یادداشت امیر حاج‌رضایی درباره تیم امید/ "برخی انتقادات از این تیم بوی برخوردهای شخصی می‌دهد"

یادداشت امیر حاج‌رضایی درباره تیم امید/ "برخی انتقادات از این تیم بوی برخوردهای شخصی می‌دهد"

7312
12:05
28 دی 1394
سایت رسمی برنامه نود- کارشناس فوتبال ایران گفت: اینکه در این مقطع هزینه‌های تیم امید را مطرح و سر زخم اختلافاتی که از قبل موجود بوده را باز کنیم یک نوع بی‌درایتی است.

سایت رسمی برنامه نود- به دنبال شکست جمعه شب تیم امید در دیدار مقابل قطر، سیلی از انتقادات نسبت به عملکرد فنی و مدیریتی تیم امید به ‌راه افتاد. این در حالی بود که ما همچنان با پیروزی مقابل چین شانس صعود از گروه خود را خواهیم داشت. بعد از این شکست عده‌ای با مطرح کردن رقم هزینه شده برای تیم امید و عده‌ای نیز به دنبال در مقابل هم قرار دادن و مقایسه کردن عملکرد مربی ایرانی تیم امید و کی‌روش سرمربی تیم ملی بزرگسالان بودند.

به گزارش سایت نود و به نقل از نسیم آنلاین، امیر حاج‌رضایی در خصوص مطرح شدن این انتقادات گفت: من همیشه انتقاد را دوست دارم اما در این مورد خاص زمان آن را نامناسب می‌دانم. اینکه در این مقطع هزینه‌های تیم امید را مطرح و سر زخم اختلافاتی که از قبل موجود بوده را باز کنیم یک نوع بی‌درایتی است. به هر حال خیلی باید با سعه صدر و پختگی بیشتری رفتار کنیم چرا که ما دومین بازی خود را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: می‌شود در خصوص این شکست بحث کرد و به آن پرداخت اما در حال حاضر زمان آن نیست. تحلیل فنی، مدیریتی و هزینه‌ای زمان خود را می‌طلبد و من زمان را کاملا نامناسب می‌دانم. ما باید در زمان مناسب نسبت به این مسائل صحبت کنیم چرا که ما همچنان شانس صعود داریم و در صورت صعود، مرحله پلی‌آف پیش روی تیم ملی است. من معتقد به کمک‌های تصنعی و شعارگونه نیستم اما از یک سو زمان را برای انتقادات تیز و برنده مناسب نمی‌بینم و مقداری از این انتقادات بوی برخوردهای شخص می‌آید و ما لطمه می‌خوریم.

حاج‌ رضایی با تاکید بر وجود مشکلات فرهنگی در فوتبال ایران عنوان کرد: من سالیان سال است که می‌گویم ما مشکلات فرهنگی داریم و سالیان سال است که خوشبختانه کسی گوش نمی‌دهد. اگر مشکلات فرهنگی ما حل شود یا کاهش پیدا کند در زمینه فنی هم رشد می‌کنیم. یک بازیکن جوانی خطا می‌کند و به شدت با آن برخورد می‌کنند. بازیکن جوان ما نپختگی کرده است ولی چرا پختگان اینگونه رفتار می‌کنند. آنجا مسئله به یک شکل است و در این انتقادات مشکل فنی به شکل دیگری نمود پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: ما در آستانه دیدار با چین هستیم و این درست که این تیم روی کاغذ شانس کمی دارد و در دو دیدار گذشته شش گل خورده است اما باید مقابل این تیم بازی کنیم. در این شرایط باید متوجه باشیم بچه‌های ما زیر 23 سال و خیلی کم سن وسال هستند. فضا برای این بچه‌ها خیلی سنگین است و برخی اوقات سکوت هم چیز خوبی است. اگر بحث 5 میلیارد را مطرح می‌کنیم، بدانیم باید برای تیم‌های ملی هزینه کینم و این حرف نیز درست که مدیریت هزینه در کشور ما شکل و شمایل درستی ندارد اما در زمان بسیار نامناسبی انتقادات صورت گرفت و هیچ‌گونه درایت و تعقل در این انتقادات دیده نمی‌شود. باید صبور می‌بودیم و نتیجه کار تیم امید را تاپان می‌دیدیم.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: من نیز قبول دارم جمعه شب مردم ایران با شکست تیم امید مقابل قطر خراب شد و مردم ما با وجود تنش‌های سیاسی به هیچ عنوان دوست ندارند مقابل کشورهای عربی که همواره به ما دندان نشان می‌دهند ببازیم اما برخی کسانی که اسم خود را مدیر می‌گذارند و سنگینی این واژه را نیز یدک می‌کشند باید شرایط اینچنانی را نیز مدیریت کنند. این خبرها به سرعت به دوحه می‌رسد و بچه‌ها در حالی که بازی مهمی دارند از این انتقادات مطلع می‌شوند. من اصلا مدافع و مخالف هیچ‌کس نیستم و سعی می‌کنم در شرایطی که از من سوال می‌شود با بضاعت خودم که همراه با انصاف است پاسخگو باشم.

