10 خرید جنجالی نقل‌وانتقالات؛ از استقلالیِ پرسپولیس تا پرسپولیسیِ استقلال!

10 خرید جنجالی نقل‌وانتقالات؛ از استقلالیِ پرسپولیس تا پرسپولیسیِ استقلال!

57796
13:14
23 تیر 1398
ده خرید فصل جدید جنجال به پا کرد.

به گزارش وبسایت نود، در نقل‌وانتقالات فصل جدید، 10 جابجایی جنجالی رخ داد. بلبلی فولادی‌ها را سر کار گذاشت و با استقلال قرارداد بست. کولی‌بالی این کار را با مسجدسلیمانی‌ها کرد و راهی اهواز شد. شکاری پرسپولیس را دور زد و تراکتوری شد. تراکتور سه سرباز ذوب‌آهن را پس نداد. جدایی رحمتی از استقلال هم بدون حاشیه نبود. پرسپولیس دو خرید جنجالی داشت و سیاوش یزدانی هم با پیوستن به استقلال، حسابی سوژه شد.

محمد بلبلی: بازیکنی که هفته هفدهم فصل قبل برای اولین بار در لیگ برتر بازی کرد، در همان مدت کوتاه حضورش در سپیدرود نمایشی ارائه داد که استقلال و فولاد را برای خریدش به دردسر انداخت. بلبلی ابتدا با فولاد خوزستان توافق کرد، ولی زمانی که پیشنهاد استقلال به او رسید، خوزستانی‌ها را دور زد و راهی پایتخت شد. اتفاقی که اعتراض شدیدی فولادی‌ها را به همراه داشت و حتی سرپرست این تیم بلبلی را تهدید کرد که نمی‌گذارد برای استقلال بازی کند. 

سیاوش یزدانی: مدافع سپاهان در دو ماه اخیر جزو جنجالی‌ترین بازیکنان لیگ بود. یزدانی بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ گفته بود: «پرسپولیسی‌ها هواداران سپاهان را نابود کردند و من از آنها خواهش می‌کنم به اصفهان نیایند. چون اگر به اصفهان بیایند، تنها خدا می‌تواند امنیت‌شان را تأمین کند». اتفاقی که جنجال‌های زیادی به پا کرد. در نهایت هم گلی که پرسپولیس را به فینال جام حذفی فرستاد، با برخورد توپ به پای یزدانی وارد دروازه سپاهان شده بود. یزدانی هم با اینکه در تیم‌های پایه پرسپولیس سابقه بازی داشت، در نقل‌وانتقالات راهی استقلال شد. اتفاقی که سوژه کری‌خوانی هواداران دو طرف را فراهم کرد.

مهدی رحمتی: جدایی شماره یک و کاپیتان استقلال هم بدون حاشیه نبود. رحمتی بعد از جدایی، با یک پست اینستاگرامی چند بازیکن استقلال را تهدید به افشاگری کرد. البته در همان زمان هم بازیکنانی مانند خسرو حیدری بدون اینکه نامی از کاپیتان استقلال ببرند، در اینستاگرام جواب صحبت‌های او را دادند. بعد از مدتی کوتاه هم شایعه بازگشت رحمتی به دروازه‌ استقلال مطرح شد.

فرشاد احمدزاده: در روزهایی که پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس بسته بود، احمدزاده ترجیح داد به جای ماندن در کنار پرسپولیس، نیمکت‌نشین شلاسک وروتسواف شود. حالا با پایان فصل، احمدزاده دوباره هوای پرسپولیس کرد و با این تیم قرارداد بست. قراردادی که حواشی زیادی به وجود آورد و هواداران پرسپولیس علیه فرشاد موضع تندی گرفتند. در نهایت هم با وساطت سیدجلال، هواداران این تیم حاضر شدند که به شعار دادن علیه شماره 10 سابق‌شان پایان دهند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان: «شخصاً از بچگی استقلالی بودم و استقلالی خواهم ماند!» کنعانی‌زادگان سه سال بعد از این جمله، دوباره حرفش را پس گرفت و با پرسپولیس قرارداد بست. بازگشت کنعانی‌زادگان ابتدا با واکنش هواداران پرسپولیس همراه شد و بعد از مصاحبه‌ای که او گفته بود «به ندای قلبم گوش کردم و به پرسپولیس برگشتم» حسابی سوژه صفحات مجازی شد.

