاق صعود داشتیم.

 

* در پنالتی ها تجربه زیادی نداشتیم

سرمربی پدیده در مورد اینکه بازیکنانش آمادگی ذهنی تقابل با بیرانوند را نداشتند گفت: از ابتدای هفته روی ضربات پنالتی کار کرده بودیم. بازیکنانم تجربه زیادی نداشتند. این میادین تجربه خوبی برای بازیکنان است. در هر صورت بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند.

 

* با لغو دیدار با استقلال مخالفت کردیم، اما خیلی راحت این کار را کردند

 

گل محمدی در مورد برنامه ریزی لیگ گفت: برای تغییر مسابقه درخواست کردیم اما در کل جوابی به ما ندادند و هفته های قبل هم موافقت کرده بودند که بازی های گذشته را تغییر دادند اما با درخواست ما موافقت نکردند و چطور برای ما امکان ندارد مسابقات تغییر کند و جمعه باید بازی کنیم. خیلی راحت برخی بازی ها تغییر دادند. نمی خواهم وارد مسایل حاشیه ای شوم . از ما استعلام گرفتند ما مخالفت کردیم که بازی با استقلال لغو شود اما خیلی راحت این کار را انجام دادند و توان مقابله با تیم های بزرگ را نداریم.

 

* این برنامه ریزی بو‌دار است

 

وی ادامه داد: اذیت می‌شویم هر ۴ روز باید بازی کنیم فقط برای ما این اتفاق رخ داده است. ۵ بازی در ۱۶ روز انجام دادیم و این برنامه ریزی بو دارد است. فتاحی و همکارانش بگویند چرا این برنامه ریزی برای ما انجام شده است و چرا موافقت نمی‌کنند بازی ما یک روز عقب تر بیفتند. در بازی با استقلال هم موافقت نکردیم خودشان باید پاسخگو باشند و چرا این برنامه ریزی فشرده رابرای ما انجام می‌دهند.

 

*تا اینجا بد نتیجه نگرفته‌ایم

سرمربی پدیده در مورد اینکه ظاهرا تیم شما دچار افت شده گفت: شاید شما نتایج را دنبال نمی‌کنید و جدول را دنبال نمی‌کنید ما بد نتیجه نگرفته‌ایم و جزو سه تیم بالای جدول هستیم . تازه نیم فصل دوم شروع شده است.

 

* استقلال در بدترین شرایط باید بازی می کرد اما آن مسابقه را لغو کردند

گل‌محمدی در مورد اینکه فشار غیر فوتبالی باعث تعویق مسابقات می‌شود و منظورشما استقلال است یا سپاهان گفت: استقلال در شرایط بدی مقابل ما قرار می‌گرفت و آن زمان تیم ما خیلی عالی بود اما بازی را لغو کردند. میل ندارم بیشتر در این مورد صحبت کنم. ما با تعویق بازی با استقلال مخالفت کردیم و نمی‌دانیم چرا آن زمان بازی تغییر کرد مسئولان باید جواب بدهند نه من!

