AFC طرح پرسپولیس برای افتتاحیه بازی و تشریفات میهمانان را تائید کرد

AFC طرح پرسپولیس برای افتتاحیه بازی و تشریفات میهمانان را تائید کرد

9825
18:44
06 آبان 1397
کنفدراسیون فوتبال آسیا طرح و پروژه باشگاه پرسپولیس برای برگزاری مراسم افتتاحیه بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا را تائید کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - کنفدراسیون فوتبال آسیا طرح و پروژه باشگاه پرسپولیس برای برگزاری مراسم افتتاحیه بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا را تائید کرد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه پرسپولیس، هفته گذشته سه طرح مختلف را با توجه به برنامه‌های مختلفی که در هر یک دیده بود، برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد تا یکی از آنها را مورد تائید قرار دهد.

برنامه‌ریزی این آئین ویژه که برای AFC حائز اهمیت است، باید بر اساس ضوابط و استانداردهای اعلام شده از سوی کنفدراسیون صورت می‌گرفت. این موضوع در جلسات مختلف ستاد، برای تطابق موارد مختلف با شرایط داخلی، کاهش هزینه‌ها و انتخاب پیمانکاران مطرح شد.

طرح تائید شده که استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را پاس خواهد کرد، نسبت به طرح اولیه ای که وجود داشت، هزینه‌ها را تا حدود 38 درصد در این بخش کاهش داد.

1870

 

نظرات کاربران
کسی که رفته دسته سه حق اظهار نظر نداره
پرسپولیس پر افتخار ترین تیم ایرانی آسیا. جونم لحظه ای که پروین جام میده سید جلال و سوزش بدی که تو 10% مردم راه میفته
۰۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴:۵۸
پاسخ
4
67
شازده آبی
خیلی باحال بود :) از خواب بیدار شو :)
۰۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۹:۴۲
54
8
نصیر
خدا کنه یک تیم از ایران قهرمان آسیا بشه خیلی وقته آسیا باشگاه های ایرانی رو یادش نیست...
۰۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸:۰۷
پاسخ
1
56
عشقممم نیمار
واییی... قراره طبق طرح شیش_پولیسی چ جشنواره گلی ب راه بیفته ..اونم‌ توسط سرجیو‌(عمرخربین ۲) :-) از شیش_پولیس میخام‌ک‌ فقط در هردوبازی ۹۰دیقه فقط دفاع کنن ..چون‌ من خوب تیم کاشیما انالیز مردم... خیلی راحت گل میزنن و این خیلی میتونه برای ابرو خریدن ایران‌در اسیا خطرناک‌باشه .. چون‌شما هستید ک ابروی ایرانه‌ تو‌ اسیا میخرید.. :-)
۰۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸:۳۷
پاسخ
63
3
امید
یعنی انقدر پرسپولیس برات اهمیت داره که رفتی حریفش رو انالیز (مردی)...خاهش میکنم ادمین جان
۰۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۶:۳۱
0
34
هوادار
ای جونم فردا زنگ ورزش دارید یا امروز داشتید تنهایی آنالیز کردی یاباشازده وسجاد
۰۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۲:۵۹
0
32
reza
آقا پسر بهتر نیست یه خرده دیکته کار کنی یا اصلا کلا بری سراغ درس و مشقت؟؟؟ (تیم کاشیما رو آنالیز مردی؟؟؟ )
۰۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۶:۴۰
1
61
حمید از مشهد
میشه یکم بیشتر توضیح بدین..خب این طرح چی هست حالا؟
۰۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۶:۱۶
پاسخ
0
56
مهدی
ههههههههههه شما نایب قهرمانم بشین ما قبولتون داریم ولی اگه جام دادن باید وزارت ورزش هم اونا ببره بالا
۰۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲:۵۲
پاسخ
61
6
دختر پرسپوليسي
جوووونم به تيم پر افتخارم بيقرارم تا بالا بردن جام توسط سيد جلال
۰۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۳:۲۵
پاسخ
9
133
مهدی
عشقم نیمار نامه زدید فدراسیون به فیفا نامه بزنه توییتو درست کنن ؟؟؟
۰۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳:۱۳
1
49
عشقممم نیمار
عناوین تیم‌ پرافتخار شیش_پولیس: ۱-دو‌جام لیگ برتر با بازیکن غیر قانونی و‌ضعیف کردن تیم های قوی ۲- ۲ سوپرجام ک یکیش مقابل نفت تهران بدون‌بازیکن ک یکیش ..با پیک‌موتوری ۳-در طول کل تاسیس.. فقط یه فینال اسیا دیدن.. :-) من دیگ‌هیچی نمیگم :-)
۰۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰:۱۱
95
10
فردین
بشین تا بالا ببرره ب امید خدا کاشیما همون رفت کارتونو تموم میکنه/ برگشتم من با تمامم دل میرم ورزشگاه هواداری کاشیما