5 فریم از فرصت‌سوزی‌های شماره 7 پرسپولیس؛ پشت به دروازه!

5 فریم از فرصت‌سوزی‌های شماره 7 پرسپولیس؛ پشت به دروازه!

27758
21:37
28 مهر 1398
جونیور در هر موقعیتی صاحب توپ می‌شد، به دروازه پشت می‌کرد.

به گزارش وبسایت نود، یک 45 دقیقه دیگر هم به گل نزدن‌های مهاجم جدید پرسپولیس اضافه شد. جونیور در بازی مقابل پیکان هم در ترکیب فیکس پرسپولیس حضور داشت، اما نمایش ناامیدکننده او باعث شد که کالدرون بین دو نیمه دستور تعویض او را صادر کند. جونیور در نیمه اول حداقل 5 موقعیت خوب نصیبش شد که همه را هدر داد. به نظر می‌رسد مشکل اصلی شماره هفت پرسپولیس، تصمیم نادرستی است که در صحنه‌ها می‌گیرد. اتفاقی که شاید ناشی از فشار گل نزدنش باشد.

هنوز بازی به دقیقه دوم نرسیده بود که جونیور اولین تصمیم اشتباهش را گرفت. زمانی که توپ به او رسید، جونیور می‌توانست یک ضرب آن را شوت کند اما تصمیم به کنترل توپ گرفت که این تصمیم او توپ را به دروازه‌بان پیکان هدیه داد.

شاهکار جونیور در این صحنه بود. جایی که به عمق دفاع پیکان فرار کرد و ترابی هم به خوبی او را دید و پاس داد. اما براندائو به جای اینکه توپ را تعقیب کند و ضربه بزند، با چرخشی 180 درجه‌ای آن را به حریف پاس داد. حرکتی شبیه به دفع توپ مدافعان!

هر مهاجمی جای جونیور بود، بدون معطلی توپ را شوت می‌کرد؛ اما براندائو تصمیم به کنترل توپ گرفت. تصمیم اشتباه با یک کنترل اشتباه این موقعیت را هدر داد.

در این صحنه هم جونیور فضای خالی که در سمت چپ‌اش وجود داشت را ندید و با برگشت به عقب، توپ را به پیکان هدیه داد. 

جونیور اینجا هم می‌توانست با چرخشی نود درجه‌ای توپ را شوت کند. اما اعتماد به نفس پایین او، جلوی شوت‌زنی‌اش را گرفته و باز هم به دروازه پشت کرد و با یک کنترلِ ضعیف، توپ را به پیکانی‌ها داد.

