۴۵ میلیون تومان خسارات وارده به آزادی/ پرسپولیس در آزادی بازی می‌کند

۴۵ میلیون تومان خسارات وارده به آزادی/ پرسپولیس در آزادی بازی می‌کند

7861
13:00
21 مرداد 1397
سرپرست ورزشگاه آزادی میزان خسارت وارد شده به ورزشگاه آزادی در جریان دیدار دو تیم فوتبال استقلال و تراکتورسازی را مبلغ ۴۵ میلیون تومان عنوان کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست ورزشگاه آزادی میزان خسارت وارد شده به ورزشگاه آزادی در جریان دیدار دو تیم فوتبال استقلال و تراکتورسازی را مبلغ ۴۵ میلیون تومان عنوان کرد.

 به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، فرهاد نیکوخصال درباره میزان خسارات وارد شده به ورزشگاه آزادی در جریان دیدار دو تیم فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی، اظهار کرد: میزان خسارت وارد شده به ورزشگاه آزادی ۴۵ میلیون تومان بابت خسارات وارد شده به وسایل و تجهیزات، اعم از صندلی، سرویس بهداشتی، فنس، داربست، شیرآلات، لوله، پرچم و ... است و هنوز خسارات وارد شده به سکوها و سازه بتن به طور کامل مشخص نیست.

او ادامه‌ داد: در جریان این دو دیدار سکوهای زیادی آسیب دیدند که به دنبال رفع این آسیب‌ها هستیم تا برای بازی روز پنج‌شنبه که پرسپولیس میزبان برگزاری این رقابت است ورزشگاه آزادی را آماده کنیم.

سرپرست ورزشگاه آزادی ‌اضافه کرد: اگر بخواهیم خسارت وارد شده به سکوها را مرتفع کنیم قطعا همانند روز اول نخواهد بود و نیاز به بررسی ‌دقیق‌تری دارد. ما باید سعی کنیم برای بازی روز پنج‌شنبه بحث امنیتی ورزشگاه آزادی را ارتقا دهیم تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی در ورزشگاه نباشیم. البته در این زمینه روز شنبه و امروز جلساتی را با یگان ویژه‌ درباره بحث امنیت در میان تماشاگران برگزار کردیم و به این توافق رسیدیم که شرایط امنیتی را در بازی روز پنج‌شنبه در بین تماشاگر افزایش دهیم تا شاهد برگزاری رقابتی در فضای آرام و بدون تنش باشیم.

او در پاسخ به این پرسش که هزینه وارد شده چگونه پرداخت خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: خسارت وارد شده را به سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم و باید این هزینه از سوی تراکتورسازی یا سازمان لیگ پرداخت شود.

نیکو خصال ‌اضافه کرد: در اغتشاشات بازی اخیر تعداد زیادی صندلی سوخته و آسیب دیده است و هم‌چنین شاسی صندلی‌ها خراب شده است که باید جای صندلی‌های سوخته شده صندلی جدیدی جایگزین کنیم.

سرپرست ورزشگاه آزادی در پایان، ‌اضافه کرد: در صحبتی که با سازمان لیگ داشتیم درخواست کردیم که موضوع تماشاگران را به طور جدی‌تر دنبال کنند تا شاهد بروز اتفاقاتی دیگری در ورزشگاه نباشیم. البته به نظر می‌رسد که باید کار فرهنگی صورت بگیرد و با لیدرها صحبت‌های لازم انجام شود و رسیدگی بیش‌تری از سوی یگاه ویژه‌ در خصوص بحث امنیت تماشاگران صورت بگیرد.

 

2051

نظرات کاربران
احمد نوراللهی 8
هواداران تراکتورسازی تبریز باید جریمه ی تخریب ورزشگاه آزادی را بدهند. توهین قومیتی در بازی پرسپولیس و فولاد صحت ندارد و فیلم منتشر شده هم هواداران در حال دست زدن نیستند ولی صدای دست زدن می آید و مشخصاً صد میکس شده است. ادمین محترم چاپ کن.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴:۵۵
پاسخ
1
5
تیم ملی ۲۰۰۶
یه سوال ؟ چرا سرخابیا میرن شهردیگه بیشتر از ده درصد جامیگیرند نمونش بازی پدیده پیروزی یا ذوب اهن استقلال ولی تیمای پرطرفدار دیگه مثل تراکتور سپاهان میان ورزشگاه ازادی فقط ده درصد میدن ! درحالی که خیلی از هواران تراکتور سپاهان تهرانی هستند وحقشونه بیان ورزشگاه !
