یک بازیکن غیرمجاز چالش جدید لیگ دسته اول فوتبال/ سرنوشت صعود کنندگان عوض می شود؟

یک بازیکن غیرمجاز چالش جدید لیگ دسته اول فوتبال/ سرنوشت صعود کنندگان عوض می شود؟

16716
10:23
17 اردیبهشت 1397
استفاده از یک بازیکن غیرمجاز در تیم نساجی مازندران در رقابت های لیگ دسته اول ممکن است سرنوشت رقابت های فصل گذشته را با تغییر مواجه کند.

وبسایت رسمی برنامه نود - استفاده از یک بازیکن غیرمجاز در تیم نساجی مازندران در رقابت های لیگ دسته اول ممکن است سرنوشت رقابت های فصل گذشته را با تغییر مواجه کند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، باشگاه نساجی مازندران به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کرده است و این صعود به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم خونه به خونه انجام شد با این حال اکنون خبر می رسد که ظاهرا باشگاه نساجی مازندران یک بازیکن غیرمجاز در رده سنی امید داشته که این بازیکن در یک مسابقه به میدان رفته است. اگر نتیجه این بازی به دلیل استفاده از آن بازیکن غیرمجاز تغییر کند و مسابقه 3 بر صفر به سود حریف شود در آنصورت احتمال دارد که سرنوشت صعود کنندگان به لیگ برتر تغییر پیدا کند!

این بازیکن که در رده سنی امید است ظاهرا سنش به رده سنی امید نمی خورد و حتی گفته می شود باشگاه سپاهان هم از نساجی در رقابت های رده سنی امید به دلیل استفاده از این بازیکن غیرمجاز شکایت کرده است.

شاید لیگ دسته اول فوتبال ایران با حضور این بازیکن دچار چالش جدیدی شود! به هر حال مسئولان باشگاه خونه به خونه به طور جدی پیگیر صعود به لیگ برتر هستند و بارها در این مورد بیانیه هایی هم صادر کرده اند.

با این حال این ادعایی است که مطرح شده و باید دید این ادعاها مستند و محکمه پسند هست یا فقط ادعایی است که قابلیت اثبات ندارد.

البته طبق قانون هر باشگاه برای تخلف تیم مقابل حداکثر 48 ساعت بعد از بازی می تواند اعتراض کند و سوال اینجاست که چرا خونه به خونه بابل بعد از بازی با نساجی این اعتراض را نکرده است و اکنون که این تیم به دلیل تفاضل گل نتوانسته به لیگ برتر صعود کند به دنبال احقاق حق خود است. باید دید کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال این پرونده را چطور رسیدگی می کنند.

 

