گواردیولا: تصمیمات VAR باید ثبات بیشتری داشته باشد

گواردیولا: تصمیمات VAR باید ثبات بیشتری داشته باشد

4336
01:00
27 مرداد 1398
سرمربی منچسترسیتی اعتقاد دارد تصمیمات VAR ثبات ندارد.

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا پس از تساوی ۲-۲ تیمش با تاتنهام در لیگ برتر در مورد مردود شدن گل لحظات پایانی گابریل ژسوس توسط کمک داور ویدیویی صحبت کرد.

گواردیولا به اسکای اسپورت گفت:«همان اتفاق بازی با تاتنهام در لیگ قهرمانان تکرار شد. برای دومین بار گل لحظات پایانی ما مردود شد. قبول این موضوع سخت است. این گل به خاطر خطای هند مردود شد اما گل یورنته در لیگ قهرمانان مورد قبول واقع شد. در نیمه اول بازی امشب داور باید خطای پنالتی روی رودری اعلام می کرد. تصمیمات VAR باید باثبات تر باشد.

به نمایش شاگردانم افتخار می کنم. فوق العاده بودیم و تنها مسئله کلافه کننده این است که از موقعیت ها استفاده نکردیم. حق ما پیروزی بود اما گاهی اوقات فوتبال اینگونه است. تاتنهام شاید ۴ یا ۵ بار در طول بازی وارد زمین ما شد اما توانست دو گل بزند.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
سامان
بالای جان گواردیولا شدهVAR اون از اروپا ناعادلانه و اینم از لیگ ..VAR لج کرده با گواردیولا مقابل تاتنهام
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۷:۳۶
پاسخ
3
5
طوفان سرخ آسیا
کاش وار اصلا نبود هم سر ما رو تو بازی با اسپانیا برید گلی که زدیم...هم این بازی لعنت به وار لعنت
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۹:۴۴
پاسخ
11
16
دو ستاره تو آسیا حسرت خیلیا
دوست عزیز! بازی ما رو اول داور آفساید اعلام کرد! بعد برای تایید رفتن ویدئو چک. اگه ویدئو چک هم نبود اون جا آفساید اعلام میشد.
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۷:۰۱
2
15
عشق فقط یک کلام تراکتور واسلام
داور از قبل آفساید اعلام کرده بود واسه اینکه بازیکنای ما داور ور تیکه پاره نکنن الکی رفت سر وار برو فیلمو دقیق ببین
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱:۴۹
2
12
منچسترهمیشه قهرمان
لیورپول در یک بازی ضعیف با خوش شانسی محض پیروز شد تیم شما راهم داور نابود کرد ما منچستریا یا خودمون قهرمانیم یا نمیزازیم لیورپول قهرمان بشه
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۶:۵۱
پاسخ
45
69
کامران
شما سهمیه بگیرین قهرمانی پیشکش
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۳:۴۳
12
9
مصطفی پاشا گواردیولا
امشب یکی از بدترین شبای فوتبالیم دردناک تر از لیگ قهرمانان چون باز تکرار همون صحنه شادی زاید الوصف پپ جان میخوان هر طور شده لیورپول قهرمان کننداما من بهت اعتماد دارم مثل سال قبل که ۱۳ برد پیاپی و۸ امتیاز عقب افتاده را جبران کردی چرا خطا روی لاپورت و رودری را پنالتی اعلام نکردن این خطا خیلی مسخره بود اصلا داور نرفت نگاه کنه ببینه قضیه چیه
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۳:۵۸
پاسخ
40
55
محمد
فازتون چیه کلا؟!تو لیگ خودمون که میگین پرسپولیس رو میخوان قهرمان کنن.اونجا هم لیورپول رو میخوان قهرمان کنن.اینایی که میخوان یه تیم قهرمان شه کیان؟از توهمی که واسه خودتون ساختید بیاین بیرون.
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۰:۲۲
5
7
Cityzen
واقعا منصفانه قضاوت کنیم از هر زاویه حق سیتی برد بود ولی داور خیلی سوتای مشکوک میزد.به امید هتریک قهرمانی ماه ابی .
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۰:۵۵
پاسخ
51
42
رضا
اصلا هند نبود. بعضی تصمیمات var مثل این یکی و پنالتی گرفته شده برای چلسی مقابل لیورپول و پنالتی اخراج گرفته نشده برای سوئد مقابل آلمان در جام جهانی آدم رو به فکر فرو میبره که آیا واقعا داور درست حسابی برای var میزارن؟ واقعا ناامید کننده س.
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۴:۳۷
پاسخ
13
48
احمد
طبق قوانین جدید فیفا هر گونه برخورد توپ با دست هند محسوب میشه!!!
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۳:۰۳
8
34
عشقممم نیمار
گواردیولا ثابت کرد ک‌ با var هیچی نیس :-P
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۲:۵۹
پاسخ
107
18
کیان
داداش یه سوال دارم ازت شما با کی مشکل نداری؟ اینو بگو بدونیم البته غیر عشقت نیمار نکنه غیر نیمار با همه مشکل داری؟:)))))
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۲۴:۴۹
4
61
خطاب به عشقم نیمار
مثل همیشه نخونده دیسلایک زدم مطمئنم لباس تاتنهام و سیتی رو اشتباه کردی سیتی ابی اسمانی می پوشه و سرمربیش گواردیولاس