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۸:۰۹
پاسخ
5
11
غول بزرگ ایران تاج کبیر اسیا
من جمعه ورزشگاه بودم.واقعا نمیدونم چرا جو تماشاگران تبریزی انقدر متشنج و خراب هستش.وقتی داشتیم وارد میشدیم همه باهم هماهنگ میکردن که تو استادیوم فحش داده نشه و مهمانوازی کنیم.اما از همون جلوی درب انقدر الفاظ رکیک به گوش رسید که تماشاچی های استقلال هم خونشون بجوش اومد و جواب میدادن.عزیزان تراکتوری همه ما جدا از قومیت هامون ایرانی هستیم و هموطن،خیلی از طرفداران استقلال مثل شما جوان هستند و در برابر الفاظ رکیک نمیتونن خودشونو کنترل کنن. داخل ورزشگاه هم که وضع بدتر بود.بعنوان مثال از لوله های فنس برای شکستن سکوهای سیمانی استفاده می‌شد و پرت میکردن. دوستان بیایید باهم و دست در دست هم مبارزه کنیم با این بدعت غلط. خیلی زحمت کشیده شده برای بستر سازی ورود خانواده ها به ورزشگاه ها نباید اجازه بدیم این زحمات به باد بره و چند لیدر مفت خور به آرزوشون برسن. #همه_باهم_برای_ایران
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۶:۰۲
پاسخ
11
7
مهدی شیرازی
کری خوندن یه مورد عادیه بین تیمهای همشهری یا مدعیان جام.حالا چرا تراکتور باید با استقلال و پرسپولیس کری بخونه؟دوما باید جنبه کری خوندن هم داشته باشیم و ببینیم چرا پرسپولیس و استقلال با این که رقیب سنتی هم هستند ولی اینجور اتفاقاتی نمیفته.ما همه باهم دوستیم ولی متاسفانه هواداران تراکتور انگار فرهنگ ندارند.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۲:۳۴
پاسخ
18
41
سولدوز تراختور
دوست عزیز فرهنگم نداشته باشیم از شما یاد گرفتین.طوری حرف میزنین انگار علامه فرهنگ هستین. هر کس جواب شمارو بدهد میشه بی فرهنگ؟فقط فیلم یه استقلالی رو نشونم بده که سرش شکسته. شماها در مظلوم نمایی استادید حرف دیروزمو بازم میگم میتونین خودتونو گول بزنین ولی فضای مجازی رو نه.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵:۱۴
7
11
هادی
راست میگی این فرهنگی که شما ازش دم میزنی رو ما نداریم. ما اتوبوس نمیشکونیم، زمین فوتبال رو با میدان جنگ عوض نمیکنم، توهین نژادپرستانه تو استادیوم نمیکنیم و ....!
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳:۳۲
4
5
درجواب شیرازی
تنها تیمی که فیفا بخاطر بی فرهنگی محروم کرد پرسپولیس بود درضمن‌شما طرفدار تیم شهرت فجر باش یادمه چقدر غریبه بود توو حافظییه شیراز
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰:۴۴
6
8
amir
اخه هر چی فرهنگ بوده این اس و پس خریدن تموم شده واسه بقیه تیما نمونده
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۹:۰۷
2
9
علیرضا
هواداران تراکتور لیگ برتر فوتبال رو با مسابقات WWE اشتباه گرفتن ... تو خونه که مهمان رو راه نمیدن تو خارج از خونه هم میان خونه ی میزبان رو میزننن میترکونن //خجالت بکشید اینجا لیگ فوتباله ... بازی برد و باخت داره ...البته همه این خسارات اصلا قبل شروع بازی به بار اومد
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۰:۵۱
پاسخ
17
37
hamid6*4
قابل توجه همگی بخصوص بنگلادشی عزیز،فقط چشممونو روی حقایق نبندیم،یعنی میشه۱روز خوب بیاد...
