8 برد در 11 بازی برای تبریزی ها/ تراکتور گربه قرمز و سیاه پرسپولیس!

8 برد در 11 بازی برای تبریزی ها/ تراکتور گربه قرمز و سیاه پرسپولیس!

43587
21:07
17 اسفند 1393
حالا می شود گفت که تراکتورسازی واقعا گربه سیاه پرسپولیس است. شاید بهتر است بگوییم گربه سیاه و قرمز پرسپولیس!

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم سرخپوش و پرطرفدار فوتبال ایران از سال 1354 تاکنون 36 بار در ادوار مختلف لیگ و رقابتهای فوتبال باهم روبرو شده اند.

به گزارش وب سایت نود، پس از بازی امروز آمار این تیم به روز شد تا پرسپوليس همچنان دارای 15برد بماند و تراکتور هم 9 بار پيروز شده باشد.

12 بازي دو تيم به تساوي انجاميده است.

همانطور که قبل از بازی خواندید بهترين نتيجه پرسپوليس مقابل تراکتور برد 4-1 در فصل 70 ليگ آزادگان و بهترين نتيجه تراکتور نيز برد 4-1 در فصل 90 است.

در 14 بازي قبلي دو تيم در ليگ برتر، پرسپوليس 5 برد و يک تساوي و 8 باخت بدست آورده است. آخرين رويارويي دو تيم قبل از دیدار امروز در تبریز در هفته هفتم فصل بود که پرسپولیس 3-1 در آزادی مغلوب تراکتور شد تا علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس اخراج شود.


در 11 بازی آخر دو تیم، تراکتورسازی 8 بار موفق به شکست پرسپولیس شده است که یک رکورد بی نظیر در فوتبال ایران است چرا که هیچ تیمی موفق به کسب 72 درصد پیروزی در 11 بازی مقابل پرسپولیس نشده است.
پرسپولیس آخرین بار 13 سال پیش در تبریز موفق به شکست تراکتورسازی شده است و از زمان بازگشت مجدد این تیم به لیگ برتر، فقط یک بار موفق به گرفتن نتیجه مساوی مقابل تراکتور شده است.

در چهار فصل اخیر لیگ برتر پرسپولیس از دیدار مقابل تراکتور در تبریز دست خالی بازگشته است و حالا می شود گفت که تراکتورسازی واقعا گربه سیاه پرسپولیس است. شاید بهتر است بگوییم گربه سیاه و قرمز پرسپولیس!

 