حاج‌رضایی در خصوص نظرات مختلفی که در خصوص حضور کی‌روش در دوحه در دو دیدارتیم امید به وجود آمده است و بررسی تاثیر مثبت و منفی این حضور گفت: در تیم امید اعتقادی به کی‌روش نداشتند و تقابلی زیر پوستی و در خیلی مواقع هم واضح نسبت به کی‌روش وجود داشت و این مسائل دو طرفه بود و من نیز نمی‌خواهم بگویم این تقابل یک طرف بود. در خصوص حضور کی‌روش در قطر نیز کفاشیان و دیگران به این نتیجه رسیدند که اگر او به دوحه برود می‌تواند تاثیر داشته باشد ولی به نظر من تاثیری این حضور فقط انتخاب بازیکن از این تیم برای تیم بزرگسالان بود. حضور کی‌روش نمی‌توانست در روند تیمی امید از جایگاه، کمک خاصی کند و شاید هم کادرفنی تیم امید آنقدر خود را توانمند می‌دید که نیاز به کمک کی‌روش نداشت و من فکر می‌کنم مشکل ما از داخل بود.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص برآورده شدن رویای 40 ساله حضور در المپیک توسط تیم امید با وجود مشاهده دو دیدار اخیر این تیم گفت: من معتقدم علی‌رغم عدم همراهی سه لژیونر و جا گذاشتن نورالهی در تهران که چرا و چگونگی آن را من نمی‌دانم، ما تیم خوبی داریم. در دیار مقابل قطر نیز من اینطور برداشت کردم از لحاظ فردی ما بهتر بودیم اما آنها از ما تیم‌تر بودند ولی اگر در دیدارهای آینده بشود سازماندهی بهتری نسبت به این جوانان داشته باشیم، ما تیم خوبی داریم و شرایطمان بهتر خواهد شد.

31980

نظرات کاربران
بهنام
در حین تماشای بازی همش از خودم میپرسیدم تو این یکسال این تیم چه دستاوردی داشته ؟ بازیکنان تو یک فضای امن 20 متری نمیتونستن یک و دو کنن اگه ترابی رو از تیم قلم بگیری هیچی نمیمونه نه تاکتیکی نه برنامه ای نه هماهنگی ...... مهم نیست تو این یکسال یه باخت بیشتر نداشته به ژاپن ببازیم تمومه
۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۰:۴۵
پاسخ
0
0
afshin
راستش من خیلی دوست دارم این عقل کل آقای حاج رضایی رو میگم به جای خاکپور سرمربی میشد تا ببینیم چندمرده حلاجه؟!ایشون طوری حرف میزنه ومینویسه انگار یه فضاییه که در ایران که سالهاست اخلاقیات مرده ودیگه کسی برای پوریا ی ولی ها تره هم خرد نمیکنه میاد واینچنین جنتلمنانه در مورد همه قضاوت میکنه!آخه یکی نیست به این مرد عاقل وخوب بگه برادر من خاکپور وممدمایلی چی دارن برای گفتن که شما میگید انتقادها رنگ وبوی غرض ورزی میده!