1004

نظرات کاربران
پرسپولیس ایران
خب اگه اینا بازی شیش تقلال عقب نمی انداختن چجوری جواب وزیر میدادن پس دستور از بالا بوده عزیزم.ممنونم
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۷:۱۶
پاسخ
22
92
جهان کران به کران قرمز
با یه بار خوندن مصاحبه میشه فهمید آقا یحیی باخت امروزشو به استقلال نسبت نداد،علت آوردن اسم استقلال هم ،در خواست پدیده برا به تعویق انداختن بازی روز جمعه همین هفتشه...صرفا گفت چرا برا استقلال میشه برا ما نمیشه...استقلالیا نخونده نظر ندید!!!
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۰:۵۷
پاسخ
22
95
جناب
نه اقا یحیی خوشم اومد خوب داری از مربیت کارو یاد میگیری. مربیت اقای برانکو سه ساله با این هوچی گریا بالای جدوله... شمام با همین فرمون بری جلو دوم لیگی... فقط یادت باشه پیاز داغشو یخرده بیشتر کنی که تاثیرش بیشتره خخخخخ
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۳:۰۷
پاسخ
92
32
علیرضا م.
آقای گلمحمدی، من برای شما بسیار احترام قائلم، اما برام عجیبه که شما در دو مسابقه اخیر برابر پرسپولیس، بسیار ضعیف تر پدیده ای بودید که ما جلوی سایر تیم های مدعی قهرمانی دیده بودیم و البته عجیب تر اینکه بعد از هر دو مسابقه، مباحثی رو مطرح کردید که به شکلی به استقلال طعنه بزنید. من طرفدار استقلال و پرسپولیس نیستم، اما این رفتار شما عجیب بود برام.
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۳:۵۹
پاسخ
75
36
ایرانی
الان چه ربطی به استقلال داره که باختید!؟ یه دونه حمله درست و حسابی هم روی دروازه تیم سوگلی تون نکردید.
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴:۵۷
پاسخ
296
87
ن ط
خوشم میاد ۱۵تیم دیگه از قدرت استقلال هراسان شده و سوزش گرفته اند
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸:۰۱
پاسخ
324
85
میم
دقیقا از کدوم قدرت حرف میزنی؟؟؟؟؟ خخخخخ بازی بعدی استقلال تو جام حذفی چه تاریخیه؟
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۰:۳۴
48
284
بهروز
باخت شما چه ربطی به بازی با استقلال داره ؟ شاید اون پنالتی چیپ آقای گل محمدی که گل نشد هم تقصیر استقلاله ؟ اکثر پرسپولیسی های سابق میخوان با حمله به استقلال حاشیه درست کنن و محبوب پرسپولیسی ها بمونن .
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵:۰۹
پاسخ
274
93
میم
همونطوری که باخت استقلال به پرسپولیس ربطش میدین آررررههههه
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۱:۲۸
35
213
رضا
بازی با استقلال لغو شد چون وزیر پرسپولیسی به فتاحی دستور داد
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴:۴۷
پاسخ
48
317
شازده آبی
خخخخخخخخ هنوز فراموش نکرده آقا یحیی :::: چ سوزشی :::::: خخخخخخ :::::::: «بهنام برزای» هم خوب سوزوند ::::: مرسی بهنام
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۰:۱۸
پاسخ
313
86
ارشام
اونی ک سوزوند ترابی بود تو حذفی باعث حذف چهارتقلال شد
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۸:۳۸
17
61
نبی
برزای یه پنالتی معمولی زد. برای بعضی ها گل کردن پنالتی میشه حماسه تاریخی . برای اینه که تو این سطح موندن!
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴:۲۹
34
233
رضا پرسپولیسی
تیمت توی تبریز باخته یاشه بعد تیم سرورت بره نیمه نهایی جام حذفی، خدایش الان چه حالی داری داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!بعید میدونم پماد هم کارساز باشه
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۹:۳۱
39
211
R
بااینکه عقب انداختن بازی روبازم توآزادی بازی مساوی شدچه سوزشی دوست عزیزاین ظلم آشکاربودمثه شماکه هوچی گری نکرده
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۴:۵۵
28
163
ardalan
جواب مشخص هست اقا یحیی دنبال چی میگردی؟ خودت داری میگی ششتقلال بعد تعجب میکنی چرا لغو کردن؟
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۹:۱۶
پاسخ
45
238
ملیحه
چون استقلال تیم سوگولی سازمان لیگه:)فتاحی با این برنامه ریزی فقط تیم ها رو به جون هم انداخت :)و تنها قربانی این فشردگی پرسپولیس شد :)ماهینی و انصاری که رباط دادن و آدام همتی که زانوش جراحی کرد و کمال هم که تو بازی نود ارومیه تو فیفا دی تو در رفتن کتف هتریک کرد :)الانم که سید جلال :)وقتی رو خط برنامه زنده معلوم شد و فتاحی اعتراف کرد که از بالا دستور اومد که بازی استقلال و پدیده لغو بشه و استقلال تنها تیمی که سازمان لیگ بهش هفت و نیم میلیارد قرض داده و اگر نصیر زاده لو نمیداد هیچکس صداش درنمیاد و سر بدهی به ماشین سازی به خاطر انتقال شجاعیان هم که واریزی داشته وزیر به استقلال حالا ببین تیم سوگولی کیه :)تو زمین شماره ۲ آزادی هم که تمرین میکنن:)با هوچی گری و تئوری توطئه هر چقدر هم که سوء مدیریت داشتن بازم بهشون کمک شد:)وگرنه پرسپولیس ۱۴ اسفند بازی آسیایی داره بلافاصله ۱۷ با نساجی بازی داریم با اتوبوس باید بریم قائمشهر و ۲۱ تو قطر با السد بازی داریم :)هیچ بازی ما لغو نشده در صورتی که ذوب آهن و سایپا بازی هاشون لغو شده :)
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۸:۳۲
پاسخ
46
232
Moah
تیم سوگلی رو میخوان هر جور شده جزو سه تا تیم اول کنن که یه جوری بره آسیا برای همین جا واسه پدیده نیست و این تیم باید تضعیف بشه خب.
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۶:۱۲
پاسخ
58
292
امید
راست میگه. نمیخوان پدیده توی لیگ مدعی باشه. 120 دقیقه بازی حذفی و دوباره 4 روز بعد بازی با سپیدرود. چه لزومی داره اینقدر فشردگی در حالی که پدیده توی آسیا هم نیست.
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵:۴۴