AFC پرسپولیس و ذوب‌آهن را جریمه نقدی کرد

AFC پرسپولیس و ذوب‌آهن را جریمه نقدی کرد

5526
17:39
06 اردیبهشت 1398
کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس و ذوب‌آهن را جریمه کرد و به فدراسیون کشورمان هشدار داد.

به گزارش وبسایت نود، AFC در جدید‌ترین تصمیمات خود به خاطر تخطی از قوانین این سازمان دو تیم مطرح کشورمان را جریمه نقدی کرد.

برهمین اساس سرخ‌پوشان تهرانی به خاطر بازی با پاختاکور ازبکستان و اشکالی که در فروش بلیت مسابقه وجود داشته، به مبلغ1250 دلار جریمه شد.

ذوب‌آهن اصفهان نیز در بحث بلیت فروشی بازی با الزورا عراق نیز 750 دلار جریمه شدند.

دو تیم نماینده کشورمان موظف هستند این مبالغ را در 30 روز آینده پرداخت کنند.

همچنین AFC به فدراسیون فوتبال کشورمان به خاطر 3 بازی مرحله انتخابی زیر 23 ساله‌های آسیا 2020 که در تهران انجام شد و صندلی های ورزشگاه مطابق قوانین این سازمان شماره گذاری نشده بود،‌هشدار داد در صورت تکرار با جریمه نقدی مواجه خواهد شد.

1004

نظرات کاربران
شازده آبی
شد یک کاری‌و درست انجام بدین؟؟؟؟ همش خرج رو دست ما میزارن!!!!
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۵:۴۳
پاسخ
0
7
عشقممم نیمار
AFC میاد بخاطر نحوه ناصحیح بلیط فروشیشتوسط شیش_پولیس ..میاد شیش_پولیسه جرمیه میکنه بعد جالبه ک شیش_پولیسیا ..ب نحوه بلیط فروشی الهلی اعتراض میکنه :-)
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸:۲۳
پاسخ
25
9
طلوع سرخ
پس بلیط فروشی افتضاح سعودیها در بازی الأهلی_پرسپولیس و اخلال فروش بلیط به هواداران پرسپولیس چی؟ اون جریمه نداره؟ 95 درصد ورزشگاه خالی بود! کاش فدراسیون ما هم کمی از حالت دکوری و بیانیه نویسی صرف خارج میشد.
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲:۳۴
پاسخ
10
49
mn24
این جریمه ها برای هفته اوله لیگ قهرمانانه نوبت به جریمه کردن الاهلی هم میرسه
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۷:۲۹
0
0
غار نشینمون کردی شفر
کاش بجای کمیته بی انضباطی ، یک AFC تو فدراسیون ایران بود تا جلوی تمام این بی عدالتی هارو بگیره .مثل محرومیت تراکتور
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۹:۵۸
پاسخ
6
43
طوفان سرخ اسیا
هیچی زورش به ما رسیده فقط
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶:۵۶
پاسخ
13
49
2 ستاره آبی درخشان افتخار لیگ برتر ایران
جریمه پرسپولیس درست بود ولی جریمه ذوب آهن ناانصافی است
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵:۰۲
پاسخ
68
21
علی
چه منطق و استدلال قوی ای پشت حرفت هست!!!
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵:۳۸
9
29
kamran
این است اوج منطق استقلالی ها مهندس حکم بازی شما هم هفته بعد میاد
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۶:۴۱
10
33
کیروش کبیر
حسرت به دل موندم یکبار باشگاه های کشورمون بعد از میزبانی جریمه نشن. یا این جرائم در همه کشورها اتفاق می‌افتد یا اینکه واقعا باشگاه هامون رعایت نمی کنن.
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۱:۴۱