14001

نظرات کاربران
پیمان
اتفاقا من تمام طول بازی داشتم فکر میکردم چرا دفاع پیکان قرمز پوشیده؟ پیش خودم گفتم حتما اینم از قوانین جدیده و مثل والیبال یک نفرشون لباسش باید متفاوت با لباس بقیه تیم باشه
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰:۲۸
پاسخ
4
123
ایلیا
خدایی بودیمیر ۱۰ تای جونیور میارزید
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۷:۰۶
پاسخ
5
132
سجاددددددقرمززززززز
مشخص یه نَفَر از بودن این بی کیفیت ها در باشگاه سود میبره!!یه زمانی نیلسون الونگ الونگ وساهارو داشتیم الان این پرنده فروشو؟باید مثل استقلال پول خوب خرج کنن بازیکن خوب بیارن حتی برا یک فصل
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۶:۴۵
پاسخ
13
72
مافیای سرخ
ایشون میخواستن آقای گل بشن؟خخخ
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۱:۳۶
پاسخ
47
38
مهدی
پرسپولیس سالی ۱ یا ۲بازیکن خارجی میگیره اونم با سقف دلاری که براش تعیین میشه اگر پرسپولیس هم میتونست مثل استقلال سالی ۶ یا۷خارجی بگیره از توشون دوتا بازیکن خوب پیدا میشد پارسال استقلال گرون نیومایر طارق را داشت بعد با نیومایر و گرون فسخ کرد و منشا پاتوسی و ایسما را گرفت امسال هم شیخ ۳ میلیون دلاری و میلیچ را گرفته و دنبال مهاجم هم هست و اگر اینا خوب نبودن نیم فصل باهاشون فسخ میکنه دنبال نفرات جدید میره بدونه اینکه سقف بزارن براش بخاطر قرارداد های که با دلار میبنده
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۷:۲۶
پاسخ
22
49
امین پرسپولیسی
این فقط بیست و چهارسالشه جوونه اومده ایران از جو ایران و فوتبالش شناخت درستی پیدا نکرده هنوز حتما سرمربی تیم یه چیزی درش دیده که انتخابش کرده من و شما از نگاه خودمون قضاوت میکنیم که مطمعنا کارشناسانه نیست به جایه تخریب بازیکنا بهشون روحیه بدیم تا بهتر بشن اینکه همش بگیم این چیه این کیه آوردن بدتر تو روحیه اون بازیکن تاثیر میزاره مطمعنا این افکار تماشاگرا و نظرشون به گوشش میرسه و بیشتر میره تو استرس مشخصه که تحت فشار هست اگه طرفدار واقعیه پرسپولیس هستید خواهش میکنم تا آخر فصل از همه بازیکنا حمایت کنید ماهینی ربیع خواه و امثالهم خلاصه واسه تیم زحمت کشیدن تو سختیا با تیم بودن پس لطفا فقط حمایت کنید همیشه انرژی مثبت بفرستید جواب میده.
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵:۰۹
پاسخ
32
31
SAMAN.Z
صد رحمت به بودیمیر خداییش تو خلق موقعیت بودیمیر خوب توپ میساخت واسه علیپور ولی این بنجل فقط موقعیت هدر میده
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۴:۲۷
پاسخ
6
57
حسین
در اینکه جونیور مهاجم بدی هست شکی نیست ولی یادمون رفته واسه گرفتن مهاجم خارجی چقدر فشار هوادار روی عرب بود؟عرب مدیر بدی بود ولی گرفتن مهاجم خارجی دستپخت هوادارا واسه تیم بود.انصافا در طول تاریخ باشگاه چندتا بازیکن خارجی با کیفیت اومدن به تیم که انتظار داشتیم عرب مهاجم زهر دار بخره؟؟؟ من پرسپولیسی اصیل هستم ولی جونیور رو من بخاطر حسادت بیخود و بی جهت به استقلال تو تیمم وارد کردم.وقتی که لزومی به مهاجم خارجی نبود.چندتا مهاجم جوون داشتیم و داریم و الکی گلو پاره کردیم که تیم مهاجم نداره! انصافا باید نسبت به توان مدیرمون ازش توقع داشته باشیم.عرب گند زیاد زد ولی این گند حاصل توقع بیش از اندازه داشتن از عرب بود.
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۸:۲۰
پاسخ
6
37
pinar از آذربایجان
الحق که شماره7 برازنده ات حس جونیورجان.....وقتی میبینیمت احساس خوبی بهمون دست میده....خخخخ
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۴:۰۹
پاسخ
51
12
ساسان
به نظر من زدن یک گل، مشکل این بازیکن رو حل میکنه.
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۲:۳۹
پاسخ
25
14
پرسپولیسیم
اینقده الحاجی گرو اینا رو مسخره کردیم که بدترش سرمون اومد. آخه این کیه از یه بغل پای ساده عاجزه...... متشکرم
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۵:۴۶
پاسخ
13
33
Sam
استیلش اصلا به فوتبالیستها نمیخوره.بیشتر شبیه بازیکنهای راگبی هست.بعید میدونم از این آبی گرم بشه(اینقدر توی این دنیا چیزهای عجیب و غریب دیدم که گفتم بعید میدونم.وگرنه میگفتم محاله).شاید این رو جای کس دیگه ای جا زدند. امیدوارم هر کس یا کسانی که با دلالی این بازیکن ها رو میارند دلار به دلار حق دلالیشون رو قرص سردرد بخرند برای خودشون بس که ما هر کاری کردیم این رو جای یک فوتبالیست حداقل به خودمون قالب کنیم. نشد که نشد!!!!!
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۱۸:۵۸
پاسخ
2
24
رهگذر
تازه این شماره اسطوره باشگاه و بهش هدیه کردند
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۴۵:۴۳
پاسخ
16
6
عشقم پرسپولیس
به هیچ دردی نمیخوره یه پاس ساده نمیتونه بده از کجا پیداش کرد اینو حداقل بازیش ندین
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۸:۵۳
پاسخ
5
26
محمد پرسپولیسی
خدایی این بازیکن ،، یعنی بازی ملی هم داره؟؟! چون یکی از شرایط خرید بازیکن خارجی ، اینه که بازی ملی داشته باشه!!! کسی باور می‌کنه تو تیم ملی برزیل به همچون بازیکنی ،، بازی برسه؟!! خدا ازت نگذره عرب ،، و آنهایی که این آدم رو بجای یه بازیکن شیش دانگ و گل زن به پرسپولیس معرفی کردند ،، خدایش تا بحال اینقدر سر یه بازیکن حرص نخورده بودم !! بابا یه شوت،، یه پاس سالم ،، یه استپ بغل پا؛؛ به علیپور هم سرایت کرده و اونم نمیتونه مثل فصلهای قبل گلزنی کنه!!!!!!
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۲:۲۴