یک گام لرزان و تاوان سنگینی که پرسپولیس داد

یک گام لرزان و تاوان سنگینی که پرسپولیس داد

15094
12:47
26 مهر 1396
پرسپولیس در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا چهار بار با الهلال عربستان بازی کرد و تنها یک بازی را به این تیم واگذار کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیس در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا چهار بار با الهلال عربستان بازی کرد و تنها یک بازی را به این تیم واگذار کرد.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با الهلال عربستان همگروه بود؛ سرخپوشان در دیدار رفت برابر این تیم به تساوی یک بر یک و در بازی برگشت هم به تساوی بدون گل دست یافتند. شاگردان برانکو در دیدار شب گذشته هم برابر آبی پوشان الهلال به نتیجه مساوی 2 بر 2 رسیدند. تنها دیداری که سرخپوشان نتوانستند سطح واقعی و توان فنی خود را به نمایش بگذارند، بازی رفت مرحله نیمه نهایی بود که بابت همین بازی ضعیف تاوان سنگینی داد. در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی، روز بد پرسپولیس، به ویژه خط در خط دفاعی، با روز بسیار خوب الهلال، و به ویژه ستاره این تیم یعنی عمر الخریبین، همزمان شد و الخریبین هر توپی که به سمت دروازه پرسپولیس زد به گل تبدیل شد.

بنابراین، پرسپولیس در رقابت ماراتن گونه با الهلال، در سه بازی پا به پای این تیم تلاش کرد و کمتر از حریف نبود، اما تنها یک گام لرزان از سرخپوشان و غفلت در یک بازی سبب شد تا این تیم و هوادارانش همچنان در حسرت راهیابی به فینال آسیا و قهرمانی در این رقابتها بمانند.

 

 

 

