۴ مسی در جام ملت‌های آسیا/ از سردار ایرانی تا ستاره کره‌ای

۴ مسی در جام ملت‌های آسیا/ از سردار ایرانی تا ستاره کره‌ای

10267
09:44
22 دی 1397
روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی از چهار مسی حاضر در جام ملت های آسیا سخن به میان آورده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، لیونل مسی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است و البته بسیاری هم او را بهترین بازیکن تاریخ می دانند. معمولا در دنیای فوتبال به ویژه‌ در عصر جدید هر بازیکنی که استعداد زیادی داشته باشد و در حد یک فوق ستاره ظاهر شود او را با مسی مقایسه می‌کنند هر چند که او فاصله زیادی با این بازیکن آرژانتینی داشته باشد و حتی اگر سبک بازی و پست او با این ستاره آرژانتینی متفاوت باشد.

روزنامه الإتحاد امارات در گزارشی از چهار بازیکنی سخن به میان آورد که به آنها لقب مسی داد و در حال‌ حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ حضور دارند و برای تیم خود می درخشند.

در بین این چهار بازیکن نام "سردار آزمون"، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم به چشم می‌آید.

و اما چهار بازیکنی که این روزنامه اماراتی لقب مسی را به آنها داده و در امارات تیم‌های‌ ‌ملی کشور خود را همراهی می‌کنند، عبارتند از :

 - سونیل چتری، کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال هند که توانسته ۶۷ گل ملی به ثمر برساند. او در دیدار برابر تایلند ستاره تیمش بود و توانست دو گل به ثمر برساند تا هند پیروزی قاطع را به دست آورد و در حد یک شگفتی ساز ظاهر شود.

- سونگراسین، ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال تایلند که توانست در دیدار برابر بحرین یک گل زیبا به ثمر برساند تا تیمش سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

- لی سون هوو، ستاره جوان تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی که کم سن و سال ترین بازیکن حاضر در جام ملت های آسیا است. او در تیم هلاس ورونا بازی می‌کند  و محصول آکادمی لاماسیا بارسلونا است. این بازیکن کره‌ای از تکنیک منحصر به فردی برخوردار است و آینده درخشانی دارد.

- و اما آخرین بازیکن این فهرست هم "سردار آزمون" است که در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بازی می‌کند و در دیدار نخست هم توانست یک گل برای تیمش به ثمر برساند. این بازیکن ایرانی در باشگاه روبین کازان پا به توپ است.