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۱:۲۱
پاسخ
6
24
سرخ
پول خسارت به ورزشگاه ازادی را از باشگاه تراکتورسازی باید بگیرید.... تو بازی برگشت هم محروم از تماشاگر باشند تو تبریز تا درس عبرت بگیرند ....
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶:۴۸
پاسخ
15
38
علی
از بازی اس خوزستان زنگ خطر فروپاشی پس پسی به صدا دراومده. دودستگی هواداران نشون میده پولفسول دربی باز توانایی جمع کردن تیم رو نداره. برعکس اس اس با نمایشی خردکننده و انضباط آلمانی نشون داده به سرعت داره اوج می گیره.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵:۵۹
پاسخ
42
6
afrooz
برو عمو کشکتو بساب . وسط دعوا داره نرخ تعیین میکنه کاشکی شمام مثل اون دوست عزیز استقلالیمون "تاج سر فوتبال آسیا " یکم منطق داشتی
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲:۰۴
1
6
عماد
مثل فیفا جریمه های سنگین مثل کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی رو اعمال کنن دیگه همچین اتفاقاتی پیش نمیاد تراکتوری و استقلالی و پرسپولیسی یا هر تیم دیگه هم نداره هوادارای فوتبال ما همه شون نه یه عده ای با واژه ی فرهنگ بیگانه ان
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۶:۱۷
پاسخ
1
41
تاج سر فوتبال آسیا
من نظرمو مینویسم ممکنه بعضی هوادارای تراکتور منفی بدن اما لطفا منطقی فکر کنین: اولا: ما با تیم تراکتور اصن کری خونی نداریم. ما سالهاس با رقیب دوس داشتنی مون «پرسپولیس» کری می خونیم و از این کری ها لذت می بریم و هیچ وقت منجر به اتفاقاتی مشابه بازی تراکتور نشده. نکته دوم ک مربوط میشه به خبر خسارت به ورزشگاه، تراکتوریا، کری خونی هم بلد نیستن. عزیزای من، ما دشمن هم که نیستیم که اینجوری برخورد می کنین. این همه خسارت بی سابقه است. لطفا در رفتارتون تجدید نظر کنین، لطفا.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴:۰۸
پاسخ
46
304
خبر درست
خطاب به شخصی که با نام "عشق تراکتور"در این قسمت مطالبی نوشته آیا فقط میزبان باید به مهمان همیشه احترام بذاره و مهمان نباید آداب مهمان بودنو رعایت کنه؟فقط مهمان در این مورد حق داره؟و میزبان در این مورد هیچ حقی نداره؟نکته بعد اینکه عده ای از هواداران تراکتورسازی تبریزقبل از هیچ یک از بازی های بین پرسپولیس و استقلال در برابر تراکتورسازی تبریز در بیرون ورزشگاه در تهران شعار ندادن؟عده ای در بیرون ورزشگاه با هیچ عکسی همراه با نوشته هایی حمایتشون از تراکتورسازیو اعلام نکردن؟تو که اینطور در مورد "مهمان نوازی "نوشتی اگر همین کارو در همین حد یه عده از هواداران پرسپولیس و استقلال قبل از بازی پرسپولیس و استقلال با تراکتورسازی در تبریز انجام بدن تضمین می کنی هیچ واکنشی از طرف هیچ یک از طرفداران تراکتورسازی علیه اونا صورت نگیره؟یا اگر عده ای از هواداران پرسپولیس و استقلال علیه شعار دادن عده ای از هواداران تراکتورسازی در بیرون ورزشگاه آزادی موضع گرفتن آیا تو تضمین می کنی هیچ یک از هواداران تراکتورسازی تبریز قبل از بازی تراکتورسازی در برابر استقلال و پرسپولیس در تبریز بیش تر ازون موضع گیری ،عکس العمل و موضع گیری علیه هیچ یک از اون دسته از هواداران استقلال و پرسپولیس که در بیرون ورزشگاه در تبریز شعار بدن نجام ندن؟نکته بعد اینکه در هیچ یک از بازیهای تراکتورسازی در تبریز در برابر تعدادی از تیم های دیگه هیچ یک از هواداران تراکتورسازی هیچ گونه توهین و فحاشی انجام ندادن؟