2081

نظرات کاربران
بردیا
این نشون میده که هنوز به اندازه کافی خوب نیستیم. امیدوارم همینطور هر سال بهتر بشیم.
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹:۱۸
پاسخ
0
3
رائول
عمر الخریبین هر توپی زد، گل شد !!!!!!!!!!
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۸:۳۱
پاسخ
14
24
عمر خربین اومد، الفراااااار
عجب،اون پنجتای عمر خربین یک گام لرزانه؟ خیلی باحالین، خخخخ
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۲:۲۸
پاسخ
29
25
شیشتایی های الهلال
تفاوتِ استقلال و پرسپولیس فقط اونجاش که :‏خوردبین پنجاه سال توو پرسپولیس هست اما یک بار هم سوت فینال آسیا رو نشنیده!!!ولی ی یک سال قرضی اومد استقلال، همون سال قهرمانیِ آسیا رو تجربه کرد :)
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۸:۲۴
پاسخ
36
24
سرخ
جام در جام اصلا با جام باشگاها ی اسیاقابل مقایسه نیس.. یه جام درجه دوم بود که بخاطر کم اهمیت بود که ای اف سی انرا حذ ف کرد
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲:۰۲
5
4
خطاب به یلدا
استقلال تو مرحله 1 هشتم حذف شد نه 1 شانزدهم.. اون تیمی که اما تو 32 تا تیم حذف شد اونم مقابل قشقایی ... اطلا ولش کن..چه خبر??
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۶:۲۸
7
4
شیش تاییهای ایران واسیا
داش این پیشکسوتتان عبدالهی هم شاهد 2بار شیشتایی شدنتون درتاریخ باشگاهتون هست
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۸:۵۰
4
9
یک پرسپولیسی حسرت کشیده
ای بابا با این همه هزینه که واسمون شد فینال نرفتیم بازیکنامونم همه قلیونیو افتاپ پرستن اصن من استقلالی میشم
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰:۱۹
پاسخ
136
50
gf
صدا نمیرسه بلندتر حرف بزن از ته جدول تا صدر فاصله زیاد لصفا بلندتر
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۶:۵۶
3
7
یلدا
فقط توی ایران اتفاق می افته که هوادارهای یه تیم که توی یک شانزدهم نهایی حذف شد واسه ی تیمی کری می خونه که توی نیمه نهایی حذف شد مگه شما توی لیگ قهرمانان آسیا به فینال رفتین؟؟؟ توی این هفده سال فقط سپاهان و ذوب آهن رفتن فینال. شما رفتین فینال جام باشگاه های آسیا و دوبار هم قهرمان شدید. قبول اما حسرت فینال رفتن جام برندگان جام آسیا رو دارید که پرسپولیس دوبار رفت و یک بار هم قهرمان شد. پس عزیزم سعی کن. این سه تا تورنمنت رو از هم جدا کنی. این سه تا باهم فرق می کنن. هم اسماشون فرق می کنه و هم تاریخچشون...
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱:۱۸
26
43
چطوري تو ده دقيقه 3 تا خوردي؟!
آره بهتره شيشتقلالي بشيم واقعا! هزينه اصن برا شيشتقلال نشد كه گرون ترين تيم تاريخ ليگو بست! مديونين اگه فك كنين همينا رتبشون دورقميه! آره پرسپوليس حتي نتونست فينالم بره فقط بين چهارتاي آسيا رفت و به بهترين تيم حال حاضر آسيا باخت! اما شيش در چهار به العين باخت! العيني كه انقد سطحش بالاست كه در شان خودش نميبينه سال بعد تو مسابقات آسيايي بازي كنه! البته مجوز نگرفتنشم بي تاثير نبوده! قليون!!!! اسطوره هاي شيشتايي سالهاست اين چيزارو تجربه كردن...! آفتاب پرست! مثه مجيدي كه خواست بياد پرسپوليس اما علي پروين نذاشت! يا خسروحيدري كه تيم نوجوانان پرسپوليس بود...! بايد شيشتقلالي شد! بايد...
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۶:۵۵
13
35
شیشتقلال صغیرو6تایی تخصص اسیا!!
شیشتقلالی بروفکر تیم خودت باش یه شوت توچارچوب داشته باشه بلکه با این هزینه که کردین یه تکونی بخورین زشته 12جدولی هیسسسس
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۶:۵۰
16
48
حسین
اولا تا اینجا که اومدیم با تلاش و غیرت همه همین بازیکنای قلیونی و افتاب پرسته.... من به شخصه افتخار میکنم که یه پرسپولیسی هستم و به غیرت این تیم افتخار میکنم ... قلیون کشیدنشونم به خودشون ربط داره و امثال ما باید یاد بگیریم که زندگی شخصی هرکسی بخودش ربط داره و نباید وارد زندگی شخصی کسی بشیم .... با افتخار پرسپولیسی هستم ..ادمین بچاپ
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۴:۳۷
17
52
سارا اس اسی
توپ فینال آسیا ... پرسپولیسیا
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۸:۱۷
پاسخ
117
47
صدر قرمزش قشنگه
البته نداشتن کاپ قهرمانی دسته 3 افتخارمونه راستی کجا گذاشتین کاپشو ؟ :)
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۴:۵۰
3
9
سامان نراقی
شیشتایی هاهاهاها خخخخخخ
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰:۲۶
16
47
پاس ن هتریک
ازاین مسابقات این نتیجه رومیشه گرف ک مسابقات آسیایی لغزش حالیش نمیشه باید همیشه خوب بود تا ب موفقیت رسید...اینجاست ک معنی ی تیم خوب رو باید فهمید ما با تیم اول آسیا بازی کردیم شایدبهونه خوبی نباشه ولی اون بهترین عملکرد رو داش ب بهترین نتیجه ممکن دس یافت...دوره بعد ما باید بهترین تیم باشیم امسال ی لغزش کار تیم مارو ساخت ولی تجربه واس دوره های بعدی میشه
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۷:۲۷
پاسخ
12
122
علی
فدای سر همه بچه های تیم و هوادارای تیم
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۰:۰۴
پاسخ
31
138
زانیار
تو هیمن 4 تا بازی 5 تا پنالتی واسمون نگرفتن و بازیکنشون رو اخراج نکردن
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۳:۲۸
پاسخ
45
159
فرح
آقای مهدی مطمئنی بازی رو درست دیدی!؟ دیشب ماهینی محروم بود :))))))))))
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۹:۴۱
2
13
خطاب به مهدی جان
عزیزم شما الان بعداز چند روز درس و مشق خسته ای. برو عزیزم برو استراحت کن زیادم خودتو خسته نکن
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۸:۱۲
3
13
Hossein Sefidan
اولا چشمات خوب باز کن ماهینی اصلا نبود دوما پنالتیشون واخطارانصاری اشتباه بود پنالتی روی امیری نگرفتن شوت رسن هم خورد به دست هوساوی وبازی رفت هم گلشون افساید بود ودر اخر درباره کدوم پنالتی حرف میزنی درجواب مهدی حالا جواب شما ممممم بازی رفت وبرگشت هوساوی خودش رو علیپور خراب کرد بازی با الریان توپ ورد به دس مدافعشون وبازی با الاهلی هم طارمی رو تو محوط جریمه زدن هیچکدوم پنالتی نگرفتن
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۵:۲۷
3
13
محمد دورباشی
مهدی جان...توروخدا اول فکر کن بعد صحبت کن...دیشب ماهینی غایب بود..دوما مگه شما ایرانی نیستید؟؟؟ بقران بااینکه پرسپولیسی هستم شب باخت استقلال گریه کردم..چون ایرانی هستم..واقعا متاسفم
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴:۵۱
4
22
زانیار
کاربر مممم من نگفتم تو یک بازی گفتم تو 4 تا بازی . مهدی جان توی کدوم سایت یا کانال استقلال نوشته ماهینی بازی کرده دیشب :) ماهینی محروم بود . دوما بازیکن الهلال شیرجه زد خطایی نبود
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۷:۵۳
4
22
مهدی
تو‌بازی رفت یه پنالتی برا الهلال نگرفتن.دیشب هم گل اول خطای ماهینی روی مدافع الهلال بود.قطعا پرسپولیس توانایی چهار گل زدن به الهلال رو‌نداشت.
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۰:۳۱
72
47
مممممم
مگه بسکتباله هر بازی چندتا پنالتی بگیرن؟ تو کجای دنیا برای چه تیمی همچین کاری کردن