گوندوغان: در آستانه پیوستن به بارسلونا بودم؛ مسی از رونالدو بااستعدادتر است

گوندوغان: در آستانه پیوستن به بارسلونا بودم؛ مسی از رونالدو بااستعدادتر است

3786
11:05
12 اسفند 1396
ستاره آلمانی منچسترسیتی فاش کرده در آستانه پیوستن به بارسلونا بوده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره آلمانی منچسترسیتی فاش کرده در آستانه پیوستن به بارسلونا بوده است.

به گزارش وبسایت نود، ایلکای گوندوغان، ستاره آلمانی منچسترسیتی در جدیدترین مصاحبه خود فاش کرده زمانی در آستانه پیوستن به بارسلونا بوده و از پپ گواردیولا به عنوان بهترین مربی دنیا نام برده است. 

گوندوغان به Sport Arena Plus گفته:

من تا آستانه پیوستن به بارسلونت پیش رفتم اما در نهایت این انتقال رخ نداد. الان از حضور در منچسترسیتی خیلی خوشحالم. کلوپ هم عاشق من بود اما تصمیم گرفتم پیشنهاد گواردیولا را قبول کنم چون فلسفه او به سبک بازی من شبیه است.

کلوپ مثل پدرم است. گواردیولا هم یک معلم و نابغه است. او بهترین مربی دنیاست. انتخاب از بین مسی و رونالدو  هم دشوار است اما می توانم بگویم که مسی بااستعدادتر است. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
حمید مسی
کریس فن ها:زیدان میگوید اون آقا بهترین بازیکن جهانه پس اون آقا بهترین بازیکنه(آخه زیدان میگه بنزما هم بهترین مهاجم جهانه)کدومشا قبول کنم؟با چه منطقی
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵:۴۶
پاسخ
10
40
CR 6+4 FCP
گوندوقان کسی از شما نظر نخواست.
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۷:۴۳
پاسخ
48
10
روانپزشک مستاجر
از کی نظر میخوای بگو بهش بگم تا بیاد مصاحبه کنه!! ماشالله شما رئالی ها هیچکسو قبول ندارید! اما اگه امباپه 18 ساله بگه رئال خوبه همه میگن دیدین امباپه رئالو تعریف کرد! اخه بازیکن 18 ساله چه میدونه فوتبال چیه و بهترین بازیکن کیه!
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۵:۵۹
7
18
بارسلونا استقلال
اینم میدونه مسی بهترینه
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۳:۵۰
پاسخ
10
34
وحید سهامی
وقتی بازیکنی تو لیگ بیشترین پاس گل، بیشترین گل، بیشترین دریبل موفق، بیشترین پاس کلیدی و بیشترین خلق موقعیت، در ضمن بیشترین گل ضربه آزاد مستقیم رو داره، چطور بازیکن دیگه ای میشه بهترین بازیکن. دیگه نمیشه گفت معیار انتخاب بهترین بازیکن، بازی خوبه. وگرنه تنها گزینه مقابل شما مسی است.
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۷:۳۶
پاسخ
10
44
محمدپارسا
اینا از فوتبال چیزی سر درنمیارن فقط زغالیا میفهمن کی خوبه
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۴:۱۵
پاسخ
10
41
mh.m
واکنش کريس فن ها به مصاحبه هاي اخير... لادروپ:مسي بهتر از رونالدو‌ است.. کريس فن: تو هيچي نميفهمي هازارد:مسي بهترين تاريخ است.. کريس فن: تو هيچي نميفهمي کونته :مسي بهترين بازيکن جهان است.. کريس فن: تو هيچي نميفهمي تيري هنري:همه زير سايه مسي هستند.. کريس فن: تو هيچي نميفهمي کيروش: مسي از سياره ديگري است.. کريس فن: تو هيچي نميفهمي و حالا.گوندوغان... #کودکان متخصص علم فوتبال #کريس فن زير 15 به واقع
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰:۱۰
پاسخ
15
77
PASHA
mh.mجان فقط میتونم بگم ممنونم که موجبات خنده و شادی مارو فراهم کردی همین که میگی کلک رسانه ای خودش سطح فوتبالیه شما رو میرسونه ادمین اگه موافقی بچاپ
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۰:۵۶
20
9
15_
تازه اینا که هیچی نیست اسطوره های خودشون کسایی که فوتبالو میفهمن میگن مسی بهترین تاریخه به علاوه چنند اسطوره دیگه مثه بکهام رونالدو(اورجینال)رونی لمپارد رونالدینیو مارادونا گواردیولا انریکه و ...
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۹:۳۳
9
39
mh.m
PASHA جان .. تنها دلیل بردن جوایز فردی توسط رونالدو تو دوسال اخیر جام هایی بوده که رئال به سبک خاص خودش اورده بوده.. اگه از 10 سال بیش فوتبال دنبال کرده بودی میفهیدی که مقایسه این دوتا یه کلک رسانه ای واسه جذب مخاطب بوده...
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۹:۴۵
10
46
PASHA
قبول دارم مسی با استعدادتر و باهوش تره اما رونالدو خیلی سخت کوش تر و پرتلاش از مسیه که جبران میکنه طوری ک تو گفتی همه گفتن مسی بهتره پس کیا 5 سال به کریس رای دادند که بهترین بازیکن جهان شده؟؟ یه نگاه به لیگ قهرمانان 5 سال اخیر بنداز ببین عملکرد کدوم بهتر بوده !!!
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۷:۳۵
58
17
خردسالان رعالی
اگه جملات گوهربار طرفدارهای رعال در ایران که اکثرا هم زیر سن قانونی هستند رو ببری به مدیران و بازیکنان خود باشگاه رعال نشون بدی از خنده میمیرن ...خخخخخخخخخخ
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۱:۱۹
10
54
بارسلونا❤
صددرصد ... فک کنم دیگه همه فهمیده باشن مسی از رونالدو بهتره ... البته رونالدو هم بازیکن فوق‌العاده‌ایه اما کلاس بازی مسی فراتر از یک انسان زمینیه ...
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲:۳۴
پاسخ
10
47
استاد مستاجر بهترین کارشناس تاریخ
گوندوغان تو و مربیان پرتغالی سابق رئال یعنی مورینیو و کیروش از فوتبال چیزی سر در نمیارید که اینطور مقایسه می کنید و می گید مسی قابل قیاس با سلطون نیست مگه نمیدونی ما در ایران بهترین کارشناس تاریخ یعنی مستاجر زغالی رو داریم که حتی رئیس فیفا برای دیدن و مشورت باهاش به کشورمون اومد. هرچی مستاجر بگه خخخخخخخخخخخخ
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲:۱۲
پاسخ
13
71
علی
واقعا گل گفتی.من نمیدونم این مستاجر این اطلاعات الکی از کجا میاره نیگه همیشه هم نفر اول نظر میده، اونم با 95% دیس لایک فقط بلد بی منطق نظر بده نمیدونمم چند سالشه که اگر سنش کمه برا دل خوشیش لایک بدیم بهش
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۷:۰۲
11
47
مستاجر شاگرد اول کلاس دوم ابتدایی
خخخخخخخخخخخخ دمت گرم پوکیدم از خنده البته مستاجر الان مدرسه نیومده کامنت رو ببینه جوابتو میده
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵:۲۰
10
49
IRANE MAN
مسی از تو به خاطر این همه لحظه‌های زیبا در فوتبال که به ما هدیه دادی ممنونیم !!!
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۶:۴۳