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۶:۵۶
11
4
در جواب تاج
اتوبوسای شرکت واحد بازی ااستقلال پیروزی
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵:۵۴
10
1
نرگس.۱۳۸۲.آبی.یووه
دمت گرم حرف دل منو گفتی
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲:۳۲
4
42
امیر
به عنوان یه پرسپولیسی میگم دمت گرم حرف دل منو زدی
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷:۱۴
13
44
مرتضی
من واقعا واسه این اتفاقات متاسفم ما جایگاه 24 بودیم و شدت پرتاپ سنگ ها به قدری زیاد بود که سنگ ها به جایگاه ما هم می رسید.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۹:۱۳
4
36
یاشار
خب من به عنوان طرفدار تراکتور قبول دارم شخصیت قهرمانی نداریم و فرهنگ سرخابی ها نداریم چون فیلم بازیکنان استقلال دیدم بعد یهو یاد قضیه شیث و نصرتی افتادم واقعا شخصیت قهرمانی و فرهنگ نمیشه به راحتی بدست اورد باید اقایان نصرتی شیث صیادمنش یه کلاس برای بازیکنان و تماشاگرهای تیمهای دیگه بزارن.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۲:۲۳
57
19
تاج کبیر
والا استقلال و پیروزی سال هاست که یه حد و مرزی رو رعایت میکنن تو کری خوندن و تو ورزشگاه رفتن، تو سکو به هم متلک میگن ولی کار به درگیری شدید و تخریب ورزشگاه تا این حد نمیرسه. درسته هنوز هم هست ولی نهایت یه بطری آب پرت میکنن سمت هم یا تو زمین. ولی واقعا زشته که پرچم کشور بیگانه رو میارن دمه در ورزشگاه، تراکتور و آذربایجان همیشه عضو ایران بودن و هستند و خواهند بود. فوتبال جای این مسایل نیست که یکی بگی خلیج فلان و یکی بگه... فوتبال رو باید تو زمین بازی کرد به جای این همه کری خوندن برای استقلال به تیم تون فشار می آوردید که مهره هایی که نیاز هست رو بخره. نه دفاع خوبی داره تراکتور و نه سیستم بازیش مناسبه این نفراتش هست و نه هماهنگ هستن. ووووو
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۱:۳۴
13
36
عشق تراکتور
ابتدا شما باید فرهنگ مهمان نوازی رو یاد بگیرین و به تیم حریف بی احترامی نکنید، بعد انتظار رفتار درست از تیم مقابل رو داشته باشین! طرفداران پرسپولیس و استقلال ماشالله اینقدر فرهنگ بالایی در کری خواندن و....دارن که کمتر پدری جرات میکنه با پسر کوچیکش بیاد ورزشگاه و....
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰:۰۲
59
23
Milad
خدارحمت کنه اموات شما هوادار با شعور و فوتبال فهم اینکه فوتبال جای کریست نه جنگ
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷:۱۸
3
46
حبیب تراختوری از مازندران
چرا اینقدر سعی میکنید اینو القا کنید که تراختوریا با استقلال و پرسپولیس کری میخونند...ما سبک خودمون رو داریم...تشویق هامون...تعصبمون...همه چیمون با شما دو تا تیم فرق داره...اینقدم نگید تراختوریا با ما کری نخونن...اینقدر از خود متشکر و خود بزرگ پندار نباشید شما طرفداران دو تیم...و الا برای من تراختوری مرحوم ناصر حجازی و علی آقا پروین همچنان اسطوره ملی حساب میان و خیلیم دوسشون دارم! ادمین خواهشا و التماسا بچاپ!