2051

نظرات کاربران
فراتر از یک باشگاه
به گزارش وبسایت نود: لیونل مسی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و البته بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ میدانند.. آیا تا به حال دیدین جایی در وبسایتی معتبر مثل نود یا وبسایت های خارجی بنویسه: بسیاری رونالدو پرتغالی رو بهترین بازیکن تاریخ میدانند؟؟!! هرگز یک آماده خور رو با بزرگان خلاقیت و دریبل و هنر فوتبال نمیشه مقایسه کرد.. تلاش نکنید گنجشک رو جای قناری جا بزنید ای نوجوانان عشق سیکس پک خخخ
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۲:۳۸
پاسخ
15
27
saeed6
وای که اگه مسی بفهمه اوه اوه اوه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۷:۵۱
پاسخ
4
21
بگم کاشیما بیاد؟؟؟؟
به شما جعلیا باشه که نورالهی و ربیع خواه رو مسی و رونالدو آسیا اعلام میکنین.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۵:۱۱
پاسخ
18
14
Sarvin
سردار حتی خیلی بهتر از رونالدو یا دایی هست. باید سن افراد رو هم در نظر گرفت. مقایسه سردار با افراد هم سن پدرش کار اشتباهیه. سردار بهترین فوتبالیسته کل جهانه. سردار تا همیشه هواتو داریم :-)
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۲:۳۹
پاسخ
26
10
طرفدار
ژاوی که هرچی بگه درسته و ب نظر منطق هم عمر عبد الرحمن مسی آسیا ن مسی جدید کل دنیاس
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۴:۰۱
پاسخ
29
40
عشقممم نیمار
اگ مسی اسیا هستن ک نا امید شدم ..چون مسی کسیه ک تا ستاره کنارش نباشه ..از بازی محوه :-P
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰:۱۷
پاسخ
66
17
ققنوس سرخ
شباهت مسی و آزمون فقط در اینه که هردو فوتبال بازی می کنند!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹:۱۰
پاسخ
54
100
M
بعد کی روش،هر کی سرمربی بشه سردار آزمون و امثال سردار آزمون دیگه خواب تیم ملی رو هم نمیتونن ببینن...
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۵:۱۸
59
35
Mahdi
یادمه قیل هر مسابقه ملی این که سردار ازمون مسی! هستش رو میگن ولی ما که چیزی ازش نمی‌بینیم.توپایی گل میکنه که هرکسی میتونه گل کنه دروازه خالی یا هد.حداقل ترابی یا جهانبخش میگفتن
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳:۵۵
پاسخ
68
50
Cr7
بهترین لقب کسیه ک تو همه چی بهترین باشه دوپا باشه ضربه سر بزنه تو تیم ملی بدرخشه ن کنار چنتا ستاره باشه و بدرخشه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵:۱۰
پاسخ
75
39
پنالدو شومن نماد فروتنی و اخلاق!
بهترین لقب کسیه که غیر گلزنی هنر دیگه ای هم داشته باشه! بازیسازی بلد باشه! دریبل بلد باشه! تکنیک داشته باشه! ذره ای متواضع باشه! اخلاقش هم گند نباشه! خخخخخخ
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲:۰۷
6
15
کیان هاشمی
فرق کیروش با مربی های دیگه یکیش همین کشف استعدادها تو فوتبال ایران بود که میتونن تا سال ها به تیم ملی خدمت کنن.به امید قهرمان ایران.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹:۰۴
پاسخ
57
81
علیرضا م.
خطاب به رضا باید بگم که بله، اگر کیروش نبود و فردی مثل برانکو سرمربی بود، هنوز علی دایی فوروارد تیم ملی بود، یحیی دفاع آخر احتمالا! کاملی مفرد رو هم به عنوان کشف توی زمین می دیدیم که کنار محمد علوی بازی می‌کرد! بعضی مربیا حتی وقتی توی تیمشون ۱۱ تا بازیکن باتجربه داشتن هم به جووناشون بازی ندادن!!!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۴:۴۹
28
45
رضا
آره دیگه کیروش نبود مشخص نبود اینا کجان هیچکس غیر از کیروش چشم بصیرت نداشت که اینارو ببینه از همین الان بازیکنان گمنام کلمبیایی جشن گرفتن آخه قراره به زودی کشف بشن
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۳:۳۲
25
50
پرسپولیس شعبه دیگری ندارد
اگه کره بازی اخر نتونه چین رو ببره یا باهاش مساوی کنه بعنوان تیم دوم صعود میکنه انوقت یک چهارم نهایی میخوریم بهش. سون ستاره کره هم مراحل حذفی میرسه و کارمون خیلی سخت میشه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸:۲۳
پاسخ
5
65
بگم کاشیما بیاد؟؟؟؟
لیاقتت خیلی بیشتر از ایناست،امیدوارم به حقت برسی سردار دلها.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱:۳۴
پاسخ
66
73
mohammad
مسی ایرانی منو کشته. مسی کی بودی تو. 100 تا هم گل بزنه مهاجم بشو نیستش چون قطعا قبلش 1000 تا موقعیت از دست داده.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰:۳۶
پاسخ
64
67
6*4
مسی شدن چه آسون رونالدو شدن چه سخت است :)
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵:۳۳
پاسخ
77
31
دکتر غضنفر
برعکس گفتی دکتر خخخخ مثل پنالدو ماشین گلزنی شدن چه آسان... مثل مسی خدای فوتبال شدن چه مشکل...
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶:۲۷
1
13
حمید مسی
هرکس یه نبوغی داره سریع با مسی مقایسه میشه و پنالتیانو را اصلن جزء جایی حساب نمیکنن.حالا خودش از خودش تعریف کنه.اگر کسی از خودش تعریف کرد یعنی داره چیز هایی رو که نداره با لاف زدن جبران میکنه!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴:۰۴
پاسخ