موسی کولیبالی: مدافع اهل مالی ابتدا با فولاد قرارداد بست، سپس به مسجدسلیمان برگشت و دوباره راهی اهواز شد. جواد نکونام در این مورد توضیح داد: «کولی بالی در شهرکرد بامن قرارداد بسته بود اما گفت رسانه‌ای نشود تا من پولم را بگیرم و گرنه ما خیلی وقت پیش با کولی‌بالی قرارداد بسته بودیم».

3 سرباز ذوب‌آهن: سرنوشت خدمت سربازی پهلوان، اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور هم عجیب شده است. این سه بازیکن با پایان دوران خدمت سربازی، قصد بازگشت به ذوب‌آهن را داشتند. ولی زنوزی اعلام کرده این سه نفر بابت نگذراندن دوران آموزشی، همچنان در اختیار تراکتور قرار دارند.

رضا شکاری: مهاجم تیم ملی امید به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و در مصاحبه‌اش از نهایی بودن مذاکرات گفت. شکاری حتی تصاویرش در دورانی که پیراهن پرسپولیس می‌پوشید را هم منتشر کرد تا علاقه‌اش به این باشگاه را نشان دهد. سعید آذری هم مدیران پرسپولیس را تهدید به شکایت کرد. اما در نهایت شکاری با حرکتی رونالدینیویی، همه را غافلگیر کرد و با تراکتورسازی قرارداد بست.