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۴:۳۷
64
17
هاکان
کاملا باهات موافق هستم.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶:۰۶
8
48
سعید
آقای تورک چرا در این موضوع ورود نمیکنی و بیای همشهریای عزیزتو محروم کنی. تراکتوریا تو ورزشگاه آزادی چه کردند؟
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۰:۴۸
13
61
peyman
ممنونم بابت نظر کاملا خوب دوست استقلالیم...من یه پرسپولیسی هستم و برای استقلال احترام قائلم چون میدونم مث خود پرسپولیس تیم ریشه دار و پرطرفداریه...توو کدوم یکی از دربیها همچین اتفاقاتی افتاده؟؟تیمی مث تراکتور بی افتخار که تنها افتخارش اومدن به لیگ برتر هست اصلا در حد این نیست که هوادارای پرسپولیس و استقلال باهاشون کل کل کنن به نظرم برای یکبار هم که شده باید هوادارای دو تیم بزرگ ایران با هم باشن تا تیمی مث تراکتور به خودش اجازه ی همچین کارهایی رو نده همیشه چه در تهران چه در تبریز حاشیه دار بوده بازی های پرسپولیس و استقلال برابر تراکتور تبریک میگم بابت برد استقلال مقابل تراکتور به همه ی هواداران استقلال ادمین لطفا چاپ کن
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹:۵۰
14
68
replay
والله ما هم با استقلال سالهاست رقیب هستیم قبول دارم تو دربی فحاشی میشه اما این که داربست و شیر اب صندلی و... خسارات وارد بشه بهش نداریم.هرسال حداقل 2تا دربی داریم که هوادارها از شب قبلش میان استادیوم اما هیچ مشکلی بوجود نمیاد /و دراخر سخنم به هوادارهای تراکتور :تراکتور تیم محبوب هموطنانمون تو اذربایجان هست در این شکی نیست اما برا این که اثبات کنید که علاقه دارید به تیمتون درست نیست تیم رقیب رو تخریب کنید باور کنید کسی تو تهران حق شما رو نخورده /مگه همین سپاهان به عنوان یه تیم شهرستانی نیومد چند باره قهرمان شد؟..//و اینکه هموطن هوادار تراکتور به خدا امثال خطیبی ها و.... کمکی به شما نخواهند کرد این ها فقط برا منافع خودشون اومدن//چرا چند سال قبل که بهش احتیاج داشتید این ها خبری ازشون نبود و تو تیمهای اماراتی و اصفهان و تهران فوتبال بازی میکردن؟؟
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹:۰۸
11
70
اس اس
دیگه ۱۰ درصد جایگاه به تراکتوری ها نمیدیم،چون از موقعیت که در اختیارشون در بازی با استقلال و تراکتور گذاشتیم سو استفاده کردن.حدود ۳۰ هزار هوادرا استقلال به علت نبود جا در استادیوم به خونه برگشتن.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸:۵۹
22
64
av
به عنوان یه پرسپولیسی میگم احسنت....کری داریم جنگ که نداریم
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۳:۲۵
11
98
امیر
عالی نوشتی رفیق. من نمیدونم هوادارای تراکتور چی رو میخوان ثابت کنن اما با اینجور جنجال ها بزگ نمیشن
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۲:۴۸
15
87
محمدان بنگلادش
چرا کمیته انضباطی در مورد شروع این ماجرای توهین ها چیزی تصمیم نمیگیره؟ شروع همه جنجال های این لیگ، از بازی پیروزی فولاد شروع شد. قبل اون هیییچ اتفاقی تو ورزشگاه ها نیوفتاده بود که هوادارای پیروزی شروع کردن به ایجاد جنجال و کتک زدن عزیزان خوزستانی. یه ذره معرفت یه ذره جوانمردی داشته باشیم. حالا هوادارای خودشون میگن کاری نشده و این فیلم ها جعلیه و ... پس این همه جنجال و درگیری بین بازیکن هاتون و هوادارها برای چیه؟ بازیکن هاتون هم دارن دروغ میگن؟ لطفا کمیته انضباطی سریعتر رسیدگی کنه، این وضع ورزشگاه ها اصلا قابل تحمل نیست.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸:۳۰
