2 انتصاب در فدراسیون فوتبال؛ علوی سخنگو شد، ساکت سرپرست تیم ملی

2 انتصاب در فدراسیون فوتبال؛ علوی سخنگو شد، ساکت سرپرست تیم ملی

3824
13:43
23 خرداد 1398
فدراسیون فوتبال از دو انتصاب در این فدراسیون و برای تیم ملی خبر داد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت طی حکمی از سوی رییس فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران منصوب شد.

طی حکم دیگری از سوی رییس فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی هم به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال منصوب شد.

1870

سایت فدراسیون فوتبال
نظرات کاربران
امیر
گردش انتصاب در یک حلقه بسته یعنی : در همیشه بر همین پاشنه میچرخه ، مدیران واقعی فوتبال همیشه از گردونه خارجن و غیرخودیها را به این حلقه بسته راهی نیست .
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶:۱۴
پاسخ
3
11
طرفدار
مگه ساکت بازنشسته نشد؟!!خدای من یه بوم وچند هوا؟؟؟؟؟؟؟
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۷:۴۷
0
11
alireza
فقط گرشاسبی بازنشسته بوده انگار بقیه همه هستن!
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۴:۱۹
پاسخ
2
17
سپاهان=پنجمی جهان در 2007
ای کاش میشد تاج بره کنار و ساکت بیاد بجاش. خیلی ادم منضبط و دقیقی هست. اقای ساکت بر عکس اقای تاج محبوب ماست.
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۸:۰۸
پاسخ
19
6
پرسپولیس اعتبار آسیا
این همه پیشکسوت و تحصیلکرده فوتبال حتما باید ایشان و اسلامیان که دست بر قضا در سپاهان هم با شما بودند و همشهری شما هستند تمام پستهای فدراسیون را در اختیار بگیرن واقعا بحث ملی جای این کارها نیست
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱:۳۸
پاسخ
3
9
مجید
آقای تاج و دارو دسته محترم به قول علی آقای کریمی تا وقتی شماها تو این فوتبال باشین فوتبال ما رنگ خوشی و نمیبینه
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۱:۰۸
پاسخ
9
57
فوتبالی-قدیمی
قانون پایستگی مدیریت و منصب.
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۳:۵۴
3
13
hedye
آخه این ساکت را چه به فوتبال؟؟؟!!!!
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷:۰۹
پاسخ
7
50
ساوالان
خدایا این ساکت را برای ما نگهدار اگه ایشان نبود دیگه توی حوزه ورزش رجالی نداشتیم؟ راستی اقایان تاج و ساکت چه خبر از احکام کمیته انظباطی درباره سپاهان؟
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۳:۴۸
پاسخ
7
50
RED MRE
اِ ایشون حتما با آقای ساکتی که دبیر کل بود وبازنشسته شد فقط تشابه ظاهری و فامیلی داره!!! یا شایدم خودشه و قانون منع به کارگیری بازنشسته ها فقط شامل گرشاسبی بیچاره شد؟؟؟
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۷:۵۰
پاسخ
6
52
علی
بازم ساکت اقای تاج دست از همشهریبازی بردار . اینهمه ادمای تحصیلکرده با اشنایی کامل به زبوان و حرفه ای اونوقت ساکت نظرمون رو دوباره داری از تیم ملی با این انتصاب برمیگردونی حیف اون سرمربی و .. و هاشمیان با این سرپرست
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۶:۰۸
پاسخ
6
36
عشقمم عشقپولیس
و داستان ساکت همچنان ادامه دارد تا نابوددی کامل فوتبال
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵:۴۹
پاسخ
7
40
ابی دل
مگه این جز بازنشسته ها نبود که رفت؟ چرا دوباره برگشت؟ چه خبره
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸:۴۲
پاسخ
6
38
رضا
ساکت مگر بازنشسته نیست ؟ بعضی ها باید باشن انگاری همیشه چیه این فوتبال ؟
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۰:۰۸
پاسخ
6
36
ققنوس سرخ
جل الخالق!این عزیز دل،مگه بازنشسته نبود؟؟!!حالا از اینکه رئیسش هم بازنشسته هستش می گذریم!
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۶:۳۲
پاسخ
4
32
باصفا
با همین سرعت پیش بریم جام جهانی بعدی ساکت میشه سرمربی تیم ملی....
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱:۵۰
پاسخ
3
42
قرمز من
ساکت چی میخواد از جون این فوتبال؟؟؟ مدیری که اولین دلیل افزایش قیمت بازیکنای داخلی بود! مگه بازنشست نشده؟؟؟ پرسپولیسو استقلال دولتین ولی فدراسیون مستقل؟؟؟
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰:۵۹
پاسخ
3
30
علیرضا م.
البته دلیل افزایش قیمت بازیکنای داخلی آقایان رویانیان و فتح الله زاده بودن تا جایی که یادمونه! و به ویژه از نقش آپشن ها و کارت به کارت های عابربانکی یه تیم هم نمیشه غافل شد!
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۲:۴۰
5
4