14001

نظرات کاربران
جنگ نیست فوتباله
بازیکنا همه یا قرمزند یا ابی تا اینکه اقای زنوزی تماس گرفت خخخخخخخخخ
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳:۱۲
پاسخ
16
108
رامین تاج
استقلال از نبودرحمتی ضرر میکنه حالا امسال میبینیم ما به رحمتی محتاجیم یا رحمتی به ما!
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۰:۰۰
پاسخ
38
77
شـاهـیـن بـزرگــ..
جالب ترین بخش قضیه، پافشاری تراکتور - به عنوان یک باشگاه خصوصی! - در تداوم استفاده از رانت " بازیکن سرباز " هست..
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱:۴۸
پاسخ
16
137
فقط یوونتوس
کمپانی!!!
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۸:۳۵
پاسخ
11
37
ارتش سرخ آسیا
من که جنجالی تو این لیست بازیکنها ندیدم...اگه رحمتی میومد پرسپولیس یا برعکس بیرانوند میرفت استقلال .اونوقت میشد جنجالی .. این لیست هیچ جنجالی داخلش نیست.یه مشت بازیکن معمولی فقط تیمهاشونو عوض کردن
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۷:۰۹
پاسخ
28
362
Amir
نه، استقلال فقط برای مهاجم 55 میلیاردیش پول داره.
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۳:۳۱
11
33
بهروز
احسنت
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۲:۴۸
13
56
لیگ، حذفی و سوپرجام، هدیه وزیر به پیروزی
استقلال پول مفت نداره به گلرش ۷ میلیارد بده. دیدین که ۳میلیارد برای هر فصل خواسته بود که مدیرای استقلال گفتن نمیتونیم انقدر بهت بدیم.
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۳:۳۱
57
38
تورک
بازیکنا به خدا ۹۰ درصدشون به دروغ میگن هوادار فلان تیمم مثلش نادری وقطی تو تراکتور بود فقط واس تراکتور بازی میکنم و امکان نداره باشگاه دیگری تو ایران انتخاب کنم و الان میگه فقط پیروزی اینا همش واس اینه که خودشونو جلو هوادارا محبوب کنن
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷:۱۰
پاسخ
123
158
مافیای سرخ
فقط کنعانی خخخخ
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۱:۴۷
پاسخ
139
139
رائول
قضیه بلبلی به کجا رسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱:۳۶
پاسخ
119
155
امیر۶
این فصل محروم میشه.میشینه تو خونه سوت بلبلی میزنه
۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۳:۱۳
10
28
سرخ
قضیه ای نداشت ... تو بگو قضیه شکایت برانکو و بودیمیر از پرسپولیس به فیفا به کجا رسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ادمین ازت دلگیرم
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰:۵۴
45
43
زانیار
چون بازیکن تیم سوگولیه کسی ورود نمیکنه به این پرونده که بلبلی قرارداد داره
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶:۲۳
94
193
جرج بست (بیتل پنجم)
فقط سقراط حکیم ...!!!
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۲:۰۳
پاسخ
16
117
Eminem
مصاحبه چندسال قبل سیاوش یزدانی که در پیکان بود هنوز در اینترنت موجوده: من در دوران کودکی و نوجوانی هوادار تیم پرسپولیس بودم و «««خیلی»»» به این تیم علاقه داشتم . البته الان فوتبال حرفه ای است. در این چند وقت افراد زیادی آمدند و صحبت کردند اما فرد رسمی ای از باشگاه پرسپولیس با من تماس نگرفت و این را باید خود برانکو تصمیم گیری کند.به هر حال من الان بازیکن پیکان هستم و افتخار می کنم در این تیم عضویت دارم.
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸:۰۰
پاسخ
83
156
رامین تاج
فیلم صحبتاش با طرفدارای پرسپولیس الالخصوص با شجاع هم موجوده =))
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۲:۱۹
24
36
پرسپولیسی دهه ۶۰
همین که کساییکه بیشتر از بیست سی ساله دارن فوتبال میبینند زیاد علاقه ای به این نسل فوتبالیستا ندارن چون نه از نظر فنی در حد بازیکنانی مثل کریم باقری و استیلی و مهدوی کیا هستن نه تعصبی به پیراهن خاصی دارن. واقعا چطور ممکنه یه شخص که قبل اینکه مدیر باشگاه شه قوانین فوتبالو نمیدونسته و حاصرم قسم بخورم تو عمرش یه فوتبال کامل ندیده بره بازیکنانی که در اوج نیاز و محرومیت تیم رو ترک کردن و تیماشون دیپورتشون کردن(احمدزاده.امیری.طارمی و...) رو برگردونه!!! (ادمین جان لطفا عادل باش و چاپ کن)
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۷:۴۸
پاسخ
21
190
Hamed
پهلوان مهدی پور اسماعیلی فر بازیکنان ذوب آهن اند و باید برگردند تیمشون ذوب آهن بازیه آسیایی داره و این یه بحث ملیه
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰:۵۳
پاسخ
32
239
امیر
درسته
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸:۲۴
3
31
هرچی کالدرون بگه
کاملا با شما هم عقیدم. امسال تنها نماینده ایران که در آسیا باقی مانده ذوب آهن هست و باید همه ایران از این نماینده تنها و شایسته حمایت کنند ولی عملا زنوزی و دوستانشان در باشگاه تراکتور دارند با قلدری، این تنها نماینده ایران را زمین می زنند.
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸:۴۲
27
163
R
موافقم خداییش دارن ظلم میکنن به این جوونا
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۷:۱۲
17
136
امین
بازی ملی و ... فقط برای پرسپولیس مطرحه. توجهی که به پرسپولیس و بازیهای آسیایش بود اصلا به بقیه تیم ها مثل سپاهان و ... نبود.
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱:۵۳
138
81
سعید
ماهیت این مساله که یه بازیکن با چند تا تیم مذاکره و حتی توافق نسبی بکنه و کلا این پروسه رو طولانی کنه و در نهایت تصمیمش رو بگیره که به یکی از باشگاه‌ها بپیونده، عادیه و تو فوتبال دنیا هم اتفاق میفته. مشکل ما اونجاییه که یه سری مذاکرات و توافقات علنی میشه. یا بازیکن با اینستاگرام بازیای مسخره ش (حالا با هر انگیزه‌ای) حس نهایی شدن مذاکره رو القا میکنه به همه، یا رسانه‌ها با پیگیریای بیش از حدشون به خصوص سر پرسپولیس استقلال، شواهد مذاکره طرفین رو به عنوان شواهد توافق نهایی طرفین قالب ملت میکنند، یا خود باشگاه‌ها قبل از اینکه همه چی تموم بشه خبر از توافق میدن. حالا فرض کنین در مورد دی لیخت یا گریزمن همین رفتارها انجام می شد و جزئیات توافقاتشون با این همه تیمی که باشون مذاکره کردند منتشر میشد. چی میشد؟؟...
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰:۴۰
پاسخ
3
89
طوفان سرخ آسیا
کنعانی زادگان با فرشاد اصلا من که به هیچ عنوان به ی بی معرفت (فرشاد)با ی دروغگوی بزرگ(کنعانی زادگان)حمایت نمیکنم این2تا اصلا مهم نیستند
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۱۵
پاسخ
25
152
شازده آبی
خیـــلی فکـــر کــردم امــا به نتیـــجه نرسیـــدم. ینــی خـــرید فــرشــاد مســی جنجـــالی تره یا کنعــانی کمپـــــانی؟؟؟؟؟؟؟ ایــن دو خریــــد بمـــب واقـــعی بــــودن البـــته بمــب‎به‎خـــودی :))))))))
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰:۵۹