پاسخ
234
134
تیم "پیروزی" رو خوب اومدی
والا حرفت حقه داداش، همه جنجال های لیگ از بازی فولاد پیروزی شروع شد.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷:۱۰
7
7
درجواب امیر وسامان
والله اسم اصلی همون پیروزی هست حتی اسیاهم تیمای خارجی میزنند پیروزی شمااحتمالا سنت کمه
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۹:۵۰
9
6
زانيار
عجب منطقی داری :) بازی 6تقلال و تراکتور چه ربطی به بازی پرسپولیس داره ؟؟؟!!!! طرفداری 6تقلال و تراکتور سنگ میزدن و فحاشی میکردن و صندلی اتش میزدن و .... یادته بازی 6تقلال و ذوب اهن تو اصفهان هوادارای 6تقلال صندلی رو پرتاب میکردن تو زمین ؟؟؟؟ ولی هنوز رای اون بازی اعلام نکردن یه ذره معرفت یه ذره جوانمردی داشته باشیم :)
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹:۲۵
13
36
خبر درست
نظرت در مورد خشونت عده ای از هواداران تراکتورسازی تبریز در بازی هفته قبل استقلال و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی علیه عده ای از هواداران استقلال چیه؟نمیدونم دقیقا طرفدار کدوم تیم هستی ولی اگر طرفدار تیم استقلالی نظرت در مورد خشونت عده ای از هواداران تراکتورسازی تبریز علیه عده ای از هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی و خسارت هایی که هفته قبل به ورزشگاه آزادی وارد کردن چیه؟نکته بعد اینکه اگر در بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس در دو هفته قبل تنشی رخ داده باشه(که دقیقا نمیدونم چقدر صحت داره)آیا در حد حواشی بازی استقلال و تراکتورسازی تبریز خشونت داشت؟وآیا این دلیلی بر اینه که مقصر اون خشونت ها عده ای از هواداران پرسپولیسن؟تو با این موضع گیریت در قسمت نظرات مربوط به این خبر بیشتر به نفع چه کسانی عمل کردی؟و آیا هیچ خشونتی در هیچ ورزشگاهی قبل از بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان رخ نداد؟نکته بعد اینکه به نظر من توهین و شعار های نادرست و خشونت بین هواداران تیم های مختلف در ورزشگاه های مختلف درست نیست ولی گاهی مشاهده کردم در تنش ها و خشونت ها و شعارهایی که بین برخی از هواداران تیم استقلال و تیم تراکتورسازی تبریز علیه همدیگر رخ داد گاهی عده ای از طرفداران پرسپولیس علیه استقلال مطالبی گفتن و هیچ اشاره ای به خشونت عده ای از طرفداران تراکتورسازی تبریز نکردن وگاهی هم که بین عده ای از هواداران تیم پرسپولیس و تیم تراکتورسازی تبریز تنش و خشونت و شعارهایی علیه همدیگر رخ داد گاهی عده ای از طرفداران تیم استقلال هم علیه پرسپولیس مطالبی گفتن و هیچ اشاره ای به خشونت ها و شعارهای عده ای از هواداران تراکتورسازی نکردن. این موضع گیری ها بیشتر در راستای تمایل چه کسانیه؟این موضع گیری ها چه جریانات و افکاریو تقویت میکنه؟
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۸:۰۰
12
32
MAD
خدایا پناه بر تو یعنی جریانات بازی تراکتور و استقلال تقصیر پرسپولیسه؟ مگه داریم این سطح از درک و هوچی گری رو ؟!! قدیم یها خوب گفتن کاش انسان دشمن هم داره کاش دشمنش عاقل باشه حتما نازک شدن لایه ازون جنگ جهانی دوم آب شدن یخ قطب ها از نظر طرفداران استقلال تقصیر پرسپولیسه یعنی چقدر شماها از پرسپولیس دل پری دارید
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵:۰۴
13
55
10-10-3