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۱:۲۹
پاسخ
1
3
مصی
داخل تیم ملی کسی جای خودش نیست میلاد محمدی باید دفاع چپ رو پر کنه روز به چشمی باید هافک دفاعی باشه کنعانی باید بیاد دفاع وسط و... نمیدونم چرا خاکپور تیم رو اینجوری وارد زمین کرد و ترابی رو دیر تزریق کرد...حالا یا لج بازی کرد یا طرز فکر خاصی داشت ولی به هر حال نتیجه نگرفت...
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۷:۰۷
پاسخ
1
2
مسعود
در مورد نداشتن تاکتیک تو تیم امید حق با دوستانه اما الان وقت حمایت از تیم امیده
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۱:۳۶
پاسخ
1
1
زنگنه
اقای حاج رضایی ما همیشه شمارو قبول داشتیم شما همیشه حقو میگی و انصافا ادم صادقی حالا من یه سوال از شما دارم؟اقای خاکپور چه رزومه کاری داشتن که مربی تیم ملی شدن؟؟اخه جنتلمن بودن به چ دردی میخوره بابا مربی باید بار فنی و معلومات فوتبالیش بالا باشه چرا باید الکی از کسی تعریف کنیم...
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۹:۴۱
پاسخ
1
7
shahinroosta
دوست عزیز : برای کار کردن در تیمهای رده امید و پایه نیاز به کار کردن در رده بزرگسالان نیست : ایشان در امریکا در دوره های آموزشی شرکت داشتن و مقطعی کوتاه هم یک تیم رده پایینی رو تمرین دادند...از نظر شما بارفنی و معلومات فوتبالی یعنی چه ، میشه توضیح بدین؟ درضمن سابقه آقای خاکپور دردورانی که فوتبال بازی میکردند نیز بسیار پربار بوده و نیازی به توضیح نیست
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۳:۱۳
7
1
امین
متاسفانه اقای خاکپور شناخت کافی از بازیکنها هنوز نداره،بازی با قطر کلکسیونی از اشتباهات در چینش بازیکنها شاهد بودیم.از خط دفاعی،محمد حسین کنعانی زادگان،یکی از بهترین مدافعان لیگ به چه دلیل در بازی اول در ترکیب حضور نداشت و در بازی با قطر در پست دفاع راست که هیچ کارایی ندارد به کار گرفته شد؟روزبه چشمی،بازیکنی که در باشگاهش در پست هافبک تدافعی بازی میکند،و چقدر هم در این پست بدون اشتباه کار میکند،چرا باید در پست غیر تخصصیش از او کار گرفته شود؟با وجود میلاد محمدی چه اصراری بر استفاده از حیدریه دارید؟چرا علی کریمی را یک پست جلوتر از پست تخصصیش بازی میدهید؟چرا در بازی دوم ترابی جایی در ترکیب اصلی نداشت؟چرا از کمندانی تنها در شرایط بحرانی استفاده میکنید؟چرا از بین 23 بازیکن دعوت شده تنها یک مهاجم نوک در این لیست دیده میشود؟علی علیپور و بهنام برزای جایی در این لیست نداشتند؟درصورت مصدومیت مطهری و یا عدم موفقیت ایشان،مهره جایگزین دیگری نداریم متاسفانه.جای خالی نورالهی بماند.متاسفانه ارنج تیمی کاملا اشتباه است
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۹:۱۴
پاسخ
1
8
shahinroosta
ببین سارا خانم من نمیدونم اطلاعات شما در زمینه فوتبال چقدره و آیا تحصیلات آکادمیک در این زمینه دارین یا نه اما اینو من به شما بگم که همین شما و بعضی از دوستان دارین از یک شخص خارجی حمایت میکنین اما من اصلا اینجوری نیستم و به وقتش از تیم بزرگسال هم حمایت میکنم...بحث من این بود که در دوره قبلی آقای وینگادا با قرارداد سنگین ودر یک گروه 3 تیمی که تیمهاش همه درجه 3 یا 4 آسیا بودن شکستهای سنگینی رو متحمل شد و اصلا از دور گروهی بالا نیومد اما این تیم با کادری ایرانی و نه چندان گران قیمت تونست از یک گروه متوسط که تیمهای درجه 2 آسیا توش بودن صعود کنه و برسه به ژاپن...اقای وینگادا در پرسپولیس هم خوب نبود...منم به دوستمون گفتم که عالی نقد کردی بازیکنانو اما انگار بعضی منتظرن که این تیم حذف بشه تا شروع به نابودی اشخاص کنن
۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۳:۲۳
4
1
SARA
آقا شاهین شما نمیتونی بقیه رو بازخواست کنی که چرا قبلا نیومدن و نظری ندادن. و قطعا نمیتونی هر بحثی رو به وینگادا بکشونی. شما حرفت اینه که باختمون به قطر تقصیر وینگادا بوده؟ اگه اینه که حرفتو بزن و مارو راحت کن و در نظر بگیر در اینصورت دوتا بردمونم تو این مرحله بخاطر وینگادا بوده. آخه نمیشه که هر اتفاق بدی میوفته تقصیر وینگادا باشه هر اتفاق خوبی خاکپور که. این دوستمون اومده در مورد چینش بازیکنا گفته شما اومدی گفتی وینگادا؟ بابا این دیگه چه دخلی به وینگادا داره آخه عزیز من
۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۹:۲۲
1
1
shahinroosta
اقا امین شما بسیار زیاد وارد جزییات شدین و واقعا مطالب رو خوب بیان کردین اما بنده وشما و همه کارشناسان و اهالی فوتبال که نزدیک تیم نیستیم و نمیدونیم چه خبره و آمادگی بازیکنان چه جوریه و خیلی چیزهای دیگه : شما که اینقدر خوب ترکیب تیمو تحلیل میکنی پس دوره ی قبل با آقای وینگادا که شاهکار کرد : چرا شما تو همین سایت نظر ندادین ؟ اگه بخوایم اشکالات اون تیمو بگیم به نظر شما چند صفحه باید نوشت ؟ از شما و بقیه دوستان خواهش میکنم جانب انضاف و منطق رو رعایت کنین
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۷:۰۹
6
0
ستار666666
این دوستانی که منفی میدن دقیقا براکودوم جمله هست ؟شما موافق مایلی هستید ؟؟
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۶:۴۱
پاسخ
0
3
محسن
آقای حاج رضایی شما همیشه دو پهلو حرف میزنی و به نوعی راه فراری را برای نظرات خود میگذاری و با اینکه مودبانه حرف میزنی ولی بر روی بساری از واقعیات و دبدگاهت سرپوش میگذاری و مواضعت آسکار نیست و ابهام دارد اصولا کیروش برای کمک نرفته بود و مسيولیتی نداشت که کمک کند ایشان رفته بود بازیکنان را زیر نظر بگیرد و با حضور مایلی کهن نزدیک سدن به تیم امید هم غیرممکن و غیر ضروری بود بارها در مورد مسائل مختلف نظری دادی از آنجایی که راه فرا. برای خودت در نظر میگیری به راحتی با توجه به شرایط جدید نظرت را تغییر دادی! بارها از لمپنیزم حرف میزنی اما محافظه کارانه از معرفی آنها خوداری میکنی و حتی با آنها هم نشینی میکنی واضخ تر بگویم بسیار مودبانه و سیاستمدارانه حرف میزنی و عملا صداقت را زیر سئوال برده و شرمنده !!!!!!!
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۲:۴۲
پاسخ
1
5
غضنفر
فکر کنم جناب حاج رضايي پس از انتقاد در پايان بازي با قطر مبني بر کم بازي دادن به ترابي به نحوي مجبور به بيان اين موضوع شده!
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۵:۳۲
پاسخ
1
5
شایان
جناب حاج رضایی شما و خیلی ها از خداتونه این یم نره المپیک ولی اینو بدونید ایرانی غیرت داره و میره المپیک تا خیلی ها رسوا و روسیاه بشن
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۲:۵۶
پاسخ
10
1
کاظم
چرا ما همیشه بازیکنای خوبی داریم ولی هیچوقت تیم خوبی نداریم.مسئولان تا کی میخواهند مدیر نباشند.بس است.