2051

نظرات کاربران
آپادانا
4 پولیسی ها باخت دادن گریه نداره انشاءالله شما هم از آخر اول میشین مگه بده
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰:۳۵
پاسخ
0
1
ahmadeskati
Iman عزیز مطمینا زمانی که 6 خیالی شما اتفاق افتاده نه بنده وجود داشتم نه شما آقای گرامی،پس از اون زمان بهتره صحبتی نکرد،اما 4... خودت میدونی زمان زیادی از اون اتفاق دلچسب واسه ما و اتفاق وحشتناک واسه شما نگذشته... ضمنا بهتره یه نگاهی به رده ی تیمت هم تو ایران هم آسیا و هم جهان بندازی... تو لیگ که نهم هستین... باید دست به دعا بشین سقوط نکنین که خیلی بد میشه واسه 6 افسانه ای،خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ... اینو یادتون نره که استقلال سرور پرسپولیسه...
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۴:۱۱
پاسخ
0
0
آپادانا
iman این بازی 3 10 10 شما هم بوی تبانی میداد پس ساکت اگه پنجمین بخت رو میدادیم که الآن پرسپولیسی وجود نداشت محض آگاهیتون گفتم
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۲:۴۲
پاسخ
0
0
اردبیل
ان شاء الله تیرختور همیشه موفق وسر بلند میشه یاشاسین آذربایجان
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۴:۱۹
پاسخ
0
6
آرش
کریهای الان و میشه باهاش کتاب قصه چاپ کرد..... بیخیال بابا . پرسپولیس عشق است.
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳:۲۳
پاسخ
10
5
تراختورچی
ماهان به عنوان یه تراختوری میخوام یه واقعیت بهتون بگم حالا ناراحت هم شدین عیبی نداره ولی میخوام یه واقعیت بگم تا وقتی بازیکنانی مثل صادقیان ها در تیم شما هست و بجای فوتبال و تعصب به باشگاهش پول ملیاردی بیت المال رو به جیب میذاره و مدام در فیس بوک و این ور و اونور وقتش رو می گذرونه و بجای تمرین و بازی فقط حاشیه واسه تیمش میسازه وضعتون از این هم بدتر میشه بازیکنی مثل صادقیان رو به آقا کریم باقری مقایسه کنین . تراختور در سال 72 کریم باقری رو داد بهتون همین آقا کریم باقری 14 سال تبدیل شد به نماد باشگاهتون و صد البته ملی مون . پس بهتره بجای حمایت کورکورانه از صادقیان اونو که ارزش پوشیدن پیراهن پرسپولیس رو نداره و فقط بلده حرف بزنه رو ردش کنین بره حاشیه صادقیان خیلی بیشتر از کرار هستش لااقل کرار واسه باشگاهش یه مهره قابل اتکا و کلیدی به حساب میاد ولی صادقیان چی؟ نه بازی می کنه نه مهره کلیدی تیمتون هست و کلی هم حاشیه اخلاقی داره پس زیاد تعجب نداره که چرا تیمتون به این حال و روز افتاده امثال صادقیان ها رو نباید به فوتبال راه بدن والسلام .
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵:۰۲
پاسخ
1
6
تراختورچی
پرسپولیس قهرمانی لطفا و خواهشا آبروداری کن در لیگ برتر بمان خخخخخخخخخخخ اولین تیمی که جلوی پرسپولیس به 70درصد پیروزی رسیده . 11 بازی 8برد و به کمک داور 3 نساوی وگرنه 11 برد داشتیم . راستی نهمی جدول حال و هواش باهاتون میسازه اگه نمی سازه چاره ای نیس باید از این به بعد عادت کنین هفته دیگه با یه باخت دیگه رتبه تون در جدول دو رقمی میشه .
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۹:۰۷
پاسخ
2
9
آقای گل به خودی لیگ
imanشماخواهشاًدیگه هیچی نگو،اگه موثق ترین آماردنیاروهم برای شمابیارن چون همیشه مغلوبیدقبول نمیکنیدچون این خصلت بازنده هاست،البته قبول کنیدیانکنیداصلاًمهم نیست،شماکه خیلی طرفدارآماریدیه سری هم به عملکردده سال اخیرتیمتان درلیگ وهمچنین بیرابرسرورتان استقلال بزن برای اطلاعاتت خیلی خوبه....
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰:۵۸
پاسخ
3
2
سید علی اصغر
اروین جون مگه پرسپولیس مثل استقلال میمونه که بره دسته 3 یا مثل تراکتور که اونم دسته 2 بوده نه جونم پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران واسیاست والبته همیشه توسطح اول فوتبال بوده هست وخواهد بود
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۶:۲۸
پاسخ
13
1
6مقدس دربرابر4بااشتباه داوری
داریدمیسوزیدکه صدرجدول روازدست دادیدبه خاطراینکه به خودتون دلداری بدید اومدیدمیگیدتراکتورخوب شدکه پرسپولیس رو8تایی کردالبته همه که مثل شمابی جنبه نیستندکه 4باربردیداون هم بااشتباه داوری همش 4روبه زبون میاریدپس تراکتوربایدتاحالاعدد8روهمیشه نشون بده آخه من نمیدونم توکه میگی پرسپولیس چندسالی هستش که صدرجدولوندیده همین سال پیش بودش که صدرجدول هفته های زیادی قرارداشت شمابهتره اطلاعاتتون روافزایش بدیددرضمن دوستی گفته بودش پرسپولیس چندسالی میشه که قهرمان نشده اماتراکتورسال پیش قهرمان شدنکنه یادتون رفته که پرسپولیس سال90بودش که قهرمان جام حذفی شدجوری میگی چندسالی هستش انگاریک قرن میگذره البته واسه شمابایداین قدرطولانی ب نظربیاد شماسال پیش ازمس کرمان ته جدولی باختیدونتوتنستیدبه فینال جام حذفی راه پیداکنیداماپرسپولیس ازفولادقهرمان لیگ حذف شدش یاتون که نرفته ،امسال تولیگ اگه جزءسه تاتیم اول آخرفصل نشیدباپرسپولیس که الان نهم جدول هیچ فرقی نمیکنیدببینیدکی این حرفومن زدم
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۴۵:۱۶
پاسخ
11
1
abitarin_ balatarin
اون اقایی که اسمش ایمانه و اندازه باختای تیمش متن نوشته بدونه 4 بازیه متوالیه رسمی رو برده استقلال... اگه یکم فوتبال میدونست میفهمید بازی غیر رسمی جام ولایت حساب نیست... سالی که 6 تا زدین پدر پدربزرگ در قید حیات بودن دیگه انشا الله?!!!!!!!! ادمین چاپ کن لطفا
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۳۹:۱۲
پاسخ
1
8
7777
پرسپولیس......................... سلطان باختهای رفت و برگشت :))))))
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۳:۱۶
پاسخ
1
19
ارسلان
اینو کن 9 تا خیرشو ببینی بلاخره ما مشتری همیشگی هستیم حق هم همیشه با مشتریه :)
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۳۵:۱۳