گوندوغان: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

گوندوغان: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

3648
14:34
21 آبان 1398
ستاره آلمانی منچسترسیتی از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ نام برده است.

به گزارش وبسایت نود، ایلکای گوندوغان در جدیدترین اظهارات خودش ضمن تمجید از لیونل مسی عنوان کرده او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می داند.

گوندوغان گفته:«مسی بهترین بازیکن دنیاست. او توانایی های خاصی دارد که می تواند آن را در داخل زمین نمایش دهد. او همیشه تصمیم درست را می گیرد. مسی از سرعتش به خوبی استفاده می کند و تمام کننده قهاری است. او ستاره اول نسل خودش است و بنظر من بهترین بازیکن تاریخ است. امیدوارم چند سال دیگر هم بتوانیم از تماشای او لذت ببریم.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
بارسا۸۹
بهتربود میگفت مسی یکی ازبهترین بازیکنان نسل ماست مسی فوق العاده است جادوگر فوتبال، بازیکنی که ازدیدن فوتبالش لذت میبری و ما باید خوشحال باشیم که توی دوره ای هستیم که مسی وجود داره اما نباید تعصبی نظر داد چون رونالدو هم بازیکن بزرگی هست یک رقیب باکلاس و باهوش و پرتلاش برای مسی، کسی که تنها رقیب مسی هستش حتی الان هم که خیلی شبیه رونالدو رئال نیست، فوتبال همیشه بازیکن جادویی معرفی کرده اما شاید نسل ها بعد این اتفاق بیفته همونطوری که قبلا مارادونا پوشکاش پله کرایوف ها اومدن و رفتن مسی و رونالدو هم میرن اما مطمئنم سال ها حسرت نبودنشون رو میخوریم
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۲:۲۸
پاسخ
31
8
عدالت
رونالدو رو بهترین نمیدونی چون حملات ترکیه رو محکوم کرد_مسی یکی از بهترین هاست بهترین بازیکن تاریخ فعلا مارادوناست
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷:۱۸
پاسخ
51
6
hasan
یکی از بهترین هاست بهترین کسی هست که توی رده ملی هم افتخاری کسب کنه واقعا`` کوپا آمریکا خیلی مسخره شده هر یکی دوسال یک بار برگزار میشه ولی مسی هنوز نتونسته فاتح اونجا بشه پس نمیتونه بهترین باشه البته با احترام‌ کامل به نظر گوندوغان
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷:۲۳
پاسخ
77
11
VB
من هم با احترام کامل به نظرم خواستی فقط یه چیزی گفته باشی؛ چون مارادونا و پله هم نه کوپا آمریکا بردند نه لیگ قهرمانان پس لابد عاجز بودند نه؟!!!!!! به هر حال مسی اگه جام جهانی یا جام ملت ها نبرده ولی فینالیست هردو بوده و قهرمان المپیک شده و توپ طلای جام جهانی رو گرفته، بهترین بازیکن تاریخ باشگاه هاست و از لحاظ مهارتی کسی به گرد پاش نمیرسه پس قطعاً تا اینجای تاریخ فوتبال بهترینه والسلام!!!!
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۳:۰۴
3
41
باران
مسی فوق العاده س
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷:۵۸
پاسخ
6
109
بارسلونا❤
من نمیتونم بگم مسی واقعا بهترین بازیکن تاریخ هست یا نه ولی با قاطعیت میگم بهترین بازیکن نسل ما بود و هنوز ادامه داره نفر دوم هم کریستیانو
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۴:۳۹
پاسخ
7
101
servati
قطعا بهترین بازیکن تاریخه چون هیچ بازیکنی بیش از یک دهه بهترین بازیکن نبوده و مثلا مارادونا یوهان کرایف میشل پلاتینی رونالدو نازاریو و رونالدینیو و چندتای دیگه اینهمه سال بهترین نبودن ولی مسی از ۲۰ سالگی تا الان که ۳۲ سالشه بهترین بوده
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۲:۴۸
7
75
سعید سعیدی
به نظر من حرفت شاید درست باشه که نمیشه بازیکنان مختلف در دروه تاریخی متفاوت را مقایسه کرد ولی از کسی که بازی هر دو رو نشسته و دیده میتونی نظر سنجی کنی که به نظرت مارادونا تو اون دوره زیبا تر بازی میکرد ویا مسی تو دوره کنونی.به نظر من مسی یعنی کمال فوتبال چون بازیهای خیلی ها رو باهاش مقایسه کردم و تو کل تاریخ به نظر من اول مسی بعد کریس رونالدو.البته منطقی هم هست این امکاناتی که الان هست بازیکن رو به کمال بشتری رسونده.به نظر من مسی و رونالدو از همه افتخارات دورانها باشکوه تر هستند مثل پله و مارادونا و پوشکاش و ...این دو بازیکن به حدی باهوش و قوی و عالی هستند که نمیشه کسی رو تو تاریخ با این دو مقایسه کرد.مسی اول و رونالدو دوم تاریخ هستند و بقیه بعد این دو اعجوبه قرار میگیرند.
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸:۳۳
پاسخ
11
75
بایرن
همه فوتبال فهمها دیگه متوجه شدن که مسی بهترین بازیکن تاریخ بدون تعصب اینو میگم من همیشه فکر میکردم غیر ممکن مثله مارادونا توی فوتبال پیدا بشه که بیننده اینقدر از نوع فوتبالش لذت ببره ولی از زمانی که بازیهای مسی رو دیدم به این نتیجه رسیدم که میشه از مارادونا بهتر بود شاید هم در آینده کسی بیاد از مسی بهتر باشه
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶:۲۵
پاسخ
8
95
فقط یوونتوس
طرف ۲ گل زده رو ضربه آزاد ک هنوزم از CR7 عقبه شده بهترین '' هه ((خیخون)) ((آرژانتین // جوابشو آخر فصل میگیری
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰:۰۱
پاسخ
138
13
iman
اخرین باری که رونالدو رو ضربه ازاد گل زد یوونتوس هنوز تاسیس نشده بود!
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰:۵۵
8
54
حسام
هر دوره ای بازیکن خودشو داره.دوره من مارادونا بوده.دوره پدر من پوشکاش بوده.این دوره هم مسی ...هیچ وقت نمیشه بگی در طول تاریخ فلان بازیکن بهترین تاریخ بوده!
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹:۵۹