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸:۰۷
پاسخ
1
36
مهران ا...
این سوال به نظر من یک سوال ابدیه و جوابش هم ابدیه چون همه گفتن و همه میدونن..... مدیران آگاه متعهد شایق به کار و مختار باداشتن بودجه کافی باید به صورت بنیادین و از ابتدا با توجه به شرایط مملکت ورزش مارو پایه ریزی کنن .مثلا داشتن تشکیلات فوتبال را نمی شود به صورت بومی و شرایط داخلی اداره کرد و باید از کشورهای صاحب صنعت حتما کمک گرفت اگر فوتبالی در سطح بین المللی میخواهیم . ما بیش از صد تیم باشگاهی در عرصه کشور داریم اما چند زمین استاندارد (جهت تمرین یا مسابقه) وجود داره ؟ اصلا کسی آمار داره ؟ اصلا کسی پیگیره؟ آقا اصلا یکی بگه کی باید دنبال این مسائل باشه ؟ آیا جواب گویی هست ؟
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۴:۳۳
0
4
شیما
درجواب آقای حمیدرضا بله تیم اول صعود میکنیم
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۸:۲۲
1
4
مریم
درود بر امیر حاج رضایی
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸:۰۴
پاسخ
5
31
بهنام (عاااااااااااااااشق واقعی کی روش)
درود
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۲:۱۶
0
7
ستار666666
اقای محترم :یه کم واقع بین باشید همه دنیا میدونن این مایلی کهن یه سم مهلک برا فوتبال ایرانه /این اقا چند بار تا حالا تیم امیدو به نابودی کشونده ؟؟اون اقای خاکپور هم به مانند دستیار مایلی هست و تفکرات غلت و اشنباه ایشون که دست بر غذا باعث ابروریزی جلور عربا میشه رو اجرا میکنه و از خودش اختیاری نداره /شما مطمئن باش که این اشتباهات چیدمان بازی کاملا عمدی و از پیش تعیین شده هست
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۰:۳۱
پاسخ
9
30
shahinroosta
اقا افشین :مسلما تمامی اشخاص دارای شخصیت منفی و مثبت هستند و همه از یک شخص یا بدشان میاد و همچنین خوششان میاد : نظرات درباره دوست داشتن یا نداشتن افراد متفاوته و هیچ انسان و بشری کامل و بدون ایراد نیست...سابقه آقای وینگادا کاملا مشخصه و نیازی نیست که درباره ناکامی هاش توضیح بدیم : همون تیمی که دست ایشان بود اگه بدون مربی میرفت : نتیجش بهتر میشد : سوابق ایشان در پرسپولیسم مشخصه : اما درباره اقای مایل کهن : ایشان هم ناکامی هایی داشتند و خصوصیان منفی هم دارند اما خصوصیات مثبت نیز دارند و موفقیتهایی که ایشان در فوتبال ما انجام دادند هرگز از تاریخ فوتبال این مملکت پاک نخواهد شد
۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۳:۳۵
5
1
afshin
دوستان البته آقای شاهین روستا زیادی اغراق میکنن ولازمه به چندمورد اشاره کنم،آقای مایلی علاوه بر زبانش که سرخه دارای دلی سیاه ووجودی ناآرام میباشد ایشان برخلاف ادعای مسلمان بودن به راحتی به همه توهین وافترامیکنه وزیاد مورداقبال مردم نمیباشه درخصوص تیم آقای وینگاداهم بهتره کمی تحقیق شود ببنند علت چه بود؟مگه یکی ازدلایل اون نتایج این نبود که بازیکنان زورکی رو به ایشان تحمیل نمودند ومرتب از جانب مربیان وطنی عزیز که بازیکنانشان در تیم امیدبودند به این بازیکنان دستورمیدادند که اگرخوب بازی کنند ازتیم باشگاهیشان کنارگذاشته خواهندشد ونیز دشمنان آقاکی روش که میدیدند علاوه بر تیم بزرگسالان دستشان ازتیم امیدهم کوتاه شده اومدندوشروع کردند به حاشیه سازی برای تیم امید واجازه فکرکردن رو ازتیم امیدگرفتند بازهم بگم آقاشاهین؟