2051

نظرات کاربران
ناشناس
تا دیروز میگفتن نساجی با راه آهن ته جدولی که از همه 7-8 تا خورده، تبانی کرده 6 تا زده بهشون، امروزم که این بامبول جدیدو درست کردن. چرا همش ضد تیمای ریشه دار و مردمی هستین آخه!!!؟؟ بس کنید دیگه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۹:۴۳
پاسخ
5
10
عجب شیر تو شیریه
لطفا مدیریت خونه به خونه جریان سیوهای رحمتی رو تو فینال ببرن کمیته انظباتی حتما از نساجی پول گرفته که دروازش رو بسته نگه داره نه جیگر ؟!؟!؟! خخخخخخخخخخخ
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶:۴۵
پاسخ
8
9
فرهاد
بنظر من امثال تیمهای تازه متحول شده پولدار نیان لیگ برتر بهتر چون بازم با پول و لابی بازی لیگ و بگند میکشن نمونه اش زیاد استیل اذین و پدیده تیمهای پرطرفدار و اصالت دار باشن بهتر از جمله ملوان برق شیراز فجر و غیره
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰:۱۲
پاسخ
5
5
محسن
خیلی راحت ماست مالیش میکنند تا مبادا خدشه ای به فدراسیون ۵ستاره خللی وارد بشه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵:۱۷
پاسخ
3
6
قرمز بی افتخار
خدایی حیف نساجی هست که تو لیگ برتر نباشه حالا نمیدونم چرا دارن سنگ پرت میکنن براش.تیم ریشه دار با تماشاچی زیاد.من استقلالی هستم ولی خدایی باید به جايه تيمهايه بی ریشه و بی تماشاچی تیمهایی مثل نساجی یا ملوان تو لیگ بیان اگر میشد امسال پدیده هم میرفت به جاش یه تیم پر طرفدار بیاد تا بازی ها قشنگتر بشه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۹:۰۲
پاسخ
7
10
نوشهری
به طرفدار باشه بابل بیشتر جمعیت داره تقریبا دوبرابر قایمشهره
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵:۰۶
5
6
صبور
کامنت دوستان جالب بود اعلام نظر کردن اما چند نکته اشاره شد در خبر در خصوص چهل هشت ساعت بعد بازی چرا اعتراض نکرد؟ طبق قوانین آئین نامه انضباطی جعل اسناد مدارک سند نیاز ب زمان چهل هشت ساعت بعد بازی نیست ماده 60بند 5آئین نامه انضباطی نتیجه بازی سه بر صفر و تیم متخلف به یک لیگ پایین تر کسر امتیاز و محرومیت برای بازیکن و طبق ماده46 بند1و2و3و بند الف ب صراحط قانون مشخص کرده در این مورد اما شاکیان این پرونده به ترتیب سپاهان اصفهان رده امیدها عقاب تهران رده امیدها گسترش فولادتبریز رده امیدها خونه به خونه بابل رده بزرگسالان متهم و بازیکن مذکور در بازی برگشت خونه ب خونه و نساجی در زمان مربیگری مهابادی دقیقه هشتاد به میدان رفته با شماره پیراهن چهارده و جدا از این بازی در بازی های دیگر بزرگسال نساجی هم وارد میدان شده ک اگر تیم های ک از لیگ بزرگسال دسته اول هم متضرر شدن سقوط کردن میتوانن در لیست بازیها سرچ کنن اگر این بازیکن به میدان رفت طبق قوانین انضباطی میتوانن اعتراض کنن و بازی اگر باخت دادن با توجه به رای رکن انضباطی نتیجه سه هیچ به نفع خودشون کنن
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴:۳۰
پاسخ
7
5
امین
کاری نداره که خرجش یدونه استانبولی و یه خورده گچ و یه دونه ماله! با ترفند ماستمالیسیون!!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۸:۴۸
پاسخ
2
4
Mohammadreza
حق خونه به خونه بود بیاد لیگ برتر، کاملا مشخص بود نساجی فوتبالی نیومده بالا
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۹:۰۴
پاسخ
40
15
SiNA
مگه قانون عوض نشد؟؟!!!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۳:۴۳
پاسخ
7
7
میلاد
48 ساعت! دیگه دیر شد
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۳:۵۴
پاسخ
2
21
امید
چیزی تغییر نمیکنه.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۳:۴۸
پاسخ
4
39
پسراستقلالی
مگه طارمی مجاز بود
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۷:۳۵
پاسخ
38
35
tohid365
نه دوپينگ بازيكناي شما مجاز بود
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۶:۰۹
2
4
ابوالفضل مهدی زاده
این بازیکن تو بازی برگشت جلوی خونه به خونه هم بازی کرده جالبه بدونین باشگاه های سپاهان، گسترش فولاد و عقاب هم از تیمد امید نساجی شکایت کردن که احتمال سقوط تیم امید نساجی هم به لیگ دو کشور زیاده و به جاش تیم سپاهان به لیگ برتر میره چون طبق قانون محدودیت زمانی برای شکایت کردن وجود نداره پس اگه این مسئله اثبات بشه تیم بزرگسالان و امید نساجی با هم به جای لیگ برتر به لیگ دو میرن :)
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸:۲۵
پاسخ
33
17
کینگ شفر
به نظرم همونجور که بازیکن غیر مجاز پرسپولیس(طارمی) لحاظ نشد اینم نباید پیگیری بشه. البته چون مدیر خونه به خونه سر سری با قرمز ها داره به احتمال زیاد پیگیری میشه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵:۲۴
پاسخ
47
40
فرشید
منظورت اینه که فیفا و ای اف سی پرسپولیسی اند؟! رای طارمی رو فیفا صادر کرده !!!!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵:۱۰
2
5
yoosef esteghlal
نمیدونم استقلالی هستید یا پرسپولیسی یا هر تیم دیگه .. ولی مطمعن باشید اگه خونه به خونه بیاد لیگ برتر یه بازیکن سالم برامون نمیمونه .. اینا مثل ما پوست پرتقال و پاکت خالی شیر پرت نمیکنن سنگ پدت میکنن سنگ یه کیلویی به تماشاگرا و بازیکنا به هر حال اگه به فکر جون مردمین خونه به خونه رو نباید بزارید بیاد لیگ برتر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳:۱۱
پاسخ
23
81
tohid365
باشگاهشون به جا فرهنگ سازي ، همش دنبال هوچي گري هست
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۸:۲۹
6
3
پرسپولیس عشقه
قضیه اون سرباز که بازی پرسپولیس سپاهان اتفاق افتاد یا بازی پارسال پرسپولیس با استقلال خوزستان تو اهواز یا بازی چندفصل پیش پرسپولیس با نفت تو مسجدسلیمان و غیره ، اونا هم طرفدارهای خونه به خونه بودن؟!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۴:۱۵
3
6