میشه بگی شما چه کار کرده بودید که در خرمشهر چشم یکی از هوادارهای استقلال رو کور کردن پس شما هم باید محروم بشید راستی چه اتفاقی افتاد برای جشن قهرمانی جام حذفی خیلی از مدالها گم شد این هم مقصر پرسپولیسه آقایان رفتن صدا گذاری کردن یک هفته جو رو علیه باشگاه پرسپولیس از طرف کانون هوادارهای استقلال شده جالبه اینه که مسئولین و لیدرهای فولاد تائیید نکردن که شعارهای قومیتی در بازی فولاد داده شده شما هرکاری میکنید که امسال پرسپولیس جام نگیره نمونه اش از تجمع جلوی وزارت و خرید های میلیاردی و از اون طرف به تراکتور میگن با دلار بازیکن خریدن ؟؟؟ بیشترین هزینه رو می کنند آخر هم باید برای سومی بجنگید
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۱:۴۵
9
62
✔✰✰سجاد✰✰✔ ✰S47✰
واقعا تاسف اوره. تراکتوری ها ورزشگاه رو داشتن نابود میکردن
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۹:۳۱
26
37
سینا
منطق استقلالی: چون پرسپولیسیا به فولادیا فحش دادن، که مثلا ما سنگ زدن بی دلیل تو اهواز رو تو این ۳ سال یادمون نیست... اتفاقات بین تیم تبریز و استقلالم تقصیر اوناست :| مثل این که من بزنم تو گوش شما بگم شروع کننده ش فلانی بود که ی جای دیگه زد تو گوش ی نفر دیگه :)
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۹:۰۹
13
54
حمید
ششتقلالی عزیز در مورد بازی تراکتور و شماست نه فولادی و نه پرسپولیسی تو ازادی نبوده.همین تعصبات کور کورانست که حرمت ها رو شکسته
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹:۴۲
13
56
پویا
اصلا جنگ جهانی دوم هم حاصل تلاشهای مدیران پرسپولیس بود و اونها هیتلر رو ترغیب کردن که جنگ رو شروع کنه. دوستان استقلالی منطقی هم زیاده که بازی دو تیم رو به یه تیم دیگه ربط نمیدهند. بهتر بود در کنارپرسپولیسی مقابل این حوادث می ایستادین و نه روبرو
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷:۱۸
16
67
Reza
دوست عزیز استقلالی لطفا اسم باشگاه رو درست بگو چون فقط داری به طرفدار و هویت یه تیم توهین میکنی تو بازی ما با فولاد حاشیه داشت شکی نیست و بعضی لیدار هم مقصر بودن اما خود کانون هواداری فولاد شعار نژادی و قومیتی رو شدیدا تکذیب کرد و اون صدا گذاری جعلی بود من یک کوردم از کرمانشاه با برادر عرب و فارس و ترک و لر و ... هیچ فرقی ندارم و هیچ برتری نیز ندارم ملاک برتری ما شعور شخصیت و احتراممون به هم هست
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰:۱۰
12
85
رضا
چقدر بعضی از هوادارهای استقلال بی منطق و متوهم هستن اینکه تو بازی استقلال تراکتور انواع فحش و خسارت از طرف هر دوتیم به هم زده شد البته سهم تراکتور در خسارت زدن به اموال ورزشگاه بیشتر بوده چه ربطی به پرسپولیس داره دو حالت داره یا اینکه سنت خیلی کمه و فقط بلدی کری بچه گانه کنی یا اینکه کلا درک فوتبالی نداری هیچی از فوتبال نمیفهمی
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶:۵۱
22
76
6در4 دسته 3 ای
اون ۶تاییم که از العین خوردین باعثش ما بودیم از ما شروع شد برو ۶تاییه متوهم فرهنگ کاجی
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۰:۵۲
24
86
saman ebrahimi
در مورد اطلاعاتت همین رو بگم کافیه که بیشتر از چند دهه هست اسم پیروزی رو دیگه نداریم
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶:۵۰
24
73
میلانی اصیل
تو راس میگی!بازی برگشت پارسال خودتون با ذوب چی شد?بازی پرسپولیس با اس اهواز چی شد تو اهواز?
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲:۵۲
20
75
امیر
فکر کنم داری اشتباه میکنی آخه تیم پیروزی نداریم