ولی این تیم امید هم پول داشت وهم حامی چه در فدراسیون وچه در وزارتخانه جهت اثبات صحبتهایم میتونید هزینه های انجام شده برای تیم امید را ازروی سایت وزارت ورزش ونود مشاهده فرمایید پس این تیم امید هیچ بهانه ایی ندارند اگر خدای ناکرده نتوانند موفق عمل کنند
۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۲۲:۵۸
1
1
shahinroosta
دوست عزیز این همون برخورد شخصی امثال شماست : با لحن درست با اشخاص صحبت کنید : آقای مایلی کهن چون زبانش تنده و گاهی اوقات از کوره در میره و حقیقت هارو میگه و همیشه حقیقت تلخه : به بعضی ها برمیخوره...آقای مایلی کهن نسل بازیکنان 98 رو از سال 96 شروع به ساختن کرد و دینشو به فوتبال ادا کرد و فوتبالو سر سفره های مردم آورد و به عقیده سایت فیفا یا afc : از اون دوره به عنوان رنسانس فوتبال ایران یاد میشه...همین آقای وینگادا دوست صمیمی سرمربی تیم ملی در دوره قبل چی کار کرد ؟ یادتون رفته؟ در ضمن به اقای خاکپور که بسیار باشخصیت و مدب و پاک نیز هستند : تهمت و افترا نزنین
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۸:۲۸
33
9
میکاییل
اقای حاج رضایی اگر همه بگن تیم امید خوب بازی کرد و قطر رو لوله کرد و 5 -0 بازی رو برد خوبه ؟ اقا حقیقت رو همه مردم دیدند ! چرا میخواهید مردم رو چپکی توجیه کنید ؟ قطر هم با برنامه بازی کرد همه روون تر و بهتر و بازیکن های ما ذروی تگنیک های فردیشون بازیکردند اصلا نقش مربی و کادر فنی دیده نشد !
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۵:۰۱
پاسخ
16
27
SARA
آقای SHAHINROOSTA شما که به بقیه ایراد میگیری خودت کارشناسی که اینطوری بازیای تیم امید و بزرگسالان رو نقد میکنی؟!!!
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۲:۲۹
4
5
shahinroosta
اقا میکاییل به صحبتهای آقای حاج رضایی دقت کن : اگه طرفدار سرمربی تیم بزرگسالان هستی ، باش ، اشکالی نداره ولی علایق شخصیتو برای تخریب تیم امید که ایرانی هستن به کار نبر...من نمیدونم آخه شما مگه کارشناس هستین : نظر شخصی شما اینه که قطر بهتر بازی کرد اما نظر کارشناس : نظر تخصصی و صحیحه...قطعا تیم امید ضعفهایی داره و باید انتقاد کرد اما الان زمانش نیست و تخریب کردن با انتقاد متفاوته
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۲:۳۸
18
12
زنگنه
اقای حاج رضایی شما ادم منطقی و با دانشی هستی ما خیلی قبولت داریم و واقعا تو دل ما جا داری اما...این اقای مایلی کهن که میاد مقایسه میکنه میاد از هزینه ها حرف میزنه و خیلی چیزای دیگه اما خداییش این بازی بود که همش بزنی زیر توپ؟؟؟خداییش تیم کیروش اینجوری بازی میکنه که ایشون میاد و‌همش انتقاد و انتقاد و انتقاد بخدا خسته شدیم حالا که یه مربی خوب بینالمللی اومده که فوتبال ما یه تکون بخوره اقایون نمیذارن اخه ما چه گناهی کردیم؟؟؟اقای حاج رضایی مثلا خود شما چرا باید از فوتبال دور باشی شما که هم سالمی و هم با دانش و با تعصب
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۱:۱۳
پاسخ